Şimdi Ara

Gezegen kaşiflerine kötü haber: Starfield, görünmez duvarlara sahip

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Bethesda Game Studios, Starfield’ın tanıtımlarında binlerce keşfedilebilir gezegen olduğunu ve oyunun kapsamının oldukça geniş olduğunu defalarca söyledi. Ancak görünüşe göre bu söylemler, Starfield’ın gerçeklerini kapatmak için hazırlanmış gibi. Sızdırılan bir videoda oyunda görünmez duvarların olduğu görülüyor. Bu, keşif deneyimi yaşamak isteyen oyuncular için özellikle kötü bir haber.



    Starfield ve görünmez duvarları



    Bethesda, Starfield'ın prosedürel olarak oluşturulan gezegenlerinden birine indiğinizde, oyuncuların ufka doğru yola çıkıp sonsuza kadar yürümeye devam edebileceklerini ima etmişti. En azından Bethesda pazarlama müdürü Pete Hines için durum böyleydi.





    Ne yazık ki, bu tam olarak doğru değil. Şimdiye kadar sızıntı videolarından gördüğümüz kadarıyla temel olarak yeni bir gezegene vardığınızda, bir iniş alanı oluşturuyorsunuz ve oyun bu iniş alanının etrafında büyük bir arazi parçası oluşturuyor. İnternete sızan bir dizi görüntü ve video, oyuncuların bu alanların kenarına ulaşabildiklerini, bu noktada görünmez bir duvara çarptıklarını ve daha ileri gidemeyeceklerini söyleyen bir uyarı aldıklarını gösteriyor. Görünüşe göre oyuncular bir bölümün sınırına ulaşmadan önce genellikle tek bir yönde yaklaşık 10 dakika koşabiliyorlar.



    Ayrıca Bkz.Star Citizen için yatırılan para 600 milyon doları geçti



    Aslında bu durum aylar öncesinde Bethesda'nın yaratıcı yönetmeni Todd Howard tarafından onaylanmıştı ancak o dönemlerde Howard’ın söyledikleri kulak arkası edilmişti. Howard, gezegenlerin "kilometre büyüklüğünde bölgelerden" oluştuğunu söylemişti.



    Ve duvarlar birbirinden bağımsız?





    Gezegenin, binlerce küçük bölgeden oluşması aslında teknik açıdan düşünüldüğünde mantıklı geliyor. Fakat, görünüşe göre bu alanlar birbiriyle herhangi bir şekilde bağlantılı değil. Sızıntı yapanlardan biri, oyundaki en büyük yerleşim yerlerinden biri olan New Atlantis'e ev sahipliği yapan Jemison'a bir iniş alanı kurarak bu durumu kanıtladı. Oyuncu, iniş alanını New Atlantis'in yakınına kuruyor, dolayısıyla eğer görünmez duvarlarla ayrılan bu alanlar gerçekten birbirine bağlı olsaydı sızıntı yapan kişi New Atlantis’i görebilirdi. Ancak durum böyle değil. Görünüşe göre her iniş alanı temelde bağımsız bir alan sunacak.



    Tabii ki buradaki en büyük soru şu: bunun bir önemi var mı? Bir yandan, bir gezegene inebilmek ve gerçekten içinde kaybolabilmek çekici bir fantezi ve No Man's Sky gibi diğer oyunlar tarafından başarılmış bir şey. Bununla birlikte, Starfield aynı zamanda tamamen hikaye odaklı bir Bethesda RPG'si. Başka bir deyişle, yapacak başka pek çok şey olacak. Ayrıca, bir gezegene indiğinizde oluşturulan alanlar hala çok büyük. Bu alanların içerik açısından ne kadar dolu olduğu da önemli.



    Starfield, 6 Eylül 2023 tarihinde Xbox Series S / X ve PC platformlarına çıkış yapacak. Oyun hakkındaki inceleme ambargosu ise 31 Ağustos tarihinde kalkacak.




    Kaynak:https://wccftech.com/starfield-planetary-exploration-not-fully-seamless-invisible-walls/







  • Uçuk kaçık bir oyun olduğu o binlerce gezegen iddiası ile zaten belliydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joven -- 30 Ağustos 2023; 17:31:35 >
  • Oyun çıktığında görürüz oyın kötümü iyi mi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bomboş gezegenler olacağına sınırlı alanda dolu dolu olsun daha mantıklı. Tüm gezegenler açık yapılsaydı bu sefer de ondan şikayet edeceklerdi. Çıksın cok kötü çıkmazsa keyifle oynanır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Star citizen wins. Siz bu kolpacılara nasıl inanıyorsunuz anlamıyorum.

  • Oyunlardaki dünyalarda sınır olmadan o oyunu optimize etmek piyasaya sunmak imkansız gibi bir şey. Boş haberler yapıyorsunuz, her oyunun geçtiği dünyada belli bir sınır vardır bunu aşamazsın.

  • Optimizasyon için yaptılarsa tek bir lafım yok. Lakin sınırsız keşif olanağı diyip bizi önceden render edilmiş bölgelerde gezdiriyorlarsa saçma olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirSupport kullanıcısına yanıt
    Umarım önceden render edilmiş bölgelerde geziyoruzdur ya.

  • Benlik bir oyun değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Napacaktık zaten 15 20 dk tek yöne koşup duracak mıydık? RPG elementleri olsun, hikaye çeşitliliği, seçimlere bağlılığı, customize özellikleri vs. önemli.

  • TheMuyu kullanıcısına yanıt

    Böyle olması iyi. Yoksa Elite Dangerous veya No Man's Sky gibi işler hemen sıkıcılığa ve tekrarlamaya gidiyor.

  • Tamamen oyunu baltalamak için yapılmış haber.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun çok güzel eyvallah Türkçe de yapmadınız eyvallah gerçi bak bizimkiler durmamış hemen Starfield Türkiyehttps://starfieldturkiye.com.tr/ yapmışlar ama ve lakin oyunun fiyatı ne olmuş arkadaş. Tabi yine de alacağız orası farklı en güzel kısmı gamepass e gelmesi. Zamanında üç sene yapıştırmıştim :D

  • Eleştirilecek bir durum yok bence.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 10 dk gezegende boş boş dolaşmak zaten kötü. daha fazlasına gerek varmı

  • Adam 10dk yürüdü zaten bırak da olsun o kadar, sonsuz olacak hali yok.

  • Jetpack yok mu aga koşup duruyorsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Normal bence. Bu bir uzay simulasyonu değil. Hikaye yoğun bir RPG oyunu.

  • TheMuyu kullanıcısına yanıt
    Güneş sistemindeki gezegenler olsa yeterli olur.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.