Şimdi Ara

GECE ARAÇ KULLANMAK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
3.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • acemi şoförlerin korkulu rüyasıdır gece yolculuğu..

    karşıdan gelen farlar insanı tavşanın gözüne ışık tutmuşcasına oracıkta bırakıverir.

    çaresi bol antrenman ve karşı fara değil önünüze odaklanmaktır.

    gece sadece kendini bilen şoför grubu yolculuk yapar,acemiler çıkamaz veya gözü özürlüler.

    yanınızda kahve güzel müzik ve mola saatleri ve sol şerit daima düzenli ve gerektiğinde kullanılır.

    gündüz keşmekeşliği yoktur hiç bir zaman bana gece yolculuğu hep daha iyi gelir.

    karanlık ve içinden çıkacakları hesaba katmadığımızda..
  • Işıklandırmanın kötü olduğu yerlerde çukurlardan kaçamadığım için epey rahatsız ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dikkatli olun gece araç sürerken uykunuz varsa sürmeyin aptallık etmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin-yasin

    bazen yaklaşık 1 km ışıksız (zifir karanlık) yol oluyor, usta şoförler diyim 120 - 130 km hızla gidiyorlar, nasıl gidiyorlar anlamıyorum.
    uzunları aç- yol çizgilerini izle- viraj hangi yöne doğruysa o yöne doğru biraz fazla yaklaş diğer yanın hata payı olarak kalsın.

    Uyku problemin olursa ; şoför camını sonuna kadar aç, yüksek sesle müzik dinle.Halada uykun geliyorsa durup kahve iç yüzünü yıka.Halada gelirse varacağın yere yüksek süratte devam edip (odaklanmak-dikkat uykuyu dağıtır) geldikten sonra uyumak.

    40 saat uykusuz yola çıkıp sol şeritte ilerlerken kendimi orta şeritte bulunca yolun geri kalanını dediğim yöntemleri uygulayıp +130kmh seyredip tamamladım.
    Totalde 52 saat uykusuz kalıp yaklaşık 17-18 saat uyuduydum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Musluk Suyuu -- 4 Ekim 2019; 1:13:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ön cama film çektir,ben gece sürüşlerinde hiçbir sıkıntı çekmiyorum,geceleyin yolları ayrı bi seviyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 çocukla özellikle yazın edirne-izmir izmir-edirne yapıyorum..
    Aslında pek sevmiyorum ama çocuklarla gündüz yolculuğu da hiç yapılmıyor..
    Çok karanlık yollarda 2 defa önüme hayvan çıktı;1 ine sağlam çarptım diğeri de arabanın altına girip-çıktı..hızım 100 km civarı olunca ani hiç bir hareket yapamadım zaten..

    Onun dışında yollar daha boş-ışıklar da bekleme sorunu az..

    Düşük hızla seyrettiğimden 100-110 km. yakıt tüketimi de az oluyor..

    Bu arada karanlık yollarda uzunları mecbur yakıyorum;kısa farla fobi oluştu her an hayvan vs..çıkabilir tedirginliği yaşıyorum..

    bu sene gece sürüş gözlüğünü denemeyi planlıyorum..birde dikiz aynası otomatik kararan bir model alsam süper ..gece yolculukları daha uzun yıllar bitmeyecek belli ki.
  • En sevdigim yolculuktur gece yolculugu fakat geceden kasit nedir ?

    Aksam 8-9-10 ise evet yogun olur hala yollar, cok olayi yok , fakat soyle gece yarisindan sonra cikildigi vakit , oncesinde iyi dinlemisseniz super olur , yollar genelde bos olur , guzel bir playlist ile sagdan aheste aheste gidilir, ara ara petrolde durulup gecenin sessizliginde bir kahve icerek kendinizi dinlersiniz..Hatta yarin yapacagim aktivitedir , tek korkum gece vakti otoyola atlayan envai cesit geyik , domuz vs , onun da cozumu eger arabaniz destekliyorsa uzun far asistani ..
  • en sevdiğim yolculuk gece yapılanıdır, gecenin her saatinde yolculuğa çıkmışımdır, gece yağmur sonrası daha keyifli oluyor, viraj arkasını yerde yansıyan ışıklardan daha iyi algılıyorsunuz,

    İstanbul-Gürcistan seyahatine gece 9 da çıktık 4 kişi; vardiyalı kullandık, 2 kişi arkada uyurken öndeki iki kişi 3 + 3 saat kullandık sonrasında nöbet değiştirdik, Samsun'dan sonra bütün ören yerlerini gezerek yol aldık.
  • Gece yolculuklari benim için bir vazgeçilmezdir.
    Günden kazanıyorum. Yollar boş oluyor. Hava güzel oluyor. Mis.
    Genel problem, yolun karanlık olmasi falan değil, karşımdan gelenlerin farlarının ayarsız olması. Birde made in china ledler. İnanılmaz rahatsız edici ve direk belli ediyorlar. Ben sonradan yapmayim diyor
    Onada çözüm olarak, direk uzunları açıyorum. En ufak gözümu alırsa direk uzun. Geçene kadar kapatmiyorum.
    Arkamdan gelirse perişan edebiliyor.
    Karartmanin da fayda etmedigi farlar var ya.


    Artık yeter.
    30-40 TL verip, far ayarı yapmamış insanlara saygı duymuyorum.
    Karışma bakmıyorum önüme bakıyorum o da çok etkilemiyor ama etkilerse direk uzun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 4 Ekim 2019; 19:40:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sol şeriti işgal eden, yol isteyen hiç kimseye aldırmayan bayan şöförler yok. Sağ şeritte yavaş yavaş giderken sol şeride doğru kayanlar yok. Sıkışık trafik stres yok. Gece yolculuğu gibisi yok.
  • Gece yolculuğunu çok severim. Serin, sessiz, sakin, farlarında güçlü ve ayarlıysa eğer ben osram night breaker kullanıyorum çok memnunum
  • Ayarsız farlardan çok etkilenen sis farlarına bile tahammül edemeyen birisi olarak gece sürüş gözlüğü aldım kurtuldum

    İsterse projektörle gelsin hiç etkilenmiyorsun sinirlenmiyorsun geçici körlük olmuyor..En pahalısını almana gerek yok ucuz olanlar bile iş görüyor.

    Gecenin en büyük tehlikesi ışığı,reflektörü olmayan ve yavaş giden araçlar ile sana göre yan durup karşıya geçmeye çalışan araçlar bazen araç öyle açıyla duruyorki hiçbir ışığını göremiyorsun.Amerikalıların niye yanlara ışığı zorunlu tuttuğunu anlıyorsun.

    Yazın serin olması yolların boş olması güzel ama yaş ilerledikçe uyku problemi refleks zayıflaması en önemlisi de KARŞIDAKİNİN uykusuz olma ihtimalinin artması çook büüüüyüük RİSK!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Ayarsız farlardan çok etkilenen sis farlarına bile tahammül edemeyen birisi olarak gece sürüş gözlüğü aldım kurtuldum

    İsterse projektörle gelsin hiç etkilenmiyorsun sinirlenmiyorsun geçici körlük olmuyor..En pahalısını almana gerek yok ucuz olanlar bile iş görüyor.

    Gecenin en büyük tehlikesi ışığı,reflektörü olmayan ve yavaş giden araçlar ile sana göre yan durup karşıya geçmeye çalışan araçlar bazen araç öyle açıyla duruyorki hiçbir ışığını göremiyorsun.Amerikalıların niye yanlara ışığı zorunlu tuttuğunu anlıyorsun.

    Yazın serin olması yolların boş olması güzel ama yaş ilerledikçe uyku problemi refleks zayıflaması en önemlisi de KARŞIDAKİNİN uykusuz olma ihtimalinin artması çook büüüüyüük RİSK!
    Hocam tam olarak hangi modeli aldınız, link verebilir misiniz? Piyasadaki ucuz şeylerin zararlı ve faydasız olabileceği yazıyor da bazı sitelerde. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kataruna -- 6 Ekim 2019; 7:4:41 >




  • kataruna kullanıcısına yanıt


    urun.gittigidiyor.com
    Anti Far Gece Görüş Gözlüğü Antifar Sürüş Sis Sürücü Sarı Camlı Atış Bayan Erkek Gözlük Kemik Stil Fiyatı ve Özellikleri - GittiGidiyor
    https://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/anti-far-gece-gorus-gozlugu-antifar-surus-sis-surucu-sari-camli-atis-bayan-erkek-gozluk-kemik-stil-474232787



    Bunlar gibi , 13-15Tl atın arabaya dursun.Ben herhangi bir kötülüğünü görmedim aksine çok faydalı.Gözlerde yorgunluk yapmıyor.Alın rahat edin GECE ARAÇ KULLANMAK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 6 Ekim 2019; 13:56:42 >




  • Mümkün olsa hep gece giderim, trafik sakin, sessiz bir ortam, radyoda daha güzel müzikler, daha ne olsun,

    beyaz çizgini takip et yeterli , uykun geldimi ,yoldan al bir redbull ne uyku kalıyor ne bir şey,

    gözleri, tavşan gözü gibi açıyor, içinde ne varsa artık,
  • Gece araç kullanmak biraz daha ustalık isteyen bir mevzu çünkü karşınızda sürekli ışıkları açık araç gelmiyor. Bazen kapkara bir yaya karşıya geçiyor olabiliyor yolda lastik parçası olabiliyor karşıya hoplayan zıplayan hayvan çıkabiliyor ve farlarınız uzunlarınız açık değilse o kadar uzağı aydınlatmayabiliyor veya o nesne ışıkta dikkat çekmiyor. Sürekli tetikte olmanız lazım tabiren her sn kaza yapacakmış gibi kullanmanız gerekli ki algınız açık refleksiniz yerinde olsun. Aydınlatmasız yollarda genelde sisleri açıp gidiyorum daha geniş açıda aydınlatma sağlıyor yolun kenarları daha rahat görünüyor. Zaten karşıdan gelen yoksa uzunlarda açık oluyor. Işıktan vs rahatsız olanlar içinde sürücü gözlükleri mevcut onlardan kullanabilir hem ışığın gözü çok rahatsız etmesini bir nebze önlüyor hemde biraz daha aydınlık gösteriyor
  • Yolda işinizi sağlama alın riske girmeyin derim çünkü sadece bir hayatınız var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamın aleyküm hayırlı günler dilerim herkese , arkadaşlar yolculuğunuz gece veya gündüz olsun farketmez yolu virajı yan yolları bağlantılı kavşakları görüp önceden kestirerek daha sağlıklı hızlanma ve frenleme yapabilme adına varsa aracınızda yoksa telefonunuzdan kesinlikle NAVİGASYON açıp ara ara gözle kontrol ederek yol almanızı tavsiye ederim (özellikle uzun yolda), ne kadar kolaylık sağlayacağını deneyimleyerek farkedeceksiniz 🙂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.