Şimdi Ara

GİTTİGİDİYOR.COM İLE İLGİLİ!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alışveriş yapan arkadaşların dikkat etmeleri gerekiyor,
    zamanında ödeme yapılmıyor.

    Konu: 7567747 , Ürünüm onaylandı, para transferi ne zaman yapılacak? Fiş açılış saati/tarihi: 11:01:09 10/01/2008

    Mesajınız:
    merhaba,
    alıcının 20:00 09.01.2008 de onaylamasına rağmen para hesabıma geçmedi,
    bu işlem otomatik olarak yapılmıyor mu?

    mesai saatini geçer ise ödemelerimi yapamayabilirim.

    ilgilenirseniz sevinirim.


    Gönderen: Gittigidiyor
    Ek mesaj giriş tarihi:11:22:53 10/01/2008

    Sn. Gelen,

    7567747 Numaralı ürün bedeli gün içerisinde ilgili hesabınıza aktarılacaktır.

    ---------------------------------

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor


    Eklenen Not:7567747 , Ürünüm onaylandı, para transferi ne zaman yapılacak?
    Ek mesaj giriş tarihi:15:33:46 10/01/2008

    Arkadaşlar,
    bana ödeme yapmanız için, benim ödeme yapmam gereken kurumların kapanması mı gerekiyor?

    %10 kesip kalanı yollamak bu kadar güç mü?


    Gönderen: Gittigidiyor
    Ek mesaj giriş tarihi:15:39:50 10/01/2008

    Sn. Gelen,

    Öncelikle size yaşatmış olduğumuz aksaklıktan dolayı özür dileriz.
    Yeni ödeme sistemine geçildiği için bugün yapılması gereken bazı ödemelerde sorun yaşanmıştır. Teknik ekibimiz konu hakkında gerekli çalışmaları yapmaktadır. Para transferiniz en kısa zamanda yapılacaktır.

    Teşekkür ederiz.

    ---------------------------------

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor


    Eklenen Not:7567747 , Ürünüm onaylandı, para transferi ne zaman yapılacak?
    Ek mesaj giriş tarihi:18:41:23 10/01/2008

    Sayın Yetkili,
    sitenizde verdiğiniz ödeme süresine göre, kendi ödeme planımı oluşturuyorum.
    müşteri olarak size vermiş olduğum %10 komisyon bedelini hak etmeniz için bana zamanında ödeme yapmanız gerekli.

    eğer verdiğiniz sözü yerine getiremiyor iseniz aracılık yapmanız için ödediğim paranın ne anlamı kalır?

    benim sizden alacağım olan para ile yapacağım ödemenin girdiği ceza miktarını siz mi karşılayacaksınız?

    kusura bakmayın size iyi referans olamayacağım







  • Gönderen: Gittigidiyor
    Ek mesaj giriş tarihi:18:46:26 10/01/2008

    Sn. Gelen,

    Öncelikle size yaşatmış olduğumuz aksaklıktan dolayı özür dileriz. Yeni ödeme sistemine geçildiği için bu hafta başından itibaren yapılması gereken bazı ödemelerde sorun yaşanmış ve para transferleri henüz yapılamamıştır. Teknik ekibimiz konu hakkında gerekli çalışmaları geceli gündüzlü devam ettirmektedir. Yapılamayan para transferiniz/transferleriniz en kısa zamanda yapılacaktır. Yaşanan bu aksaklık için çok özür dileriz.

    ---------------------------------

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor
  • olur böyle arada.
  • quote:

    Alışveriş yapan arkadaşların dikkat etmeleri gerekiyor,
    zamanında ödeme yapılmıyor.

    Son bir ayda yaptığım 5 satışın ödemesi de sonraki iş günü içerisinde geldi. Gittigidiyor bütün ödemeleri zamanında yapıyor diyemem. Bu verilerle, Gittigidiyor bu zamana kadar ki ödemelerimi zamanında yaptı diyebilirim. Bilmem anlatabildim mi?
  • online işlemden kasıtları 1 sonraki gün ise bunun belirtilmesi gerekmez mi?
  • internette en güvenli alışveriş gg'de güvenliği bile binlerce dolarla ozel bi şirket tarafından sağlanıyor aklım kalmadan alışveriş yaptığım tek adres milyon tane ürün ve işlem var arada bole şeylerin olması doğal ama dedikleri gibi ilgileneceklerdir sonuçta internet bu onlarında elinde olmayan aksaklıklar olmuş olabilir
  • Arkadaşlar bikaç kafanıza takılan sorunuza cvp veriyim ben (GG çalışanı , personeli vs değilim)

    Birinci gg de zaten yazıyor (eski sistemden bahsediyorum , yeni sistemlerinde haberim yok) birsonraki iş günü içerisinde yapılır ödemeleriniz diyor..

    ki geneldede hafta sonuna gelmediği zaman o şekilde yapılıyor. Ben sorunla karşılaşmadım bu güne kadar..


    İkincisi ise şikayetçi oldugum konu :)

    Ürün geri iade prosedürlerine dikkat etmiyorlar. Bi arkadaşa psp sattım ve pakete kılıfı ile hafıza karıtnı koymayı unutmuşum . Yolladıgımda alan kişi almıs ve geri yolladı tam 3 gün sonra. GG de kurallar bölümünde ise Alınan ürün kargo görevlisi yanında açılır ve eger memnun kalınmaz ise kargo gorevlisine zabıt tutturarak geri iade edilir gibisinden birt yazı var. Adam aldıktan 3 gün sonra bana iade etti ve cihaz bana geldiginde (Sıfır yollamıştım) resmen ikinci el geldi. Geri yollarken kargo parasını kendi ödemesi lazım karsı odemeli yollamıs (buda GG kurallarından birisi) Ne kargo var ne zabıt tutturmuş kargo gorevlisine. Gg ye bu durumu bildirdim adamların bana verdigi cevap ilanda gerekli ve tam acıklamayı yapınız diye. Sıfır cihaza nasıl bir açıklama yapabilirim dedim (Sıfır PSP) ürün hakkındaki detaylı bilgileri girin dediler link verdim dedim o şekilde olmaz yazmanız lazım vs dediler. Peki zabıt tutanagı nerde dedim adamlar gonderdiginiz cihazın ekranında ç.izik varmıs dediler adamlara soledim bakın ben sofor cihaz yolladım adam 3 gun kullandı ondan sonra geri iade etti ve geldiginde cizikti diye.

    GG nin call center mi artık ne haltsa ordaki adamlara ya biraz akıl yada onyargısız insanalrı sokması gerekiyor. Adam benim hakkımda şikayetçi oldu diye adam beni suçlu saydı direk. Hiç sorup sorgulama yok. Kargodan bile garantili yolladım cihazı artı bütün oklar adamı gosterirken suçlu ben oldum 193 işlemin tamamına 5 yıldız olduğum halde....

    Artık gg de satış yapmıyorum sadece alacaksam bişey alıyorum. Ürün geldiğinde kargo gorevlisine gel kardes bi çay kahve iç diyorum ofiste bekletiyorum acıyorum deniyorum oneyımı veriyorum sorun varsa zabıtımı tutturuyorum ve güle güle kullanıyorum...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cybertronics

    Arkadaşlar bikaç kafanıza takılan sorunuza cvp veriyim ben (GG çalışanı , personeli vs değilim)

    Birinci gg de zaten yazıyor (eski sistemden bahsediyorum , yeni sistemlerinde haberim yok) birsonraki iş günü içerisinde yapılır ödemeleriniz diyor..

    ki geneldede hafta sonuna gelmediği zaman o şekilde yapılıyor. Ben sorunla karşılaşmadım bu güne kadar..


    İkincisi ise şikayetçi oldugum konu :)

    Ürün geri iade prosedürlerine dikkat etmiyorlar. Bi arkadaşa psp sattım ve pakete kılıfı ile hafıza karıtnı koymayı unutmuşum . Yolladıgımda alan kişi almıs ve geri yolladı tam 3 gün sonra. GG de kurallar bölümünde ise Alınan ürün kargo görevlisi yanında açılır ve eger memnun kalınmaz ise kargo gorevlisine zabıt tutturarak geri iade edilir gibisinden birt yazı var. Adam aldıktan 3 gün sonra bana iade etti ve cihaz bana geldiginde (Sıfır yollamıştım) resmen ikinci el geldi. Geri yollarken kargo parasını kendi ödemesi lazım karsı odemeli yollamıs (buda GG kurallarından birisi) Ne kargo var ne zabıt tutturmuş kargo gorevlisine. Gg ye bu durumu bildirdim adamların bana verdigi cevap ilanda gerekli ve tam acıklamayı yapınız diye. Sıfır cihaza nasıl bir açıklama yapabilirim dedim (Sıfır PSP) ürün hakkındaki detaylı bilgileri girin dediler link verdim dedim o şekilde olmaz yazmanız lazım vs dediler. Peki zabıt tutanagı nerde dedim adamlar gonderdiginiz cihazın ekranında ç.izik varmıs dediler adamlara soledim bakın ben sofor cihaz yolladım adam 3 gun kullandı ondan sonra geri iade etti ve geldiginde cizikti diye.

    GG nin call center mi artık ne haltsa ordaki adamlara ya biraz akıl yada onyargısız insanalrı sokması gerekiyor. Adam benim hakkımda şikayetçi oldu diye adam beni suçlu saydı direk. Hiç sorup sorgulama yok. Kargodan bile garantili yolladım cihazı artı bütün oklar adamı gosterirken suçlu ben oldum 193 işlemin tamamına 5 yıldız olduğum halde....

    Artık gg de satış yapmıyorum sadece alacaksam bişey alıyorum. Ürün geldiğinde kargo gorevlisine gel kardes bi çay kahve iç diyorum ofiste bekletiyorum acıyorum deniyorum oneyımı veriyorum sorun varsa zabıtımı tutturuyorum ve güle güle kullanıyorum...

    bende bu konuyla ilgili bir soru sorcaktım: arızası olmayan bir cihaz sattık diyelim.. alan kişi ona bi zarar verip sonra bu arızalı diyip geri yollarsa bu durumda ben nasıl ispat edicem haklı olduğumu..




  • gittigidiyorun da işi zor. Arkadaşlar adamlar güzel hizmet veriyor. Biraz pahallı ama yiğidi öldür hakkını yeme şimdi. Attığım mesajlara 2 dk sonra yanıt geliyor. Karşı taraf şerefsizse adamlar ne yapsın...

    Türkiye de çok güzel bir ilki başlatan bir kurum köstek olmak yerine destek olalım...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.