Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

gif formatındaki gülen yüzler?

7
Cevap
0
Favori
1.628
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> gif formatındaki gülen yüzler?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      70 Mesaj
      16 Şubat 2005 15:13:54 Konu Sahibi
      arkadaşlar gif olan ve burada da kullandığımız vs gülümsemeleri msn e nasıl eklioz ve bunların kaynağı nerede var ayrıca bunları tek tek eklemek yerine bi klasöre toplu olarak atamıyo muyus cvp verirseniz tşk..



      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      129 Mesaj
      16 Şubat 2005 18:58:01
      Merhabalar
      MSN plus programını kurmayı dene veya yeni sürüm MSN 7.0 kur onda hepsi mevcut.
      Başarılar...
      |
      |
      _____________________________
      Computer Hardware
      -raM_Hom©-
    • Binbaşı
      1307 Mesaj
      16 Şubat 2005 19:21:48
      aradığın program smiley central.aratırsan bulursun.msn e entegre oluyo
      |
      |
      _____________________________
      We are always have chance to change our fate...
    • Binbaşı
      1679 Mesaj
      16 Şubat 2005 19:31:28
      quote:

      Orjinalden alıntı: xblade

      aradığın program smiley central.aratırsan bulursun.msn e entegre oluyo

      smiley centralda yüklerken virüs çıkıyoo ben yüklemedim
      |
      |
      _____________________________
      Better Dayz...
    • Yüzbaşı
      437 Mesaj
      16 Şubat 2005 19:44:25
      |
      |
      _____________________________




    • Teğmen
      186 Mesaj
      16 Şubat 2005 19:50:00
      |
      |
      _____________________________
      Kural dışı imza
    • Yüzbaşı
      286 Mesaj
      16 Şubat 2005 20:04:10
      hadi ya herkes koysun suraya smile ları!!!!
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1307 Mesaj
      16 Şubat 2005 20:16:44
      quote:

      Orjinalden alıntı: KanYe_wEsT


      quote:

      Orjinalden alıntı: xblade

      aradığın program smiley central.aratırsan bulursun.msn e entegre oluyo

      smiley centralda yüklerken virüs çıkıyoo ben yüklemedim

      yok öle bişi merak etme.sen güvenilir bi yerden çekmemişsindir bence.Bide kasp gibi bişi kullanıosan oda atlıyo herşeye
      |
      |
      _____________________________
      We are always have chance to change our fate...
Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Ankara Web Tasarım
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.