Şimdi Ara

★★ General Mobile GM 5 Plus [ANA KONU] ★★9 Ay sonra Her tarafı sorunlu bir OREO Geldi ★★ (1067. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46.392
Cevap
229
Favori
1.711.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
66 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10651066106710681069
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhretireduser


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gary Bell

    3 adet ölü pixel vardi telefonumda. Servise gidip biraz bagirma biraz da cirkeflik sonucu ekran degisimi yaptirabildim. Tavsiye ederim hepinize, bundan anliyorlar.

    Sureci tam olarak bold bir sekilde anlatirsaniz buradaki kisilere cok yardimci olursunuz. En alta da anahtar kelimeler eklerseniz konu ici aramada bulsun insanlar. Olu piksel sorununu yasayan cok kisi var, insanlarla dalga gecer gibi 6 assagisini kabul etmeyiz diyorlar. Aranizda gecen dialoglarida ekleyebilirsiniz.

    Öncelikle telpa servisine gidip sıra numarası alıyorsunuz, ben Mecidiyeköy Profile AVM'deki servise gittim, öğlen gitmiş olmama rağmen kalabalık değildi, yaklaşık olarak 15 dakika bekledim. Sıram geldi ve cihazımda 3 adet ölü pixel olduğunu belirttim, çalışan bayan ölü pixel sayısı 6'dan az olduğu zaman değişim ve ya iade işlemi yapamadığını belirtti. Bende TSE'nin 2010'daki düzenlemesinden bahsettim, 1 ölü pixel dahi olursa mal ayıplı sayılır v.s v.s Çalışan isterseniz değişim isteniyor diye not düşebiliriz dedi bende onayladım. 60 dakika sonra sonuç ekranında cihazımın işlemi bittiği yazıyordu sıra numarası alıp sıramı bekledim önümde 5-6 kişi vardı. Sıram geldi ve ekran değişimi yapılmadığını fark ettim, hiçbir işlem yapmadıkları gibi cihazıma yeni yazılım atmıştı salak teknisyenler. Bende buna karar veren teknisyen kim birde ben konuşayım onunla dedim fakat yapamayacaklarını söylediler. Bu sırada yarı bağırır şekilde konuşuyordum. Belirtmeyi unutmuşum başka bir çalışan vardı karşımda cihazımı teslim alırken. O sırada gözüm karardı ve bağırmaya başladım, siz nasıl şirketsiniz bu ekranı değiştirmek zorundasınız TSE'nin 2010'daki düzenlemesiyle birlikte tek bir ölü pixel bile ayıplı mal olarak sayılıyor, bunu değiştireceksiniz dedim. Kadın yatıştırma amaçlı durun daha bir şey belli değil ölü pikselleri gösterin görmemişlerdir belki dedi, eğer o sırada ağzımı açsaydım büyük ihtimal tüm şirkete çalışanlarına müdürlerine sövecektim, yaklaşık 2 dakika boyunca kendime gelmeye çalıştım, kadında durumun farkındaydı sanırım ses etmedi. 2 dakika sonra pikselleri tek tek gösterdim ve kadın şeffaf bant yapıştırdı piksellerin üstüne. Cihazı tekrar gönderdik içeriye ekran değişim onayı alacaklarmış bir yerden falan filan. Ben size seslenirim dedi çalışan, bende oturdum beklemeye başladım. Çalışan yaklaşık 15-20 dakika sonra seslendi ve onayın geldiğini ekranı değiştirmeye başladıklarını söyledi, yaklaşık 20 dakika süreceğini belirtti ekran değişiminin. Bende tamam dedim, beklemeye başladım ve 20 dakika sonra telefonumu aldım, yaklaşık 15 dakika boyunca ölü pixel testi yaptım ve ekranın sağlam olduğunu düşündükten sonra oradan ayrıldım.

    Cihazın ekran değişimi yapılmasaydı bizzat teknisyenlerin bulunduğu odaya dalıp bizzat teknisyenle konuşacaktım, bunu da belirteyim.

    Şunu belirtmek isterimki normalde gayet sakin güler yüzlü biriyim, kesinlikle günlük hayatta bu şekilde hareketlerim yoktur. Son 2-3 yıldır aldığım tüm elektronik ürünler bozuk çıkıyor ve servislerle uğraşmak zorunda kalıyorum. Hatta aptal Asus servisi beni 5 ay boyunca bekletmişti daha önce dandik bir anakart için. 5 ay boyunca ne dersime çalışabildim ne projelerimi tamamlayabildim, bundan sonra teknik servislere tavrım bu şekilde olacaktır, onlar bu dilden anlıyorlar. Kesinlikle küfür etmediğimi de belirtmek istiyorum, mesaja eklemediğimi düşünmeyin, en ufak argo kelime dahi kullanmadım. Argo ve ya küfür kullanırsanız çalışan sizi dinlemek zorunda kalmaz, aksine dışarı atılabilirsiniz.

    Baya uzun bir yazı olmuş. Arkadaşlarımdan hiç biri dinlemek istememişti bu kadar uzun bir olayı, hepsine özet geçmiştim, bende içimi dökeyim dedim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhretireduser

    quote:

    Orijinalden alıntı: rapperman93

    Bende bir sürü kulaklık var kulak içi kulak üstü hepsini destekliyor jack girişlerindeki pin sayıları farklı olsada girişleri aynı bahsedilen sorunlar bende yok telefon sadece kendi kulaklığını destekler diye bişey yok bence denenen cihazlarda problem olabilir başka kulaklıkları desteklememesi kesinlikle söz konusu değil öneri olarakta kulak içi sennheiser cx 200 creative ep630 yada jwmaster i20 üçüde 65-70 tl civarında

    Biz yazinca hemen atliyor bir arkadas, bir bana garezi var anlasilan.

    Calistigini sizde onaylamissiniz zaten, bende xiaomi hybrid denedim catir catir calisiyor. Elimde piston 2-3 reddot yok deneyen olursa onlarida yazar.

    Biraz cenesini kaparda oturur umarim arkadas, her halta muhalefet.. Kendi kulakligi calismadimi hepsi calismiyor zaten, hay allahim ya..


    Asus Zenfone 5'in yanında verilen kulaklığı kullanıyorum GM 5 ile birlikte, jackı biraz oynattığım zaman bir tuşa basmışım gibi algılıyor genelde. Tartışmanıza dahil olmak istemiyorum, sadece belirtmek istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarkSky_

    8 senedir mi
    Bunlar degistirilmez bataryaya insan korkuyor sonra elimizde kalcak telefon

    8 senedir derken diğer akıllı telefonlarımda da aynı şekilde şarj ettim yani
    valla değiştirilemez olması pürüz aslında evet

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamera arayüzü hala aynımı arkadaşlar gm sözde farklı bir arayüz verecekti verdimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gary Bell G kullanıcısına yanıt
    Kullnıcı deneyimleri olanların iyi veya kötü başımızın üstünde yeri var. Yalnız burda elinde telefon olmayıpta " Android değilmi canım hepsi aynı" mantıgıyla yorum yapıp donanımsal bir durum hakkında tavsiye vermesi mantık dışı.

    Diyoruz ki bu telefon her kulaklıkta çalışmıyor. Kendi kulaklık girş jakı farklı dolayısıyla başka markalar sorun cıkarta biliyor forumda da yazan birçok arkadaşımız oldu...

    Şimdi gidip başkasının telefonuna kulaklıgı takıp 3-5 dakka kullanmakla telefon elinde olan aktif kullanıcının kullanım deneyimi farklıdır farklı sonuclar verir... KArşındaki kişi senin lafına göre satın alacak belkide cebinden para cıkacak hangi akla hizmet sen tavsiye veriyorsun anlamıyorum. Sanırım post kasıyor vatandaş onun için uğraşıyor bilip bilmeden herşeye yorum yazmayıda adet hhaline getirmiş savunmasıda Android değilmi canım ne farkı var gibi cahilce...

    Muhtemelen sizin yazdıgınız msj ı gözardı edip cevap vermeyecek ha eğerki evet bende 999 tane kulaklık denedim hepsi çalışıyor deseydiniz en az 15 msj sizden alıntı yapardı.

    Anlama algıla sorunu oldugu gibi okuma sorunuda var anlaşılan... Her kulaklık sorun cıkartıyor veya bende sorun oldu demedim. Bu telefon farklı kulaklıklarda sorun yaratabiliyor o yüzden kullanıcı deneyimi ile desteklenmemiş ürünleri almayın dedim... Ama işte ne kadar anlatırsan anlat anlattıkların karsındakinin anlayabildiği kadardır ...




  • Yakinlik sensorü sorunu cozumu telefonu kilifsiz kullanmak.kullanmakta oldugum slikon kilifin yan ön taraflari saran kisim yukseklik yapiyor dogal olarak ve kulaginizi yanastirdiginizda kulaginizin ust kismi havada kaliyor ve ordan sensor isik algiliyor 2 gundur kilifsiz kulllanmaktayim ve hic sorun yasamadim deneyimleyen varsa yada denerse kilifsiz daha net bir sonuc cikarabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Agustos güncellemesi dagitilmaya baslandi,1-2 haftaya bizede gelir lakin gm sensor sorununu bu seferde cozmezse profilo telpaya gidip telefonu tam duvarlarina firlatip " alin bu telefonu g.... S....." Diyede bagiricam,bunuda videoya cekip burda yayinliycam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abyss_ati

    Agustos güncellemesi dagitilmaya baslandi,1-2 haftaya bizede gelir lakin gm sensor sorununu bu seferde cozmezse profilo telpaya gidip telefonu tam duvarlarina firlatip " alin bu telefonu g.... S....." Diyede bagiricam,bunuda videoya cekip burda yayinliycam.

    Hocam sakin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlara mail attim sensor sorunu var diye ne desinler cihazimizda tespit edile sensorle ilgili bir sorun bulunmamaktadir lutfen gorusme yaparken telefonu kulaginiza iyi oturttun yazmislar :)) salagiz biz dedim 1 cm mesafe birakarak konusuruz hep yazdim cevap gelmedi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gary Bell G kullanıcısına yanıt
    Asus hakkinda bir sey soyleyemem. Kulakligi nedir ne degildir onu dahi bilmiyorum. Bahsettigim kulakliklar EVRENSEL kulakliklardir. Belli markalar icin uretilen bir kulaklik degil. Xiaomi yi bilen bilir bilmeyene laf anlatmak zor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhretireduser -- 2 Ağustos 2016; 20:39:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uygulamaların apksını alabileceğim uygulama var mı beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dhretireduser D kullanıcısına yanıt
    Es browser kullanmak istemiyorum SDN nin indirmemeniz gereken uygulamalar listesinde vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten yedek alıp format atacaksınız es de gidecek ama neyse..

    O zaman buyrun :https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.appbackup&hl=tr
  • dhretireduser D kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nighthunter9 N kullanıcısına yanıt
    konuşma sırasında ekranı kilitleyip açınca düzeliyor demişlerdi denediniz mi?
  • Telefonla konuşurken sizi başka birisi daha arıyor ise telefon kulağınızdada olsa ekran açılıyor ve bu tamamen sizin şansınız artık yanağınız nereye denk gelirse oraya basmış oluyorsunuz bu ya bekletme oluyor yada çağrıyı kabul ederek diğer mevcut konuşmanızı kesiyor. Acaba bu durum yeni güncelleme ile düzelirmi 10 gün içinde yeni güncelleme alacak telefon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çift sim ile tek sim modelleri arasında fark var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Feel The Difference F kullanıcısına yanıt
    yok hocam herhangi bir fark... sadece tek simde sim kart + hafıza kartı çift simdehafıza kartı yerine istersen 2. bir sim kart takabiliyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oskurrr -- 2 Ağustos 2016; 21:36:59 >
  • Hocam forumolarak bunu sorun olarak bildirelimozaman burdan kaç kişi cıkarsa bendeki cihazda böylebir sorun yok fakat bende katılırım 2 cihazla... Herkes burdan kampanya yapalımtelefonundan yakınlık sensörünü sorun olarak bildirsin gm ye bu şekilde bari sesimizi duyarlar. @nighthunter9 @abyss_ati @pasamsin @tutankenshta
  • Ya Allah rızası içinde biri şu uçan beyinliye anlatsın burda sorun kulaklıklarda değil telefonun girişinde... JAk ın fotosunuda attım adamlar özellikle kendi kulaklıgından başkası olmasın diye girşi değişik yapmışlar. HAsorun cıkaran kulaklılar var cıkarmayanlarda . bunun kulaklıkla alakası yok telefon la alaklı bir durum hala evrensel kulaklık diyor...

    GM nin giriş jakı farklı en son çentiği kısa diğer EVRENSEL kulaklıklarda uzun burası ve muhtemelen uzun oldugunda başka bir yerle temas edip sorun cıkartıyor... tekrarlıyayım GM nin kendi kulaklıgından başkası olmaz demiyorum Ama bu kulaklık hepsine olur ozaman bu telefonada olur gibi bir durumda söz konusu değil denemeden bilemiyoruz. HA olur dediya olmayacagını görse bile kabul etmez gözlükleri taktı gidiyor yine... Anlayacagını düşünmüyorum ama ısrarla anlatıyorum işte :)

    ilk 2 resim Evrensel Kulaklıklar sondakikırmızı kulaklık jakı ise gm 5 in kine ait.

    ★★ General Mobile GM 5 Plus [ANA KONU] ★★9 Ay sonra Her tarafı sorunlu bir OREO Geldi   ★★ ★★ General Mobile GM 5 Plus [ANA KONU] ★★9 Ay sonra Her tarafı sorunlu bir OREO Geldi   ★★ ★★ General Mobile GM 5 Plus [ANA KONU] ★★9 Ay sonra Her tarafı sorunlu bir OREO Geldi   ★★




  • 
Sayfa: önceki 10651066106710681069
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.