Şimdi Ara

GARENTA YENİBOSNA DİKKAT! Rezillik İçerir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
3.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Garenta firmasını mecbur kalmadıkça tercih etmeyen biriyim. Nedenini yaşadığım olaydan bahsederek anlatmaya çalışacağım.
    Otobüste Metro Turizm neyse araç kiralamada Garenta o arkadaşlar şüpheniz olmasın.

    Ertesi gün için ekstra araç ihtiyacımız doğdu. Genelde yaşadığımız bir durum ve sıklıkla araç kiralıyoruz bu yüzden.
    Çalıştığımız firmalar Sixt, Europcar ve Central.
    Firma politikası gereği önceliğimiz Renault grubu araçlar. Bu firmalar da Renault marka araçlar sunduğundan ilk tercihimiz oluyor. Çoğunlukla da araç garantisi veriyorlar.
    Olmadığı zaman da pek göze batmıyor yapacak bir şey olmadığından.

    Gel gelelim Garenta'ya..

    Bu firmalarda bugün akşama araç bulamadık. Garenta'ya baktık mecbur. Her çeşit araç müsaitliği var. Şaşırdık mı? Hayır. Büyük filo ama hizmet sıfır.

    EKONOMİ+ Z grubu Clio Touch Dizel Otomatik müsaitliği görünce ödemesini yaptık.
    Bunu niye belirtiyorum çünkü bu grupta muadil araç yok. Yani Clio gelmezse şu araç gelebilir gibi bir gruba sahip değil Clio veya benzeri diye bir şey yok.

    Tam 1.5 saat Yenibosna'da bekledim.

    Bu süre zarfında yaşananlar:
    Bir tane getirdiler. Bakımı geçmiş.. Veremeyiz dendi.
    Bir tane daha geldi o da servise gidecekmiş.. Olmadı.
    Sordum ne zaman gelecek diye. Abi yıkamada hemen geliyor dendi. Gelen araç başka müşteriye verilecekmiş yine olmadı..

    Bu arada başka grup kiralayan müşteriler geldi. Bazıları aracını aldı gitti benim gibi bir iki mağdur daha kaldık. Bir tanesi de yine otomatik Clio kiralamış bu sürede ona da 2 tane Accent Blue getirdiler. Onlar da servislik olduğundan geldikleri gibi geri gitti. Sabrına şaşırdım o beyefendinin benden çok daha fazla bekledi. Geldiğimde oradaydı dönerken de hala bekliyordu.

    En sonunda getirdikleri araç EGEA!

    Arkadaşlar bu aracı istiyor olsam zaten kiralarım bu birincisi. Müsaitliği vardı. Fiyat farkı da 10 liradan fazla değildi.
    İkincisi HB ve alternatifsiz bir araç grubundan istiyorum. Yok deniyor. Megane ve Leon mevcuttu fiyat farkı istediler!
    Daha da basiti Rio sordum yok dendi. Hiç olmazsa Kia Rio olsun dedim ellerinde oluyordu hep. Derdim daha iyi olsun değil.
    Az yakan öncelikli Renault olmak üzere HB ve otomatik dizel bir araç hepsi bu. Diğer tüm araçların da müsaitlikleri vardı pekala alabilirdim. Otopark sorunumuz var HB araçlar bile milimetrik sığdırılıyor alanımıza. Egea hem hayli büyük hem de yakıtı içen bir araç. Hadi Egea verilecekti niye başta söylenmez? Onca zaman bekletilir? Özür dileme zahmetinde bile bulunulmaz?

    1.5 saat buz gibi havada bekledim. Tabi bol bol zehirli gaz da soludum. Yenibosna otoparkı bilenler gözünde canlandırmıştır.
    Ofisi arıyorum açan yok.
    Bu arada haklı olarak sinirlendim ve sesimi yükselttim. Diğer elemanlar bir anda bağırmaya üsluplarını bozmaya başladı.
    Çağrı merkezini aradım şikayet oluşturmak için.
    Para isterler yapacak bir şey yok diyerek (özetle) yardımcı olmadılar. Müşteri memnuniyeti sıfır. Diğer firmalarda istisnasız sözleşmeyi alırım üstelik havaalanında yani daha yoğun bir yer buna rağmen otoparka gittiğimde aracımız hep hazırdı. Geciktiği zamanlarda da özür dilediler nazik konuştular olması gerektiği gibi yani. Anlayışla karşılanır büyütülecek bir şey de değil.
    Garenta'da sürekli bir bekleme sorunu var. Yoğunluk olsun olmasın. Personel çok gevşek ve kaba.

    İlk defa bir kiralama firmasından yaptığım rezervasyonu iptal ederek eve döndüm. Taksi parası da ayrıca zararımıza oldu.
    Garenta'dan hiçbir zaman istediğim grupta araç bulamadım. Bu sorun değil esasında.

    Benim canımı sıkan:
    1.5 saat bekletip özür dilemeyip üzerine bana bağırıp terbiyesizleşmeleri,
    Zorla Egea'yı dayatıp başka araç istediğimde para talep etmeleri
    Tepeden tırnağa pisliğe batıp üzerine de "işine gelirse" muamelesi. Paramızla rezil edildik.


    Yorumu sizlere bırakıyorum.

    EKLEME: Arkadaslar bu aksaklik her firmada olabiliyor. Benim sinirlendigim onca zaman bekletip ozur dilememeleri ustune ustluk kaba davranislaridir. Dayatma yapmalaridir müşteri memnuniyeti anlayisilarinin olmamasidir. Bunun bilincinde yorum yapiniz lutfen. Ben Rio da sordum baska ufak arac da sordum. Onceligim luks degil ekonomik bir arac olma mecburiyeti idi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekkral34 -- 19 Ocak 2018; 19:36:59 >







  • Kiralama firmalarında istediğiniz araca ulaşamak zor bu durum bazen müşteri memnuniyetsizliğine yol açabiliyor, firma daha üst segment bir araç vererek aslında genel müşteri kitlesini memnun ettiğini düşünüyor ama bazen özel durumlar nedeniyle (sizin ki gibi) daha üst segment araç memnuniyetsizliğede yol açabiliyor.

    Sizin durumda bence biraz empati yapmak gerekli ve ben firmada çok kusur görmedim açıkçası müşterinin illa clio istemesi bence alışılmış bir durum değil, gelen araçlarında hepsinin bakımının gelmiş olmasıda şansızlık örneğin aynı olay benim başıma gelseydi ben clio yerine egea verilmesine sevinirdim,

    Benim başıma gelen bazı farklı araç verilme olayları şöyle.

    - xc60 ve muadili x3 olan grupta araç kiraladım kuga getirdiler, bide dalga geçiyorlar kuga daha üst sınıfmış ağızlarına ettim ve aracı almadım ama o günümü mahvettiler.

    - qashqai kiraladık yok dediler s60 verdiler (bu işimize geldi çünkü altı yüksek bir araca ihtiyacımız yoktu ama ya olsaydı)
  • Calisanlari organize eden bir sorumlu yok baslarinda varsada hic belli olmuyor.bu yuzden beklemek zorunda birakiyorlar iyi organize olamiyorlar. Kiralamak zorunda kalirsam beklemeyi ve verecekleri araci kabul edip gidiyorum. Yasadiginiz olayi giden yuzde 90 kisi nin basina geliyor siradan olaylar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firmadan uzunca süre ve yaklaşık 10 defa araç kiraladım. Sabiha Gökçen’den kiraladığım Mercedes A180, trafik tarafından bağlanmış bir araç çıktı. Polis çevirmesinde çıktı olay. Firma yüzünden fazladan 90km yol yaptım (havaalanına gidip yeni araç değişimi için) ve bunun da yol ücretini bana ödettiler (iki aracı da full depo getirin dediler). Şikayet ettim, bir dahaki kiralamanızda haber verin iki sınıd araç yükselteceğiz dediler. Kabul edip, önceden haber vererek Atatürk Havalimanından araç kiraladım. Üst sınıf araç vermeleri gerekirken, ‘bize öyle bir mail gelmedi’ diyerek ellerinde olan aracı verdiler. Arayıp tekrar şikayet ettim. Dalga geçer gibi, bir dahaki seferde yine size iki üst sınıf araç verelim dediler.



    Resmen müşterileriyle dalga geçen bir firma. Bir daha asla kiralama yapmam bu firmadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cridor -- 18 Ocak 2018; 23:30:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde deniyorki fazla km yapmayan arac kiralasin lazim olduguna



    Merdiven altilr zaten fecaat.kurumsallar boyle ise nasil olcak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangisinden kiralayacağız?
  • Çelik filo garenta oldu artık uzun ve kısa dönem tüm kiralamaları garenta adıyla yapıyorlar organize olmamışlar buda insanları mağdur ediyor.





    http://www.celikmotor.com/haber/80/celik-motorda-yeniden-yapilanma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi educationist -- 18 Ocak 2018; 23:42:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürekli garentadan kiralayan biri olarak merak edip okudum. Sanırım gatentayı pek bilmiyorsunuz onlar bu şekilde çalışıyor maalesef. İstediğiniz aracı alma ihtimaliniz düşüktür garentada. Ben bu bilinçle kiralıyorum. Hatta bazen istediğim araç olmayınca üst gruptan fiyat farkı olmaksızın verdikleri de oldu.

    Sizinki ilk tanışma olmuş ama ilk görüşte aşk olmamış :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanssızlık olmuş galiba. Ben Izmır adnan menderes havalimanından defalarca kiraladım. Bir kere bile sorun yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2 kere araç kiraladım her ikisinde de kiraladığım araç olmadığı için bir üst sınıfı hiç fark istemeden verdiler. En iyisi avis ile central

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avisten şaşmam.
    Hep en ucuz sedan dizeli internetten kiralıyorum.
    Ellerinde olmuyor genelde. Bir üstünü veriyorlar. Astra dizel otomatik vermişlerdi Linea olmadığı için.
  • İzmir şubelerinden 10-15'in üzerinde kiralamam oldu yıllardırda buradan araç alırım. En ufak bir sorun yaşamadım İzmir şubelerinde. Maksimum 10 ila 15 dakika içerisinde aracı teslim ediyorlar genelde ( İzmir için konuşuyorum ).

    Ekonomi Z ' de bildiğim kadarıyla araç sıkıntısı var. Bende ne zaman ekonomi Z ' ye rezervasyon atsam hep bir üstten araba aldım.

    Fluence, Egea, Accent Blue gibi gibi.

    Bunlarda da uygunluk yoksa veya bir şekilde kiraya verilemiyorsa Orta C grubundan Megane Sedan Manuel veya Focus Sedan Manuel olarak yardımcı oluyorlar.

    Sizin istediğiniz Leon HB otomatik vb araçlar Orta H ' da yani Orta Grubun en pahalı araçları.

    Kendi grubunuz da yani Ekonomi Z ' de araç olmadığında bir üstten araç vermek zorundalar bir üst grupta hangi araç müsaitse onu veriyorlar bütün firmalarda işleyiş bu şekilde. Avis ve Budget vb. ' de aynıdır. Central'de araç garantili rezervasyon yapıyor yanlış hatırlamıyorsam.


    Özetle: Rezillik olmayan rezillik. Firma kurallar gereği ne gerekiyorsa yapmış.




  • 1. dünya problemleri başlığı gibi olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Centralden şaşmam araba kiralama konusunda. Polo tdi kiralamıştım araçları kaza yapmış, beni hiç bekletmeden ellerinde ne araç varsa (Golf 1.6 tdi) sınıf farkı gözetmeden üzerine para istemeden verdiler. üstüne üstlük özür dilediler. Central bu konuda 1 numaradır.
  • Merdivenaltı kiralama şirketlerinde model garanti edilebilirken, kurumsalda nokta atışı model zor bulunur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu güne kadar ne zaman Garenta'dan araç kiralasam her seferinde bir üst sınıf araç verdiler ve fiyat farkını hiç istemediler. Bu sebeble genelde buradan kiralama yapıyorum. (Antalya Havaalanı)
  • bukadar tantana döküntü clio yerine yeni egea gelmesi mi? Egea yakıtı içiyor yani ? Rezalet puanım 1/10 bizimlaa değılsinnn
  • Avis ten şaşmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kiralama firmalarında istediğiniz araca ulaşamak zor bu durum bazen müşteri memnuniyetsizliğine yol açabiliyor, firma daha üst segment bir araç vererek aslında genel müşteri kitlesini memnun ettiğini düşünüyor ama bazen özel durumlar nedeniyle (sizin ki gibi) daha üst segment araç memnuniyetsizliğede yol açabiliyor.

    Sizin durumda bence biraz empati yapmak gerekli ve ben firmada çok kusur görmedim açıkçası müşterinin illa clio istemesi bence alışılmış bir durum değil, gelen araçlarında hepsinin bakımının gelmiş olmasıda şansızlık örneğin aynı olay benim başıma gelseydi ben clio yerine egea verilmesine sevinirdim,

    Benim başıma gelen bazı farklı araç verilme olayları şöyle.

    - xc60 ve muadili x3 olan grupta araç kiraladım kuga getirdiler, bide dalga geçiyorlar kuga daha üst sınıfmış ağızlarına ettim ve aracı almadım ama o günümü mahvettiler.

    - qashqai kiraladık yok dediler s60 verdiler (bu işimize geldi çünkü altı yüksek bir araca ihtiyacımız yoktu ama ya olsaydı)




  • şubeden şubeye her sektörde ciddi farklar olabiliyor, bu durum işinin ehli ve iyi yapmaya niyetli üst kademe görevlilerin önemini çok iyi gösteriyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Durun tahmin edeyim firma avis veya budget
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.