Şimdi Ara

garantisi olmasına rağmen apple ücret talep ediyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
208
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> Diğer >> garantisi olmasına rağmen apple ücret talep ediyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    94 Mesaj
    Merhabalar.
    Öncelikle bu iletişim formunu bilgi almak ve sizin yol göstermeniz için gönderiyorum.,
    benim 2017 temmuz ayına kadar garantili iphone 4s cihazım vardı. şarjı az gidiyor diyerek servise gönderdim, ek olarak bir kaç sorununu da belirttim. Fakat servis bana bataryayı kullanıcı hatası sebebi ile ücretli değişime alabileceklerini ve 249 tl ücret çıkardılar. Bunun üstüne GENPA servisin müşteri hizmetleri ile telefonda iletişime geçerek durumu izah ettim ve nasıl oluyor da ben bataryayı yanlış kullanmış olabilirim diye sordum. Verdikleri cevap ise çok komik bir şekilde, şarjı %20 ye düşürüp ardından %100 olana kadar şarjdan çıkarmamam gerektiği ve benim buna uymadığım için bataryanın ölmüş olduğunu söylediler. Bunun üstüne gerek sizin paylaşımlarınız gerek diğer teknoloji siteleri ve gerekse de Apple nın kendi sitesinde ki Lityum iyon pil kullanım talimatnamesini söyledim ve bu pillerin üretim amacı ve kullanım için üretilişi bu dediklerinizin tam aksi, nasıl oluyor bu dedim. Lityum iyon piller cercle sayısına göre ömür tükenir, benim % kaçta takmam ile değil, çünkü hafıza olayı yok bu pillerde dedim. bunun üstüne Apple müşteri hizmetlerini aradım ve bana yardımcı olacaklarını diyerek yaklaşık 1 haftadır oyalıyorlar. Son aramamda Apple müşteri hizmetlerini, bana denen ise daha içler acısı ve traji komik bir açıklama oldu. Apple bataryalara 500 döngüye kadar garanti veriyor, o yüzden bataryayı ücretli değiştirirseniz diğer arızalara bakılır, yoksa o arızalar da yapılmaz denildi. Bende kendilerine basit matematik ile 500 döngü için 16 ay gibi bir süre gerek ( apple + serisi hariç apple kullanan herkesin günde 1 kere şarja takmak zorunda olduğu aşikar olduğunu belirttim ). O zaman apple telefonların garantisi 24 ay değil 16 ay, çünkü 16 aydan sonra batarya döngü sayısını tamamlayacağı için diğer açacağı arızlar göz ardı edilip yapılmayacağını, bu da biz müşterileri kandırmak olduğunu belirttim. Bu sorunu halletmedikleri taktirde de yasal işlemleri başlatacağımı söylediğimde, bu sizin yasal hakkınız buyrun başlatın beyefendi dediler. Şİmdi sorum, bu nasıl mantıktır? 16 ayda batarya döngü sayısını bitiriyorsa hadi en iyi tahminle 3310 Reis gibi kullanılırsa 20 ayda biter, nasıl oluyorda 24 ay garanti deniliyor ve beni mağdur edebiliyorlar? Bu hangi ticari ahlaka sığıyor? bana bu konuda ne yapmam gerektiği hakkında yol gösterirseniz sevinirim.
    Şimdiden teşekkür ederim.



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    6362 Mesaj
    Hocam doğru mu anladım acaba, "ancak pili ücretli değiştirirsek diğer arızalara bakarız' mı diyorlar? Bu nasıl garanti..



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
  • Çavuş
    94 Mesaj

    aynen öyle dediler hocam. bende bunun üstüne zaten döngü hesabı yapıp, o zaman sizin garantiniz maksimum 16 ay oluyor dedim.
    |
    |
    cabriolet1981 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6362 Mesaj
    Valla ilginç.. ya şansınızı tekrar deneyip başka bir Apple görevlisiyle görüşmeyi deneyin. Çünkü bu şekilde sonuç alanlar var. Tamam pil kalsın diğer arızaları yapın diyin.

    Yada dediğiniz gibi hakem heyetine vs. müracaat edin.

    Veya uğraşmak istemezseniz 400 lira civarına garantili 4s'ler var öyle bişey olabilir.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
  • Çavuş
    94 Mesaj

    işi inada bindirdim, olayın maddiyatında değilim ben. diğer arızlar için &90 değişim yapmak zorundalar. zaten değişim olacak cihaza gidip de neden 250 tl vereyim? artı olarak onu da geçtim yapılan terbiyesizlik bana koyuyor. kafama takılan ise sınırlı garanti muhabbeti, içeriğine tam olarak ulaşamıyorum ve müşteri temsilcisi, böyle diyorsa böyle demek anlamına geliyor diyor.
    |
    |
    cabriolet1981 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2418 Mesaj
    Bence direkt mahkemeye verin. 24 Ay garantisi ortada, pil döngü garantisinden müşteriye yazılı olarak bir belirtme yok. Servisler işin iyice cılkını çıkarmış.

    Mahkemeye verin üstüne bir ana haber kanalı Whatsapp iletişimine Apple ı mahkemeye verdim diye mesaj atın. Resmi atın. Gelip röportaj bile yaparlar.

    Apple rezilliği çeksin. Mahkemeyi her türlü kazanırsın zaten.
    _____________________________

    [% 100] / Apple Retina Macbook Pro Mid 2014 A1502-2875
    [% 100] / Apple iPad 2 Wifi + 3G Beyaz
    [% 100] / Apple iPhone 7 128GB Siyah
    [% 050] / Herşey Birden Başlar
    [% 000] / Huzur


  • Çavuş
    94 Mesaj

    şu an zaten bir taraftan da döküman olarak kutu içinden çıkan kitapçığı ve garanti koşullarını inceliyorum. Allah vere batarya hakkında 500 dmngü sonrası garanti dışıdır ibaresi çıksın ya da çıkmasın. her halükarda benim işime yarayacak.
    |
    |
    Commander kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
SEO
Mobilya Takımları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.