Şimdi Ara

Giulietta Makyajlanıyor (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
5
Favori
6.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m



    Giu'nun aldığı virajı sen golfün ile o bahsettiğin bölgeyi okşayarak alırsın anca





    hayatında ne alfaya binmiş ne Dodge kullanmış

    fiat freemont un Dodge üretimi olduğunu dahi yeni öğrendi

    anca atar tutar

    patlak dsg li odundan ilham alınarak tasarlanan vosvosların reklamını yapar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 3 Eylül 2013; 17:10:12 >






  • Alfa premıum degıldır :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Miridni -- 3 Eylül 2013; 17:12:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    golfün iç mekanının kimseye takla attırdığı falan yok,alt kompakt sınıfın en kaliteli iç mekanlarından biri bu doğru,ancak giunun iç mekanında direksiyon kolonu ve kapı plastiğinden başka kalitesiz hiçbir yer yok.
    hatta metal orta konsolu premium kompakt sınıftaki otomobillerde bile göremezsin.
    Zaten şu anda bu problemi düzeltiyorlar,daha kaliteli bir direksiyon ve iç mekanla geliyor,bu açıdan golf molf konuşulmaz artık a3ü konuşuruz.
    a3 ve V40 şu anda premium kompakt sınıfının en iyisi ona katılırım,her tarafından kalite akıyor arabaların.
    ama golfe ne ekletirsen eklet giuyla falan başa çıkamaz geçin bu işleri.Focusu alırsa dua edersiniz.
    Golfün altyapısı bu tarz işlere müsait değil.zaten 160lık tsi yi ortadan kaldırdılar mevzu tam kapandı.
    Şanzımanı zaten konuşmuyorum.DSG nin ibretlik durumu ortada.
    Golfün yeri alt kompakt sınıf,yok dağlar yok yok ovalar var sorunsuz desege bunları bize değil plazaya gelen müşterilere anlatırsınız.

    Vayy arkadaş ya Bak ben sana leğen plastiği olan kısmı söyleyim Giu' daki. Hani makyajla renklendirdikleri dashboard var ya, işte renklendirdikleri kısmın üst kısmı, yani dashboard' un ön camla arasında kalan kısmı komple tahtadan yapılmış ;) Sadece kapı ve direksiyon değil yani ;) neyse canım sen Giu' cusun, ben Golfcüyüm. Yapacak birşey yok

    Giu'nun aldığı virajı sen golfün ile o bahsettiğin bölgeyi okşayarak alırsın anca

    Yavv he he, görende sanki F1 aracı gibi viraj alır sanar Giu' yu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m



    Giu'nun aldığı virajı sen golfün ile o bahsettiğin bölgeyi okşayarak alırsın anca





    hayatında ne alfaya binmiş ne Dodge kullanmış

    fiat freemont un Dodge üretimi olduğunu dahi yeni öğrendi

    anca atar tutar

    patlak dsg li odundan ilham alınarak tasarlanan vosvosların reklamını yapar

    hımmm, Freemont Macan' dan iyi evet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m



    Giu'nun aldığı virajı sen golfün ile o bahsettiğin bölgeyi okşayarak alırsın anca





    hayatında ne alfaya binmiş ne Dodge kullanmış

    fiat freemont un Dodge üretimi olduğunu dahi yeni öğrendi

    anca atar tutar

    patlak dsg li odundan ilham alınarak tasarlanan vosvosların reklamını yapar

    hımmm, Freemont Macan' dan iyi evet

    Daha okuduğunu dahi anlayamıyorsun ben macan gibi q5 bozması bir araç okadar etmez dedim

    freemont un fiyatına göre çok iyi ve kullanışlı bir araç olduğu ortada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m



    Giu'nun aldığı virajı sen golfün ile o bahsettiğin bölgeyi okşayarak alırsın anca





    hayatında ne alfaya binmiş ne Dodge kullanmış

    fiat freemont un Dodge üretimi olduğunu dahi yeni öğrendi

    anca atar tutar

    patlak dsg li odundan ilham alınarak tasarlanan vosvosların reklamını yapar

    hımmm, Freemont Macan' dan iyi evet

    Daha okuduğunu dahi anlayamıyorsun ben macan gibi q5 bozması bir araç okadar etmez dedim

    freemont un fiyatına göre çok iyi ve kullanışlı bir araç olduğu ortada

    180 derece




  • İç mekanı bırak,motora bak
  • Yine alfaya çamur atma şenlikleri başlamış. Her zaman ki gibi VW satış temsilcileri de en ön sırada.

    Bu arkadaşlara da yazık ne yapsınlar. Adam bakıyor performans desen golf giu yanında kağnı arabası. Yol tutuş desen torsiyonlu golfun takla attığı yerde giu arkayı bile bırakmaz. Tasarım desen giu yanında golf diyeni taşlarlar.

    Elle tutulacak bir şey bulamıyorlar. Bir de bakıyorlar ki araçta direksiyon güzel tasarlanmamış. Ne zaman giulietta konusu görseler direksiyon yüzünden arabayı yerin dibine sokmaya çalışıyorlar.

    Ancak söylemedikleri konu şu; Golf veya herhangi bir C segmenti aracın direksiyonu daha güzel görünebilir ama hangisinin direksiyon hissi giulietta kadar iyi. O çok övdüğünüz iyi direksiyonlu golf virajlarda sana aracın durumu ile ilgili en ufak bir bilgi veremiyor. Direksiyon hissiz olduktan sonra ceylan derisi olsa kaç yazar?

    Not: forumda golfun 5000 km'de soyulan direksiyonu ile ilgili konu var. Madem bu kadar direksiyon fetişiniz var gidin o konuda da ben bu arabayı almam böyle soyulan deri ile yazın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci



    Alfa premıum degıldır :)

    Konsol çok sade.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Yine alfaya çamur atma şenlikleri başlamış. Her zaman ki gibi VW satış temsilcileri de en ön sırada.

    Bu arkadaşlara da yazık ne yapsınlar. Adam bakıyor performans desen golf giu yanında kağnı arabası. Yol tutuş desen torsiyonlu golfun takla attığı yerde giu arkayı bile bırakmaz. Tasarım desen giu yanında golf diyeni taşlarlar.

    Elle tutulacak bir şey bulamıyorlar. Bir de bakıyorlar ki araçta direksiyon güzel tasarlanmamış. Ne zaman giulietta konusu görseler direksiyon yüzünden arabayı yerin dibine sokmaya çalışıyorlar.

    Ancak söylemedikleri konu şu; Golf veya herhangi bir C segmenti aracın direksiyonu daha güzel görünebilir ama hangisinin direksiyon hissi giulietta kadar iyi. O çok övdüğünüz iyi direksiyonlu golf virajlarda sana aracın durumu ile ilgili en ufak bir bilgi veremiyor. Direksiyon hissiz olduktan sonra ceylan derisi olsa kaç yazar?

    Not: forumda golfun 5000 km'de soyulan direksiyonu ile ilgili konu var. Madem bu kadar direksiyon fetişiniz var gidin o konuda da ben bu arabayı almam böyle soyulan deri ile yazın.

    Yumusak plastik olsun ama sanziman saatli bomba olsun. Mantık o zaten. Hayır alfayi begenen kimse zaten plastik veya direksiyon güzel demiyor ki. Performans ve yol tutusu şahane bir arac giu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DaggeredByRuhtan kullanıcısına yanıt
    Ciddi bir yazınız olsaydı onlara yönelik cevaplar verirdim ama mizah anlamında oldukça başarılı buldum. Bu trajikomik yazı için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Ciddi bir yazınız olsaydı onlara yönelik cevaplar verirdim ama mizah anlamında oldukça başarılı buldum. Bu trajikomik yazı için teşekkür ederim.

    zaten objektif cevap verme gibi bir durumun olamaz profiline bakılırsa.
  • Helel olsun, ben beğendim. Bir gün biz de alabilecek miyiz.
  • Hiç kendinizi yırtmayın.Çok iyi olmuş bu araç.Direksiyonuna bende alışamadım yalnız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Yine alfaya çamur atma şenlikleri başlamış. Her zaman ki gibi VW satış temsilcileri de en ön sırada.

    Bu arkadaşlara da yazık ne yapsınlar. Adam bakıyor performans desen golf giu yanında kağnı arabası. Yol tutuş desen torsiyonlu golfun takla attığı yerde giu arkayı bile bırakmaz. Tasarım desen giu yanında golf diyeni taşlarlar.

    Elle tutulacak bir şey bulamıyorlar. Bir de bakıyorlar ki araçta direksiyon güzel tasarlanmamış. Ne zaman giulietta konusu görseler direksiyon yüzünden arabayı yerin dibine sokmaya çalışıyorlar.

    Ancak söylemedikleri konu şu; Golf veya herhangi bir C segmenti aracın direksiyonu daha güzel görünebilir ama hangisinin direksiyon hissi giulietta kadar iyi. O çok övdüğünüz iyi direksiyonlu golf virajlarda sana aracın durumu ile ilgili en ufak bir bilgi veremiyor. Direksiyon hissiz olduktan sonra ceylan derisi olsa kaç yazar?

    Not: forumda golfun 5000 km'de soyulan direksiyonu ile ilgili konu var. Madem bu kadar direksiyon fetişiniz var gidin o konuda da ben bu arabayı almam böyle soyulan deri ile yazın.

    Alfacı da gelmiş. Gel kardeş gel bir çayımı iç Alfa' ya çamur atmadım dikkat edersen. Sadece kalitesi iyi değil dedim. Yol tutuş konusunda, tasarımı konusunda laf etmişmiyim bak bakalım. Bu arada Golf' ün direksiyonun şıklığı dışında, tepkileri ve hissiyatıda gayet yerinde. İ30 ile karıştırdın sanırım :) Yol tutuş konusunda da bağımsız süspansiyonlu adaptif şasili bir Golf 7 ile kapıştıralım bakalım virajda Giu ile arasında bir fark var mı ? Bu işleri geçin abicim. Kıyasladığınız araba 308 veya İ30 değil, Golf bu boru değil. Segmentinde kriterleri belirleyen, sınıfına ismini veren bir otomobil. Yerin dibine sokmanızı hayretle karşılıyorum. Giu iyidir, güzeldir, hoştur, fakaaattt, O ARACA O KALİTEYİ BEN ŞAHSIMCA YAKIŞTIRAMIYORUM.

    Not : Forumda Giu' nun vites topuzunun elde kaldığı, dikiz aynasının düştüğü ve jantının bildiğin parça pinçik olduğu bir konu var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Yine alfaya çamur atma şenlikleri başlamış. Her zaman ki gibi VW satış temsilcileri de en ön sırada.

    Bu arkadaşlara da yazık ne yapsınlar. Adam bakıyor performans desen golf giu yanında kağnı arabası. Yol tutuş desen torsiyonlu golfun takla attığı yerde giu arkayı bile bırakmaz. Tasarım desen giu yanında golf diyeni taşlarlar.

    Elle tutulacak bir şey bulamıyorlar. Bir de bakıyorlar ki araçta direksiyon güzel tasarlanmamış. Ne zaman giulietta konusu görseler direksiyon yüzünden arabayı yerin dibine sokmaya çalışıyorlar.

    Ancak söylemedikleri konu şu; Golf veya herhangi bir C segmenti aracın direksiyonu daha güzel görünebilir ama hangisinin direksiyon hissi giulietta kadar iyi. O çok övdüğünüz iyi direksiyonlu golf virajlarda sana aracın durumu ile ilgili en ufak bir bilgi veremiyor. Direksiyon hissiz olduktan sonra ceylan derisi olsa kaç yazar?

    Not: forumda golfun 5000 km'de soyulan direksiyonu ile ilgili konu var. Madem bu kadar direksiyon fetişiniz var gidin o konuda da ben bu arabayı almam böyle soyulan deri ile yazın.

    vosvos bayisine kapağı vidalamışsın

    gelir yine boş boş anlatır golf molf diye araba tangur tungur bağımsız süspansiyon yok 75 bin verdiğin arabada

    kasiste caddy gibi zıplıyor haberi yok

    golf segmentinin en gereksiz arabası oldu artık

    ne sorunsuzluk var ne performans ne yol tutuş ne garanti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Yine alfaya çamur atma şenlikleri başlamış. Her zaman ki gibi VW satış temsilcileri de en ön sırada.

    Bu arkadaşlara da yazık ne yapsınlar. Adam bakıyor performans desen golf giu yanında kağnı arabası. Yol tutuş desen torsiyonlu golfun takla attığı yerde giu arkayı bile bırakmaz. Tasarım desen giu yanında golf diyeni taşlarlar.

    Elle tutulacak bir şey bulamıyorlar. Bir de bakıyorlar ki araçta direksiyon güzel tasarlanmamış. Ne zaman giulietta konusu görseler direksiyon yüzünden arabayı yerin dibine sokmaya çalışıyorlar.

    Ancak söylemedikleri konu şu; Golf veya herhangi bir C segmenti aracın direksiyonu daha güzel görünebilir ama hangisinin direksiyon hissi giulietta kadar iyi. O çok övdüğünüz iyi direksiyonlu golf virajlarda sana aracın durumu ile ilgili en ufak bir bilgi veremiyor. Direksiyon hissiz olduktan sonra ceylan derisi olsa kaç yazar?

    Not: forumda golfun 5000 km'de soyulan direksiyonu ile ilgili konu var. Madem bu kadar direksiyon fetişiniz var gidin o konuda da ben bu arabayı almam böyle soyulan deri ile yazın.

    Alfacı da gelmiş. Gel kardeş gel bir çayımı iç Alfa' ya çamur atmadım dikkat edersen. Sadece kalitesi iyi değil dedim. Yol tutuş konusunda, tasarımı konusunda laf etmişmiyim bak bakalım. Bu arada Golf' ün direksiyonun şıklığı dışında, tepkileri ve hissiyatıda gayet yerinde. İ30 ile karıştırdın sanırım :) Yol tutuş konusunda da bağımsız süspansiyonlu adaptif şasili bir Golf 7 ile kapıştıralım bakalım virajda Giu ile arasında bir fark var mı ? Bu işleri geçin abicim. Kıyasladığınız araba 308 veya İ30 değil, Golf bu boru değil. Segmentinde kriterleri belirleyen, sınıfına ismini veren bir otomobil. Yerin dibine sokmanızı hayretle karşılıyorum. Giu iyidir, güzeldir, hoştur, fakaaattt, O ARACA O KALİTEYİ BEN ŞAHSIMCA YAKIŞTIRAMIYORUM.

    Not : Forumda Giu' nun vites topuzunun elde kaldığı, dikiz aynasının düştüğü ve jantının bildiğin parça pinçik olduğu bir konu var.

    Alıntıları Göster
    @207m , Konuyu niye Golf'e getirdin gene , ikiside farklı kesime hitap eden araç. Çevremde iki araca da sahip insanlar var, ve bu insanlar gerek dünya görüşleri gerek sosyal statüleri gerekse de maddi durumları itibarı ile farklı kesimden insanlar. Bazıları Mercedes e serisine binecek durumda olmalarına rağmen tamamen ZEVK, KEYİF, HASTALIK, RUH adına ne dersen de bunlar için gidip Alfa alıyor. Ben daha Mercedes e serisi alıpta arabasını kendi yıkayan görmedim ama "Bu benim KIZIM" dediği arabasına özel bezler, şampuanlar alıp silen, yıkayan Alfa hastası "Alfisti"ler var. Bu tür düşünen insan ne yapsın camın dibine kadar giden yumuşak plastiği? Park ettikten sonra dönüp arabasına bakan Golf sahibi kaç tane vardır? Alsancak'a iki aracı da park edelim, hangisi daha fazla dikkat çeker, hangisi daha havalı? Tabiki bir bmw-mercedes değil. Birisi duygulara hitap eden, spor araç, birisi konfora yönelik araç.


    Bu söylediklerim Golf'ün kalitesiz vs araç olduğu anlamına kesinlikle gelmemeli. Golf'ün iç mekanı kaliteli (kendi düşüncem a3'den de kaliteli), sana göre Giu'dan da kaliteli olabilir ama bu Giu'nun Doblo bozması, Fiat çakması vs vs vs olduğu anlamına gelmiyor. Şahsen emekli babama alacak olsam Golf alırım ama ben zorda kalmadıkça Giu varken Golf almam, sen de tam aksini düşünürsün. Saygım var düşüncelerine. Ama lütfen her konuda hazin son olan Golf-Jetta kıyasına gelmesin konu

    Vites topuzunun çıkması olayı ilk gelen partide mevcut basit bir sorundu ki hepsi zaten servislerde halledildi. Aynanın düşmesi ise genele mahsus değil, açıkçası konusuna denk gelmedim, senden duydum ayrıca dikiz aynasını da beğenmem bu arada. Ama bunlar şanzıman, motor arızası, yağ yakma veye boya dökülmesi gibi büyük sorunlar değil zaten. Vites topuzu hariç diğerleri münferittir.

    Not: @oquzdag adlı üye Alfacı olmak üzere, kimbilir bakarsın yeni çıkacak Giulia veya SUV ile seni de Alfa'cı yaparız.
    @the.professor hocam şu senin aletin bi fotosunu koysan??

    Bu da forum otoritelerince premium kabul edilmeyen Alfa 4c..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    @207m , Konuyu niye Golf'e getirdin gene , ikiside farklı kesime hitap eden araç. Çevremde iki araca da sahip insanlar var, ve bu insanlar gerek dünya görüşleri gerek sosyal statüleri gerekse de maddi durumları itibarı ile farklı kesimden insanlar. Bazıları Mercedes e serisine binecek durumda olmalarına rağmen tamamen ZEVK, KEYİF, HASTALIK, RUH adına ne dersen de bunlar için gidip Alfa alıyor. Ben daha Mercedes e serisi alıpta arabasını kendi yıkayan görmedim ama "Bu benim KIZIM" dediği arabasına özel bezler, şampuanlar alıp silen, yıkayan Alfa hastası "Alfisti"ler var. Bu tür düşünen insan ne yapsın camın dibine kadar giden yumuşak plastiği? Park ettikten sonra dönüp arabasına bakan Golf sahibi kaç tane vardır? Alsancak'a iki aracı da park edelim, hangisi daha fazla dikkat çeker, hangisi daha havalı? Tabiki bir bmw-mercedes değil. Birisi duygulara hitap eden, spor araç, birisi konfora yönelik araç.


    Bu söylediklerim Golf'ün kalitesiz vs araç olduğu anlamına kesinlikle gelmemeli. Golf'ün iç mekanı kaliteli (kendi düşüncem a3'den de kaliteli), sana göre Giu'dan da kaliteli olabilir ama bu Giu'nun Doblo bozması, Fiat çakması vs vs vs olduğu anlamına gelmiyor. Şahsen emekli babama alacak olsam Golf alırım ama ben zorda kalmadıkça Giu varken Golf almam, sen de tam aksini düşünürsün. Saygım var düşüncelerine. Ama lütfen her konuda hazin son olan Golf-Jetta kıyasına gelmesin konu

    Vites topuzunun çıkması olayı ilk gelen partide mevcut basit bir sorundu ki hepsi zaten servislerde halledildi. Aynanın düşmesi ise genele mahsus değil, açıkçası konusuna denk gelmedim, senden duydum ayrıca dikiz aynasını da beğenmem bu arada. Ama bunlar şanzıman, motor arızası, yağ yakma veye boya dökülmesi gibi büyük sorunlar değil zaten. Vites topuzu hariç diğerleri münferittir.

    Not: @oquzdag adlı üye Alfacı olmak üzere, kimbilir bakarsın yeni çıkacak Giulia veya SUV ile seni de Alfa'cı yaparız.
    @the.professor hocam şu senin aletin bi fotosunu koysan??

    Bu da forum otoritelerince premium kabul edilmeyen Alfa 4c..



    Söylediklerine katılıyorum dostum. Medeni bir şekilde kimseyi kırmadan ( özellikle satış danışmanı olduğumdan üzerime gelmeden ) görüşlerini belirttiğin için teşekkürler. Umarım bazıları senden biraz feyz alırda, kimsenin tepesinin tasını attırmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu yeni model bir gelsin hele,direksiyon ve kapı bölgesi problemini hallettilerse artık giuyu kimse tartışmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Yine alfaya çamur atma şenlikleri başlamış. Her zaman ki gibi VW satış temsilcileri de en ön sırada.

    Bu arkadaşlara da yazık ne yapsınlar. Adam bakıyor performans desen golf giu yanında kağnı arabası. Yol tutuş desen torsiyonlu golfun takla attığı yerde giu arkayı bile bırakmaz. Tasarım desen giu yanında golf diyeni taşlarlar.

    Elle tutulacak bir şey bulamıyorlar. Bir de bakıyorlar ki araçta direksiyon güzel tasarlanmamış. Ne zaman giulietta konusu görseler direksiyon yüzünden arabayı yerin dibine sokmaya çalışıyorlar.

    Ancak söylemedikleri konu şu; Golf veya herhangi bir C segmenti aracın direksiyonu daha güzel görünebilir ama hangisinin direksiyon hissi giulietta kadar iyi. O çok övdüğünüz iyi direksiyonlu golf virajlarda sana aracın durumu ile ilgili en ufak bir bilgi veremiyor. Direksiyon hissiz olduktan sonra ceylan derisi olsa kaç yazar?

    Not: forumda golfun 5000 km'de soyulan direksiyonu ile ilgili konu var. Madem bu kadar direksiyon fetişiniz var gidin o konuda da ben bu arabayı almam böyle soyulan deri ile yazın.

    vosvos bayisine kapağı vidalamışsın

    gelir yine boş boş anlatır golf molf diye araba tangur tungur bağımsız süspansiyon yok 75 bin verdiğin arabada

    kasiste caddy gibi zıplıyor haberi yok

    golf segmentinin en gereksiz arabası oldu artık

    ne sorunsuzluk var ne performans ne yol tutuş ne garanti


    Sen önce torsiyonla, makasın arasında ki farkını sonra Freemont' un Meksika' da üretildiğini, Porsche ile Fiat' ın arasında ki uçurum farkı öğren gelip benle tartışırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.