Merhabalar: Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz durum için firmamız adına üzgünüz. Şirketimiz kendi sistemleri üzerinden kontrol yaptığında. Modeminize Türk telekom kaynaklı problem sebebiyle dsl sinyali ulaşmamaktadır. Alt tarafta iletmiş olduğum .İlgili arıza kaydınız Dün itibariyle arıza bildirimi oluşturulmuş olup Telekom tarafından çözüm beklenmektedir. Arıza müdahale süresi 48 saattir. Hattı iptal ettirmek istiyor iseniz. tarafımız çağrı merkezi kanalı ile ulaşıp tarafımıza talebinizi iletmeniz yeterli olacaktır. Sesli onayınızın ardından internet hizmetiniz iptal edilecektir. İyi günler dileriz. |
GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (175. sayfa)
-
-
Yeni abonelikte 3 ay zorunluluk yok anladığım kadarıyla di mi?
Bir de geçiş yapıp abonelik iptalin de taahhütsüz paket olmasına rağmen nasıl bi ücret yansıtıyorlar ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Gökkubbe...
BTK kararı mı? Hani nerde?
Öyle bir karar yok. Yada ben bilmiyorum. Varsa gösterin de hepimiz bilelim.
Sadece Türk Telekomun işgüzerlığı diye biliyorum ben bu durumu.
-
quote:
Orijinalden alıntı: _EUA_BTK kararı mı? Hani nerde?
Öyle bir karar yok. Yada ben bilmiyorum. Varsa gösterin de hepimiz bilelim.
Sadece Türk Telekomun işgüzerlığı diye biliyorum ben bu durumu.
Alıntıları GösterEvet TT kararıymış yanlış hatırlamışım ama böyle bir karar var en azından bilgi doğru
-
Bana FTTB de yeter aslında. Nasılsa CAT6 ya dönüyor. 10 Gbitlik internet de yok. Yeter ki gelsin de ... mahallede yok ki. :D
Elektrikten VSDL de GPON da etkilenmez. Ama eğer mahalledeki kutularında akü bitmişse ikisi de nanay.
Sonuçta fiberin de güçlendiricileri, mux/demux ları elektrikle çalışıyor diye biliyorum.
Bugün arkadaşla konuştum, ilk günlü kesilmeyi yapmamış. Böyle giderse bende ay sonu GIBIR'a taşınayım. Biraz da ona bakalım...
-
quote:
Orijinalden alıntı: thelordofYeni abonelikte 3 ay zorunluluk yok anladığım kadarıyla di mi?
Bir de geçiş yapıp abonelik iptalin de taahhütsüz paket olmasına rağmen nasıl bi ücret yansıtıyorlar ?
Yeni abonelikteki işleyişi bilmiyorum. Abonelik iptalinde kullanılan gün bazında faturalandırma yapılır.
-
Karar var da, BTK ile Türk Telekomun alması arasında dağlar var.
Karar BTK'nın olsa idi yapacak pek bir şey yoktu ama...Bu olay bir şirketin rekabeti engelleyici tutumu olduğundan hem tüketici madur edildiğinden tazminat hakkı doğurur, hem de Haksız Ticari Uygulama kavramının doğrudan içine girdiğinden ağır mali ceza yaptırımlarının uygulanmasını gerektirir.
Tabi devletin kurumları işini yaparsa. Devlet işini yapıyor mu bu konuda? Zannetmiyorum.
Direkt şikayet edin Türk Telekomu eğer bu durumda iseniz. Ticaret Bakanlığı veya Reklam Kuruluna şikayet ediyorsunuz diye hatrımda kalmış. Haksız Ticari Uygulamalar diye aratırsanız...
-
Galaksi netten bu aksam geçişin sağlandı ama sanırım yanlış kullanıcı adi ve parola verdiler interneti alamiyorum modemde yapmadigim şey kalmadi :) müşteri hizmetleri günde 1 kez düşüyor ilk aradigim gün pazar gece 10 du bu yüzden çok etkilenmistim :) bakalım yarin ne olucak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: paydarobot gibi cevap veriyorsunuz , özel mesajlarınızı kontrol edin dün gönderdiğim mesajda ad soyad telefon bütün bilgiler mevcut. neden tekrar istiyorsunuz? amacınız nedir tam olarak.
abonelik iptali nasıl yapılır?
Alıntıları GösterSözleşme yapana kadar kibarlık hocam bu her yerde böyle :)) iptal dediğinde hepsi lafı evirir çevirir icraat 15 güne olur bir ay parası kitlerler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: alimmm78
8 mbps = 1 mb/s
Megabitpersecond. Megabyte/ second
1 byte 8 bittir.
Yani 100 mbps satin alan birinin max hizi 12.5 mb/s dir
Saniyede 12 megabyte indirebilirZaten 10_12 MB/sn yazmışım..lakin bırakın o değerlerde görmeyi 3mb/sn bile göremiyorum..dün mailden nperf sonucu istediler..650 saglayicili Dr strange in download hızı 800 kb..inanabiliyormusunuz!!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: anl_clkSözleşme yapana kadar kibarlık hocam bu her yerde böyle :)) iptal dediğinde hepsi lafı evirir çevirir icraat 15 güne olur bir ay parası kitlerler.
Alıntıları Gösterkendileri açıkca forum üzerinden açıklama yaptı, turktelekom kaynaklı sebepten dolayı sinyal gelmiyormuş. telefon ile ulaşabilrsem eğer iptal edeceğim ama bir türlü cevap vermiyorlar. bakalım veremedikleri hizmet için ne kadar para isteyecekler. konuya cevap olarak eklerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Tüm TT alt yapısını kullananlar bir sorun olunca hemen TT a suç atarlar hocam ben de netspeed ile böyle sıkıntı yaşadım zor kurtul kapatma işlemi 15 gün sürmüştü, hemen her durumda TT şöyle böyle derlerdi. İns hızlıca kurtulabilirsiniz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Tamam hocam , sağolun
-
@GIBIRNET Merhaba, bir yakınım ev telefonuyla birlikte Türk Telekom'un kendisinden internet kullanıyor. Size geçiş yaparsa ev telefon iptalini de siz yapıyor musunuz? 35 mbpslik sınırsız paket düşünüyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelordof -- 10 Ekim 2020; 11:58:31 > -
Merhabalar:
Değerli müşterimiz. Firmamız yalın internet şeklinde hizmet vermekteyiz. Yakınınız firmamıza geçiş yaptığında, 7 iş günü içerisinde ev telefonunuz iptal olacaktır. Yakınınızın başka bir işlem yapmasına gerek yoktur.
İyi günler dileriz.
-
Merhabalar:
Değerli müşterimiz hizmetiniz iptal edilmiş olup. Adınıza Ücret Faturalandırması çıkmayacaktır. GIBIRNeti tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
İyi günler dileriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 10 Ekim 2020; 11:58:1 > -
@GIBIRNET taahütlü kampanyanız mevcut mu?
-
Teşekkür ederim.
-
Sizde iptal işlemi nasıl oluyor? Diğer firmalar gibi fax zorunluluğu var mı?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X