Şimdi Ara

GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (173. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.826
Cevap
144
Favori
631.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 171172173174175
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ecay kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom'un 200-400 mbps gibi paketleri btk'ye yolladığı söyleniyor. Günün birinde TT bu paketleri satmaya başlar ve alternatif firmaların da bu paketleri satmasına izin verirse o zaman kartlar yeniden dağıtılır.

  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom önce ipv6 geçişini yapsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt

    Bence 500 mbps internet paketleri sunulmaya başladığında bile ipv6 olmayacak. Acı gerçek. Adam statik ip'den para alıyor bir dünya bir daha neden ipv6 ile uğraşsın ki

  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt
    Siz de haklısınız hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • WhatsApp meajları saatler sonra cevaplanıyor
    Forumdan en az 30dk cevaplanıyor
    Telefon 15dk oldu hâlâ sıra bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonda tek aramada bekleyen müşteri sirami yazıyorum

    Bekleme sıram
    Önce 2
    Sonra 1
    Sonra tekrar 2
    Sonra tekrar 1
    Sonra 3
    Sonra tekrar 2
    Sonra tekrar 1
    17.dkda bağlanabildim.

    Şaka gibisiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cruel_crazy -- 8 Ekim 2020; 14:49:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın zamanda bir performans çalışması yapıldı sanırım . Başarılı olmuş gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cruel_crazy C kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:



    Özelden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşırsanız sizlere yardımcı olmak istiyoruz.


    iyi günler dileriz.

  • cruel_crazy C kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:



    Özelden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşırsanız sizlere yardımcı olmak istiyoruz.


    iyi günler dileriz.

  • Selamün aleyküm arkadaşlar.Bir süredir hangi internet servis sağlayıcısına geçeceğimi araştırıyordum.Gıbırnet'e rast geldim.Evrakmış vs. derken nihayetinde Gıbırnet'e geçmiş oldum.Satın almış olduğum hız 16mbps bu arada.Kurulumdan birkaç saat sonra internete bağlantı sağlandı.İlk aşamada bazı sorunlar olduğu için Gıbırnet tarafından hızım düşürüldü internete bağlanabilmem adına.Hızım 1mbps civarıydı.İnternete sağlıklı bir şekilde bağlanabildikten sonra hızımın satın almış olduğum hıza yani 16mbps'e çıkarılmasını talep ettim.Büyük bir umutla işlemin gerçekleşmesini bekledim ve nihayetinde hızımın eski haline getirildiği söylendi.Hız testini yaptığımda hızımda bir değişiklik yoktu aynıydı 1-2mbps yani.Yetkili arkadaş sorunun kablodan-iç tesisattan kaynaklandığını falan söyledi ve baktırmanız gerek gibisinden konuştu.Ertesi gün 3.5mbps hız almaya başladım.Halbuki ben TürkTelekom kullanırken 10mbps hız alabiliyordum.Yani kurulum vs. herşey eskisi gibiydi.TürkTelekom kullanırken kurulum neredeyse,Gıbırnet'te de aynı.TürkTelekom'da 10mbps hız alırken nasıl şuan 3,5mbps alabiliyorum?Bu konuyu lütfen çözüme kavuşturun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi patinajcekenaraba -- 8 Ekim 2020; 17:50:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt

    Whatsapp hattiniz neden asla cevap vermiyor? Surekli online ama cevap yok.


    Bir sorunum var muhattap bulamiyorum.


    Ayrica , fatura kesilince sms ile bildirseniz iyi olmaz mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar:



    Özelden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşırsanız sizlere yardımcı olmak istiyoruz.


    iyi günler dileriz.

  • alvarez kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Sms üzerinden fatura ödendiğine dair bilgi gitmektedir. Pandemi sürecinden dolayı oluşan Yoğunluktan dolayı Whatsapp mesajlarınız geç yanıtlanabiliyor. Bu konuda firmamız adına sizlerden özür dileriz. Yaşamış olduğunuz bir problem mevcut ise pm üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşırsanız size yardımcı olmak isteriz.


    iyi günler dileriz.

  • WhatsApp temsilcisi yanıt dönmedi. Telefon üzerinden bilgi aldım.

  • Nperf testi
    GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anda ping sorunu ve hızda düşüş yaşayan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sacrosanct-

    Şu anda ping sorunu ve hızda düşüş yaşayan var mı?
    Bende bağlantı koptu tekrar geldi, yağmudan olabilir diye düşünüyorum. Malûm bugün İstanbul epey yağış aldı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sacrosanct- kullanıcısına yanıt

    Sorun giderildi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bulunduğum binada Turktelekom ve Superonline alt yapısı mevcut. Şu an superonline kullanıyorum ve taahhüt vermek istemediğim için Aralık ayında farklı bir internet servis sağlayıcısı tercih edeceğim. Superonline ve turktelekom üzerinden altyapıyı sorguladığımda Turktelekom'da 16 MBPS; Superonline'da ise 100 MBPS görünüyor. Bu nedenle Superonline üzerinden bağlantıyı yapabilmek mümkün müdür?

  • veli125 kullanıcısına yanıt

    Millenicom kullanmadım. Bilgim yok. Düşüncem de yok.


    Netspeed iyidir. Güzeldir. "Müşteri hizmetleri olmasın diyorsanız..." gibi birşeyler söylemişler hakkında ama ben katılmıyorum.

    Derdinizi anlatabileceğiniz birilerini bulabiliyorsunuz en azından. Ha yaparlar yapmazlar orası ayrı konu. Kısmet. Orasını bilemem.


    Geçen aradım NetSpeed'i, elektrik gidince internet VDSL sinyalim kesiliyor dedim, modem elektrikle çalışıyor falan demeye başladılar.

    Yahu modem UPS beslemeli zaten ama telekomun dolabındaki akü bitmiş, söyleyin değiştirsinler dedim, altyapıya biz karışmayız diyorlar.(E yuh artık a..)

    Bu konuda arıza kaydı alamazlarmış. Dedim siz neye karışırsınız o zaman? Ben niye para veriyorum size? Direkt Türk Telekoma vereyim madem demiştim.

    Neyse attım postamı, şikayet edecektim Tüketici hakem heyetine ki elektrikler gitti bir iki gün sonra, baktım internet hâlâ var. Düzeltmişler...

    Sonuçta Türk Telekomun eline bakıyor hepsi malumunuz. Ama ben NetSpeed'i hiç tereddütsüz öneririm. İyidir geç derim düşünen birine. Ama sıfır hat alacaklara GIBIR derim, hat tesis ücreti yok diye.


    GIBIR'a da tam geçiyordum, belgeleri yolladım ama sonra vazgeçtim. Daha önce geçirdiğim arkadaşın evinde internet kopmuş sabah. Dedim biraz bekleyeyim, biraz otursun geçeriz. Evet hız iyi, fiyat da uygun ama öyle kafasına göre gidip gelecekse işimiz var. Bana gelmez o iş. Evet sorun olur, giderilir vs. Netspeed'de hiç mi gitmiyordu? Nadiren de olsa olur da böyle bu forumdaki şikayet sıklığına bakınca öyle iki günde bir gitme falan yok. Bak forumdakiler yine gitti demiş. Arkadaşla görüşmedim en son olaydan sonra, "tekrar etmedi, geç iyidir" derse geçeyim diyorum. Ama fatura işi sıkıntı.


    Bankaya otomatik ödeme talimatı veremiyorsun GIBIR fatura için henüz. Böyle şey mi olur? Kredi kartı ile fatura ödeme alışkanlığım da hiç yok. IBAN ile de bir yere kadar. Bugün biri el ile işler, yarın işlemeyi unutur, yada ödeme vaktini ben kaçırırım zank diye interneti keserler... Hiç uğraşmak istemedim. Bankalara da gelir heralde inşallah yakında. Uğraşsınlar eklesinler yani, ben mi uğraşayım onunla. Bunlar ISS olmanın abc si.


    İş Bankasında NetSpeed yoktu, yadırgamıştım ilk başta, bu ne biçim iştir yahu diye ama enPara destekliyordu.İyi dedim onu da oraya bağladım.


    Bence GIBIR bankalarla anlaşıp oradan ödeme almaya başlaması gerek yakın zamanda. O zamana kadar ağ alt yapısı, ayarları da oturur zaten, tekrar başvururuz hemen.





  • 
Sayfa: önceki 171172173174175
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.