Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ OLMUYOR !!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
1
Favori
78.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurttan

    Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
    "Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
    kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

    Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

    Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !

    Dostum senin yaşadığın olayı ben 1 ay önce yaşadım ve şuan çözülmüş durumda, burası farkındaysan bilgi paylaşımı için oluşturulmuş bir forum, örgütlenme veya teşkilatlanma değil.. ve bu konuyla ilgili Türkiye'nin dört bir yanından yazan insan var herkesi ist.da yaşıyor olarak değerlendirmen saçma, yani kısacası hemen hemen hiçkimse burda atıp tutmuyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    quote:

    Orijinalden alıntı: kurttan

    Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
    "Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
    kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

    Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

    Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !

    Dostum senin yaşadığın olayı ben 1 ay önce yaşadım ve şuan çözülmüş durumda, burası farkındaysan bilgi paylaşımı için oluşturulmuş bir forum, örgütlenme veya teşkilatlanma değil.. ve bu konuyla ilgili Türkiye'nin dört bir yanından yazan insan var herkesi ist.da yaşıyor olarak değerlendirmen saçma, yani kısacası hemen hemen hiçkimse burda atıp tutmuyor..

    Bilgi paylaşımı için oluşmuş bir forum ama kimsenin paylaşmak istemediği konu galiba..
    Madem çözüldü sorununuz siz niye okuduğunuz halde azarlamaya çalışmak yerine sevgili kardeşim benim sorunum şöyle çözdüm gibi bir cümle kurmadın?
    Tartışmak değil sorunuma çözüm bulmak aynı sorunu yaşayan arakdaşlarıma da bilgi verip faydalı olmak istiyorum.
    O yüzden yardımcı olmayacaksan ......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurttan

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    quote:

    Orijinalden alıntı: kurttan

    Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
    "Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
    kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

    Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

    Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !

    Dostum senin yaşadığın olayı ben 1 ay önce yaşadım ve şuan çözülmüş durumda, burası farkındaysan bilgi paylaşımı için oluşturulmuş bir forum, örgütlenme veya teşkilatlanma değil.. ve bu konuyla ilgili Türkiye'nin dört bir yanından yazan insan var herkesi ist.da yaşıyor olarak değerlendirmen saçma, yani kısacası hemen hemen hiçkimse burda atıp tutmuyor..

    Bilgi paylaşımı için oluşmuş bir forum ama kimsenin paylaşmak istemediği konu galiba..
    Madem çözüldü sorununuz siz niye okuduğunuz halde azarlamaya çalışmak yerine sevgili kardeşim benim sorunum şöyle çözdüm gibi bir cümle kurmadın?
    Tartışmak değil sorunuma çözüm bulmak aynı sorunu yaşayan arakdaşlarıma da bilgi verip faydalı olmak istiyorum.
    O yüzden yardımcı olmayacaksan ......


    Kurduğum cümle herhangi bir azar barındırmıyor..
    Konuyu baştan sona okursan kimlerin nasıl çözdüğünü zaten görürsün, ama hala anlamadıysan kendi bildiğince bir yol çizersin..
    o yazının sonundaki noktalar ne anlama geldiğini anlamak istemiyorum ve buradaki insanlarin vakit ayırıp yazdıklarını da küçümseme senin için yetersizsede o noktaları aynen sana iletiyorum.




  • 16 Gün önce aldığım Discovery 16 GB telefonumda bende sarj sorunu yaşadım üstelik telefonun sarjı tam boşalmadan ve tam dolmadan çekmedim fazla bile sarjda bekletmedim. Acil bir yere gidicektim %5 sarjım vardı telefonu sarja taktım sarj olmadı başka cihazlarımın aynı girişi adaptörle pc ile denedim bir türlü sarj olmadı özellikleri iyi ucuz diye alıyorsunuz ama nafile adamlar yolunu böyle buluyor sanırım bende gönderdim servise bakalım bizden ne isteyecekler ALMAYIN BU TELEFONU GİDİN BİLMEDİĞİNİZ ÇİN MALI TELEFONLARI ALIN ONLAR BİLE DAHA ÇOK DAYANIYOR REZİLLİK YA




  • telefon nihayet servisten geldi..... 50tl ödedik(telep edildiği an ödendi)... telefonu kullanmak istiyorsan ödememe şansın yok.....
    gelelim 20 günlük servis süresine(sitesinde 1 günden az sürede hizmet verdikleri yazıyor...yalan)...
    telefonu kargo ile ücretsiz gönderiyorsunuz... diğer gün serviste..... fakat sitesinden takip etmek için kayıt etmeleri gerekiyormuş ve 5 gün sonra kayıt ediyorlar..... önce garantili onarım yazıyor..... 2 gün geçiyor ve birden garanti dışı 50tl ödeyin yazıyor.... ödüyorsunuz ve 13 gün daha bekledikten sonra telefon size ulaşıyor...... iletişim bilgilerindeki telefonda 1 kişi çalışıyor galiba düşürmenin imkanı yok......düşürseniz bile sorularınıza yanıt alamıyorsunuz.... parelel ithalat birçok cihazın servisi bile daha hızlı.....

    yedek telefonunuz varsa ve senede en az iki ay serviste telefonunuzun kalması sizin için sorun değilse ancak bu telefon alınabilir.....

    zamanı olan ve uğraşacak biri varsa tüketici mahkemesine gitsin ve şu telefonun üretim hatalı olduğunu tescil ettirsin... örnek teşkil ederse bir çok kişiye yardımcı olur.... mesai saatleri içinde çalışmasam inan ben uğraşırdım.......

    daha önce bizde telefonu övdük ama hatalı olduğunu kullandıktan sonra anladık malesef.....en kötüsüde hatalı olduğunu firmanın kabul etmemesi ve ücret karşılığı ve çok uzun sürede sorunu çözmesi...............
    sorun birçok cihazlarda var(4gb ve 16gb)....





  • BENİM TELEFONDA SADECE BİLGİSAYARDAN ŞARJ OLUYORDU ŞARJ ALETİNDEN OLMUYORDU SERVİSE GÖNDERMEK YERİNE GİRDİM TELEFONCUYA BÜTÜN ŞARJ ALETLERİNİ DENEDİM ÇÜNKÜ BU SORUN GÜNCELLEMEDEN SONRA OLMUŞTU DENEMELER SONUCUNDA HTC'NİN ORCİNAL ŞARJ ALETİ ŞARJ ETTİ TELEFONCUDAN SADECE HTC'NİN ŞARJ KABLOSUNU ALDIM NORMAL DİSCOVERY ŞARJ ALETİNE TAKTIM GAYET GÜZEL ŞARJ OLUYOR SORUN YOK BİR TELEFONCUYA GİDİP HTC'NİN ŞARJ ALETİYLE DENEMENİZİ ÖNERİRİM...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karizma41

    Arkadaşlar tlf alalı 2 hafta oldu hem şarj olmuyor hem bilg.bağlanmıyor.şarj aletinide değiştirdim yine aynı..acaba başına gelen yada çözüm önerisi olan varmı?ayrıca 2 gün önce yeni sürümü yüklemiştim.ondan sonra bu problem başladı.belki sorun güncellemededir diye fabrika ayarlarını geri yükledim ama önceki sürümüyüklemiyor. ilk sürümü nasıl yükleyeceğimide bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. saygılarımla

    hocam naptın bir sonuç var mı?
  • 2 gün sonra şarj soketi bozuldu. 50 tl ye yaptırdım telpaya. 2 ay sonra tekrar bozuldu.
  • merhabalar arkadaşlar. benimde telefonum gm discovery. telefonumda yaklaşık bir aydır sokeet problemi var. kimseye güvenemediğimden dolayı yaptıramıyordum. yaptıran arkadaşlardan duydugumda ise yapıldıktan sonra pc baglantı problemi olmaktaydı. garantide bile bunla uraşmıyolarmış uzun çabalarım sonucunda bu gün adanada Erol abiyle tanıştım kendisi telefonuma baktı veyaparız dedi yaklaşık 25 dakika içerisinde harika bir işçilikle telefonumu yaptı. ne pc sorunu nede şarj problemim kaldı ve yaptıgı iş eskisinden daha saglam oldu. Dükyan adana da ister kargo ile gönderin ister kendiniz gertirin 25-30 dakkada sorununuzdan sizi kurtarıyor :)
    dükkanın adı İstanbullu iletişim yer adana . telefonu 5392282699 5422171298. isterseniz arayın konuşunda arkadaşlar. Ben kendisine sordum kargoylada ürün alabilirim dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARKADAŞLAR GENERAL MOBİL ŞARJ OLMUYORSA BANA ULAŞIN----05468839393

    CELAL USTA-ATILIM İLETİŞİM DENİZLİ--UYGUN FİYATA GARANTİLİ YAPTIRA BİLRİSİNİZ
  • Benimde 4 gb modeli vardı, soketi yamulunca telefoncu arkadaşıma yaptırıp, telefonu satmıştım.
    Yeni serilerde sanırım 3 ayaklı şarj soketini daha da sağlamlaştırmışlar.
    Aslında telefondan memnundum fakat batarya performansı çok iyi değildi..
    Şimdi S4 mini satın aldım, oldukça memnunum. 4.3 ekran olduğu için tek elle kullanımı daha rahat oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frux -- 24 Ocak 2014; 1:01:56 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 50 tl bayıldık garantiden geldi yine bozuldu. Bu sefer garantiye gitmeden yaptırdım. Garanti 15 gün bekletiyor. Şimdi de batarya 1-2 saate bitiyor.
  • degerli donanim haber kardeslerim. lutfen yardim edin. gm discovery 4 gb var bende. sarj soketi bozuktu. tamire verdim ama sadece sajini tamir etti yani sarj makinasina takinca sarj oluyo ama bilgisayara takinca hic bir sey olmuyor. telefona daha once yukledigim bir program sayesinde tel acilmiyor kapattim ama acilinca discovery yazisinda takiliyor. cwm yuklu degil sadece orjinal recovery yuklu. lutfen yardimci olun nasil yapabilliriz. usb calissa bilgisaayara takip halledicem de spflash tool ile. bilgisayar gormuyor malesef telefonu. lutfen yardim. en azinnan teli 4 gb olan bir arkadas orjinal recoveryden backup yapib bana gondere bilirmi? bende o sayede teli restore ede bilirim
  • arkadaslar ben adana da oturuyorum. eger boyle sorunu olan arkadaslar varsa ulassın toplanıp gidelim . boyle bısey kullanıcı hatası sayılamaz. ayrıca aynı problem bende de oldu daha yenı sarjım dun gece %4 e dustu ve ben sarj a taktım doluyor sandım . sabah baktım dolmamıs telefonu kapattım pılı cıkardım bıseyler yaptım sımdı olmaya basladı . ve dıkkatımı ceken bısey oldu herkezınkı %4 ten sonra sarj olmuyor ben bu soruna baska telefonlardada karsılasmıstım sorun telefonun sarj gırısı ve algılama sı yetmıyor . eger tamamen kapanırsa acılmaz yanı sız acamazsınız pıle şoklama yapılır ve anca oyle sarj olur. sakın bunun ıcın garantıye gıdıp para vermeyın sokalma bızım adana yı bılen versa cakmak plaza da satılan 10 tl olan bsy ıstedıgı zmaan kullana bılır :D sevgıler

    basta dedıgım gıbı adana veya mersın boyle sorunu olan varsa toplanıp gıdelım hemde telefonumuzu bakıma sokmus oluruz .D parada odemeyız

    facebook: Umut Güllendi
    e-meal: sizo_manya@hotmail.com
    cep: 5306088578 size guvenyourm ama donanım habdrın taaa...!!!




  • abiler general mobile şarj soketi sorunu dediniz kafam karıştı samsung galaxy win veya general mobile alacağım tavsiyeniz nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alastor06

    Arkadaşlar yarın sabah itibarı ile bu cihazın 16 gb liğini alacaktım ama bu şarj sorunundan sonra vazgeçtim.Gerçi 16 gb olanlarda sorun yok denilmiş ama yinede çok rahatsız oldum.16 gb olan modelindede olan var mı bu şarj sorunu?

    Arkadaşım fiyatına aldanıp 16 GB liğini aldım şuan şarj olmuyor hala şarj aletinde takılı ama olmuyor bnde tesadüfen gördüm 20 dk önce çalışıyordu şarjdan yeni aldım USB bağlıycaktım baktım olmiyo başka kabloda denedim (kizenimde s4 var) s4 şarjıyla demedim yine olmuyo pismanim s4 almadığima



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canaktaş01 -- 30 Ağustos 2014; 19:41:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • webhaluk W kullanıcısına yanıt
    nası yaptırmıştınki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vandalist V kullanıcısına yanıt
    güvenebilir miyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb,

    Bir gazete teknoloji yazarının övgülerinin de tesiriyle bir tanıdığıma tavsiye ederek GM Discovery aldırdım. Yaklaşık bir yıl önce ihtiyaca binaen kendime de aldım. Bir Türk şirketinin markası olması almama tesir eden başka bir nedendi. Alırken şarj arızası çıkabilceğini internetten okudum. Arıza çıkarsa garantili, ücretsiz düzeltilir diye düşündüm.

    Geçen günlerde şarj arızalandı. TELPA’ya kargo ile gönderdim. Sonrasında tarafıma “darbeden kaynaklı sarj soket yolları kopuk onarım bedeli 50 tl” şeklinde bilgilendirme yapıldı. Ben de uzun bir cevap yazarak “Darbe olsa, cihazda kırık, ezik olur. Camı kırılır mesela. Kırık ve ezik yoktu.” ibaresini de ekledim.

    Sonrasında “kullanıcı kaynaklı olduğu için ücret belirlenmiştir. ...” içeren bir cevap geldi. Kullanıcı kaynaklı olduğu iddiasını reddettim ve internetteki diğer kullanıcıların bir kaç cevabını da ekledim.

    Daha sonrasında ise “...şarj soketi kırık olduğu için garanti belgesinde de yer aldığı gibi değişecek parça üzerinden kırık sözkonusu ise ücretli işlem yapılmaktadır.Ödeme kabul edilmesi durumunda onarım işlemleri yapılacaktır....” cevabı geldi.
    Benim şarj soketini kırdığımı iddia ediyorlar. Daha önce de “darbeden kaynaklı sarj soket yolları kopuk onarım bedeli 50 tl” şeklinde bilgilendirme yapmışlardı.

    Sonuç olarak TELPA’ya güvenim sıfırlandı. Bundan sonra TELPA garantili hiç bir ürün almamayı düşünüyorum. Bir diğer konu ise gazetelerde teknoloji yazarları sadece cihazı sağlamken inceliyorlar. Arıza yapınca garantiye, servise güvenilir mi? Ya da ne kadar sıklıkta hangi arızaları veriyor maalesef bilmiyorlar ya da biliyor yazmıyorlar. Gazete teknoloji yazarlarının değerlendirmeleri eksik dikkatinizi çekmek isterim.

    Benim üzücü deneyimimi sizin de yaşamamanız için dikkatli olmanızı, TELPA'dan uzak durmanızı tavsiye ederim.

    Ali




  • Benimki de bozuldu. Şarj olmuyor. Şimdi garantiden yaptırmak için uğraşsam mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.