Şimdi Ara

Genleşme tankında basınç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba genleşme tankımda yüksek basınç oluyor. Arabam lpg li bir araç.Arabamda su eksitme yok yaga su ve suya yag karıştırma yok. Sarsıntı yok.Egzozdan siyah beyaz herhangi bir duman yok aracımda hafif de olsa çekişten düşme var sanki yada bana bu sorun yüzünden öyle geliyor. Aracım yaklaşım 45 bin km önce conta değişti sebebi kalorifer peteğindeki akıtmadan dolayı susuz kalması ve conta yanması olduğu için. Conta değişiminden itibaren 35 bin km boyunca hic bir sikintisi olmadı termostat hep zamanında açtı. son 10 bin km boyunca motor agrizası ikazı var ortalama 500 km de bir motor agrıza ikazı sönüyor tekrar yanabiliyor ve sabahları aracım gaz vermeden 4 yada 5 kontakta çalışabiliyor gaz verdiğimde ise kontak sayısı artıyor. Termostat değiştirdim bujileri değiştirdim ve genleşme tankımın kapagını değiştirdim.Ayrıca genleşme kabını sokup temizlerken kabın dibinden çok fazla çamur yada pas çıktı. Suyu değiştirdim pempe antifriz koydum 10 gün içinde rengi koyu turuncuya döndü ve yarı yarıyada antiifrizlidir . Arabamı kullandıktan sonra 1 gün bekiyorum soğukken genleşme kabının kapağını açtığımda basınçlı su geliyor ve kabı taşıyor ve soğutma suyunun egzozmu desem gazmı desem bir kokusu var sorunu çözemedik. Nedir ne değildir değerli görüşlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esimsek88 -- 20 Eylül 2018; 16:6:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • contayı iyi oturtamamışlar sanki.
  • LPG regülatörü suya gaz kaçırıyor olabilir. Böyle vakalar vardı sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Contayı iyi oturtmamış olsalar 35 bin km de bu sıkıntı olması gerekmezmiydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esimsek88 -- 20 Eylül 2018; 18:42:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    LPG regülatörü suya gaz kaçırıyor olabilir. Böyle vakalar vardı sanki.
    Muhteşemsiniz Bu aklıma gelmemişti. Diyaframda sorun olavikirmi? Çünkü şöyle birşeyle katşılaştım. Son 10 bin km başlarından regülator donma yapmıştı ve motor ağrızası ozamandan beri var ayrıca bazen lpg gec devreye giriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esimsek88 -- 20 Eylül 2018; 16:6:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esimsek88 E kullanıcısına yanıt
    LPG'den hiç anlamıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    LPG'den hiç anlamıyorum
    Sizi Anlıyorum



    Peki mantıken aracımı Lpsiz kullanmam gerek ki göreyim basınç varmı yokmu diye boylece arızanın ön tespitini yapmış olurum.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LPG regülatör basıncı
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • esimsek88 E kullanıcısına yanıt
    LPG'yi vanadan tamamen kapatmanız gerek ki hiç gaz basıncı kalmasın sistemde. Ayrıca vanayı kapattıktan sonra LPG'de araç stop edene kadar çalıştırmak da, regülatörde var olan gazı tamamen yok etmek için gerekli olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esimsek88

    Contayı iyi oturtmamış olsalar 35 bin km de bu sıkıntı olması gerekmezmiydi?
    35 km çok uzun bir mesafe değil. kaldı ki eğer kapak traşlanmamışsa ya da kapak yamulduysa ve bunu farketmemişlerse olabilir.
  • Pardon düzelttim 35 bin km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    LPG'yi vanadan tamamen kapatmanız gerek ki hiç gaz basıncı kalmasın sistemde. Ayrıca vanayı kapattıktan sonra LPG'de araç stop edene kadar çalıştırmak da, regülatörde var olan gazı tamamen yok etmek için gerekli olabilir.
    Teşekkürler dediğinizi dikkate alıcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpgciye götürün gazı enjektör / sigortadan tamamen devredışına alsın.
  • şu sonbahar mevsiminde 1.1 barlık radyatör kapağı takınca lpg li araba 100 km sonra hararet yaptıracak kadar su atıyor
    0.9 barlık kapak sorun çıkarmıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplarınız için teşekkürler fakat şunuda belirtmek isterim yakın zamanda bu sorun hala varken lpg filitresini değiştirdim ayrıca lpg ci bilgisayarından lpg basıncını kontrol etmişti herhangi bir sorun yok demişti. acaba regülatorden suya gaz kaçsa lpg ci basınç düşümünü bilgisayarımdan farketmezmiydi ? Yoksa regulator öncesinimi test ediyor lpgciler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • regulator diyaframı parçalanmış olabilir. lpgciye gidip kontrol ettirin.
  • Evet regülatörü yeniledim. Sorun çözüldü. Marştada iyileşme var ama çok nadirde olsa bazı sabhlar 2 yada 3 marşta çalıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar marş sorunum devam ediyor. Aracımı 10 yafa 20 km sürdğkyen sonra kapatıyorum sonra terkarrafan marşlıyorum sıkıntısız çalışıyor. Ayrıca aracımı 100 km sürdükten sonra kapatıyorum harareti sıgıra düştükten sonra çalışyırıyorum gayet iyi çalışıyor fakat sabaha kadar bekledikten sonra marşaldığımda çalışmasında zorluk yaşıyorum. Birgün sabah 6 7 kere marşa bastım marş alıyor ama araç çalışmadı akü bitti vurdurdum çalıştı. 5 dk çaşır vaziyette bıraktımsonra kapattım tekrardan marşladım ama çalışmadı sonra 2 3 marş yaptıktan sonra çalıştı. Bazen enteresan bir şekilde sabah tek marşta alıyor ama bu nadir oluyor. Mesela dün sabah 2 marşladım çalışmadı yine 6 7 marştan sonra akğ biteceğini bildiğim için hiç kasmadım direk vurdurdum çalıştı 500 metre gittim bir anda kırmızı akü işareti çıktı araba istop etti. Tekrardan durduğum yerde marşladım çalışmadı 2. Marşladım çalıştı sonra 100 km yaptım sorunsuz stop yok sıkıntı yok. Ben buişi çözemedim tamirciye götürdğm 1 gün bekletildi arac sabah 1 marşta çalıştı. aküde voltajda sorun yok arabanın çalışmasında sorun yok yalnızca arada bşr motor ağırası yanıyor bir süre sonra sönüyor nadir bir şekilde bierde ayrıca hız ibrem mesela 100 ile giderken birden duruyor sıfır oluyor ve km de saymıyor yardımlarınızı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esimsek88

    Arkadaşlar marş sorunum devam ediyor. Aracımı 10 yafa 20 km sürdğkyen sonra kapatıyorum sonra terkarrafan marşlıyorum sıkıntısız çalışıyor. Ayrıca aracımı 100 km sürdükten sonra kapatıyorum harareti sıgıra düştükten sonra çalışyırıyorum gayet iyi çalışıyor fakat sabaha kadar bekledikten sonra marşaldığımda çalışmasında zorluk yaşıyorum. Birgün sabah 6 7 kere marşa bastım marş alıyor ama araç çalışmadı akü bitti vurdurdum çalıştı. 5 dk çaşır vaziyette bıraktımsonra kapattım tekrardan marşladım ama çalışmadı sonra 2 3 marş yaptıktan sonra çalıştı. Bazen enteresan bir şekilde sabah tek marşta alıyor ama bu nadir oluyor. Mesela dün sabah 2 marşladım çalışmadı yine 6 7 marştan sonra akğ biteceğini bildiğim için hiç kasmadım direk vurdurdum çalıştı 500 metre gittim bir anda kırmızı akü işareti çıktı araba istop etti. Tekrardan durduğum yerde marşladım çalışmadı 2. Marşladım çalıştı sonra 100 km yaptım sorunsuz stop yok sıkıntı yok. Ben buişi çözemedim tamirciye götürdğm 1 gün bekletildi arac sabah 1 marşta çalıştı. aküde voltajda sorun yok arabanın çalışmasında sorun yok yalnızca arada bşr motor ağırası yanıyor bir süre sonra sönüyor nadir bir şekilde bierde ayrıca hız ibrem mesela 100 ile giderken birden duruyor sıfır oluyor ve km de saymıyor yardımlarınızı bekliyorum.
    aynı sorunu lpg li aracımda geçen yıl aldığımda yaşadım 10 derece altında ve sabahları marş almıyordu hatta kar yağdığında 50 defa marş yaptığımı bilirim

    hemen sübap ayarı yaptırdım çare olmadı

    benzin pompası ısı müşürü değişti komple lpg sistemi söküldü çare olmadı

    nihayetinde arabanın sorunları yüzünden başka şehirdeki daha önce iş yaptırdığım ustaya getirdim sübap ayarı şart önceden yaltırdığın ayar tutturamamıştır dedi

    bu sabah erkenden bıraktım çıkmasını bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşşekkürler arızanın gelişmelerimden hanerdar ederseniz memnun kalırım. Km ibrem hız sensörü arızası yüzünden sprun yaşıyordum hız sensörü değiştirildi ve sorun çözüldü buna bağlı olarak motor ağrıza ışığı söndü ualnızca ateşleme sorunum devam etmekte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPG Regülatörünüz değişti dediniz değil mi? Bu basınç sorununu çözdü anladığım kadarıyla.
    Geç çalışma sorunu yakıt basıncından olabilir. Araç zamanla benzini depoya kaçırıyor olabilir.
    Diğer bir alternatif de, aracın ateşleme sistemi ne durumda?
    Marka model belirtirseniz ona göre de yardımcı olmaya çalışalım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.