Şimdi Ara

Gigabyte Teknik Servisine Ulaşabilen Uzmana İhtiyaç Var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 3 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • -dehşet- (6 mesaj) Firienholt (2 mesaj) MogoLKhan (2 mesaj) B4ris (1 mesaj) cyber518 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (3 mesaj) Mini (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • http://www.gigabyte.com.tr/media/about/contact-us/

    Adresinde bulunan telefonlardan bir insan evladına bağlanabilen oldu mu?
    GIGABYTE TÜRKİYE Call Center +90 212 288 52 96
    GIGA DIALOG: +90 212 356 44 00

    info@gigabyte.com.tr adresinden mail atıyorum otomatik cevap geliyor.

    Değerli müşterimiz,

    Tüm teknik konu, soru ve şikayetleriniz hakkında direkt olarak yetkili teknik servisimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

    RMA SERVİS - 0 (212) 288 52 96

    GIGABYTE TÜRKİYE

    Adamlar kendilerine ulaşılmasın diye paradoks kurmuşlar.
    Bunları nitelikli dolandırıcılıktan mahkemeye vermek gerek.

    Var mı başka gizli saklı bir numara bilen, duyan paylaşsın lütfen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Gigabyte'da var bir gariplik. Bütün anakart modellerini Türkiye'ye getirmiyorlar, gelenler de sadece Vatan, Hepsiburada ve İncehesap'da satılıyor (Z270). 4400 ile biten numara hiç aranmıyor, servisi aradığımda da cevap veren yok (16.15'de denedim). Ondan sonra neden Amazon
  • Firienholt kullanıcısına yanıt
    Bunların malı Amazon'dan da alınmaz. Gigabyte Global'in de müşteri memnuniyetine verdiği önem içler acısı. CW sorununa "sorun değil" diyen yegane firma Global anlamda.

    Gigabyte Global'e gerçekten Türkiye'de bir servisleri var mı diye sordum cevap bekliyorum.

    Forumda sözde firma yetkilisi olan vatandaş da milleti trollüyor.

    Aklı olan Gigabyte'tan uzak dursun.

    SMS Infocomm'a ne kadar haksızlık ettiğimi bunlarla muhatap bile "olamayınca" anladım.

    Arena Bilgisayar üzerinden yollayacağım kartı bakalım. Gelen sonuca göre de THH ile bu işi çözmek zorunda kalacağım galiba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Gerekli numarayı özelden attım hocam
  • Hâlâ ulaşamadım. Ulaşabilene bir adet oyun hediye edeceğim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanlar bozuk teyip gibi msi ejderi bide asusdan başka marka bilmezse ülkede ne gigabayte olur nede xfx nede powercolor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    msi ve asusla ne zaman sıkıntım olsa hallediyorlar. gigabyte konuları malum, olmaz olsunlar bir zahmet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weros

    msi ve asusla ne zaman sıkıntım olsa hallediyorlar. gigabyte konuları malum, olmaz olsunlar bir zahmet

    Anlatmak istediğim anlaşılamamış adam kar yapamıyorsa Türkiyede personeli olmaz, ayrica asusun satı? oranına göre servisi çöp ötesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @MogoLKhan
    Gigabyte uzun yıllardır Türkiye pazarında, normalde ulaşılıyordu kendilerine. Ne olduysa şimdi ulaşılamıyor.

    Sıkıntı dediğiniz sebepten dolayı değil yani.
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir mantık kurmuşsun mantığım almadı. Neden satılmadığı ortada. Sanki ürün satamamalarının suçlusu bizmişizde teknik servise ulaşamamayı hak etmişiz gibi yazmışsın. Öte yandan Türkiye'de satış yapacaklarsa en az 2 yıl garantiyi seve seve verecekler. Bu bize lütufları değil yükümlülükleri. Varsa konuya bulunacağın bir katkın paylaş yoksa gereksiz tartışma çıkarıp konuyu amacından saptırma lütfen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumdaki elemanin varligi yararindan cok zarar veriyor derdim gigabyte adina ama gigabyte bunu kendi istiyor demekki, nasil insanlarla calistigina dikkat etmez mi boyle bir marka...



    Eski yorumlardan aklimada kalan cok farkli yerlere inglizce mailler atip, gigabyte nin ana merkezine hatta buldugu her gigabyte mail adresine yazarak sonuc alana bir kisi vardi. Simdi bul desen bulamam hocam. Isin ilginci gigabyte in urunlerinin arkasinda durmayisi ve boyle sacma bir tutum izlemesi..



    Sorun nedir ki? Onemli bi durumsa arama git servise, hocam sen hayirdir de??? Fakat servis ile konustugun halde durum cozulemiyorsa heyete basvur hocam. Ama cok zamanini alacak...



    Forumda bir kisi yakin zamanda anakart pini muhabbetiyle teknik servisin 50$+kdv istedigini yazmisti, hemde sifir aldigi urun problemli gelmis. Sonrasi hakkinda bir bilgim yok.l

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mukarnas kullanıcısına yanıt
    Adamlarla konuşma fırsatı bulamadım henüz. O yüzden sorunun çözümü ile ilgili nasıl tavır alacaklarını her ne kadar tahmin etsem de kesin olarak bilemiyorum. Sorun karttaki CW. Garanti kağıdında Arena yazıyor o yüzden olmadı onlara gönderecem kartı onlarda Gigabyte'a yolluyormuş, sonuca göre ben de hukuki hakkımı ararım. Ben iş uzamasın diye direkt servise yollayım dedim ama durum ortada. Arena 'dan yollarken bu durumdan da bahsedeceğim. Gigabyte servisine güvenmediğimi vs. Bakalım sonuç ne çıkacak.

    Yani burada kimse kraldan çok kralcı olmasın. Kimse çıkıp Gigabyte'ı savunmasın. Başka bir mağduriyet yaşanmaması adına bu tür konuları önemli görüyorum. Konuyu açma amacım çözüm aramanın yanında buydu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkaç ay önce ben de Z170X Gaming G1 anakartın soketi için ürünü gönderdiğimde 60$+KDV ücret istediler, ürünü garanti dışı bıraktılar ve ödediğim ücret karşılığında tamir edildiğinde çalışmasının garanti olmadığını ve tekrar tamir gerekirse tekrar aynı ücreti ödemem gerektiği söylenmişti. Reddedip ürünü geri istedim. Sonuç, anakart çöp :) Arada Inventus olmasına rağmen bir sonuç çıkaramadık. Soket arızası onların problemi değil ama ücretiyle tamir edildikten sonra tamir başarılı olmadığında tekrar aynı ücretin alınması hoş değil. Vektron nasıl bilmiyorum ama CW'den dolayı benim EVGA GTX 760'ı 770 ile değiştirmişlerdi. Bu da EVGA'nın RMA tutumundan kaynaklı olabilir. Yine de sanıyorum şu an en düzgün servis Vektron?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firienholt -- 1 Şubat 2017; 20:16:58 >




  • türkiye şartlarında uzak durulmaıs gereken bir firma...aman diyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firienholt

    Birkaç ay önce ben de Z170X Gaming G1 anakartın soketi için ürünü gönderdiğimde 60$+KDV ücret istediler, ürünü garanti dışı bıraktılar ve ödediğim ücret karşılığında tamir edildiğinde çalışmasının garanti olmadığını ve tekrar tamir gerekirse tekrar aynı ücreti ödemem gerektiği söylenmişti. Reddedip ürünü geri istedim. Sonuç, anakart çöp :) Arada Inventus olmasına rağmen bir sonuç çıkaramadık. Soket arızası onların problemi değil ama ücretiyle tamir edildikten sonra tamir başarılı olmadığında tekrar aynı ücretin alınması hoş değil. Vektron nasıl bilmiyorum ama CW'den dolayı benim EVGA GTX 760'ı 770 ile değiştirmişlerdi. Bu da EVGA'nın RMA tutumundan kaynaklı olabilir. Yine de sanıyorum şu an en düzgün servis Vektron?

    Onların da farkı yok.

    3 ay önce yolladığım EVGA Supernova 750G2 güç kaynağının yenisi yok diye muadil ürün Corsair CX750M önerdiler, kabul etmedim para iadesi yapalım dediler, dedim ürünü EVGA'ya yollayın onlar yenisini yollar bana sen yolla dediler, en son tamam pes dedim para iadesi istedim onu da aldığın yerden alacaksın dediler, aldığım yer hızlıal olunca adamlar batmış tamam biz ödeyeceğiz ama noter vs. diyip 10-15 gün sürer dediler dün 13. gündü mail attım cevap yok. Daha çok yazılacak rezillik var da özet geçeyim dedim.

    Ben şahsen bilgisayar kullanmayı bırakmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.