Şimdi Ara

★★General Mobile GM5 Plus★★ |SORUNLAR&ÇÖZÜM ÖNERİLERİ TEK BAŞLIK ALTINDA|

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
8
Favori
47.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konu başlığını açmamdaki ana sebep cihazın ana konusundaki bazı cihaz fanlarının sorun yaşayanları görmeme/görmezden gelme/öteleme çalışmalarından ötürü yeni cihaz alma konusunda kararsız kalan insanların yanlış yönlendirilmemesidir.
    Ayrıca sorun yaşayan arkadaşların sorunlarını (fanların olmadığı bir ortamda) paylaşıp, varsa çözümü yoksa servis yönlendirmesi yada farklı formüller üretebilmektir..

    Aşağıdaki yazıların tümü cihazın ana konusunun son sayfasından geriye doğru giderek (510-500 sayfalar arası), sorununu dile getiren kullanıcıların yorumlarına istineden derlenmiştir.. Sorunları dile getiren arkadaşların isimleri sorunun yanına eklenmiştir, yani yazıda ismi geçen bütün kişiler hayal ürünü değil gerçektir :)

    sadece 10 sayfadaki kullanıcı sorunlarını baz alarak; kalan 500 sayfadaki kullanıcıların istatiğini size bırakıyorum..

    Bu konunun en büyük amacı şuan cihazı almayıp acaba alsam mı almasam mı diye ikilemde kalmış, fikir edinebilmek amacı ile foruma giren, gerek teleofn hakkında az çok bilgisi olan, gerekse hiç bilgisi olmayıp burdaki insanların fikirlerine güvenip karar veren insanlara gerçekten objektif olarak yardımcı olabilmektir..

    Konunun başında objektif olmak adına kendi fikirlerimi yazmayacağım, (çünki elimden 5 adet GM5+ geçti. 4 cihazda sıkıntılaırm hiç bitmedi sattım/değişim aldım. şuan sadece aktif olarak 1 GM5+ var elimde.) konun başında kendi yorumlarımı yazarsam bunun şahsi bir mesele olarak algılanabileceğinin farkında olduğum için, sadece cihazın ana konusundaki şikayetini dile getiren farklı kullanıcıların yorumlarının bir kısmını derleyeceğim, ve sonrasında sayfanın en sonuna kendi şahsi fikirlerimi ekleyeceğim

    Bu bağlamda sayfa sayfa ana konunun içinde kaybolmaktansa, sorun yaşayan insanların yorumlarını görebilmek adına konudan faydalanmanız, cihaz alıp almama konusunda aklınızda daha ne fikirler oluşturmanız dileği ile..


    SORUN YAŞAYAN KULLANICILAR:

    @Teknojix @ (Bu arkadaş konunun sahibi, en başa onun yorumunu yazayım ki konu sahibinin yorumu belki yardımcı olur)
    GM Bu. Kimse satın almaz. Alsa bile biraz zarar edersiniz. Pilin stabil olmadığını her seferinde farklı farklı sonuçlar aldığınızı görüceksiniz. Isınma deseniz kimi zaman elinizi yakacak kimi zaman yakmaeyacak. Bu telefonu alanlar en çok pilden yakındılar. GM bu asla hatalarını aynen devam ettirir. Hep söylerim yine söyliyeceğim isterse 8gb ramlı telefon yapsın yine GM almam. 1-2 hafta lenovo p2 çıkıyor. Ne güzel canavar gibi telefon üstüne 300 civarı para ekleyerek alabilirdiniz. Veya a5 2016 a7 2016 j7 gibi alternatiflerede bakabilirdiniz.

    @spartacus_12@ Arkadaşlar iyi günler. Sanal tuşların altında çizgi oluştu telefonda. Bunun sebebi nedir, nasıl geçer? Şimdiden teşekkürler.

    @dr_mrh Arkadaşlar benim cihazin güç tuşu bugün kendi kendine çalışmamaya başladı,ben de marketten güç tuşunu ses tusuna atayan program indirdim,ama bu sefer de ikisi çalışmamaya başladı.telefonu resetkedim düzeldi.ama tüm programlar ve ayarlar da silindi klavye de silindi Google klqvye gerçekten işkence gibi geliyor su anda


    @OzhanKbS Bu telefon hayatımda gördüğüm en dengesiz telefon çok telefon değiştiren birisi değilim ama buna daha fazla dayanamayacağım. 6da kötü olan şarj 7de düzeldi 7ekim güncellemesi ile yine kötüye gitti, şarj kabloları çok çabuk bozuldu ki bi tanesi yatak odamdaki fişten ilk defa bu hafta çıktı ve pert. Telefon çok ısınıyor bu haliyle 700 liraya satıyorum almak isteyen varsa yazsın. Arka kapak karbonfiber folyo kaplı(istemeyen söker). Satıcı tabiriyle nokta çizik yok :) iphone'a geçicem oda kafayı rahat etmezse gidicem bi yerden sıfır g2 bulup mutlu mesut yaşıcam.

    Ha bu arada telefon alınca bunu anneme verecektim, ama annem hiç telefonlardan anlamasa bile anneye verilebilecek bir telefon bile değil.

    @matrix22 Merhaba arkadaşlar cihazım garanti dışı dediler bende şikayetvar.cm a şikayet ettim birdaha mı gm Allah korusun...şikayetim;

    Temmuz 2016 da 3 adet gm 5 plus cihaz aldım ( anneme, eşime, kendime) kendi cihazımda 3 adet ölü pixel çıktı yerli malı diye milli servet diye!!! Gerek yok böylede kullanılır dedim ve 3 ay kullandım bu süre içerisinde şarj makinasındanda ses gelmeye başladı eşimin cihazı yanlış şarj değeri göstermeye başladı ısınma problemi güncelleme ile bir nebze düzeldi ancak bu kezde benim cihaz hafif yamuldu hemde hiçbir fiziksel işlem olmadan. Gerçekleştiği için artı diğer sorunları da (ölü pixel, şarj makinası sesi) v.s düzeltirler!!! Diye servise gönderdim sonuç kullanıcı hatası! Evet haklılar gerçektende öyle kullanıcı hatası çünkü kullanıcı hatalı olmasa salak gibi bu aptal cihazlara bu kadar para vermezdi verdiğim para yetmemiş olacak ki 290 lira ücret talep ettiler bende yaptırmadım cihazı istedim bu bana ders olsun bir daha gm mi asla, diğer firmaların cihazlarında en ufak sıkıntı yaşamadım bir daha gm markalı cihaz alırsam/aldırırsam ......

    @general4242@ (bu arkadaş almış 5 adet ölü pixel var ama sorun yok:) )
    Abi millet 3-4 kez cihaz değiştirmiş ekran değiştirmiş ben aldım 2. El 1 haftalık dual model hiç bir sorunu yok sadece ölü piksel var 5 tane o da sorun olmuyor. Sararma da yok ısınmada yok. Android 7 yuzunden bazen uyumuyordu ama şu an sorun yok

    @MrGrey@ Arkadaşımla aynı gün içerisinde aynı saatte aynı telefoncundan aldığımız telefonların ekranlarında ton farkı var. Benimki beyaz onun ki sarımtırak. Aynı zamanda arka kapaklarinin beyaz tonları onunki beyaz benimki sarimtirak, androidone yazılarının ton farkı var onunki koyu renkle yazılı benimki silik. Ön ekran caminin altında ve ustunde ki beyz çerçevelerle de ton farkı mevcut. Benim cihazim ısınıyor onunkinde zerre ısınma yok. Ben 3 saat ekran alıyorum o 4 saatten fazla.

    Neden?

    @Cyber__Warrior@ 2 3 ay önce ekran sararması yüzünden ekranım değişmişti. Aynı yerden aynı şekilde gene sararma yaptı artık yaptırıp satmayı düşünüyorum cihazı bi daha mı general mobile allah korusun.

    @OmrKykci@Arkadaşlar bir problemim var. hızlı şarj olmuyor. Dakikada %1 doluyor ve hızlı şarj oluyor falanda yazmıyor. Bunun sebebi nedir?

    @BadRookie@Özellikle torrentten film indirirken aşırı ısınma oluyor.ayrica bu selfie çubuğu çalışmıyor konu hakkında bi bilginiz var mı.kamera ayarlarında tuşlarla alakalı hiçbirşey yok

    @FoxPark@Birde arkadaşlar bu telefon beni artık çileden çıkaracak. Nazaramı geldi başka birşey mi oldu anlamıyorum. Görüşme esnasında karşı tarafın sesi çok az geliyor. İlk aldığım zamanlarda böyle değildi. Güncellemeler geldikçe seste azalmalar oldu. Bu konuda ne yapmak lazım acaba. Ciddi anlamda canıma tak etti artık.

    @crops77@ (bu arkadaşta saf androidin bizi kobay olarak kullanmasının mağduru, android 7 de miracast kaldırıldı) ben hala şu yayınlama özelliğine takığım neden gittiki çözebilen varmı sorunu yoksa kasım güncelleme ile düzelirmi yada 7.1 ilemi düzelecek

    @FSOCIETY@telefonu alalı 1.5 ay oldu telefonla beraber gelen kulaklık pert oldu sol kulaklıktan Ses çok az geliyor son seste bile. kılfını çıkardım temizledim yedeği ile değiştirdim süngerini, yinede aynı...

    @jemalizm1@ *bunun sebebini daha önce açıklamıştım. tam olarak bunun sebebi değil tabii.
    bir üretim bandını anlatmıştım, lakin gülmüşlerdi :)

    en büyük hatamız, bilmediğimiz konu hakkında yorum yapıp, daha sonra doğru sandığımız yanlışlarla yüzleşmek.
    daha çok pişman olan çıkacak forumdan, yana yakıla savundukları şeyler 2 ay sonra tam tersi olunca bu sefer "hata yapmışız öyle değildi" diyorlar.
    herkesin anlaması lazım, 1 insan her şeyi baştan sonra bilemez, sadece varsayımlar üzerine yorum getirebilir. (bizim insanımız, O varsayımlara kesin kanaat getirip inanıyor." -suçluyu savunan avukat doğruyu mu savunmuş olur?-


    **GM açıklaması, bu telefonda OTA desteklemiyor = sonuç?
    **GM açıklaması, Telefonunuz gece şarj yememesi için uçak moduna alınız = sonuç?
    **GM açıklaması, GM5 lansmanında, Biz yazılım işini beceremiyoruz; peki önceki yazılımdan kaynaklı sorun çıkan telefonlara çözüm?
    **ilerleyen zamanlarda beklenen GM açıklaması, Biz donanım işini beceremiyoruz bu yüzden XXX 'den telefon alıp damga basacağız :)

    ha birde haklın gönlünü ferah tutabilmek için, 1.seri,2.seri muhabeti var ilk yazdığım "*" ile alakalı :)
    o sana yazı yazan ekranın arkasında ki kişileri nasıl seçtiğini de anlatmıştım.
    neyse çok megolaman gördüm kendimi.


    @meleklerinincarlisi@ Merhabalar arkadaşlar. İkinci gm5 Plus ı kullanıyorum şu an. İlkinde olmayan bi sorunum var. Nadiren ekranda anlık kararıp gelmeler oluyor ve bunu takiben dokunmatik çalışmıyor. İşin ilginç tarafı tuş kilidi tuşuna basılı tutarak telefonu kapat derken kapat tuşuna dokunmatik basabiliyorum. Kapatıp açınca düzeliyor. Bunu yaşayan başka biri var mı acaba?


    @Dude21td@ Sarj konusu cok büyük problem olmaya başladı. Çok yavaş sarj olmaya başladı ekim guncellemesinden sonra. Sokette de temas problemi var. O yuzden de olabilir. Şarjda kullanımda dusuyor hatta. Bu problemi yaşayan var mı başka?

    @kiziroğlumustafa@ Arkadaşlar son guncellemeden sonra alet sarji su gibi içiyor. Full sarjla akşam yatarken uçak moduna alıyorum. Sabah kalktığımda (yaklaşık 7 Saat sonra) %90 a düşüyor. Gün içerisinde de şu gibi içiyor şarjı.

    Böyle bir durumla karşılaşan varmı?


    @Kemalkececii@ Okuldaki f@tih ağına bağlanıyor ama internet yok diyor. Vpn ınternet olmadığı için bağlanmiyor. Tüm arkadaşlar giriyor ama gm 5 ten giremiyorim


    @xxkowboyxx@ (Bu arkadac cihazdan memnun, lakin cihazın universal 3pin 3,5mm olması gereken kulaklık girisinin farklı olması sebebiyle Arkadaşlar telefondan gerçekten memnunum. Stabilitesi,şarjı,ekranı,performansı,kamerası vs. bence gayet yeterli. Tek sıkıntı kendi kulaklığından başka kulaklıklarda sıkıntı yaratıyor. Mikrofonsuz olsa dahi o jak yerinden oynayınca sapıtıyor telefon. Kendi kulaklığı da idare eder ancak kulağımda durmuyor. Zaten o tip kulaklıkları da sevmiyorum.


    @c_._s@ bende aranıza dün katıldım bugün geri ayrıldım ekranda sağda ölü pikseller çıktı ve telefon cebimdeyken kendi kendine müthiş derecede ısınıyordu güncelleme vs ne yaptıysam olmadı turkcell'den almıştım geri iade ettim telefonu ama telefon kamera olsun stabillik ve hız açısından gerçekten hoşuma gitti keşke şu sorunları çıkmasaydı tekrar yenisini alıyım dedim ama internetten araştırınca bu sorunları yaşayanlar çoğunlukta az bir kesim şanslı çıkmış galiba o yüzden almaya korktum.


    @ajinco@ arkadaşlar merhaba ;
    dün gece telefonumu şarja koydum.sabah kalktığımda alarm çalmadığı için işe geç kaldım.telefon şarj olmamış ve kapanmış.bunu bir kaç kere daha yaptı.şarj olayı bu telefonda da mı sıkıntı ? bazen şarja taktığımda direk şarj olmuyor. kabloyu bir kaç kere çıkarıp takmak zorunda kalıyorum. böyle sorun yaşayan var mı ? bu şikayetten ötürü servise giden oldu mu ? şarj soketini hemen değiştirip veriyorlar mı yoksa bir kaç gün bekliyor muyuz ?
    ayrıca bu postu alıntı yaparak cevaplarsanız sevinirim.
    saygılar...


    @emreumay@ Benimde su an kafaya takilacak tek sorunum ısınma ve bunun icin servise gitmeyi düşünüyorum yarın. Ne diyecekler merak ediyorum. 7 den sonra özellikle ekim güncellemesi sonrası ısınma arttı ve rahatsız ediyor diyebilirim.

    @berat256 (bu arkadaş servis elemanlarının kaliteli işçiliğine örnek vermiş) Ya arkadaşlar bir şey sormak istiyorum benim telefon yeni ekran değişiminden geldi ve arka kameranın içinde bir toz tanesi var ve ışık altında dikkatli bakınca kameranın altında leke var gene aynı şekilde iç kısımda, bunu servis çözer mi çözerse nasıl? Bu arada ben cihazı gönderirken hiçbir şekilde böyle şeyler ile karşılaşmadım, maalesef ekranı değiştiren teknisyenin işçiliği kötü olduğu için baştan savma yapmış.

    @silahsor60 Cenkay ben seni turkdevs sitesindemi goruyodum ne ? Gm 5 alinacak bi telefon degil arkadaslar eski telimi ozler oldum pili wifi cekim gucu isinma sorunu olan bi telefon telefin bile denmez buna ben yandim siz yanman arkadaslar sorunum olmasa buralarda ne isim var saolsun bu gicik telefon sayesinde ogrenmedigim girmedigim site kalmadi morelimi bozdu ya.

    @silahsor60 O kadar pismanim ki gm 5 plus aldigima sinirimden kuduruyom valla bi kamyon sknti var bizimkiler bir sey yapmis alak dedim faydamiz olsun dedik aklimada gelmedi degil yani hic bi kadar kolay olamaz dedim htc lg alacaksan telefon gerisi bos samsungda var tabi

    @Cenkay KESER (Arkadaş deneyimli bir phone kullanıcısıdır tavsiyeleri kaale alınacak biridir) Bu fiyata Mi5 varken GM5+ gerçekten alınacak bir telefon değil. Ben teknosadan ZenFone 6 için değişim çeki aldığım için mecburen bu cihazı aldım 1000-1300 tl verip bir cihaz alacak olsam tercihin Mi5'ten başka hiçbir cihaz almazdım. Ama bu cihazda fena değil. Fiyatına göre Mi5 olmasa pek rakibi yok.

    @Berat256 Benim kullandığım telefon S3 Mini olduğu için o sıralarda ben takılan ekranı gayet güzel buldum fakat benim ilk telefonumun ekranını değiştiren Telpa çalışanının titizliğini ikincisinde zerre görmedim, kameranın içine toz kaçırmak nedir? İşin ilginç tarafı hani şekerli birşeyi masanın üstüne döküp bir süre beklettiğinizde koyu bir görünüm alır ya, sanki bu ikinci teknisyen de anakartı değiştirirken kameranın üstüne 1 damla kadar bir şey dökmüş yada temas ettirmiş en kötü ihtimal kullandığı tornavidayı lensin altındaki plastiğe sürtmüş. Şimdi gel de böyle ince ayrıntıyı daha anakart vidasını takmaya üşenen birine anlat. Ben istiyorum ki artık komple cihazı değiştirsin, değiştirmese bile arka kamerayı değiştirsin ama yok işte bir cihazı değiştiremediler. 3. servise gidişi olacak ve 2 dokunmatik ekran 1 iç kulaklık 1 soğutucu etiketi değişti hayla servise göndermeye devam.

    @general4242 Ben 7 yüklemeden önce ve sonra hard format attım. Uyumama sorunu 7 den sonra başladı ve 1-2 hafta öyle kullandım sonra teli yeniden başlattım düzeldi ne güzel 1 hafta sorunsuzdu şimdi gene başladı her şarj dolum sonrası yeniden başlattirmak zorunda bırakıyor.

    @iso-06 Tüketici hakem heyetine cihazımı verdim ve haklı çıktım vatan bilgisayar para odememek icin mahkemeye verdi beni bu konuda bilgisi olan varmı yada basina gelen

    @take a minute Ekim güncellemesi ile iyice tadı kaçtı zaten cihazın. Ben de bayadır bakmıyorum konuya. Telefon anlamsız kasılmaya başladı, yazılımıyla avunuyorduk o da zıçtı Önümüzdeki yaza kadar dişimi sıkmak zorundayım ama bu cihazla. Sen ne aldın ?

    @mutant39 (batarya problemine örnek) Selamlar arkadaşlar 4-5 gün önce aldığım space gray modeliyle ben de aranıza katıldım son sürümü kullanıyorum ve şuan genel olarak çok memnunum sadece telefonu çok sık kullanan biri olmamama rağmen pil sıkıntısı yaşıyorum (Senkronizasyonlar,konum, ekran parlaklığı kapalı) ayrıca bluetoothtan apk dosyası alamıyorum ve bildirim ışığı çalışmıyor neler yapabilirim.

    @zaramnahya (bu benim sattığım cihazı alan arkadaşın servise gitmesi sonucu yaşanan durum)Telefonu sattığım arkadaş cihazı servise götürmüş, ve aldığı cevap, "ANAKART AKIM ÇEKİYOR DEMİŞLER VE ANAKARTI DEĞİŞTİRMİŞLER"
    Buna istinaden, telefonun bataryası konusunda şikayeti olan, yada aşırı ısınma hisseden arkadaşlar cihazlarınızı telpaya götürün, muhtemelen anakarttan kaynaklı bir arıza söz konusu..
    Anakartlarınız bataryadan düzensiz olarak akım çekimine buda bataryanın boşalmasına ve cihazın ısınmasına neden oluyor..
    Bu bağlamda Telpa'nın neden şarj ve ısınma konusuna bir açıklama getirmediği belli oldu..

    @TUFF GONG ekran kapalıyken eriyor.
    Sabah 8 öğlen 3 e doğru artık %20 civarı kalıyor Allahtan hızlı şarj var bir şekilde ulaşılabilir kalıyoruz

    @oktayakgoz (cihazın kronik uykuya girmemesine istinaden gece batarya yemesine örnek) Sarıdan sonra cihazı kapatıp açın çok farkediyor. Android OS uygulaması cihazın uyulmasına izin vermiyor. Kapatıp açınca uyku moduna giriyo

    @teamo4042 Arkadaşlar merhaba, bugün bir gm5 plus aldım. Hediye olarak geldi. Kutuyu ben açtım ve kullanmaya başladım fakat eski kullandığım modellere göre dokunmatik hassasiyeti çok kötü. ufak dokunuşları ekran algılamıyor. Mesaj yazarken harfler eksik kalıyor. Andorıd one 4g ile kıyas ettim onun ekranında(ucuz kırılmaz cam) tüy deyse algılar iken benimkinde biraz bastırmak gerekiyor. Telefon yeni oldugu için mi böyle acaba.
    Ekranda kırılmaz vardı ucuz. problem devam edince çıkardım çıkarınca biraz dha iyi oldu ve gittim nano taktım yine algılama kötü oldu.
    bu olay normal mi? Değil ise napabilirim faturası var.

    @bilkentli06 Herkese merhaba, gittigidiyordaki bir magazadan yaklasik 1 hafta once aldigim gm5 plusin dun aksam sarj aleti patladi, saticiyla iletisime gectim söylediği tek sey telpaya gonderin vs. oldu sizce telefonu yasal sure içinde iade mi edeyim yoksa telpaya verip aylarca bekleyim mi?

    @pegasusline3535 Bendede gm5 plus teksim gold rengi vardı şarj sorunu yüzünden gönderdim cihaz değişim oldu siyah renk istedim gönderdiler kapalı kutu acıtıgımda dokunmatik sorunu var gibiydi sert dokunmam gerekti nano kırılmaz takma o etkiliyor biraz 2 defa servise gönderdim uyarlanan parlaklık ayarını kapat dediler alakası yok yine gönderdim yazılım atıp geri gönderiyorlar çünkü onlar jelatinsiz deniyorlar o yüzden böyle kullanman gerekicek kimse sorunu anlayamıyor :)

    @Matrix22 Merhaba arkadaşlar telefonun bu sabah güncelleme geldi masanın ustunde dururken dikkat ettim hafiften yamulmus sanki daha da çok yamulacak gibi duruyor birde aldım alalı bir kaç ölü pixel var servis kullanıcı hatası der mi? not; telefonu asla arka cebimde vs tasimam çok özenli kullaniciyimdir daha sıfır kadar temiz toz zerresi yok o derece..

    @onkuba (cihazın saf android olmasına ragmen yazlımın leşliğine örnek) Arkadaslar rom denemek isteyen kisilere resurrection remix romunu oneririm. 2 gundur kullaniyorum cok iyi. Kisisellestirme olanaklari cok fazla.
    Bu roma gecme nedenim google'in gm 5 plusi uvey evlat gibi gormesi. Verdigi guncellemeler stabil degil. Gm 4g kullanirken orjinal romda hata olmazdi. Ancak 5 plusta 7.0 yukledigimden beri baslayan ufak tefek takilmalar ve imlec sorunu beni biktirdi. Bildirim ledi bile duzgun degildi. Cevapsiz aramalarda yanmiyordu.

    @REGULARY Güncellemeden sonra telefon kasmaya başladı(19 Ekim güncellemesi).
    Ne yapılabilir.

    @pulstar (cihazı ilk alanlardan bir arkadaş, kameranın donanım olarak iyi olmasına ragmen yazılım kaynaklı sorun)
    Arkadaşlar telefonun ön kamerası flaşlı çekimlerde arka plan hafif yeşilimsi çıkıyor.
    Google Camera ve Camera MX uygulamalarında durum aynı...
    Ancak, şöyle bir şey keşfettim:
    Camera MX'de ön kamera modunu fener konumuna getirip çekerseniz böyle bir sorun olmuyor ve fotoğraflar çok güzel çıkıyor.

    @ahmetbag birbirinize girip tartışacak hiçbir sebep yok ortada arkadaşlar... çünkü telefonun kasası okadar dandik , oderece berbat ki kasanın yamulması için üzerine oturmaya ya da aşırı bir güç ,basınç uygulamaya gerek kalmadan şöyle çapraz köşelerden hafifçe baskı uygulayın silikon kapak gibi yamuluyor, benim kullandığım cihazda aldığımdan beri bu forumda yaşanan ,anlatılan sorunların hiçbirisi yokken cihazın kasa kalitesinin bukadar dandik olması canımı sıkmaya yetti de arttı bile.

    @etkinus Herhalde ilk yamulma muhabbetini ben açmıştım :) hocam kasa+ekran değişimi yapıyor servis. 290tl idi sanırım.
    Benim ekran da nedenini bilmediğin bir şekilde yamulmuştu. Daha 3–4 haftalıktı benim cihaz. Artık günde birkaç kez yamulma var mı diye kontrol ediyorum. Elimde yumurta taşırken ne kadar dikkatliysem o kadar dikkatliyim.

    @byuğur Kulaklık ile müzik dinlerken artık durup dururken müzik kapanmıyor veya başka parçaya da geçmiyor ya da illa orjinal kulaklıkla müzik dinlemek zorunda değilim artık, cihaz şarj olurken yanmıyor, cpu z programında pa_therm değerleri hep 30-32 derece arasında, oyun oynarken cihaz sesizdeyken hoparlörden herhangi bir ses de gelmiyor, mobil veride nette yada sosyal medya da gezinirken cihaz ısınmıyor, kamerası artık çok daha iyi, güncelleme beklemiyorum korkusuzca rom atıp kullanıyorum, cihazı kulağa dayanınca içinden cızırtı gelmiyor çünkü artık Gm 5 plus kullanmıyorum ikinci Gm 5 plus maceramda bitti bir daha kafama silah dayasalar bedava verseler almam, illa alacaksam buna benzer bir cihaz Google'ın cihazlarını alırım, LG g2 bulamadım temiz kelepir Xperia Z1 ile mutlu mesut yaşıyorum, şimdi her hıyarım var diyene tuz alıp koşanlar olacak bu posta bi ara imzamı da kaldırayım ya

    @byemrah bu android 7.1 felan ne zaman çıkacak ya android 7 de şarjı durduk yere içio telefon boşta yüzde 22 yemiş cihazı servis yenisiyle değiştirmişti bundan önceki android 6 kullanıyordu iyidi şarjı memnundum.

    @matrix22 Demek istediğim tam da buydu ama burda insanları cihazdan nefret ettirecek derece de fanboylar var kaldı ki şunu da artık kabul edelim bu cihaz genel anlamda iyi olsada asla çok iyi denilecek kusursuzlukta değil bunu "bazıları" malesef kabul etmiyor aslında hak ta vermeye başladım belkide adam varını yoğunu koydu lise harçlıklarıyla bu cihazı aldı burda da haliyle toz kondurmuyor kırk kere sordum asus taki splendid tarzı uygulama vs var mı ama yok sadece cihazı savunanlar ve kötüleyenler var bu cihazdanda bu konudanda en kısa sürede kurtulmak dileğiyle

    @radyasyon yılanı Kuzen aldı cihaz güzel görüntüsü var hoş ince ama dokunmatik sorunu var bazen 2. 3. de algılıyor basınca :D

    @01virus01 (bu benden bahseden bir arkadaş, sıkıntılarıma istinaden) Ben telefonu haziranda aldım o sıralar zaramnahyada telefonu pek eleştirmiyordu hatta tavsiye ediyordu diye hatırlıyorum android 7 güncellemesinden sonra şarjla ilgili sıkıntılar yaşadığından eleştirmeye başladı

    @pulstar (cihazın ilk kullanıcılarındanım, ve eskiye dair tavrıma en belirgin örnek) Hocam, zaramnahya cihazın ilk kullanıcılarından. Başta cihazdan çok memnundu hatta gereksiz övüyor diye çok eleştirildi. Ancak Android 7.0'dan sonra onun için işler tersine döndü ve cihazı eleştirmeye başladı ve en sonunda da takas edip cihazı kullanmayı bıraktı.

    @sultansehir Bendeki gm 5 Plus full parlaklık ile beyaz renkleri tamamen beyaz gösterirken, arkadaşımın gm 5 plus beyaz renkleri böyle hafif sararmış gösteriyor. Ayrıca diğer renkler bende canlı ama onda soluk soluk. Sorunun garantiden çözümü var mıdır yada böyle bir sorun ile karşılaşan var mı?

    @ahmetbag şu yazdıklarınıza gülmeden geçemedim, ortalama 900-1000 tl bir telefonun üzerine millet bodoslama oturmuyordur herhalde!!! ucuz kavramı 900 lira size göre ucuz demek, hayırdır armatör torunumusun, el insaf kardeşim siz ucuz bir telefon kullandığınızı düşünüyor olabilirsiniz fakat bu sizin kendi iç dünyanızın pazarında , piyasasında öyledir kanımca... hayata dönün, bende kullandım cihazı bende ilk alanlardanım, 7 güncellemesi gelene kadar bende de sorun yoktu, 7 geldi telefon resmen çöp oldu ... ne olacak şimdi, üstelik 1 ay öncesine kadar güler yüz ve itinayla davranan servis şimdiler de cihazın şikayet yoğunluğundan bunalmış olacak ki 1 saat te tamir garantisi olan cihazlar artık ne hikmetse gün ve haftalara yayılmaya başladı herşeyden geçtik zamanınız bol forumlarda geze geze telefonu kendiniz düzeltip tamir edecekseniz , sorunlarınızı youtube,face,forum vs. geze geze çözmeye vaktiniz yeter ise haklısınız , alın tepe tepe kullanın, haaa benim gibi vaktiniz bu kadar esnek değil, 1000 liranız kıymetsiz değil, adam gibi hizmet bekleyenlerden değilseniz zaten benimde dün yaptığım gibi GM nin fahri kobayı olmaktan istifa eder objektif yazar , yönlendirirsiniz. Vesselam

    @O.M.F güneşli ortamda ekran sararmış gibi duruyor

    @crops77 (miracastın yazılımla kaldırılmasına istinaden) Arkadaşlar gm 5 plus ekran yayınlama işine çözüm bulan var mı ? kasımı mı bekleyecez yeni güncelleme için yada android 6 ya dönsek sıkıntı olurmu garanti açısından

    @Alperd82 Arkadaşlar elimde kutulu garantili 3 aylık cihaz var.
    Clhaz %85'ten fazla şarj olmuyor.
    Bu sıkıntıyı yaşayan var mı?
    Takastan gelme Fatura başkasının üstüne olduğu için ne önerirsiniz Garantiye yollama hususunda?

    @oktayakgoz mesele uygulamaların olması yada olmaması değil. hatta ben bahsettiğim uygulamaları donduruyorum. fakat iki cihaz arasında ciddi bir şekilde gm 4g daha optimize. 4g de Mouse işareti çıkma sorunu yok pil daha iyi.
    5plus sanki deneme sürüm müş gibi.

    @general4242 Yahu bu uyumama gene başladı. Sarjdan sonra tele reset atınca düzeliyor anca sonra ki sarjda yine başlıyor uyumama.

    @_botturgec_ Merhaba, ben de ekleme yapayım. Temmuz ayında 1'i kendime, 1'i nişanlıma ve 1'tane de kuzenime olacak şekilde 3 adet gm5+ satın aldık.

    Kendi telefonumdan başlayayım :
    -Isınma, sensör, vs sorunlarını geçtim, telefon büküldü :) Meşhur iPhone'lerin bükülme olayı gibi, cebimde kavislenmiş muhtemelen . (Arka cepte kesinlikle değil) LG glex gibi oldu. Çalışmasında problem yoktu. Haliyle telpa'ya gönderdim, onlar da beklendiği şekilde kullanıcı hatası deyip 290 lira ödeme istediler. Ben de kesinlikle kabul etmediğimi, yasal olarak kullanıcı hatası olduğunu ispatlama yükümlülüğünün onlarda olduğunu, bana mail olarak veya posta ile durumu açıklar bir yazı yollamalarını rica ettim, yanaşmadılar. Pişkin şekilde yasal hakkınızı tabi ki arayabilirsiniz dediler. Ben de bu defa bu blöfü yemedim ve yaklaşık 1 hafta önce tüketici hakem heyetine şikayetimi ilettim. İşlemi başlattık. Haklı bulunacağıma eminim, o parayı söke söke geri alıp, kararı da konudaki çok bilmiş 'meşhur' bir arkadaşın yüzüne vurucam inşallah :)

    Nişanlımın telefonuna gelelim : O da yaklaşık 20 gündür, ekran sararması ile karşı karşıya. Ve günden güne artırıyor. Ekranın sol üst tarafı sapsarı oldu resmen. Onu da bu sabah garantiye yollayıp 'ücret iades' talep edicez.

    3.telefonda şuan için bildiğim bir problem yok.

    Kendi telefonumu, bükük şekilde kutusuna kaldırdım. Olur da tüketici hakem heyetindeki bilirkişi telefonu görmek isterse başına başka bir iş gelmesin diye kutuya kaldırıp, kendime başka telefon aldım.

    Aranızda almayı düşünen varsa, tek tavsiyem olacak. Almayın.

    @KDRORC Kardeşimin telefonudur. Bugün durduk yere kamera açılmama hatası ve play storenin donup kapanması sorunlarını yaşadığını bizzat kendim gördüm. Telefonu yeniden başlatınca ancak düzeldi. Oysa su gibi akıcı olması lazım. Bu tür hatalar vermemesi gerek çünkü saf android.


    YUKARIDAKİ YORUMLAR 510 SAYFALIK FORUMUN SADECE 10 SAYFASI İNCELENEREK DERLENMİŞTİR..

    Bu yorumlardan yola çıkarak, kendim kullandığım toplam 5 adet GM5+ cihazlarının genel sorunları şu şekildedir
    1- BU CİHAZLARIN BİR KISMINDA BATARYA TUTARSIZLIĞI VAR (GECEDEN SABAHA %45 ŞARJ YEDİĞİ OLUYOR )
    2- ALDIĞI İKİ CİHAZDAN BİRİNİN EKRANI SARIMTRAK İKEN DİĞERİ BEYAZ OLAN ABUK SUBUK ÜRETİM HATASI KAYNAKLI SORUN VAR
    3- EKRAN SARARMALARI MEVCUT
    4- AŞIRI ISINMA YAŞAYAN ÇOK KULLANICI VAR, SERVİSE GİTTİĞİNİZDE ANAKARTA KORUYUCU BANT TAKIYORLAR(YANİ ISINMAYI KABUL EDİYORLAR)
    5- KULAKLIK GİRİŞİ MAALESEF UNİVERSAL DEĞİL, KULAKLIK BEĞENMİYOR TELEFON
    6- SENSÖRLER YADA HASSASİYET YADA SENSÖRÜN KONUMU TAMAMEN BAŞ BELASI, TELEOFNLA KONUŞURKEN EKRAN AÇILIP ALAKASIZ ŞEYLER YAPABİLİYORSUNUZ TELEOFONLA
    7- TELEFONDA SES PROBLEMİ VAR, KARŞIYA SES GİTMEME, KARŞIDAN SESİ ALAMAMA YAŞAYANLAR MEVCUT
    8- CİHAZIN ŞEBEKESİ PROBLEMLİ 4G DE ÇOK DALGALANMALAR OLUYOR ŞEBEKENİN GİTTİĞİ ULAŞILAMAZ OLDUĞUNUZ ANLAR BİLE MEVCUT, 3G YE ALINCA KISMEN DÜZELİYOR
    9-SANAL TUŞLARIN ALTINDA OLUŞAN ÇİZGİ
    10- CİHAZDA YAŞANAN YAMULMALAR
    11- GPS SORUNU
    12- ANDROİD 7 SONRASI HIZLI ŞARJ ŞİKAYETİ
    BÜTÜN BUNLAR TÜM CİHAZLAR İÇİN GEÇERLİ OLMAYIP, CİHAZI ALACAKSANIZ EĞER YA ŞANSINIZA GÜVENECEKSİNİZ YADA KUMAR OYNAYACAKSNIZ..

    TÜM BU PAYLAŞIMLAR CİHAZI ALMAK İSTEYEN ARKADAŞLARA BİR FİKİR OLUŞTURABİLMESİ AÇISINDAN YAPILMIŞ OLUP, ALMAYI DÜŞÜNÜYORSANIZ BİR DAHA, ALMAK ÜZEREYSENİZ 10 DEFA DAHA DÜŞÜNMENİZİ TAVSİYE EDERİM..

    GM5+ GEÇMİŞ CİHAZLARINDA DA OLDUĞU GİBİ TAMAMEN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDEN UZAK, SADECE PARAYA ÖNEM VEREN BİR KURULUŞTUR
    (Bunun en bariz örneği, bir firanın sattığı ürünün yedek parçalarını garanti süresi içinde kanunen bulundurma zorunluluğu olduğu halde, servise gelen garantili cihazlardan elimizde o anakart kalmadı bir üstünü verelim 50 tl verin diyerek müşteriyi kandırmasıdır)

    DAHA FARKLI SORUN YAŞAYAN ARKADAŞLARIN BU KONUYA DA SORUNLARINI EKLEMELERİNİ RİCA EDİYORUM...

    YAŞANAN SORUNLARA İSTİNADEN ÜRETİLEN ÇÖZÜMLER:

    1- BATARYA TUTARSIZLIĞI DENİLEN OLAY; normal kullanımda sıkıntı çıkartmayan, bazen haftada bir, bazen 3-4 günde bir yaşanan geceden sabaha %40-45 civarı şarj yeme durumudur. Bilinen net bir çözümü yok her şarjı fullemeniz sonrasında cihazı kapatıp açmanız en etkili yöntem. .

    2- İKİ CİHAZ ARASINDAKİ EKRAN TONU FARKLILIĞI, Her kim aksini söylerse söylesin muhtemelen üretimde yaşanan farklı tedarikçi kullanımı, yada malzeme kalitesizliği kaynaklı bir durum. Belki de cihazların bir kısmının tutarsız bir kısmının çok iyi olmasının yegane nedeni budur..

    3- EKRAN SARARMALARI MEVCUT: çözüm öncelikle direk değişim, garanti kapsamında ücretsiz değişim yapılıyor. Ekran kararmasının ana sebebi işlemcinin ısınmasına bağlı olarak ısının ekrana vurmasıdır, ayrıca düşme anlarında basınca bağlı olarakta oluşabiliyor..

    4- AŞIRI ISINMA, tüm cihazlarda görülmeyen sorunlardan biridir. Hiç düşünmeden kimsenin yorumuna aldırış etmeden servise müracat edin. cihazı açıp anakarta soğutucu bant takılıyor. Servise gitmezde ana konuda her cihaz ısınıyor vs yorumlara aldırırsanız ilerde ekran sararması sorunları yaşayabilirsiniz..

    5- KULAKLI GİRİŞİ; Bu cihazda kullanılan kulaklıkta 4 pin tercih edilmiş, universal kulaklıklar 3 pin olduğu için kulaklığın en üst kısmında bir plastik pin daha var, farklı kulaklık kullanacaksanız ve bu sorunu yaşarsanız kulaklığın metal kısmının bittiği yere, elinizdeki orjinal kulaklık şeklinde çok ince bir bant ilave edip sorunu çözebilirsiniz

     ★★General Mobile GM5 Plus★★ |SORUNLAR&ÇÖZÜM ÖNERİLERİ TEK BAŞLIK ALTINDA|

    6- SENSÖR HASSASİYETİ; donanımsal olarak kalıcı çözümü yok maalesef. Telefonla konuşurken sensör yüzünden ekran açılıp kapanıyor gerekli gereksiz yerlere giriyor telefon. Bu şekilde kullanmak durumundasınız, çözümünü kendiniz üretmeniz gerekiyor. Bu çözümler, teleofnu kullanırken dikkat etmek ve görüşme başladığı esnada ekranı power tuşu ile kapatmaktır

    7/8- SES-ŞEBEKE İLE ALAKALI PROBLEMLER; Bu konuda 3 farklı şikayet var,
    A- karşı tarafın sesinin gelmemesi ile alakalı olan, bunun çözümü servise gidip kulaklık değiştiriliyor.
    B- karşı tarafın sizin sesinizi duymaması gibi bir sorun var ki, bunun maalesef çözümü yok. Özellikle gürültülü ortamlarda kullanılan gürültü bastırıcı mikrofon çok kalitesiz olduğundan seste sıkıntılar oluşuyor.
    C- Ulaşılamama durumu, şebekede sürekli dalgalanmalar yaşanıyor ve ara ara ulaşılamaz oluyorsunuz; buna bağlı olarak görüşme yaptığınız anlarda bu dalgalanma yaşanırsa karşınızdaki sesinizi kesik kesik alıyor, konuştuğunuz 10 kelimenin 3-4 tanesi karşıya gitmiyor. Bu sorunun genel çözümü teleofnu 4,5g den 3g ye almak oluyor.. bu şekilde şebeke dalgalanması azalıyor buna bağlı olarak seste düzelmeler de oluyor..

    9- SANAL TUŞLARIN ALTINDA OLUŞAN ÇİZGİ; şu ana kadar bu konuda iki şikayet oldu, bir arkadaşın ekranı garanti kapsamında değişti.
     ★★General Mobile GM5 Plus★★ |SORUNLAR&ÇÖZÜM ÖNERİLERİ TEK BAŞLIK ALTINDA|

    10- CİHAZDA YAŞANAN YAMULMALAR; Bu sorun benim fikrimce %90 oranında kullanıcı hatasıdır, bir ihtimal cihazın malzeme kalitesi vs de bahsedilebilir olsada, hiç bir cismin bir basınca maruz kalmadan bükülemeyeceğini düşünürsek, az yada çok ilaki yaşanan yamulma için kulalnıcının müdahelesi gerekiyor. Bu durumda cihazı muhtemelen garanti kapsamı dışında bırakıyor.. Böyle bir durumla karşı karşıya kalırsanız muhtemelen ücretini ödeyeceksiniz..

     ★★General Mobile GM5 Plus★★ |SORUNLAR&ÇÖZÜM ÖNERİLERİ TEK BAŞLIK ALTINDA|
     ★★General Mobile GM5 Plus★★ |SORUNLAR&ÇÖZÜM ÖNERİLERİ TEK BAŞLIK ALTINDA|

    11- GPS SORUNU, bu konuda 4-5 kullanıcının şikayeti olmasına rağmen benim kullandıgım 5 cihazda da yaşamadım bu sorunu. Problem gps in uyduya gaç bağlanması yada başlanaması ile alakalı yolda navigasyon kullanırken çok geç yön değiştirmelerini söylemesi şeklinde yaşanıyor.. bu konunun en mağduru @jemalizm isimli arkadaştır. Maalesef çözümü yok, böyle bir şey yaşarsanız muhtemelen servise gitmeniz gerekecek.

    12- ANDROİD 7/N SONRASI HIZLI ŞARJ SORUNU; İlk olarak cihazınızda hızlı şarj oluyor ibaresi android 7 de kalktı bunu sorun oalrak görmeyin. Lakin Android 7 geldikten sonra bazı kullanıclar cihazın süre olarakta hızlı şarj olmadığını beliriyorlar. Normalde cihazın şarjının fullenmesi için gerekli süre 100-110 dk civarıdır.. Bu süreler içindeyseniz sıkıntı yok.. Fakat bu süreleri aşıyorsanız muhtemelen hızlı şarj olmuyordur. Şua çözüm bulan yada bu konuda servise giden yok, ilerleyen zamanlarda gelişme olursa eklenecektir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaramnahya -- 28 Ekim 2016; 10:39:51 >







  • 2.maddedeki arkadaşın biri benim.Daha önce kullandığım gm5 plus modeli çok ısınıyor,ışık sızması vs sorunları can sıkıyordu.
    Sonra arkadaşla aynı gün aynı yerden telefonları aldık.Bende ne sızma ne ısınma nede şarj az gitmesi vardı.
    Arkadaşa dedim,sonunda düzelttiler sanırım.Yok dedi ben 3 saati geçemedim ve ısınıyor dedi.Bi karşılaştırma yaptık,benim telefonun ekran paneli,regi vs daha parlak ve arkadaki yazı daha koyu.Bu arada anlamış oldukki,2 farklı üretim telefon ve aynı seri cihazlar.Arkadaş satacak telefonu,ben kullanacağım ama.Tavsiye edersem benim cihaz gibi ekran paneli ve kendi daha beyaz olanını ederim ki anlamak çok zor tek başına.En azından alırken arkadaki yazıları silik gibi olan modeli almayın,canlı cihaz olanı olın.Tabi siyah model için nasıldır o muamma.
    Şuan 17 saat bekleme,veri ağı hiç kapatılmadı,wifi-3g karışık 17 saat bekleme süresi,3 saat 35 dk ekran süresi ve yüzde 44 şarj var.4 buçuk saat ekran süresi veriyor telefon.Full wifi de 1 saat daha fazla oluyor.Test ettiğim kadarıyla facebook,instagram,youtube ve tarayıcıda telefon ısınmıyor yada çok az ılıyor.Keşke adam akıllı yapsalardı şu telefonu da aldığımız gibi zararına satmak zorunda kalmasaydık.




  • Beğenerek aldığım cihazımı uyku modundan zırt pırt çıkması ve anlık şebekeden düşme, aramalarda kulağa koyunca ekranın kendi kendine açılması sorunlarından dolayı sattım.

    Bir daha General Mobile mı ? ASLA.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0537 -- 26 Ekim 2016; 13:36:26 >
  • Merhaba,

    konuda benimde adım geçiyor, fakat şikayet olarak değil genel olarak GM firmasının kurumsallıktan uzak olan davranış/açıklamalarına dem vurmuşum.

    benim General Mobile ile ilk tanışmam GM5 Plus ile oldu.
    benim bu telefona yönelme sebebim, Elimde Windows Phone destekleyen bir cihaz vardı ve cihazın Mağazasında ki uygulama yoksunluğundan telefon yetersiz gelmeye başladı ve o sıra telefon almak için araştırma yaptığımda GM5 Plus'ın çıkmasına yaklaşık 1 ay kadar vakit vardı(yanılmıyorsam)
    ve kağıt üzerinde yazan değerlere hayran kaldım ki zira en son androidi 2sene önce kullanmıştım ve kağıt üzerinde yazan değerleri kullandığım telefona göre çok çok iyiydi.
    bu sebeple telefonun çıkmasını beklerken telefon 15nisanda çıkıcak diye duyurulu fakat ben 20 nisanda telefonu alabildim. 15nisan ile 20nisan arasında İzmir-Aydın-Muğla-Denizli gibi illerde bulundum ve en büyük AVM lerde ve operatör mağazalarında telefon yoktu.

    ben işim gereği çok fazla il değiştiriyorum yanımda ki akıllı telefonda ise Navigasyonu, yeri geldiğinde Kamerayı çok kullanıyorum(kamerayı her zaman kullanmıyorum.

    telefonunla ilk yaşadığım problem. telefonu aldım kutusunu açtım, %15 şarj var idi, Fethiye'den Muğla'ya geçiyorum telefon 15 dakika sonra kapandı. bende simkartı çıkartıp yanımda ki eski telefonuma taktım. bunu sorun olarak görmedim.

    daha sonra telefonu eve gelip full şarj ettim (bahsettikleri gibi telefon hızlı şarj oluyor)
    telefona kullanmak istediğim uygulamaları kurdum ettim akşam 8 den gece 12ye kadar şarj %60/65 civarına düştü,
    dedim ki, "telefonu yeni aldık elimizden düşürmedik, normaldir. 1-2 güne toparlar.

    fakat bu şarj tutmama problemi yaklaşık 1,5 ay beni çileden çıkarttı, telefona ne yaptıysam öğleden sonra 14:00 dan sonrasına şarjı %50 üstü bir rakamda getirtemiyorum. bu durum beni oldukça zorlamaya başladı fakat kendimi hızlı şarj ile avuttum diyebilirim.

    daha sonra telefonun GPS'nin düzgün çalıştığını fakat herhangi bir navigasyon uygulamasını açtığımızda tarif yapmadığını saptadım.
    bunu sürekli denedim, ve telefona suç bulmamaya özen gösterdim, telefonun araç içerisinde ki konumunu değiştirdim ve çok mümkün olmamakla birlikte yazın sıcağında havaya bile baktım (bulutlumu yahu hava)diye)

    yaklaşık 5-6 gün navigasyon ile sürekli problem yaşadım. üstelik bana haber verse iyi, navigasyonu kurmuşum, yolu tarif ediyor diye bende aracı sürüyorum, belli belirsiz bir anda GPS kopmuş gözüküyor ve benim sapmam gereken sapak filan hakgetire, neredeyse başka ile ilçeye geçicez.(burada abartı var:)

    bu sorunu forumda dile getirdiğimde deneyenler oldu ve onlarda da aynı sorun olduğunu belirttiler. ben servis git gel oldu olmadı gibi işlerle uğraşmayı pek seven bir insan değilim,

    telefonu totalde 2ay bile kullanamadan eşime verdim ve bir kaç gün gözlemledim. bahsettiğim sorunlardan ona bahsetmedim önyargılı olmasın diye. onun kullanımıyla olacak mı acaba diye.

    ve eşim hiç şikayetçi olmadı. çünkü telefonu kullanış amaçlarımız farklı. onun yaptığı tüm gün evde,facebook,yemek tarifi whatsapp vs.
    şikayeti olmayınca bende kendime gidip farklı bir telefon aldım ve suçu yine telefona atmadım :) Android hala bıraktığım yerdeymiş diyip, WP ye değil iOs'a geçiş yaptım.


    lakin daha sonra konuyu takipte kaldım ve GM nin tam olarak kurumsal olmadığını gördüm.

    bana sorarsanız 1000tl verip böyle bir telefon almazdım. ben nasıl aldım? kandım :) çünkü kullanıcısı yoktu mağduru yoktu.
    teknoloji şans işidir? bu bir atasözü bile değil
    evet teknoloji şans işidir fakat 200 üründen 1 tane arızalı çıkar ve oda sana denk gelir, dersin ki şansızım.
    10 ürünün 5inde problem varsa bu şans değildir.

    telefonu eşim gibi kullanan, tüm gün evde, facebook, yemek tarifi, whatsapp gibi şeyler için kullananlara güzel telefon. Birazcık kapasite arttırdığınızda vasatın altında kalıyor, fakat her telefon böyle değil biraz önce verdiğim örnekte ki gibi 10/5

    sevgiyle kalın.




  • HLLBN kullanıcısına yanıt
    yorumun için teşekkürler, konuyu açmamdaki sebep bu zaten.. bu cihazda gm nin açıklaması gereken "?" işaretleri var, bunların başında piyasada performans olarak çok iyi cihazlar olmasına karşılık bir o kadar kötü cihazlar da var. ve bunun sebebi muamma..

    ben cihazı gerçekten ümitle severek aldım, eğer sorunları olmasa kesinlikle satacagım bir cihaz değildi.. Ama sorunlu bir aleti de kimse mecburi kullanmaz..
  • Eyvallah hocam, yorumun için teşekkür ederim.. forumun ana konununda başından beri varım, GPs sorunları yaşadığınızda da vardım, hatta sordugunuzda deneyimleyenlerden biriydim, bende GPS konusunda sorun yoktu, zaten problem burda baş gösteriyor, herkeste farklı sorunlar mevcut, neresinden tutarsan dökülüyor sanki.. Cihazında sıkıntı çekmeyen kişiler sanki biz gm yi garezine kötülüyoruz havası yaratmaya çalışıyorlar, yada bir milliyetçiliktir almış başını gidiyor, yerli malı diye.. Yerli diye diye bizi yediler haberimiz olmadı..
    Yarın birgün gm bu işi tamamen düzeltsin gidip almak isterim tekrardan. Ama almam o ayrı dilim yandı bi kere :)

    @Yandex gözünüz aydın mı desem geçmiş olsun mu bilemedim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaramnahya -- 26 Ekim 2016; 14:7:29 >
  • Bu gün cihaz kargoya verilmiş. Yarın elimde olacak, telpayı aradım bu cihaz yüzünden çok değil 2-3 yıl en fazla ömürleri olabileceğini söyledim, karşıdaki bayan hiç tepki vermedi başka yardımcı olacağım bişey var mı dedi:) bende sağolun batışınızı zevkle izleyeceğim dedim. 35 yaşındayım satış temsilciliği yapıyorum günde 100 lerce müşterimle irtibat halindeyim sadece şu an düşündüm 10 taneainin telefon almasına ben vesile oldum işin özü şu ki; bırakın cihazı tavsiye etmeyi yemin ederim alan kişiye iade ettireceğim!!! Bazı ilkokul çocukları ana konuda sorun yaşasalar dahi umurlarında olmadan haşa bu salak cihaza tapıyorlar. Onlarda yanılttığı mağdur ettiği herkesin hakkına giriyor... Özet olarak bir daha gm almam! Dünyada tek marka gm kalırsa belki ama gm 100 lira iken samsung&iphpne 1000 lira olsun 100 liramın boşa gideceği kanaati oluştuğu için tercihim hep diğerlerinden taraf olacak bana hala bu cihazı savunan bu servisi savunan çıkarsa da inşallah beteri başlarına gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende yaklaşık 2 aydır GM 5 Plus kullanıyorum.Bu bahsedilen sorunların hiç birini yaşamadım.Demek ki bu konuda şanslı olanlardanım diyeyim:) Yalnız benimde şöyle bir sorunum var. İlk bir kaç hafta bu sorun yokken sonradan başladı ve hala bu sorun devam ediyor. Sorunum şu GM 5 Plus hiç bir şekilde Wifi ağlarına bağlanmıyor. Herhangi bir wifi ağına bağlanıyorum, bağlandı diyor, wifi ağı, ismi bağlandı yazısı çıkıyor ama bağlanmıyor.Üst bildirim göstergesinde wifi simgeside çıkmıyor.Cihaza reset attım, gelişmiş ayarlardan statik, manuel İp falan yaptım ama hala bu sorun devam ediyor.İlk bir kaç hafta böyle bir sorun yokken birden ne oldu da bağlanmamaya başladı anlayabilmiş değilim. Wifi ağlarını görüyor, şifreyi giriyorum bağlandı diyor ama bağlanmıyor.Bu konuda bir fikri olan varmı. Sırf böyle saçma sapan bir sorundan dolayı cihazdan soğudum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRaGoRYoN -- 26 Ekim 2016; 19:08:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DRaGoRYoN kullanıcısına yanıt
    hocam sorun cihazın modemiyle(donanım) alakalı olabilir mi acaba? hiçbir ağa bağlanmaması tuhaf bir durum. eğer cihaz hakkında bilginiz varsa 6.0 a dönün birde orda bakın.. olmadı servise götürün..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaramnahya

    hocam sorun cihazın modemiyle(donanım) alakalı olabilir mi acaba? hiçbir ağa bağlanmaması tuhaf bir durum. eğer cihaz hakkında bilginiz varsa 6.0 a dönün birde orda bakın.. olmadı servise götürün..

    7.0 Nougat'a güncellemeden önce yani 6 MM'de de bu sorun vardı.Büyük ihtimal cihazın modemin de bir sıkıntı çıktı.Fakat benim anlayamadığım sorun şu.Wifi ağlarını görüyor.Şifreyi giriyorum bağlandı diyor ama bağlanmıyor.Yukarda da wifi bildirim simgesi çıkmıyor.Şu an servise gönder, bekle trafiğine giremem.Artık sadece mobil veri ile devam edeceğim.Wifisiz devam ama her yerde de mobil veri çekmiyor veya olmayabiliyor.Wifi de önemli bir etken.Müsait bir zamanım da artık bakarım duruma göre.Son olarak kişisel görüşüm bu telefonlara veya teknolojik cihazların hepsine bu kadar takılıp kalmamalı hiç kimse.İnsanlara bakıyorum bir cihaz almışlar saçma, sapan yorumlar,tartışmalar, didişmeler,kalp kırmalar birşeyi körü körüne savunmalar hava da uçuşuyor.Şu söz geliyor aklıma bunlar hep boşluktan,boş gezmekten olsa gerek Özetle çok yazıp,çizmemek lazım bu gibi ortamlarda:) Çıkın dışarı hayat dışarda.Bazen diyorum keşke şu teknolojik aletler olmasa. Getirdikleri çok şey olduğu gibi götürdükleri çok şey de oldu bu toplumdan özellikle de şu genç nesilden.Malesef gençlerin büyük bir çoğunluğu teknolojik aletleri bilinçli ve faydalı şeyler için kullanamıyorlar.Faydadan çok zararı var bu teknolojik alet ve cihazların. Özellikle de bizim ülkemizde durum böyle.Her konuda bilinçlenmek ve herşeyi ölçüsünde kullanabilmek dileğiyle.Bu genel bir konuşma ve görüşümdü.Yanlış anlaşılmasın.İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DRaGoRYoN kullanıcısına yanıt
    Hocam bahsettiğimiz tam da bu zaten.
    herkeste bambaşka sorunların olması.
    bazı sorunlar ortak bazıları değil.
    siz şimdi cihazım sorunsuz diyorsunuz ama cihaz WiFi ye bağlanmıyor. bence büyük bir sorun hele ki reset, açma/kapama ile düzelmiyorsan. bakın bu düzeldikten sonra başka bir yerden patlak veriyor. hep böyle oldu, o düzeldi o bozuldu, o düzeldi o bozuldu ve herkeste enteresan sorunlar çıkıyor. her güncellemede bir şeyler ekleniyor bir şeyler eksiliyor.

    inşallah cihazınız düzelir, çözüm bulabilirsiniz.
    benim kızıp tepki göstermediğim, bazı arkadaşlarımızın tepki gösterdiği konu şudur.

    şimdi siz sorununuzu anlattınız ve ben size cevap veriyorum;
    "şunu deneyin, şunu deneyin, olmassa servise gönderin, bende şu kadar telefon var hiç öyle sorun olmadı..."
    benim aklıma mantığıma aptal saptal yazılımsal hatalar yüzünden kullanıcının servisle yüzgöz olmasını aklım aklmıyor.
    bunu X bir firma da yapsa ona da tepkimi gösteririm fakat GM de maşallah kuyruk var.


    ben görüyorum böyle mesajları gülüp geçiyorum, polemiğe girilecek kadar değeri olmayan boş mesajlar. Burada önemli olan diyelim ki Wifi ye bağlanmayan yüzlerce telefon var ve sizin telefonunuzun böyle bir sorunu yaşaması "DOĞAL" olarak lanse edilmesi.
    hayır efendim, iPhone de olsa, Samsung s7 de olsa böyle bir hata kabul edilemez, hele ki siz WiFi ile enteresan işler deneyimlemiyorsanız.

    mesela ben hayatımda kullandığım hiç bir cihaz Wifi'ye bağlanmama gibi bir durum söz konusu değildir. örneğin PC de WiFi ye bağlanmaz, fakat bu askıda kaldığı için olur, devre dışı bırakıp açarsınız düzelir. 2005 yıllarında WiFi kartları ile bağlanılmaya başlandığında yeni yeni bu gibi durumlar söz konusuydu fakat PC telefona göre çok daha teknik bir cihazdır. bir telefondan bu kadar karmaşık bir şey beklenmesi hata.
    WiFi çalışmıyor ama çözümler neredeyse telefoncu dükkanı açıp işletseniz size para kazandıracak çözümler.
    iyide bu telefonu her alan Uçak mühendisi değil, benim telefonu gözlükle zor gören, torununun resimlerini görmek için kullanan Teyzemin WiFi bağlanmıyoruna nasıl çözüm getireceğiz? foruma da girmiyor, ee ne olaacak?
    sözüm meclisten dışarı :)
    sevgiyle kalın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jemalizm1 -- 26 Ekim 2016; 15:49:48 >




  • DRaGoRYoN kullanıcısına yanıt
    jemalizm1 kullanıcısına yanıt
    hocam bahsettiğiniz herhangi bir sorun olsa tabiki idare etmek durumunda iseniz edeceksiniz, bu alete göre plan yapacak değilsiniz. ama wifi çok öenmli bir gereksinim, mobil veriyle nereye kadar ne zamana kadar.. istanbul içindemisiniz bilmiyorum ama kargoyla uğraşmak sizi hem telefonsuz bırakacak hemde günleriniz kaybolacak. istanbuldaysanız bir kaç saat uğrayın bence, sorununuzu halledin.
    Teknoloji hakkında yorumlarınız zaten toplumun ortak kanısı, sadec genç nesil değil şimdi daha yürümeyi bilmyen çocukların ellerine bile avunsun diye telefon/tablet veriliyor, maalesef geleceğimiz parlak değil.. ama işte telefonsuz da olmuyor..

    @jemalizm1 hiç bir büyük firmada ben cihaza müdahele olmaksızın wifiye bağlanmama, durduk yere şarj yeme, ve en komiği sensor problemi gibi durumar görmedim, kullanmadığım marka/model neredeyse kalmamıştır, bu GM5+ daki sorunsal çokluk beni hayretler içinde bıraktı vesselam..




  • Takipteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşimin telefonudur. Bugün durduk yere kamera açılmama hatası ve play storenin donup kapanması sorunlarını yaşadığını bizzat kendim gördüm. Telefonu yeniden başlatınca ancak düzeldi. Oysa su gibi akıcı olması lazım. Bu tür hatalar vermemesi gerek çünkü saf android.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KDRORC kullanıcısına yanıt
    Asıl saf Andoroid Nexus ve Pixel serisi.

    Android One cihazlar Google'ın güncellemeleri test ettiği beta cihazlar. Para verip beta test cihazı aldırtıyorlar bize.

    Zaten Android One projesi diğer ülkelerde tutulmadığı için iptal edildi. Bizde ise cihaz ucuz olduğundan tutuldu ve Google devam edilmesine karar verdi. Ancak seneye Google Pixel getirme gibi bi ihtimal olduğundan Android One projesini komple bitirebilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, ben de ekleme yapayım. Temmuz ayında 1'i kendime, 1'i nişanlıma ve 1'tane de kuzenime olacak şekilde 3 adet gm5+ satın aldık.

    Kendi telefonumdan başlayayım :
    -Isınma, sensör, vs sorunlarını geçtim, telefon büküldü :) Meşhur iPhone'lerin bükülme olayı gibi, cebimde kavislenmiş muhtemelen . (Arka cepte kesinlikle değil) LG glex gibi oldu. Çalışmasında problem yoktu. Haliyle telpa'ya gönderdim, onlar da beklendiği şekilde kullanıcı hatası deyip 290 lira ödeme istediler. Ben de kesinlikle kabul etmediğimi, yasal olarak kullanıcı hatası olduğunu ispatlama yükümlülüğünün onlarda olduğunu, bana mail olarak veya posta ile durumu açıklar bir yazı yollamalarını rica ettim, yanaşmadılar. Pişkin şekilde yasal hakkınızı tabi ki arayabilirsiniz dediler. Ben de bu defa bu blöfü yemedim ve yaklaşık 1 hafta önce tüketici hakem heyetine şikayetimi ilettim. İşlemi başlattık. Haklı bulunacağıma eminim, o parayı söke söke geri alıp, kararı da konudaki çok bilmiş 'meşhur' bir arkadaşın yüzüne vurucam inşallah :)

    Nişanlımın telefonuna gelelim : O da yaklaşık 20 gündür, ekran sararması ile karşı karşıya. Ve günden güne artırıyor. Ekranın sol üst tarafı sapsarı oldu resmen. Onu da bu sabah garantiye yollayıp 'ücret iades' talep edicez.

    3.telefonda şuan için bildiğim bir problem yok.

    Kendi telefonumu, bükük şekilde kutusuna kaldırdım. Olur da tüketici hakem heyetindeki bilirkişi telefonu görmek isterse başına başka bir iş gelmesin diye kutuya kaldırıp, kendime başka telefon aldım.

    Aranızda almayı düşünen varsa, tek tavsiyem olacak. Almayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ona saf android değil de, daha ziyade pixel cihazlarda kararlı sürüm yakalamak için kullanılan SAF kullanıcı androidi diyelim.. kobay niyetine kullanıyorlar, her güncellemede herkesin cihazında farklı sorunlar icat oluyor.

    @Yandex CUK oturan yorumlardan biri :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaramnahya -- 27 Ekim 2016; 9:09:00 >
  • _botturgec_ kullanıcısına yanıt
    3 ün 1 i sağlam kalmış
    %33 iyi çıkma ihtimali var demekki.. bende bu oran maalesef şuan 5 cihazda 1, geçmiş olsun hocam.. inşallah thh lehinize karar verir, kimsenin suratına bişey çarpmanıza gerek yok paranız yanmasın yeter..
  • Selamlar,

    Yaklaşık 15 gündür GM 5+ kullanıyorum, genel anlamda cihazdan memnunum.

    Isınma problemi 6S kadar mevcut, Z3 daha az ısınıyordu bu cihazdan fakat G3 ten çok daha az ısınıyor GM5+.

    Şarjım sabah 06:30 akşam 00:00 arası yaklaşık 4 saat 30 dakika ekran süresi ile günü çıkarıyor ve bana fazlasıyla yetiyor.

    Malzeme kalitesi olarak beni tatmin etti.

    Ekranda sararma ölü piksel vs yok.

    Aynı gün iki cihaz aldık kardeşime aldığımızın ekranı daha beyaz benim ki daha sarımsı tonlara sahip. Fakat IPS ekranlarda iPhone larda da olan seri farkından dolayı hafif sarımsı ekranlardan şikayet ediliyordu. IPS ekranlara özgü bir durum olduğunu düşünüyorum.

    Şarj aletinde hiç bir problem yaşamadım.

    Bükülme yamulma mevcut değildir.

    İlerleyen zamanlarda gelişmeleri aktaracağım.

    İyi günler dilerim.




  • guneyonur kullanıcısına yanıt
    inşallah memnuniyetiniz daim kalır da buraya şikayet ve sorun için gelmezsiniz. kimse kendi cihazı kötü diye başkasının kide kötü olsun istemez..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.