< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gigaspeed -- 27 Aralık 2024; 18:19:36 > |
GIGASPEED ANA KONU [Gigaspeed]
-
-
Haziran 2025'e kadar bende sizinleyim o zaman 🙂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba. Ödemeyi 24 haziranda yaptım. Aboneliğim bugün başladığı halde son ödeme tarihi 4 temmuz olan bir fatura daha çıktı? Son ödeme tarihinin 27 temmuz olması gerekirdi! Düzeltilmesini talep ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Konuyla ilgili müşteri hizmetlerimiz ile görüşmeniz gerekmektedir. Eğer bir hata mevcutsa, hızlıca çözüm üretmeyi isteriz.
Saygılarımızla -
Müşteri hizmetlerinize ulaşamıyorum. Talep açıyorum sitenizden ama henüz dönüş olmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
İletişim merkezimizde herhangi bir problem bulunmamaktadır. Kayıt bıraktıysanız, ekiplerimiz sizi en kısa sürede arayacaklardır.
Saygılarımızla -
Dönüş yapıldı. Dediğim gibi yanlışlık olmuş. Düzeltilecekmiş teşekkürler..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
27.06 da başka bir operatöre taşıma başvurusunda bulunmuştum. Karşı firmadan onay bekleniyor deniliyor. Onaylayabilir misiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zxcasd1006 -- 5 Temmuz 2024; 22:20:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Konu ile ilgili müşteri hizmetlerimiz ile görüşmeniz gerekmektedir. 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakarak, sizi aramalarını sağlayabilirsiniz.
Saygılarımızla -
** Arkadaşlar aşağıdaki mesajım sonrası ekip aradı. 320 Olarak devam edilecek birde başımıza modem kiralama bedeli olarak 50TL isteniyor bu nasıl bir fırsatçılıktır?? Benim diğer evimde Turknet var ne kiralama ne bir şey yok böyle şeyler. Modemi alın diyorum yok diyorlar, ben bunlarla 1 sene devam ederim sonrada adiyos. Böyle fırsatçılık olmaz.
Geçen ay sizin müşteriniz oldum 209.99 olan faturam bu dönem türk telekom zam sonrasında 319.00 TL oldu nerede kaldı sizin rekabetiniz? Hattınıza kayıt bıraktım hala dönen olmadı fiyat sabitlemek istedim dönüş olmadı mağduriyetim nasıl giderilecek?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OrcHestrated -- 2 Temmuz 2024; 9:52:59 > -
Ben de Turknet'e geçiyorum, 2 gün önce operatörünüzden onay bekleniyor yazılı bir SMS geldi, sonra haber çıkmadı. Sizin onay almanız kaç gün sürdü?
-
vdsl yeni abonelik için
evde kurulum istemiyorum sadece aktivasyon ankastreye etiketleme yapılması ücretsizmi
bu sekilde basvuru yapabiliyormuyuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaklaşık 2 gün içinde bitti
Bu arada Yeni abonelikte 90 gün bekleme kuralı yok. Comnete FTTH taşıdım 100 mbit 199 liradan referansla 395 günlük 2388 liraya aldım memnunum pingler çok iyi. 183 liraya geldi aylık. Altyapım sorunsuz ona güvendim. Bir de Telekom fiber ekipleri tanıyorum sorun olursa comnetle çözemezsem direk onlarla görüşürüm diye düşündüm. Babam da comnet fttb kullanıyor 2 yıldır sorun yaşamadı. Teknik bilginiz yeterli değilse yada altyapiniz iyi değilse yada internetten işinizi yapıyorsanız tavsiye etmiyorum bu arada :)) Direk Telekom kullanın internetle hayatınızı kazaniyorsaniz hatta aynı fiyattı 1 ay önce taahhütlü. Superonline FTTH dan geçtim ve Telekom altyapılı her hangibir alternatif operatör bile ondan katkat iyi.
Gigaspeed müşteri hizmetleri desteği çok iyiydi arama yapınca direk 10 dk içinde dönüş yapıyorlardı gigaspeed'in hakkını vermek lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zxcasd1006 -- 5 Temmuz 2024; 22:51:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhabalar 88517147** numaralı vdsl aboneliğini internet kutusundan taşıdık, ancak şuan SMS gelmedi hizmet kapandı Gigaspeed SMS i gelmedi yardımcı okur musunuz mh cevap veren yok
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Abone numaranızı ve detayları özel mesaj ile iletmenizi rica ediyoruz. Hızlı bir şekilde aksiyon almaya çalışacağız.
Saygılarımızla -
Ben bu firmaya geçtiğim gibi bir ay sonra %80 zam yaptılar. Zam yaptıklarında haber vermediler ta son güne kadar. Ve ben şu an DH Forum'a girip konuyu incelemesem 2025'e kadar fiyat garantisini göremeyecektim. Eğer siz donanım habere özel bir hizmet sunuyorsanız açık açık sitede belirtmelisiniz. Aksi halde diğer müşterilerinize de bunu bildirmelisiniz. Gelen SMS'te böyle bir bilgi yoktu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Firmanın sitede bilgi var.
Geçiş işlemi için 3 ay şartı var.
-
-
Konuda kilit işareti yok; sende tecrübesiz reklam yapma, tecrübeli reklam yap. Amatörlüğe yer yok bu forumda.
Ne olduğu hakkında bilgim yok; yönetimle görüş yöneticinin belirttiği gibi.
-
Şimdi baktım; kilitlenmiş.
Benzer içerikler
- gigaspeed yorum
- rüzgarnet yorumları
- superbox alternatif
- reklam engelleyen dns 2024
- flixnet yorumlar
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- vodafone ev interneti tarifeleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X