DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
gaudi ayakkabı iyi midir?
21
Cevap
2
Favori
46.567
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> gaudi ayakkabı iyi midir?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2226 Mesaj
      10 Ekim 2011 16:39:23 Konu Sahibi
      600den 80e falan inmiş bi yerde iyimidir beyler bu ayakkabılar



      |
      |
      _____________________________


      |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
      |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
      PSN:ulas_ulas
    • Er
      4 Mesaj
      10 Ekim 2011 16:46:33
      bende gördüm bir sitede. 600 den 89 a nasıl indirim olur aklım almıyor doğrusu.
      _____________________________

    • Yarbay
      2226 Mesaj
      10 Ekim 2011 16:47:21 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: tamu_89

      bende gördüm bir sitede. 600 den 89 a nasıl indirim olur aklım almıyor doğrusu.

      maliyeti daha ucuzdur hocam.şimdi okulda bi kaç arkadaşa sorayım biliyolarsa alayımda hava olur okulda
      |
      |
      _____________________________


      |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
      |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
      PSN:ulas_ulas
    • Yarbay
      2226 Mesaj
      10 Ekim 2011 17:44:30 Konu Sahibi
      uppi
      |
      |
      _____________________________


      |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
      |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
      PSN:ulas_ulas
    • Çavuş
      69 Mesaj
      10 Ekim 2011 17:45:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: Duman7

      600den 80e falan inmiş bi yerde iyimidir beyler bu ayakkabılar

      evet trendyolda bende çok beğendim
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2122 Mesaj
      10 Ekim 2011 17:48:04
      arkadaşım alsana bir kaç tane okutursun 500 kağıda
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2226 Mesaj
      10 Ekim 2011 17:48:32 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: serseri006

      arkadaşım alsana bir kaç tane okutursun 500 kağıda

      mantıklı aslında
      |
      |
      _____________________________


      |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
      |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
      PSN:ulas_ulas
    • Yarbay
      2122 Mesaj
      10 Ekim 2011 17:55:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: Duman7


      Alıntıları Göster


      mantıklı aslında

      http://www.ebay.com/itm/MENS-BLACK-GAUDI-LACED-TRAINERS-SIZE-8-CODE-123-BOXED-/260818502839?pt=UK_Men_s_Shoes&hash=item3cb9fe84b7#ht_1011wt_905


      buda ebay linki
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2122 Mesaj
      10 Ekim 2011 17:57:33
      alma sakın gg da 64 tl ye bile var
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2226 Mesaj
      10 Ekim 2011 18:01:40 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: serseri006

      alma sakın gg da 64 tl ye bile var

      çakma olabilir dostum bide bu gaudi linkte gösterilen değil gaudi italia
      |
      |
      _____________________________


      |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
      |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
      PSN:ulas_ulas
    • Yarbay
      2122 Mesaj
      10 Ekim 2011 18:02:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: Duman7


      Alıntıları Göster


      çakma olabilir dostum bide bu gaudi linkte gösterilen değil gaudi italia

      kardeşim zarar etmeni istemem onun için söyledim pek bilgim olmadığı için sen bilirsin
      _____________________________

    • Yarbay
      2226 Mesaj
      10 Ekim 2011 18:04:04 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: serseri006


      Alıntıları Göster


      kardeşim zarar etmeni istemem onun için söyledim pek bilgim olmadığı için sen bilirsin

      yok dostum anlıyorum teşekkür ederim ilgin için
      |
      |
      _____________________________


      |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
      |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
      PSN:ulas_ulas
    • Teğmen
      109 Mesaj
    • Yarbay
      2226 Mesaj
      10 Ekim 2011 21:01:01 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: wade3flash

      panpa pazar malı gibi diyolar,
      http://yenisezonmoda.blogspot.com/2011/04/gaudi-ayakkab-modelleri-ve-fiyatlar.html

      lan furkan olm hava olsun diye alacam lan sırf benimde beğendiğim yok.bu arada ısınmışın hemen foruma link vermeler falan
      _____________________________


      |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
      |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
      PSN:ulas_ulas
    • Teğmen
      109 Mesaj
      11 Ekim 2011 18:35:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: Duman7


      Alıntıları Göster


      lan furkan olm hava olsun diye alacam lan sırf benimde beğendiğim yok.bu arada ısınmışın hemen foruma link vermeler falan

      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1806 Mesaj
      11 Ekim 2011 18:48:00
      Trendyol'da da var bu gaudi marka ayakkabılar. 600 liradan 89 liraya düşmüş. Sorduğumda orjinal ürün dediler. Tabi ne kadar doğru bilinmez. Ama ayakkabılar güzel 1 tane sipariş verdim. Bir kaç günlüğüne %90 indirim yapmışlar



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur1301 -- 11 Ekim 2011; 18:53:05 >
      _____________________________

      OnLive: onur1301
    • Yüzbaşı
      355 Mesaj
      21 Kasım 2011 21:48:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: onur1301

      Trendyol'da da var bu gaudi marka ayakkabılar. 600 liradan 89 liraya düşmüş. Sorduğumda orjinal ürün dediler. Tabi ne kadar doğru bilinmez. Ama ayakkabılar güzel 1 tane sipariş verdim. Bir kaç günlüğüne %90 indirim yapmışlar



      Açıkçası ben de merak ediyorum. gerçekten orjinal midir? ben de alsam mı?
      |
      |
      _____________________________

      LG A510-UAE13T
      SaMSuNG JeT S8003
      FatihAtasoy.Com/internetten para kazanma yolları burada!
    • Er
      4 Mesaj
      02 Nisan 2013 14:53:21
      S.a arkadaşlar hakketten bilen varmı bu gaudi italyayı ya da gaudi ayrı gaudi italia ayrımı? kullanan varsa gaudi italia yı nasıl dayanıklımıdır?...
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      4 Not
      02 Nisan 2013 14:55:10
      600 den 89 a dusmus ha ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      382 Mesaj
      02 Nisan 2013 15:35:29
      Prada fırsatı bulan varsa yazsın
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
SEO
modasor
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
1,479
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.