Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ OLMUYOR !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
78.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • maydo67 kullanıcısına yanıt
    Keşke görseydin dostum uzun süredir bu konu üstünde durmaktayız forumda, ben yandım başkaları yanmasın ki ben 2 tane aldım bu telden..

    AÇIK VE NET SÖYLÜYORUM KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM, BEN YANDIM BAŞKALARI YANMASIN.
    SERVİSE GÖNDERDİĞİNİZ ÜRÜNDE DE SERVİS TARAFINDAN UKALALIĞA MARUZ KALIYORSUNUZ.
    NE MARKANIN ÜRÜNÜ NE DE DİSTRİBÜTÖRÜ BİRDAHA KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE KAPIMDAN İÇERİ GİREMEZ!




  • Dün Levent telpa teknik servis bayine gittim. Benim sorunum da herkeste ki gibi General Mobile Discovery telefonumun şarj olmaması.Talep edilen ücreti kabul etmediğim için görüşmeye gittiğimde şarj sorunu yüzünde orda bulunan 4 kişi daha vardı. Teknik servis şefi görüşmemek için çok direndi fakat en sonunda teşrif edebildi. Bu şikayetler için savunma metni hazırlayıp ezberlemiş arkadaşlar baştan alıp aynı hikayeyi anlatıyorlar. Ben en sonunda madem bu konuda haklısınız bana imzalı kağıt verin dedim yetkili kişiye. Tamam deyip odasına çekildi sonra bi daha görebilene aşk olsun yok toplantıdaymış ne zaman biter belli değilmiş. Düzgün açıklama yok. Bir kere bile yere düşürmediğim 1 aylık telefonum için bana kullanıcı kaynaklı kopuk olmuş diyor. Kesinlikle tavsiye etmiyorum ve sorunu yaşayanlar itirazlarını etsinler arkadaşlar. Belki sonuç alınamaz ama sessiz sedasız bu haksız para verilmemeli. Kurumsal falan değil mahalle firması resmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sblacr -- 12 Kasım 2013; 11:14:23 >




  • General Mobile Discovery şarj sorunu yaşayanlar aşağıdaki link bu sorunlar ilgili change.org sitesinde açılmış olan bir imza kampanyasına aittir. Gerekli imza toplanınca mutlaka ilgilenmek durumundalar.
    https://www.change.org/tr/kampanyalar/general-mobile-discovery-modeldeki-%C5%9Farj-sorunun-%C3%A7%C3%B6z%C3%BCm-istiyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sblacr -- 13 Kasım 2013; 11:35:40 >
  • 29.10.2013 te gönderdiğim telefon için hala yurt dışından parça bekliyorlar..
    Bu nasıl bir ahlak bu nasıl bir adap bu nasıl bi mesheptir anlamadım.
  • kesinlikle bu telefonu almayın..... sürekli servisle uğraşırsınız ve para ödersiniz.... 5 yıllık telefonlar var elimizde farklı marka hatta birkaçı çin malı aynı şarj micro usb şarj soketi var birşey olmuyor... fakat bu cihazın soketi 1 ayda arızalanıyor ve onlarca örnek olmasına rağmen kullanıcı hatası imiş deyip 50tl alıyorlar(3 liralık sokete)........ servise kargo ile gönderdiğiniz zaman 5 günde ancak kaydı sitede gözüküyoor.... 3 gün sonra garanti dışı 50tl ödeyin yazıyor.... ödesende kaç günde yapaçakları belli değil....... yedek telefonunuz varsa ve olsun ben uğraşırım ve 3 ayda bir tamir parası veririm diyorsanız bu cihazı alın...... yoksa uzak durun........... 2.el güzel bir cihaz alın ama bunu almayın.........
  • Arkadaslar merhaba,yaklasik 2 ay once kendime ve anneme discovery aldim.gayet memnunum telefondan,arkadaslarima da onerdim 7 8 kisi aldi sayemde.sarj sorunu oldugunu soyledi bi arkadasm servise gondermis 50 liraya yaptirmis.bende daha dikkatli kullaniyorum artik. sarjdayken kurcalamiyorum telefonu vs. bence kullanisla da alakali arkadaslar. soyle de bisey var,telefon TÜRK mali.gidip elin samsung una iphone una 1500 2000 lira vericegime caanim yurdum discovery ye 650 lira verip dikkatli kullanirim.parami niye disariya veriyimarkadas.biraz da benim TÜRK insanim kazansin. bence biraz haksizlik ediyosunuz arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alibeyköylü91 A kullanıcısına yanıt
    şarj girişi henüz bozulmasıysa kaliteli bir kablo alın. Yanında gelen kablo dandik. Cihazın şarj girişini laşkalaştırıyor. Eski kablo doğru çöpe.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alibeyköylü91

    Arkadaslar merhaba,yaklasik 2 ay once kendime ve anneme discovery aldim.gayet memnunum telefondan,arkadaslarima da onerdim 7 8 kisi aldi sayemde.sarj sorunu oldugunu soyledi bi arkadasm servise gondermis 50 liraya yaptirmis.bende daha dikkatli kullaniyorum artik. sarjdayken kurcalamiyorum telefonu vs. bence kullanisla da alakali arkadaslar. soyle de bisey var,telefon TÜRK mali.gidip elin samsung una iphone una 1500 2000 lira vericegime caanim yurdum discovery ye 650 lira verip dikkatli kullanirim.parami niye disariya veriyimarkadas.biraz da benim TÜRK insanim kazansin. bence biraz haksizlik ediyosunuz arkadaslar.

    Ülke ve millet menfati olarak haklısın belki dostum ama sende şöyle bir düşün istersen benim vatandaşım bu teli üretiyor ve servis veriyorsa onların kendi ülkesine ve vatandaşlarına yaptığı haksılık değilmi ?, yüzlerce-binlerce insan aynı dertten müzdarip ve hatalarını kabul etmiyorlar hatta insanları söğüşlüyorlar.. 3 haftalık telefon arıza yaptı ve 50.20 tl ödedim serviste geçirdiği 22 günde cabası.
    Galaxy Ace, Galaxy S2 kullandım, eşim HTC xl sensation kullandı ben şuan Note 2 kullanıyorum ve Discoveryi de eşime almıştım, evet fiyatlar biraz yüksek ama aldıktan sonra arkana bakmıyorsun.. Türklerin yapabildiği ürün, verebildiği hizmet bu mu?, 650tl yerine 750 tl yapsaydın sağlam malzeme kullansaydı servisi iyi verseydi vs..
    Ben Türk malı diye desteklemem için onlar ilk önce iş ahlakı edinmeleri gerek.. Bence Türk malı diye böyle bir ürünü ve hizmeti desteklemek asıl vatan ve millet menfaatlerine zarardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alibeyköylü91

    Arkadaslar merhaba,yaklasik 2 ay once kendime ve anneme discovery aldim.gayet memnunum telefondan,arkadaslarima da onerdim 7 8 kisi aldi sayemde.sarj sorunu oldugunu soyledi bi arkadasm servise gondermis 50 liraya yaptirmis.bende daha dikkatli kullaniyorum artik. sarjdayken kurcalamiyorum telefonu vs. bence kullanisla da alakali arkadaslar. soyle de bisey var,telefon TÜRK mali.gidip elin samsung una iphone una 1500 2000 lira vericegime caanim yurdum discovery ye 650 lira verip dikkatli kullanirim.parami niye disariya veriyimarkadas.biraz da benim TÜRK insanim kazansin. bence biraz haksizlik ediyosunuz arkadaslar.

    Telefonun Türk malı olduğunuda nerden çıkardın? bu telefon Amerikalı bir firmaya ait new york merkezli adını hatırlayamadım ama dünya genelinde özelelikle Abd de orjinal ismi ile satılıyor. türkiyede general Mobile etiketi ile satılıyor. Yani bu telefonu Gm üretmiyor. satışını gm yapıyor. General Mobile ise Abdde 20-30 kişilik bir Türk ekibine ait. yanlış bilgi vermeyelim lütfen. Şuan elimde gm discovery var, daha bugün geldi ve şarj olmuyor. Böyle sorunlu çıkacaksa isterse %100 Türk malı olsun yinede tavsiye etmem. Kısaca bu telefonda apple, samsung gibi yabancı şirkete ait.




  • benim aklım almıyor böyle kronik ve birçok kişinin yaşadığı bir sorunu bile nasıl kullanıcı hatası diye kaktırabiliyolar??? allah belasını versin bu servis sağlayıcıların. bu kronik sorunlar bile kullanıcı hatası sayılacaksa kullanıcı hatası sayılmayacak olan sorun nedir? biri bana açıklayabilir mi?

    günümüzde garanti = gelen telefona kullanıcı hatası de geç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maydo67

    Bende 16 gb lık modeli var ve şu an %4 te ama şarj olmuyor telefon şu konuyu telefon almadan önce görseydim kesinlikle bulaşmazdım.

    Sizinki 16 gb degilmi.demek bunlardada aynı sorun var.birde yeni seride olmayacak diyorlar.sizinki ne durumda.bugün ya 16 gb discovery yada s3 mini alacaktım.samsunga devam o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acemi nefer


    quote:

    Orijinalden alıntı: maydo67

    Bende 16 gb lık modeli var ve şu an %4 te ama şarj olmuyor telefon şu konuyu telefon almadan önce görseydim kesinlikle bulaşmazdım.

    Sizinki 16 gb degilmi.demek bunlardada aynı sorun var.birde yeni seride olmayacak diyorlar.sizinki ne durumda.bugün ya 16 gb discovery yada s3 mini alacaktım.samsunga devam o zaman.

    Hocam hastanedeydim kaç gündür yazamadım heralde benim kablo sorunlu kabloyu değiştirdim düzeldi.1 haftadır hastanede olduğum için yazamadım.Galiba dendiği gibi 16 lıklarda sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maydo67

    quote:

    Orijinalden alıntı: acemi nefer


    quote:

    Orijinalden alıntı: maydo67

    Bende 16 gb lık modeli var ve şu an %4 te ama şarj olmuyor telefon şu konuyu telefon almadan önce görseydim kesinlikle bulaşmazdım.

    Sizinki 16 gb degilmi.demek bunlardada aynı sorun var.birde yeni seride olmayacak diyorlar.sizinki ne durumda.bugün ya 16 gb discovery yada s3 mini alacaktım.samsunga devam o zaman.

    Hocam hastanedeydim kaç gündür yazamadım heralde benim kablo sorunlu kabloyu değiştirdim düzeldi.1 haftadır hastanede olduğum için yazamadım.Galiba dendiği gibi 16 lıklarda sorun yok.

    çok geçmiş olsun.teşekkürler




  • Teşekkürler iyi dileklerin için.
  • Aynı sorunu yaşayan 4-5 kişi buluşup beraber Leven teki Telpa Servisinde birlikte sorunumuzu garanti dahilinde çözdürmek için baskı yapacak arkadaş grubu olursa ben de katılacağım beraber olursak herhalde sorunumuzu çözdürebiliriz. Bu konuda aynı fikri paylaşan arkadaşlardan yardım istiyorum.
  • ben telefonumda 2 şarj aleti kullaniyorun biri orj diğerism Samsung sSamsung kablosu şarj oliyo gibi göstermesine rağmen olmuyo orj sşarj aletinde sorun yok işe gidince Samsung kablosunu bilg talip deneyeyim yarin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şarj problemi nedeni ile telpaya elden teslim ettiğim telefonu garanti dışı bıraktılar. 50 tl paratalep ettiler. 10 gün sonra haber verdiler birde. Bende kabul etmedim tüketici mahkemesine dava açacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: branduko

    şarj problemi nedeni ile telpaya elden teslim ettiğim telefonu garanti dışı bıraktılar. 50 tl paratalep ettiler. 10 gün sonra haber verdiler birde. Bende kabul etmedim tüketici mahkemesine dava açacağım.


    Merhaba ;
    Bende bugün teslim ettim telpa sitesinde cihaz görünmüyo halen.
    Şunu sormak istiyorum.
    Tamir etmişlerde mi para istiyorlar ?
    Siz tamir ettirip öyle mi tüketici heyetine başvuracaksınız? Bu işin prosedürü nasıl oluyor bende öğrenmek istiyorum da ...
    Sağolun şimdiden bilgileriniz için ..

    Not : 10 gün sonra size kullanım için bir tlf vermek zorundalar bunu biliyor musunuz ? (Ben olsam sırf işkence olsun diye gidip talep ederdim)
  • Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
    "Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
    kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

    Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

    Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurttan

    Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
    "Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
    kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

    Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

    Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !

    kim ne yardımı yapacak kimse 1 ay ön sipariş için bekletilirken 50 ytl zam yapılırken sesini çıkardı mı çıkarmadı 50 ytl zam yapıldı herkes dolar yükseldi o yüzden yapıldı dedi telefon 700 ytl yi bile hak ediyor denildi şimdi 50 ytl lik servis ücreti için mi yardım edecekler tabi sen haklı olduğunu düşünüyorsan tüketici hakem heyetine başvur telefonsuz kalacağın süreyi hesapla ona göre kararını ver




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.