Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.138
Cevap
33
Favori
241.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zorta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: zorta

    20,07,2012 tarihinde huawei-u-8800 telefonumu üs dokumatiği çalışmadığı ve sesin az gidip geldiği için tamire aldığım bayi olan şengüller iletişime kvk sevrise gönderilmek üzere teslim ettim. bu gün 27,09,2012 tarihi itibariyle 37 gündür telefon elime ulaşmadı.kvk sevrisle gürüşmelerin sonucu cihazı istemediğimi ilettim.ve para iadesi talebimi ilettim.bana Cihaz işlemleriniz tamamlanmış olup 25.08.12 de kargoya verilmiştir.Kargo sürecinde bayinize ulaşmış olacaktır, cihazınızla ilgili değişim talebiniz incelenmiş olup cihaz işlemleri tamamlanıp servisten çıktığından olumlu değerlendirilememiştir. diye bir mail attılar.şimdi benim ne yapayım?

    kargo gelirse geri çevirin SAKIN ALMAYIN.. doğruca kaymakamlığa hakem heyetine gidin, servis kağıdınızı + satın aldığınız faturanın kopyası ile.. söke söke alırsınız paranızı.

    cevabınız için teşekkür edrim.satın aldığınız faturanın kopyası ve sevris kagıdı birde ürünü satın aldığım mağazaya sevris kagıdını imzalatıp kaşalettim cihaz gelmemiştir diye.kvk bilgi mail. istedim. onlarıda başvuruda götüreyimmi. birde ne kadar sürede hakem heyetinde sonuçlanır mahkeme.şimdiden teşekkürler

    götürebilirsiniz, en geç 3 ay içinde, fakat 1 aya kalacağını zannetmiyorum, sonuç belli :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carolx0

    şimdi benim ürün lenovo notebook, vatandan aldım.
    arızalanınca direk lenovoya yolladım. 20 iş gününü geçti. bana yeni seriden vermeyi teklif ettiler kabul etmedim para iadesi istedim.

    Şimdi lenovo ben değişim formu yollarım diyor, ben yok illa iade diyorum adamlar hala değişim formundan bahsediyor. Bu formu vatana götürün verirlerse onlardan iade parası alırsınız diyorlar.
    Garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmelikten de kendilerine bahsettim.

    Değişim belgesiyle vatana gitsem vatan iade istememişsiniz olmaz diyebilir mi?

    Yahu nasıl bir iş bu? Yanlış birşeye imza atıp karambolde tufaya gelmek istemiyorum.

    Ne yapmalıyım bu süreçte?

    gidin en yakın kaymakamlığa, hiç muhattap olmayın firmayla.. doldurun dilekçenizi, faturanızın kopyasını ve servis fişi ile birlikte teslim edin.. bir sorun çıkmaz tahminimce 2-4 haftaya alırsınız paranızı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otodizayn07

    merhabalar ben antalyada otoaksesuar işi yapıyorum ben musterilerime yaptıgım cam filmleri için veya döşeme kılıfları için garanti belgesi tarzında matbaya bir belge hazırlatmak istiyorum ama başlık garanti belgesi dersek sıkıntı olaçak geliyor resmiyette sıkıntı olmayaçak nasıl bir başlık atabilirim (mesela garanti beyanı)?


    bize güvenin, güven beyanı,güven onayı olabilir..
  • İlk mesajdaki bilgiye göre Cumartesi iş günü sayılıyor, değişen bir durum yok değil mi?
    Benim cihazın tamir süresi bu durumda 20 günü geçmiş oluyor.

    Ben para iadesi istiyorum ancak şöyle bir durum var. Cihazı tarifeye ek ücret vererek taahhütlü almıştım.
    Yani elimde fatura yok. Bu durumda para iadesi istersem neye göre ödeme yapacaklar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canx

    İlk mesajdaki bilgiye göre Cumartesi iş günü sayılıyor, değişen bir durum yok değil mi?
    Benim cihazın tamir süresi bu durumda 20 günü geçmiş oluyor.

    Ben para iadesi istiyorum ancak şöyle bir durum var. Cihazı tarifeye ek ücret vererek taahhütlü almıştım.
    Yani elimde fatura yok. Bu durumda para iadesi istersem neye göre ödeme yapacaklar?

    Herhalde ödediğiniz kısmı size iade ederler geri kalanı da eksiltirler faturalardan..
  • tuketi haklarina basvurduktan sonra kaybedersek ne gibi durumlarla karsilasabiliriz? mesala mahkeme, avukat parasi gibi... boyle ucretler oder miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir kaç sorum olacak arkadaşlar bende 20 günlük gibi bir sıkıntı yok ama şöyle bir sıkıntı yaşadım. pc yi sigortaya gönderdim kasasında ufak bir hasar vardı kasa değişimi talebinde bulundum. iyi güzel değiştirmişler. sigorta firması kasayı hp ye garanti kapsamında değiştirtmiş. sigorta yapılan işlemi gösteren bir kağıt göndermediği için hp yi aradığımda öğrendim ve bir örneğini istedim. bundan sonra bende başka arızalardan gönderdim kasa tekrar değişti ve haricinde batarya, ekranda değişti. şimdi benim 2 defa aynı parça değiştiği için pc im ayıplı mala girer mi? bu olmazsa 4 defa parça değişimi mi olması gerekiyor yoksa 4 defa garantiye gidip parça değişimi mi olması gerekiyor ayıplı mal sınıfına girmesi için? eğer 4 defa garantiye gitmesi diyorsanız bilseydim 3 4 sorunu 1 kerede göndermezdim :)
  • Arkadaşlar merhaba, kısaca sorum ve sorunum şu PARALEL İTHALAT CEP TELEFONU VE ULUSLAR ARASI GARANTİ de ARIZALI ÜRÜNDE SERVİS TUTUMU !!!

    Arkadaşlar forumda bir arkadaşım dan 0 HTC ONE X telefon aldım yaklaşık 2 ay kullandıktan sonra yüksekten düştü.Kasada açılma oldu ve telefon açılmıyor du..

    07/08/2012 tarihinde KVK merkez ofise teslim ettim.Servis fişinde GARANTİLİ ,şikayet durumunda ise AÇILMIYOR ( ÇİZİKLER VAR,SOL ÜST PANELDE EZİLME VE AÇILMA VAR) diye not düşüp servis fişi verdiler.

    20 iş günlük SERVİS süresi doldu.Fakat bugün KVK ellerinde anakart olmadığını ve beklediklerini en erken 1 hafta da ellerinde olacağını söyledi.

    Şimdi FATURAM olmadığı için YASAL OLARAK NELER YAPABİLİRİM...??????

    Uluslararası Garanti veren ise HTC....

    NOT : Telefonu aldığım arkadaşta da FATURASI YOKMUŞ..KVK bana şu kadar tutar tamiri dese ona da razıyım,fakat o da yok..


    Yardımcı olabilecek ,yol gösterebilecek arkadaşlar lütfen yardım etsin...

    Servise elimiz mahkum kalmayalım.

    Teşekkürler..




  • selam bi benzeri dert de benim başımda var arkadaşlar daha önce böyle bi olay yaşamış olan birisi beni aydınlatırsa çok sevinirim.Black berry telefonum vardı 10 aydır kullanıyordum ve 23.08.2012 tarihinde sustu ve hiç açılmadı birdaha sordum soruşturdum bütün telefoncular farkı bi sorun öne sürüyo ve hemen hemen çoğu 50-100 tl arasında para istiyo. içini açarlar parçasını çalarlar korkusu ile garantiye verdim. 24.08.2012 tarihinde teleservice ye yani ama o gün bu gündür ne bi haber var ne bişey. 04.09.2012 tarihinde mail attım şikayetçi oldum. onlardan bana da bu cevap geldi : Cihazınız yapılacak işlemlerine bağlı olarak bir üst seviye onarım merkezimize transfer edilmiştir. İlerleyen gunlerde 0216 458 97 97 numarali Cagri merkezi hattimizdan veyahttps://b2b.teleservice.com/ts2000 adresinden cihazinizin guncel durum bilgilerini takip edebilirsiniz.

    Yardımcı olursanız çok sevnirim teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan17

    Arkadaşlar merhaba, kısaca sorum ve sorunum şu PARALEL İTHALAT CEP TELEFONU VE ULUSLAR ARASI GARANTİ de ARIZALI ÜRÜNDE SERVİS TUTUMU !!!

    Arkadaşlar forumda bir arkadaşım dan 0 HTC ONE X telefon aldım yaklaşık 2 ay kullandıktan sonra yüksekten düştü.Kasada açılma oldu ve telefon açılmıyor du..

    07/08/2012 tarihinde KVK merkez ofise teslim ettim.Servis fişinde GARANTİLİ ,şikayet durumunda ise AÇILMIYOR ( ÇİZİKLER VAR,SOL ÜST PANELDE EZİLME VE AÇILMA VAR) diye not düşüp servis fişi verdiler.

    20 iş günlük SERVİS süresi doldu.Fakat bugün KVK ellerinde anakart olmadığını ve beklediklerini en erken 1 hafta da ellerinde olacağını söyledi.

    Şimdi FATURAM olmadığı için YASAL OLARAK NELER YAPABİLİRİM...??????

    Uluslararası Garanti veren ise HTC....

    NOT : Telefonu aldığım arkadaşta da FATURASI YOKMUŞ..KVK bana şu kadar tutar tamiri dese ona da razıyım,fakat o da yok..


    Yardımcı olabilecek ,yol gösterebilecek arkadaşlar lütfen yardım etsin...

    Servise elimiz mahkum kalmayalım.

    Teşekkürler..

    Kendi alıntıma cevap vereyim :)

    DÜN ...........Htc müşt. hiz. yet. görüştüm ve dedikleri aynen şöyle :


    EĞER CİHAZI YURT DIŞINDAN ALDIYSANIZ TÜRKİYE DEN KESİNLİKLE DEĞİŞİMİ VE PARA İADESİ YAPILMAMAKTADIR...

    İSTER FATURA OLSUN ,İSTER OLMASIN...

    Telefonunuz da ne sorun çıkarsa çıksın,yetkili servisler onaracak ve size teslim edeceklerdir...

    Biz telefonunuzun onarımının hızlandırılması için kvk ile gerekli görüşmeyi yapacağız ve mağduriyetinizi gidereceğiz...


    BUGÜN...... Sabah KVK dan gelen sms CİHAZINIZIN ÜCRETİ 339.23 TL olup onaylanmaması durumunuda 3 gün içerisinde iadesi başlatılacaktır...

    HTC müş. hiz. hem telefonda hem yazılı olarak görüştüm...Konu hakkında KVK ile görüşüp bilgi vereceklerini söylediler....


    HTC ile ilk yardımcı olacaklarını söyledikleri görüşmemden sonra KVK 339,23 TL giydirmeye kalkıyor..İkinci görüşmeden sonra ne kadar giydirecekler bilmiyorum...

    Ayıca konu dışına ve cep telefonu bölümüne yaşadıklarımı yazacağım...

    YURT DIŞI TELEFON ALARAK ben yandım başkaları yanmasın...Ya da bile bile lades desinler,sonra üzülmesinler...

    Ayrıca konuyu yargıya taşımaya çalışacağım SOMUT DELİLLERE ulaşırsam..Yarın bir kaç avukat ark. görüşeyim..

    Bu kadar uzun yazdığım için kusura bakmayın..




  • www.sikayetvar.com sorunumu yazdım

    07/08/2012 Tarihinde kullanıcı hatasından kaynaklanan ekranında çatlak olan cep telefonumu KVK teknik servisine verdim ve cihazımı 20 iş günü içinde hiç bir şekilde onarım/tamir/fiyat için irtibata geçmediler.

    20 iş günü süresince 10 sefere yakın 444 1 585 arayarak cihaz durumu sorguladığımda 'onarım ve tamir devam etmektedir' iletildi. Ben 04/09/2012 Erzurum Kvk teknik servisine gittim ve cihaz hakkında hiç bir bilgi alamadım.

    Sadece mail atacaklarını söylediler ve aynı gün 253.57 TL cihaz onarım bedeli iletildi. Ben bir gün sonra müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ettim. Cihaz değişimi istedim ve görevli durumu gerekli yerlere bildirdiğini ve benle 48 saat içinde irtibata geçeceğini söyledi.

    Beni bu gün arayarak mağduriyetimi gidermek için sadece 253.57 TL tamir ücretinden 50.00 TL düşebileceklerini söyledi, ben de cihazı almıyorum tüketici ve sözleşmede yazan haklarımı istiyorum dedim.

    KVK Teknik Servis

    Sayın Müşterimiz ;

    Telefonunuzun durumu ile ilgili tarafımıza ulaşarak sizi bilgilendirme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz.
    Ekranında çatlak olan bir telefon garanti dahili olarak değerlendirilmemektedir.
    Garanti dahili değerlendirilmeyen telefonlar için değişim hakedişi bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,
    KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.

    Şekilnde bir yazı gönderdi ben şimdi ne yapıcam cihaz değişimim mümkün değilmi yoksa kvk benimi oyalıyor acil cvp lütfen ?




  • Garanti dahili değerlendirilmeyen telefonlar için değişim hakedişi bulunmamaktadır...BU DOĞRUMU ,BENİM TELEFON 70 GÜNDÜR GELMEDİ.TÜKETİCİ HEYETİ DE BENİ HAKSIZ GÖRDÜ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakancan44

    Garanti dahili değerlendirilmeyen telefonlar için değişim hakedişi bulunmamaktadır...BU DOĞRUMU ,BENİM TELEFON 70 GÜNDÜR GELMEDİ.TÜKETİCİ HEYETİ DE BENİ HAKSIZ GÖRDÜ.

    kullanıcı hatası olarak görmüşler muhtemelen, 15 gün içinde itiraz etme hakkınız var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakancan44

    Garanti dahili değerlendirilmeyen telefonlar için değişim hakedişi bulunmamaktadır...BU DOĞRUMU ,BENİM TELEFON 70 GÜNDÜR GELMEDİ.TÜKETİCİ HEYETİ DE BENİ HAKSIZ GÖRDÜ.

    kullanıcı hatası olarak görmüşler muhtemelen, 15 gün içinde itiraz etme hakkınız var..

    az önce alo 175 i aradım;durumu özetledim ve cvp olarak, kullanıcı hatasının olması birşeyi değiştirmeyeceğini önemli olanın tamir süresi içerisinde telefonun gönderilmesi gerektiğini ve 15 gün içinde tüketici mahkemesine itiraz etmem gerektiğini söylediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madjaws

    www.sikayetvar.com sorunumu yazdım

    07/08/2012 Tarihinde kullanıcı hatasından kaynaklanan ekranında çatlak olan cep telefonumu KVK teknik servisine verdim ve cihazımı 20 iş günü içinde hiç bir şekilde onarım/tamir/fiyat için irtibata geçmediler.

    20 iş günü süresince 10 sefere yakın 444 1 585 arayarak cihaz durumu sorguladığımda 'onarım ve tamir devam etmektedir' iletildi. Ben 04/09/2012 Erzurum Kvk teknik servisine gittim ve cihaz hakkında hiç bir bilgi alamadım.

    Sadece mail atacaklarını söylediler ve aynı gün 253.57 TL cihaz onarım bedeli iletildi. Ben bir gün sonra müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ettim. Cihaz değişimi istedim ve görevli durumu gerekli yerlere bildirdiğini ve benle 48 saat içinde irtibata geçeceğini söyledi.

    Beni bu gün arayarak mağduriyetimi gidermek için sadece 253.57 TL tamir ücretinden 50.00 TL düşebileceklerini söyledi, ben de cihazı almıyorum tüketici ve sözleşmede yazan haklarımı istiyorum dedim.

    KVK Teknik Servis

    Sayın Müşterimiz ;

    Telefonunuzun durumu ile ilgili tarafımıza ulaşarak sizi bilgilendirme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz.
    Ekranında çatlak olan bir telefon garanti dahili olarak değerlendirilmemektedir.
    Garanti dahili değerlendirilmeyen telefonlar için değişim hakedişi bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,
    KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.

    Şekilnde bir yazı gönderdi ben şimdi ne yapıcam cihaz değişimim mümkün değilmi yoksa kvk benimi oyalıyor acil cvp lütfen ?

    benim bildiğim kadarıyla 20 gün geçerli olmuyor.. fakat 50 lira indirmesi de saçma geldi. siz kaymakamlığı arayarak durumu bildirim umarım benim bilmediğim bir hakkınız vardır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakancan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakancan44

    Garanti dahili değerlendirilmeyen telefonlar için değişim hakedişi bulunmamaktadır...BU DOĞRUMU ,BENİM TELEFON 70 GÜNDÜR GELMEDİ.TÜKETİCİ HEYETİ DE BENİ HAKSIZ GÖRDÜ.

    kullanıcı hatası olarak görmüşler muhtemelen, 15 gün içinde itiraz etme hakkınız var..

    az önce alo 175 i aradım;durumu özetledim ve cvp olarak, kullanıcı hatasının olması birşeyi değiştirmeyeceğini önemli olanın tamir süresi içerisinde telefonun gönderilmesi gerektiğini ve 15 gün içinde tüketici mahkemesine itiraz etmem gerektiğini söylediler.

    o zaman reddetmeleri için bir sebep olmuyor, bana saçma geldi açıkçası, kaymakamlığa da danışıp itiraz dilekçesi yazın umarım haklı çıkarsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan17

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan17

    Arkadaşlar merhaba, kısaca sorum ve sorunum şu PARALEL İTHALAT CEP TELEFONU VE ULUSLAR ARASI GARANTİ de ARIZALI ÜRÜNDE SERVİS TUTUMU !!!

    Arkadaşlar forumda bir arkadaşım dan 0 HTC ONE X telefon aldım yaklaşık 2 ay kullandıktan sonra yüksekten düştü.Kasada açılma oldu ve telefon açılmıyor du..

    07/08/2012 tarihinde KVK merkez ofise teslim ettim.Servis fişinde GARANTİLİ ,şikayet durumunda ise AÇILMIYOR ( ÇİZİKLER VAR,SOL ÜST PANELDE EZİLME VE AÇILMA VAR) diye not düşüp servis fişi verdiler.

    20 iş günlük SERVİS süresi doldu.Fakat bugün KVK ellerinde anakart olmadığını ve beklediklerini en erken 1 hafta da ellerinde olacağını söyledi.

    Şimdi FATURAM olmadığı için YASAL OLARAK NELER YAPABİLİRİM...??????

    Uluslararası Garanti veren ise HTC....

    NOT : Telefonu aldığım arkadaşta da FATURASI YOKMUŞ..KVK bana şu kadar tutar tamiri dese ona da razıyım,fakat o da yok..


    Yardımcı olabilecek ,yol gösterebilecek arkadaşlar lütfen yardım etsin...

    Servise elimiz mahkum kalmayalım.

    Teşekkürler..

    Kendi alıntıma cevap vereyim :)

    DÜN ...........Htc müşt. hiz. yet. görüştüm ve dedikleri aynen şöyle :


    EĞER CİHAZI YURT DIŞINDAN ALDIYSANIZ TÜRKİYE DEN KESİNLİKLE DEĞİŞİMİ VE PARA İADESİ YAPILMAMAKTADIR...

    İSTER FATURA OLSUN ,İSTER OLMASIN...

    Telefonunuz da ne sorun çıkarsa çıksın,yetkili servisler onaracak ve size teslim edeceklerdir...

    Biz telefonunuzun onarımının hızlandırılması için kvk ile gerekli görüşmeyi yapacağız ve mağduriyetinizi gidereceğiz...


    BUGÜN...... Sabah KVK dan gelen sms CİHAZINIZIN ÜCRETİ 339.23 TL olup onaylanmaması durumunuda 3 gün içerisinde iadesi başlatılacaktır...

    HTC müş. hiz. hem telefonda hem yazılı olarak görüştüm...Konu hakkında KVK ile görüşüp bilgi vereceklerini söylediler....


    HTC ile ilk yardımcı olacaklarını söyledikleri görüşmemden sonra KVK 339,23 TL giydirmeye kalkıyor..İkinci görüşmeden sonra ne kadar giydirecekler bilmiyorum...

    Ayıca konu dışına ve cep telefonu bölümüne yaşadıklarımı yazacağım...

    YURT DIŞI TELEFON ALARAK ben yandım başkaları yanmasın...Ya da bile bile lades desinler,sonra üzülmesinler...

    Ayrıca konuyu yargıya taşımaya çalışacağım SOMUT DELİLLERE ulaşırsam..Yarın bir kaç avukat ark. görüşeyim..

    Bu kadar uzun yazdığım için kusura bakmayın..



    sonuç nedir? telefonu aldığınız kişi firmadan fatura isteyebilirdi aslında..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakancan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakancan44

    Garanti dahili değerlendirilmeyen telefonlar için değişim hakedişi bulunmamaktadır...BU DOĞRUMU ,BENİM TELEFON 70 GÜNDÜR GELMEDİ.TÜKETİCİ HEYETİ DE BENİ HAKSIZ GÖRDÜ.

    kullanıcı hatası olarak görmüşler muhtemelen, 15 gün içinde itiraz etme hakkınız var..

    az önce alo 175 i aradım;durumu özetledim ve cvp olarak, kullanıcı hatasının olması birşeyi değiştirmeyeceğini önemli olanın tamir süresi içerisinde telefonun gönderilmesi gerektiğini ve 15 gün içinde tüketici mahkemesine itiraz etmem gerektiğini söylediler.

    o zaman reddetmeleri için bir sebep olmuyor, bana saçma geldi açıkçası, kaymakamlığa da danışıp itiraz dilekçesi yazın umarım haklı çıkarsınız


    aslında saatlerdir nette bununla ilgili bir konu arıyorum fakat net bir cvp bulamadım.vatan pc ye bugün gittiğimde garanti dışı olduğundan kabul edilmediğini söylediler fakat daha hakem heyetinin sonucu elime ulaşmadı.175 deki bayan uydurmadıysa hakem heyeti yanlış karar vermiş.




  • benım sorum 1 yıl ıcınde 4 kez parca degısımı olursa mı yoksa 4 kez servıse verılırse mı para ıade hakkımız doguyor benım tel 2 kere servıse gıttı ılkınde dokunmatık degıstı sımdı ıse bır haftadır servıste sıtelerınde dokunmatık ve lcd egısımı beklenıyor yazıyor ama benım verıs sebebım ılk tamırden kalma kasa acıklıgı ama adamlar tutmus ekran degıstırıyorlar asınırım ne alakaysa sanırım ekrana zarar verdıler benım para ıadesı alma sansım su anda nedır veya kacıncı gıdıs veya parca degısımınden sonra olur suan 2 kez servıse gıttı 3 parca degıstı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fym2005

    benım sorum 1 yıl ıcınde 4 kez parca degısımı olursa mı yoksa 4 kez servıse verılırse mı para ıade hakkımız doguyor benım tel 2 kere servıse gıttı ılkınde dokunmatık degıstı sımdı ıse bır haftadır servıste sıtelerınde dokunmatık ve lcd egısımı beklenıyor yazıyor ama benım verıs sebebım ılk tamırden kalma kasa acıklıgı ama adamlar tutmus ekran degıstırıyorlar asınırım ne alakaysa sanırım ekrana zarar verdıler benım para ıadesı alma sansım su anda nedır veya kacıncı gıdıs veya parca degısımınden sonra olur suan 2 kez servıse gıttı 3 parca degıstı

    Ne kadar servise gittiyse.. Parça değişimine gerek yok..
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.