Şimdi Ara

GIGASPEED ANA KONU [Gigaspeed] (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
9
Favori
5.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GIGASPEED ANA KONU [Gigaspeed]


    3 Gün önce bu hız değerlerini sorunsuz alırken cuma akşamından beri aldığım hız değerlerim bu şekilde:


    GIGASPEED ANA KONU [Gigaspeed]

    8Mbps internete 100mbps parası ödemekteyim.


    Konuyla ilgili online işlemlerden talep açıyorum müşteri hizmetlerini arayın deniyor, müşteri hizmetlerini her aradığımda internet hızım sonraki gün daha da düşürülüyor. 8Mbps internet nedir ? Ben 2010 da 16mbps kullanıyordum. 14 yıl önce ! Üstelik ne olduda benim sinyal seviyem ve hızım 2 günde bu kadar düştü ?


    Özel mesaj olarak size bilgilerimi ilettim. Bu hafta başı çözüm sunulmazsa hattımı iptal ettiricem @gigaspeed .





  • Zayıflama yükselmiş; fiziki sorun olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShowNeverEnds S kullanıcısına yanıt
    Sorun iç tesisat kaynaklı olabilir

    Ev içinde ek varsa onları kontrol ederseniz düzelebilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Beyler gigaspeed nasıldır?kopma vs çok oluyormu?

  • ShowNeverEnds S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Şu anda arıza kaydınız mevcut ve takip ediliyor. Ekipler adresinizde kontrolleri yaptıktan sonra tarafınıza dönüş sağlayabilirsiniz. Altyapı veya iç tesisat arızası olarak gözükmektedir. Çözüm için elimizden geleni yapıyoruz.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim sorunum bugün itibariyle çözüldü.


    Sanırım şöyle bir durum var altyapıda veya binadaki bazı kablolarda sorun var. Binamda oturan diğer iss e abone kişiler benzeri sorunla şikayet oluşturduğunda kabindeki portlar değiştirilerek sorun çözülmeye çalışılıyor. Fakat sıkıntı şu, port değiştirildiğinde bir başka kişi mağdur oluyor..


    Neyse şuan için dediğim gibi benim sorunum çözüldü teşekkür ederim.

  • gigaspeed'in soruna hızlı cevap vermesi ve sorunu çözmesi beni olumlu anlamda etkiledi. şubatta yeni taşınacağım evime hangi operatörü bağlatsam diye araştırma yapıyorum. gigaspeed'i not ettim.

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Mümkün olduğunca en hızlı sürede sorunları çözmeye çabalıyoruz. Ancak bazı bölgelerdeki ekiplerden veya yoğunluktan ötürü gecikmeler yaşanıyor. Sabit fiyat garantimiz Haziran 2025'e kadar geçerlidir. Herhangi bir taahhüt vermeden, online olarak başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • Hocam o zaman hazır sizi bulmuşken sorayım. Malum türk Telekom çok sansürcü bir operatör. Yabancı bazı sitelere DNS ile bile girilmiyor. Oysa turknet bu sansür konusunda daha rahat. Acaba Gigaspeed te bu durum nasıl?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 15 Ocak 2025; 17:29:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    BTK filtrelerini uygulamakla yükümlüyüz. Bizde bu doğrultuda filtrelerimizi uyguluyoruz. Bunun dışında davranan firmalar mevcut ancak biz yükümlülükleri yerine getirerek, çalışmalarımıza devam etmek istiyoruz. İlerleyen süreçte müşterilerimizi mağdur etmek istemeyiz.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    aynı turk telekom gibi çoğu siteye girilmiyorsa benim için kullanmanın pek manası yok. mesela yurtdışı kaynaklı canlı spor (boks, futbol vs) yayını yapan web siteleri var, bunların çoğunu TT'de VPN'siz açamıyorsun. sizde de aynı sanırım. açıkçası bunu duyduğuma üzüldüm.

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    İptv ve bir çok uygulama sırunsuz çalışıyor
    Firma yetkilisi bu konuda çok açıklayıcı olmayabilir

    Genel olarak forumdaki diğer kullanıcılardan yorum almak daha doğru olur bu konu da

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hocam gigaspeed i aktif kullanıyor musun? cevaın evet ise sana özel mesaj ile bir iki adres vereceğim o sitelerin açılıp açılmadığını bana bildirirsen memnun olurum

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    Kullanıyorum

    İptv yoğunlukla yada dizi tv yoğunluk

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam yolladığım link açıldı mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    Açılıyor sorun yok

    Enran kaydı gönderdim dm den



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedMinner -- 17 Ocak 2025; 10:50:23 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eve geldim ki internet gitmiş. hız düşük. mesai saati bitince internet de gidiyor. adres değiştirince çıkacağım.

  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ebedidevlet -- 26 Ocak 2025; 13:31:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ebedidevlet kullanıcısına yanıt
    ?🙂

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tavsiyelerinize göre geçiş yapacağım tavsiye edermisiniz

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.