Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2636. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
52.720
Cevap
794
Favori
4.167.561
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26322633263426352636
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba şu güne kadar robotum sorunsuz çalışıyordu bugün haritadan oda seçtiğimde robot çalışıyor fakat kendi ekseni etrafında dönüp sonrasında duruyor ne yaptıysam düzelmedi sorun ne olabilir yaşayan var mo viomi pro 2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gearbestten asla alışveriş yapmayın Çünkü;

    25 mayıs 2020 tarihinde Gearbest mağazası olan Viomi Official Storeden Xiaomi VIOMI V2 Pro Robot Süpürge satın aldım. Ürün ve kargo bedeli için toplamda 2825,01 TL ödedim. Ürünü Almanya deposundan gönderdiler.

    12 haziran 2020 tarihinden PTT kargodan 800 TL gümrük bedeli de ödeyerek ürünü teslim aldım. Ürün kurulumunu yaptım. Evdeki ağa bağladım. Fakat ürün hiç süpürmedi. Sürekli “Cliff sensor error” ve “Wheells are suspende” hatalarını verdi.

    13 haziran tarihinde; Durumu Gearbest üzerinden Viomi Official Store mağazasına hata ekran görüntüleri ile bildirdim. Bana ancak 15 haziran tarihinde cevap verdiler. Ürünün üstünün örtülü ya da evdeki ağ sinyalinde problem olabileceğini söylediler. Facebook Viomi tech sayfasına Messenger üzerinden yazdım. Hata ekran görüntülerini ve ürün videosunu gönderdim. Aynı gün cevap verdiler. Ağı kontrol etmemi ve “equipment flushed” kalibrasyonu yapmamı sorun düzelmezse ürünü iade etmemi önerdi. Gearbest support üzerinden geri iade için bir bilet oluşturdum. support@gearbest.com adreslerine hata ekran görüntüleri ve ürün videosunu gönderdim.

    Gearbest Türkiye garanti sayfasında hatalı çıkan ürünü teslim aldıktan sonra 7 gün içerisinde bildirirseniz DOA garantisi kapsamında olduğu yazılı. Bu garanti ile ürünün yenisi ile değiştirilmesini isteyebilir ya da para iadesi alabilirsiniz. İade nakliye ücretlerinin de karşılanacağı yazıyor. Bunun için ilk önce onlardan onay almanız gerekiyor. Ancak durum hiç de öyle değil

    2 temmuz tarihinde bir çok yazışmadan sonra ancak geri iade için onay verdiler. Onay aldıktan sonra PTT kargo ile göndermek istedim. PTT kargo ürünün bataryası olduğu için kabul etmedi. Birkaç yerel firma yine aynı sebepten ürünü kabul etmedi. DHL kargo çok yüksek bir fiyat ve ürüne ait MSDS sertifikasını talep etti. Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına durumu anlattım geri iade kargosu için bir kod göndermelerini istedim. Kabul etmediler. Fiyatın çok yüksek olduğunu ve ödeyip ödemeyeceklerini gearbest supporta sordum. Mağaza ürünü kontrol ettikten sonra ödeyecek cevabını aldım. Yine birçok yazışmadan sonra ürüne ait MSDS sertifikasını gönderebildiler.

    PTT kargoya durumu anlatıp ürünü iade edeceğimi ve gümrük bedelini nasıl alabileceğimi sordum. Ürünü teslim aldığınızda ürün bilgilerinin yer aldığı bir tutanak tutulması gerekiyormuş. Biz nereden bilelim bu ürünün başka bir ürün olmadığını dediler. Böyle bir durum ile hiç karşılaşmadıkları için rutin olarak tutanak tutmadıklarını söylediler.

    11 ağustos tarihinde DHL kargo ile 1740 TL bedel ile ürünü postaladım. Kargo takip numarasını Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına bildirdim. Viomi Official Store ürünü aldıklarında bana bildireceklerini söyledi. DHL üzerinden kargo hareketlerini takip etmeye başladım.

    2 Eylül tarihinde ürün Almanya Viomi Tech firma yetkilisine teslim edildi. Ancak Viomi Official Store bana geri bildirimde bulunmadı. Hatta gönderdiğim mesajlara biz ürünü teslim almadık şeklinde cevap verdiler. 9 eylül tarihinde bana eski bir DHL kargo takip ekranını gönderip yanlış adrese mi gönderdiniz diye sordular. Müşteri ancak bu kadar aptal yerine konabilir. Ben DHL kargo ile iletişime geçip durumu anlattım. Navigasyon kayıtlarını sakladıklarını ve bunun için bir rapor yazabileceklerini söylediler. Ben de Gearbest support Viomi Official Store mağazasına bir rapor hazırlatacağımı bildirdim. Ne hikmetse 10 eylül tarihinde ürünü teslim aldıklarını hatta bunun için 55 euro ödediklerini bildirdiler. Kontrol için beklememi söylediler.

    16 eylül tarihinde yine bir çok yazışmadan sonra makinanın iade standartlarını karşılamadığını, makinayı tamir ettiklerini ve ekspres ile geri gönderebileceklerini söylediler. Ürünün DOA garantisi kapsamında olduğunu ve ürünü kabul etmediğimi söyledim. Standartlarının neler olduğunu sordum. O tarihten bu yana cevap vermediler. Gearbest support ise ürün doğrudan satıcı tarafından gönderildiği için sorunu doğrulayamadıklarını söylüyor. Yani üç maymunu oynuyor…

    Ürünü satın almadan önce böyle bir durum ile karşılaşıldığında nasıl bir süreç işlediği ile ilgili internette hiçbir kaynak bulamamıştım. Maalesef birebir deneyimlemek zorunda kaldım. 





  • https://uk.gearbest.com/vacuum-cleaners/pp_009136638807.html?wid=1349303


    Bu ürünün satıcısı Gearbest'in kendisi mi?


    İngiltere'ye sipariş verip yolcu beraberinde getirteceğim ama ürün bozuk ya da fabrikasyon hatalı çıkarsa problem olur diye korkuyorum.

  • 30 Eylül’de satıcının eline geçmiş olan ürünün iadesini hala vermediler daha ne kadar bekleyeceğiz bakalım.
  • berkaysh70 B kullanıcısına yanıt
    Bu süreçte 3 kez firmaya yazdım 2 kez ticket oluşturdum. Sabırla bekledim. 20 Ocak’da iade yapıldı. Bu şartlarda bir daha mı Gearbest tabii ki hayır!!!
  • gmrv G kullanıcısına yanıt

    Böyle olunca ya cihazın pervanelerine bişey dolaşıp zorlandığından kafayı yiyor ya da lazerini biri bişey çalışırken engellediği için sapıtıyor. Hiç biri değilse de mutlaka bişey sebep oluyor. Ben örnekteki iki sorunu da biden fazla sefer deneyimleyip tespit ettim. Bu tip sorunda STYJ cihazımın wifi ayarlarını sıfırlıyorum cihazı app ye baştan tanıtıyorum düzeliyor. Haritam cihazı sıfırlamadığım için cihazı baştan da tanıtsam yerinde duruyor.



    Bu arada gearbest mi aman aman 2 senedir bulaşmıyorum Türkiye ile ne yaşadıysalar ilgi alaka sıfır. Fiyatları ise banggood a göre hayli pahalı ve satın alırken vergi ödeme olayı hala yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekksl6 -- 25 Ocak 2021; 22:33:52 >
  • ekksl6 E kullanıcısına yanıt
    Ben komple sıfırlıyordum tekrar harıta cıkarıyordum
  • gmrv G kullanıcısına yanıt

    Dediğimi deneyin ben bu şekilde sorunu çözümlüyorum. yalnız benim cihazım viomi değil fark eder mi bilemiyorum.

  • ekksl6 E kullanıcısına yanıt
    Şuan olmadı tekrar 3/4 kez oldu öncesinde birdaha öyle denerm en kötü
  • İlk siparişim olcak Gear’den. Uygulamadan telefondan giriyorum. Bu ürün için herhangi bir indirim kodu tanımlayabiliyor muyum acaba yardımcı olur musunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buralar çöle dönmüş.

  • Ben Gerabest sayfasına giremiyorum, patlamış galiba girebilen var mı?

  • Halillby H kullanıcısına yanıt
    Yönlendirme yapıyor ama dediğiniz gibi açmıyor sayfayı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Şimdi açılıyor fakat

    Turkey'de satış için yasal hazırlıklar yapılmaktadır. Fiyatlar Türkiye fiyatı değildir.

    yazıyor , Türkiye'ye şimdilik satış yok galiba.

  • ONUR_345241 kullanıcısına yanıt

    Ben de almıştım tam tersi çok doğru sonuçlar veriyor. Tekrar şimdi almak için baktım ama artık satılmıyor gearbest te. Başka cihazlarla kıyaslama yapmıştım hiç yanılma yapmadı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaysh70

    Bu süreçte 3 kez firmaya yazdım 2 kez ticket oluşturdum. Sabırla bekledim. 20 Ocak’da iade yapıldı. Bu şartlarda bir daha mı Gearbest tabii ki hayır!!!
    Ben yıllar önce aldığım ürün gelmedi standart kargo seçeneğini yani ucuz olanı seçmiştim (haliyle diğer seçenek pahalıydı) ürün gelmedi kimse de ilgilenmedi işte o zaman anladım kalitenin sıfır olduğunu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ah o geçmiş yıllar, kimin umurunda
  • berkan0zmen kullanıcısına yanıt

    o eski 11.11'ler, gearbest, geekbuying, banggood'lar...

  • berkan0zmen kullanıcısına yanıt
    Şimdilerde ormanda izinsiz kuş uçurtmayan kardeşimiz. Eski günleri özlemle anıyorum. Selamlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    ve aleyküm selam Onur hocam :)

    Bu sene bir de bölgemde yangın çıktı, sezon çok sıkıntılı gidiyor, şimdi de kar yağışı bastırdı, bakalım sezonu nasıl kapatacağız
  • 
Sayfa: önceki 26322633263426352636
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.