Şimdi Ara

Geely kullanıcıları platformu (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.208
Cevap
17
Favori
425.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • o site güncellenmiyor
  • arkaaşlar bende düşünüyorum bu emgrandı ama dediğiniz gibi motor 1.5 o kasaya az diye düşünüyorum 1,6 olmalı ve torku fazla olmalı veya şöyle 140 beygir 1,4 tsi motor olsa
  • 0-100 k hızlanması 14 sn civarı o kasaya göre fena sayılmaz,ama şu var böyle heybetli bi ksaya bakınca insan güçlü olsun istiyor.
    hızlanma testi:
    http://www.youtube.com/watch?v=AHQDWfTB1Fo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    quote:

    Orijinalden alıntı: merdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    arkadaşlar emgrantta nerde 9 hava yastığı var topu topu 2 adet var ayrıca esp hiçbir modelinde yok



    baz modelde 2 havayastığı var,10 havayastığı olan modelide var

    atlasbey adlı kullanıcın inceleme videosu var gayet objektif olmuş
    orda hava yastığı sayısının 10 oluğunu belirtiyor ve gösteriyor link:

    http://www.youtube.com/watch?v=juiRssEjWU0&feature=related

    nerede 10 hava yastığı var oralarda airbag yazmıyor geelnin sitesinde bile 2 adet diyor 10 tane olsa 10 adetr yazarlar 2 tane var linke bakın

    http://www.geely.com.tr/Page/Model/?type=EMGRAND-EC7

    başkada bişey yazmayacam

    hayırlı akşamlar ALLAH kazadan beladan korusun herkesi

    Bende sizin yazdıklarınıza başka bir şey yazmayacağım. Öncelikle neden sadece okuduklarınız üzerinden yorum yapıyorsunuz... Sitede "Sürücü ve yolcu hava yastıkları"'nın yanında tik var. Bu arabada 2, 3 veya 10 adet hava yastığı var dememiş. Ben Emgrand'ı satış yerinde inceledim arkada bulunan hava yastıklarını gözümle gördüm. Kaç tanedir saymadım ama 2'den fazla olduğunu söyleyebilirim.




  • GEELY EMGRAND EC7

    Hava Yastığı (sürücü)
    Hava Yastığı (Yolcu)
    Hava Yastığı (Yan)
    Hava Yastığı (Diz)
    Hava Yastığı (Perde)
    Hava Yastığı (Tavan)

    katalogdan alıntı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx

    GEELY EMGRAND EC7

    Hava Yastığı (sürücü)
    Hava Yastığı (Yolcu)
    Hava Yastığı (Yan)
    Hava Yastığı (Diz)
    Hava Yastığı (Perde)
    Hava Yastığı (Tavan)

    katalogdan alıntı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx

    GEELY EMGRAND EC7

    Hava Yastığı (sürücü)
    Hava Yastığı (Yolcu)
    Hava Yastığı (Yan)
    Hava Yastığı (Diz)
    Hava Yastığı (Perde)
    Hava Yastığı (Tavan)

    katalogdan alıntı

    Forumda 1.3 Echo'nun malzeme ve işçilik kalitesi ile alakalı bazı olumsuz duyumlar duydum. Sizde Echo var; nedir bu durumun aslı astarı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural

    Forumda 1.3 Echo'nun malzeme ve işçilik kalitesi ile alakalı bazı olumsuz duyumlar duydum. Sizde Echo var; nedir bu durumun aslı astarı...


    Echo modelini 3 senedir kullanıyorum bana hiç bir sorun çıkarmadı . malzeme kalitesi olarak clio dacia neyse o .. ben 2009 da almıştım 16000 tl ye bir vergi indirimi olmuştu 18000 tl den 16000tl ye düşmüştü.. ben menmunum kim ne derse desin. sonucta parana göre sıfır araba alıyorsun kalite olarak BMW Mercedes veya Audi kalitesiyle kıyaslamak çok yanlış olur.









  • Yabancı bir test sürüş sitesinden alıntıdır. Resimler büyük olduğundan otomatik küçülüyor tam çözünürlükleri için bknz.http://www.piataauto.md/test-drive.php?l=1&make=328&testId=102http://www.piataauto.md/test-drive.php?l=1&make=328&testId=102







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntr34 -- 17 Şubat 2012; 10:38:38 >














  • quote:

    Orijinalden alıntı: bm34









    Verdiğin linkteki testi okudum. Daha doğrusu google translate kullanarak okumaya çalıştım. Genel olarak anladığım, testi yapan arabayı beğenmiş, eksikleri olduğunu söylüyor ama 10.000 Euro'dan daha ucuz bir fiyata başkada bir araba bulunmadığını söylüyor.

    Ancak test konusu araç 1.8 Motor daha yüksek tork ve güç değerleri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural


    quote:

    Orijinalden alıntı: bm34



    Verdiğin linkteki testi okudum. Daha doğrusu google translate kullanarak okumaya çalıştım. Genel olarak anladığım, testi yapan arabayı beğenmiş, eksikleri olduğunu söylüyor ama 10.000 Euro'dan daha ucuz bir fiyata başkada bir araba bulunmadığını söylüyor.

    Ancak test konusu araç 1.8 Motor daha yüksek tork ve güç değerleri var.

    Evet hocam dediğiniz gibi biraz bende çevirerek baktım. Kasa aynı kasa iç tasarım ön konsol göstergeler kokpit aynı. Özellikle dikkatimi çekti internette olan prototip fclerden değil Türkiyede var olan kasanın aynısı. Sanırım Türkiyeye 1.8 benzinli değilde 1.5 benzinli ile gelmeleri Ülkemizde benzinin fiyatı ve motor hacminden doğan vergiden tercih edilmesinin az olacak olmasındandır diye düşünüyorum. 1.8 de tork yüksek ama 1.5 te ki tork a göre çokta büyük bir fark yok gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bm34

    quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural


    quote:

    Orijinalden alıntı: bm34



    Verdiğin linkteki testi okudum. Daha doğrusu google translate kullanarak okumaya çalıştım. Genel olarak anladığım, testi yapan arabayı beğenmiş, eksikleri olduğunu söylüyor ama 10.000 Euro'dan daha ucuz bir fiyata başkada bir araba bulunmadığını söylüyor.

    Ancak test konusu araç 1.8 Motor daha yüksek tork ve güç değerleri var.

    Evet hocam dediğiniz gibi biraz bende çevirerek baktım. Kasa aynı kasa iç tasarım ön konsol göstergeler kokpit aynı. Özellikle dikkatimi çekti internette olan prototip fclerden değil Türkiyede var olan kasanın aynısı. Sanırım Türkiyeye 1.8 benzinli değilde 1.5 benzinli ile gelmeleri Ülkemizde benzinin fiyatı ve motor hacminden doğan vergiden tercih edilmesinin az olacak olmasındandır diye düşünüyorum. 1.8 de tork yüksek ama 1.5 te ki tork a göre çokta büyük bir fark yok gibi.

    Aslına bakarsan FC'deki tork 132 Nm ama asıl problem bu torku 4400 devirde vermesi. Biraz daha düşük devirlerde verseydi daha da iyi olacaktı diye düşünüyorum. Sonuçta aynı kasa boyutlarına sahip toyota corolla 1.3 vvt-i motorun torku da 128 Nm ama bu değere 3800 Devirde ulaşabiliyor.

    Fc'nin 1.5 cvvt motor ile ithal edilmesi zaten sadece Türkiye'ye has bir durum. Geely'nin satıldığı diğer tüm ülkelerde başta Ukrayna olmak üzere 1.8 cvvt motor. Geely FC'ye Türkiye dışında ilk kez 2012 modellerde 1.5 dvvt motor kullanıldı. Seninde dediğin gibi vergi dezavantajı var Türkiye'de... Ancak yakıtlarına baktım 1.8 ile 1.5 motorlar arasında yakıt tüketimi açısından fark yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural


    quote:

    Orijinalden alıntı: bm34

    quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural


    quote:

    Orijinalden alıntı: bm34



    Verdiğin linkteki testi okudum. Daha doğrusu google translate kullanarak okumaya çalıştım. Genel olarak anladığım, testi yapan arabayı beğenmiş, eksikleri olduğunu söylüyor ama 10.000 Euro'dan daha ucuz bir fiyata başkada bir araba bulunmadığını söylüyor.

    Ancak test konusu araç 1.8 Motor daha yüksek tork ve güç değerleri var.

    Evet hocam dediğiniz gibi biraz bende çevirerek baktım. Kasa aynı kasa iç tasarım ön konsol göstergeler kokpit aynı. Özellikle dikkatimi çekti internette olan prototip fclerden değil Türkiyede var olan kasanın aynısı. Sanırım Türkiyeye 1.8 benzinli değilde 1.5 benzinli ile gelmeleri Ülkemizde benzinin fiyatı ve motor hacminden doğan vergiden tercih edilmesinin az olacak olmasındandır diye düşünüyorum. 1.8 de tork yüksek ama 1.5 te ki tork a göre çokta büyük bir fark yok gibi.

    Aslına bakarsan FC'deki tork 132 Nm ama asıl problem bu torku 4400 devirde vermesi. Biraz daha düşük devirlerde verseydi daha da iyi olacaktı diye düşünüyorum. Sonuçta aynı kasa boyutlarına sahip toyota corolla 1.3 vvt-i motorun torku da 128 Nm ama bu değere 3800 Devirde ulaşabiliyor.

    Fc'nin 1.5 cvvt motor ile ithal edilmesi zaten sadece Türkiye'ye has bir durum. Geely'nin satıldığı diğer tüm ülkelerde başta Ukrayna olmak üzere 1.8 cvvt motor. Geely FC'ye Türkiye dışında ilk kez 2012 modellerde 1.5 dvvt motor kullanıldı. Seninde dediğin gibi vergi dezavantajı var Türkiye'de... Ancak yakıtlarına baktım 1.8 ile 1.5 motorlar arasında yakıt tüketimi açısından fark yok...

    Zaten gaza birden basınca hemen birdenbire aynı tepkiyle almıyor o kuvette gazı, sanırım motorun tipik cvvt özelliğinden bu. Sık sık 4000 li devirlerede çıkmak cebi yakar gibi duruyor. Çoğu arabadaki 3000 ideal gibi. Tahminim 3000 devir ve azcık üstünde 90-100 Nm torka çıkıyordur. 1.8 motordaki gibi torku 172 Nm olsaydı bizim kullandığımız 3000li devirlerde 122 Nm gibi bir torka ulaşmış olacaktı ki bu bize yeterde artardı. Gerçi çokta sıkıntı olmuyor bu. Dvvt yede baktım 1.5 dvvt ile 1.5 cvvt arasında yok sayılacak çok az bir miktar fark var ha cvvt ha dvvt bişey değişmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bm34

    quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural


    quote:

    Orijinalden alıntı: bm34

    quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural


    quote:

    Orijinalden alıntı: bm34



    Verdiğin linkteki testi okudum. Daha doğrusu google translate kullanarak okumaya çalıştım. Genel olarak anladığım, testi yapan arabayı beğenmiş, eksikleri olduğunu söylüyor ama 10.000 Euro'dan daha ucuz bir fiyata başkada bir araba bulunmadığını söylüyor.

    Ancak test konusu araç 1.8 Motor daha yüksek tork ve güç değerleri var.

    Evet hocam dediğiniz gibi biraz bende çevirerek baktım. Kasa aynı kasa iç tasarım ön konsol göstergeler kokpit aynı. Özellikle dikkatimi çekti internette olan prototip fclerden değil Türkiyede var olan kasanın aynısı. Sanırım Türkiyeye 1.8 benzinli değilde 1.5 benzinli ile gelmeleri Ülkemizde benzinin fiyatı ve motor hacminden doğan vergiden tercih edilmesinin az olacak olmasındandır diye düşünüyorum. 1.8 de tork yüksek ama 1.5 te ki tork a göre çokta büyük bir fark yok gibi.

    Aslına bakarsan FC'deki tork 132 Nm ama asıl problem bu torku 4400 devirde vermesi. Biraz daha düşük devirlerde verseydi daha da iyi olacaktı diye düşünüyorum. Sonuçta aynı kasa boyutlarına sahip toyota corolla 1.3 vvt-i motorun torku da 128 Nm ama bu değere 3800 Devirde ulaşabiliyor.

    Fc'nin 1.5 cvvt motor ile ithal edilmesi zaten sadece Türkiye'ye has bir durum. Geely'nin satıldığı diğer tüm ülkelerde başta Ukrayna olmak üzere 1.8 cvvt motor. Geely FC'ye Türkiye dışında ilk kez 2012 modellerde 1.5 dvvt motor kullanıldı. Seninde dediğin gibi vergi dezavantajı var Türkiye'de... Ancak yakıtlarına baktım 1.8 ile 1.5 motorlar arasında yakıt tüketimi açısından fark yok...

    Zaten gaza birden basınca hemen birdenbire aynı tepkiyle almıyor o kuvette gazı, sanırım motorun tipik cvvt özelliğinden bu. Sık sık 4000 li devirlerede çıkmak cebi yakar gibi duruyor. Çoğu arabadaki 3000 ideal gibi. Tahminim 3000 devir ve azcık üstünde 90-100 Nm torka çıkıyordur. 1.8 motordaki gibi torku 172 Nm olsaydı bizim kullandığımız 3000li devirlerde 122 Nm gibi bir torka ulaşmış olacaktı ki bu bize yeterde artardı. Gerçi çokta sıkıntı olmuyor bu. Dvvt yede baktım 1.5 dvvt ile 1.5 cvvt arasında yok sayılacak çok az bir miktar fark var ha cvvt ha dvvt bişey değişmiyor.

    Ben Trabzon'da yaşıyorum. Bizim burda şehrin içi bile dik yokuşlarla dolu. Kaldı ki benim evim şehre 2 km uzaklıkta ama 350 mt rakımı var. Nüfus yoğunluğu bakımından Türkiye'nin sayılı mahallerinden ama bir gidiş bir geliş yol var, yani hem trafik yoğun, hem yol yokuş yukarı. Sonuç; düşük torka bağlı yüksek devir + dur-kalk = YAKIT SARFİYATI = 100 Km'de 13 litre, Normal mi? bence normal ama torku biraz daha düşük devirde verse, deviri artırmak için vites küçültmek zorunda kalmazsın, devirsizde olsa araç kendini toparlar. Vites küçültürken aracın kaybettiği hızı da kaybetmezsin...

    Yani aracın performansı çok kötü değil ama şahsen bana tork açısından DİZEL araba lazımmış ben bunu anladım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural


    quote:

    Orijinalden alıntı: bm34

    quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural


    quote:

    Orijinalden alıntı: bm34

    quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural


    quote:

    Orijinalden alıntı: bm34



    Verdiğin linkteki testi okudum. Daha doğrusu google translate kullanarak okumaya çalıştım. Genel olarak anladığım, testi yapan arabayı beğenmiş, eksikleri olduğunu söylüyor ama 10.000 Euro'dan daha ucuz bir fiyata başkada bir araba bulunmadığını söylüyor.

    Ancak test konusu araç 1.8 Motor daha yüksek tork ve güç değerleri var.

    Evet hocam dediğiniz gibi biraz bende çevirerek baktım. Kasa aynı kasa iç tasarım ön konsol göstergeler kokpit aynı. Özellikle dikkatimi çekti internette olan prototip fclerden değil Türkiyede var olan kasanın aynısı. Sanırım Türkiyeye 1.8 benzinli değilde 1.5 benzinli ile gelmeleri Ülkemizde benzinin fiyatı ve motor hacminden doğan vergiden tercih edilmesinin az olacak olmasındandır diye düşünüyorum. 1.8 de tork yüksek ama 1.5 te ki tork a göre çokta büyük bir fark yok gibi.

    Aslına bakarsan FC'deki tork 132 Nm ama asıl problem bu torku 4400 devirde vermesi. Biraz daha düşük devirlerde verseydi daha da iyi olacaktı diye düşünüyorum. Sonuçta aynı kasa boyutlarına sahip toyota corolla 1.3 vvt-i motorun torku da 128 Nm ama bu değere 3800 Devirde ulaşabiliyor.

    Fc'nin 1.5 cvvt motor ile ithal edilmesi zaten sadece Türkiye'ye has bir durum. Geely'nin satıldığı diğer tüm ülkelerde başta Ukrayna olmak üzere 1.8 cvvt motor. Geely FC'ye Türkiye dışında ilk kez 2012 modellerde 1.5 dvvt motor kullanıldı. Seninde dediğin gibi vergi dezavantajı var Türkiye'de... Ancak yakıtlarına baktım 1.8 ile 1.5 motorlar arasında yakıt tüketimi açısından fark yok...

    Zaten gaza birden basınca hemen birdenbire aynı tepkiyle almıyor o kuvette gazı, sanırım motorun tipik cvvt özelliğinden bu. Sık sık 4000 li devirlerede çıkmak cebi yakar gibi duruyor. Çoğu arabadaki 3000 ideal gibi. Tahminim 3000 devir ve azcık üstünde 90-100 Nm torka çıkıyordur. 1.8 motordaki gibi torku 172 Nm olsaydı bizim kullandığımız 3000li devirlerde 122 Nm gibi bir torka ulaşmış olacaktı ki bu bize yeterde artardı. Gerçi çokta sıkıntı olmuyor bu. Dvvt yede baktım 1.5 dvvt ile 1.5 cvvt arasında yok sayılacak çok az bir miktar fark var ha cvvt ha dvvt bişey değişmiyor.

    Ben Trabzon'da yaşıyorum. Bizim burda şehrin içi bile dik yokuşlarla dolu. Kaldı ki benim evim şehre 2 km uzaklıkta ama 350 mt rakımı var. Nüfus yoğunluğu bakımından Türkiye'nin sayılı mahallerinden ama bir gidiş bir geliş yol var, yani hem trafik yoğun, hem yol yokuş yukarı. Sonuç; düşük torka bağlı yüksek devir + dur-kalk = YAKIT SARFİYATI = 100 Km'de 13 litre, Normal mi? bence normal ama torku biraz daha düşük devirde verse, deviri artırmak için vites küçültmek zorunda kalmazsın, devirsizde olsa araç kendini toparlar. Vites küçültürken aracın kaybettiği hızı da kaybetmezsin...

    Yani aracın performansı çok kötü değil ama şahsen bana tork açısından DİZEL araba lazımmış ben bunu anladım...

    Bizim İstanbuldada yokuş bol sokaklarda yedi tepe tabirine uygun ama her an yokuştamı kullanıyoruz hayır. Dik yokuşta motordan dengi çoğu araba gibi yüksek devire çıkmak zorunda kalıyorsun dediğiniz gibi. Vites düşürünce klasik benzinli araba gibi hızda düşüyor haliyle. 100 kmde 13 litre çok yüksek ama sürekli dik yokuşta ve dur kalkta olağandır. Keşke azda olsa 1.8 lerdende gelseydi ve sizin araçta 1.8 olsa bu kadar problem olmazdı zannımca 1.8 in alt devirlerde torku daha yüksek olurdu. Sanırım araç hala rodajda bununda etkisi var. 5bine falan gelince biraz daha az yakar. Dizeller zaten alt devirdeki yüksek torktan dolayı düz yolda kalkışta bile debriyajdan ayağı kaldırmak yeterli oluyor.




  • Evet, aracın hala rodajda olması da bir etken. Hayırlısı olsun bakalım, göreceğiz... Vallahi bu araç işimi görmekte, en son ECU'yu güncelletiim serviste ondan sonra hiç yakıt ölçümü yapmaya fırsatım olmadı. Biraz azaldı gibime geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural

    Evet, aracın hala rodajda olması da bir etken. Hayırlısı olsun bakalım, göreceğiz... Vallahi bu araç işimi görmekte, en son ECU'yu güncelletiim serviste ondan sonra hiç yakıt ölçümü yapmaya fırsatım olmadı. Biraz azaldı gibime geliyor.

    Aynen hocam inş. git gide azalır. Çok şükür bizimde işimizi görüyor.
  • Merhabalar
    Ben familia kullanıcısıyım. Geely'nin internet sitesine girdiğimde aracımın siteden çıkarıldığını gördüm.
    Anadolu A.Ş ye sorduğumda Euro 4 motor olayından bahsetti ve 2012 de yeni modellerinin geleceğinden bahsetti.
    Bu konu da bilgisi olan arkadaşlar görüşlerini yazarlarsa iyi olur. TEŞEKKÜRLER
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.