Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.138
Cevap
33
Favori
241.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yanı 2 kere daha servıse gıtmesı gerek dogru mudur pekı bu 2 kere gıtme sonucunda arıza tespıt edemzler
    se para ıadesı alamıyor muyum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fym2005

    yanı 2 kere daha servıse gıtmesı gerek dogru mudur pekı bu 2 kere gıtme sonucunda arıza tespıt edemzler
    se para ıadesı alamıyor muyum

    yıl içinde 4 defa giderse sonra yine bozulursa para iadesi alırsınız
  • bu 4 gıdısın hepsnde de parca deıssın deısmesın arıza bulmaları halınde 4 unde de oyle mı alabılıyorum mesela 4 kere gıttı 1 ınde arıza bulunamadı dıyelım ne olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fym2005

    bu 4 gıdısın hepsnde de parca deıssın deısmesın arıza bulmaları halınde 4 unde de oyle mı alabılıyorum mesela 4 kere gıttı 1 ınde arıza bulunamadı dıyelım ne olacak

    Parça değişimi önemli değil, fakat boş yere yollarsan garantiye o iş bilir kişiye gider, fakat arıza varsa haklıysan 4 kere gitti arıza tamir edildi veya edilmedi önemli değil 5. arıza da hakkını arayabilirsin..
  • bır de 5.kez mı vermem gerekıyor artık bu saaten sonra bu telefondan hayır gelmez dıyorum ne dersınız ugrasayım mı bu ısle sonuca varabılır mıyım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fym2005

    bır de 5.kez mı vermem gerekıyor artık bu saaten sonra bu telefondan hayır gelmez dıyorum ne dersınız ugrasayım mı bu ısle sonuca varabılır mıyım

    Sabır işi birazda.. Telefonun 2-3 kez daha arızalanması yaklaşık 5-6 ayı alır herhalde.. Bana kalırsa yedek bir telefon alın her halükara karşı, eğer telefonunuz 400+ lira ise yani fatura fiyatından bahsediyorum, garantisi yeterse yedek telefon alıp kullanın.. Uğraşamam dar gelirliliğin alemi yok derseniz bunu satın yenisini alın..
  • ben 2. kez servıse verdıgımde kasa acıklıgından vermıstım su anda lcd degısımı beklenıyor yazıyor sanırım servıste ekrana zarar verdıler ben saglam verdım sız kırdınız kabul etmıyorum deyıp ne gıbı bı hak elde edebılırım para ıadesı veya sıfır telefon alma vb gıbı
  • Aslında maddeden anlaşıldığı üzere 1 yıl içinde 4 arıza yetiyor, 5.ye bile gerek yok.
    Tek sıkıntı son bölüm, "maldan yararlanamamayı sürekli kılması"; firmalar bunu kötü niyetli kullanabilir.

    MADDE 8 – Aynı Yönetmeliğin 14 üncü maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    “a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan17

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan17

    Arkadaşlar merhaba, kısaca sorum ve sorunum şu PARALEL İTHALAT CEP TELEFONU VE ULUSLAR ARASI GARANTİ de ARIZALI ÜRÜNDE SERVİS TUTUMU !!!

    Arkadaşlar forumda bir arkadaşım dan 0 HTC ONE X telefon aldım yaklaşık 2 ay kullandıktan sonra yüksekten düştü.Kasada açılma oldu ve telefon açılmıyor du..

    07/08/2012 tarihinde KVK merkez ofise teslim ettim.Servis fişinde GARANTİLİ ,şikayet durumunda ise AÇILMIYOR ( ÇİZİKLER VAR,SOL ÜST PANELDE EZİLME VE AÇILMA VAR) diye not düşüp servis fişi verdiler.

    20 iş günlük SERVİS süresi doldu.Fakat bugün KVK ellerinde anakart olmadığını ve beklediklerini en erken 1 hafta da ellerinde olacağını söyledi.

    Şimdi FATURAM olmadığı için YASAL OLARAK NELER YAPABİLİRİM...??????

    Uluslararası Garanti veren ise HTC....

    NOT : Telefonu aldığım arkadaşta da FATURASI YOKMUŞ..KVK bana şu kadar tutar tamiri dese ona da razıyım,fakat o da yok..


    Yardımcı olabilecek ,yol gösterebilecek arkadaşlar lütfen yardım etsin...

    Servise elimiz mahkum kalmayalım.

    Teşekkürler..

    Kendi alıntıma cevap vereyim :)

    DÜN ...........Htc müşt. hiz. yet. görüştüm ve dedikleri aynen şöyle :


    EĞER CİHAZI YURT DIŞINDAN ALDIYSANIZ TÜRKİYE DEN KESİNLİKLE DEĞİŞİMİ VE PARA İADESİ YAPILMAMAKTADIR...

    İSTER FATURA OLSUN ,İSTER OLMASIN...

    Telefonunuz da ne sorun çıkarsa çıksın,yetkili servisler onaracak ve size teslim edeceklerdir...

    Biz telefonunuzun onarımının hızlandırılması için kvk ile gerekli görüşmeyi yapacağız ve mağduriyetinizi gidereceğiz...


    BUGÜN...... Sabah KVK dan gelen sms CİHAZINIZIN ÜCRETİ 339.23 TL olup onaylanmaması durumunuda 3 gün içerisinde iadesi başlatılacaktır...

    HTC müş. hiz. hem telefonda hem yazılı olarak görüştüm...Konu hakkında KVK ile görüşüp bilgi vereceklerini söylediler....


    HTC ile ilk yardımcı olacaklarını söyledikleri görüşmemden sonra KVK 339,23 TL giydirmeye kalkıyor..İkinci görüşmeden sonra ne kadar giydirecekler bilmiyorum...

    Ayıca konu dışına ve cep telefonu bölümüne yaşadıklarımı yazacağım...

    YURT DIŞI TELEFON ALARAK ben yandım başkaları yanmasın...Ya da bile bile lades desinler,sonra üzülmesinler...

    Ayrıca konuyu yargıya taşımaya çalışacağım SOMUT DELİLLERE ulaşırsam..Yarın bir kaç avukat ark. görüşeyim..

    Bu kadar uzun yazdığım için kusura bakmayın..



    sonuç nedir? telefonu aldığınız kişi firmadan fatura isteyebilirdi aslında..

    Üstadım,ben telefonu aldığım abiden yardım(fatura)istedim.Forum da da sevilen sayılan bir abimizdir.Fakat o konuda yardımcı olamayacağını söyleyince,ben de ısrar etmedim.Ne yapayım.....
    Sonuç olarak ben KVK ya parayı ödeyip telefonumu aldım ve aldığım sarji yoktu telefonun biraz teknik serviste şarj ettirdim incelemek için.Ve ücretini ödediğim parçaları da istiyorum dedim.Vermek istemediler,itiraz edip parasını verdim mal benim dedim.getirdiler yarım saatte.. şarj daki telefonumu alıp incelerken dokunmatigin çalışmadığını gördüm.neyse belki ekranın üstündeki jelatindendir felan deyip eve gittim.Evde şarj edip bilgilerimi yedekledim.ekran dokunmatigi çalışmıyordu..ertesi gün kvk ya gittim.ortalığı karıştırdım fakat sonuç sıfır..Telefon yeniden KVK SERVISTE...çok kötü konuşacağım da terbiyem musadee etmiyor...hepsinin canı cehenneme...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar birşey merak ediyorum, Ben Lenovoya 3 Eylülde arıza kaydı açtırdım, 1-2 gün içerisinde kargo bilgisayırınızı alıcak teknik servise dedi, ama öyle ki kimse ilgilenmemiş bile 3 gün kargo bekledim 3 iş günü dedikleri için, ben de 3. iş günü 6 Eylülde kargoya verdim notebook umu, 7 eylülde de ellerine ulaştı,

    şimdi ben 20 iş gününü 7 Eylülden itibaren mi? yoksa 3 eylülden itibaren mi başlatacağım? Yönetmeliği en az 3 kere okudum ve yanılmıyorsam teknik servis 20 iş günü Arıza kaydı telefon veya başka bir şekilde bildirildekten sonra başlıyor yazıyor,

    hem 3 gün bilgisayarsız da madur kaldım bir sürü işlerim ve 2. el alışverişlerim var oralara ulaşamadım. ki 3 eylülde aradım, 1-2 günde gelseler tamam ama adamlar ilgilenmemişler bile güya eve kargo gelicekti gelmedi bir türlü. Ben 3 eylül arıza kaydı açtığım günden itibaren mi sayacağım 20 iş gününü? yoksa 7 Eylülden itibaren mi?

    Teşekkürler, mesaja alıntı ile cevap verirseniz benim için daha iyi olur cevabınızı okmam. İyi günler

    Edit: Bir de para iadesi alma hakkımı da merak ediyorum, Para iades alma şansım var mı? Çünkü ürün garantiye giriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V911 -- 22 Eylül 2012; 16:47:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cold.Fusion

    Arkadaşlar birşey merak ediyorum, Ben Lenovoya 3 Eylülde arıza kaydı açtırdım, 1-2 gün içerisinde kargo bilgisayırınızı alıcak teknik servise dedi, ama öyle ki kimse ilgilenmemiş bile 3 gün kargo bekledim 3 iş günü dedikleri için, ben de 3. iş günü 6 Eylülde kargoya verdim notebook umu, 7 eylülde de ellerine ulaştı,

    şimdi ben 20 iş gününü 7 Eylülden itibaren mi? yoksa 3 eylülden itibaren mi başlatacağım? Yönetmeliği en az 3 kere okudum ve yanılmıyorsam teknik servis 20 iş günü Arıza kaydı telefon veya başka bir şekilde bildirildekten sonra başlıyor yazıyor,

    hem 3 gün bilgisayarsız da madur kaldım bir sürü işlerim ve 2. el alışverişlerim var oralara ulaşamadım. ki 3 eylülde aradım, 1-2 günde gelseler tamam ama adamlar ilgilenmemişler bile güya eve kargo gelicekti gelmedi bir türlü. Ben 3 eylül arıza kaydı açtığım günden itibaren mi sayacağım 20 iş gününü? yoksa 7 Eylülden itibaren mi?

    Teşekkürler, mesaja alıntı ile cevap verirseniz benim için daha iyi olur cevabınızı okmam. İyi günler

    Edit: Bir de para iadesi alma hakkımı da merak ediyorum, Para iades alma şansım var mı? Çünkü ürün garantiye giriyor.

    Kendiniz gidip verseydiniz ertesi günden itibaren başlardı, siz de haklısınız fakat bunu karşı tarafa kabul ettirmek zor olacaktır.. Atıyorum mesela ben ayın 25.nde versem 26 da başlardı, sizinki de 8nden itibaren başlamış olabilir.. 8 den itibaren hesap edin, dolmadan ararlarsa servis fişini (raporunu) isteyin.. Orada yazar ne zamandan başladığı.. 20 günü geçerse tabii ki para iadesi isteme hakkınız var..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cold.Fusion

    Arkadaşlar birşey merak ediyorum, Ben Lenovoya 3 Eylülde arıza kaydı açtırdım, 1-2 gün içerisinde kargo bilgisayırınızı alıcak teknik servise dedi, ama öyle ki kimse ilgilenmemiş bile 3 gün kargo bekledim 3 iş günü dedikleri için, ben de 3. iş günü 6 Eylülde kargoya verdim notebook umu, 7 eylülde de ellerine ulaştı,

    şimdi ben 20 iş gününü 7 Eylülden itibaren mi? yoksa 3 eylülden itibaren mi başlatacağım? Yönetmeliği en az 3 kere okudum ve yanılmıyorsam teknik servis 20 iş günü Arıza kaydı telefon veya başka bir şekilde bildirildekten sonra başlıyor yazıyor,

    hem 3 gün bilgisayarsız da madur kaldım bir sürü işlerim ve 2. el alışverişlerim var oralara ulaşamadım. ki 3 eylülde aradım, 1-2 günde gelseler tamam ama adamlar ilgilenmemişler bile güya eve kargo gelicekti gelmedi bir türlü. Ben 3 eylül arıza kaydı açtığım günden itibaren mi sayacağım 20 iş gününü? yoksa 7 Eylülden itibaren mi?

    Teşekkürler, mesaja alıntı ile cevap verirseniz benim için daha iyi olur cevabınızı okmam. İyi günler

    Edit: Bir de para iadesi alma hakkımı da merak ediyorum, Para iades alma şansım var mı? Çünkü ürün garantiye giriyor.

    Kendiniz gidip verseydiniz ertesi günden itibaren başlardı, siz de haklısınız fakat bunu karşı tarafa kabul ettirmek zor olacaktır.. Atıyorum mesela ben ayın 25.nde versem 26 da başlardı, sizinki de 8nden itibaren başlamış olabilir.. 8 den itibaren hesap edin, dolmadan ararlarsa servis fişini (raporunu) isteyin.. Orada yazar ne zamandan başladığı.. 20 günü geçerse tabii ki para iadesi isteme hakkınız var..

    Peki hocam, şimdi bunları konuşmak biraz erken evet ama benim orada pcdepo.com da 1890 liralık bir faturam görünüyor, ben 12 taksitle almıştım kredi kartına, Şimdi iade istesem çok sıkıntı çıkartıyorlar mı? Ne kadar bir sürede iade olayını halledebilirim? Prosedürler uğraştırır mı beni? Çünkü 1-2 tanıdığıma sordum para iadesi çok zordur gibisinden şeyler söylediler, ama benim böyle bir hakkım var. Acaba mahkeme falan gibi şeyler ortaya çıkar mı yoksa kolay yoldan hallolunur mu?

    teşekkürler,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cold.Fusion

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cold.Fusion

    Arkadaşlar birşey merak ediyorum, Ben Lenovoya 3 Eylülde arıza kaydı açtırdım, 1-2 gün içerisinde kargo bilgisayırınızı alıcak teknik servise dedi, ama öyle ki kimse ilgilenmemiş bile 3 gün kargo bekledim 3 iş günü dedikleri için, ben de 3. iş günü 6 Eylülde kargoya verdim notebook umu, 7 eylülde de ellerine ulaştı,

    şimdi ben 20 iş gününü 7 Eylülden itibaren mi? yoksa 3 eylülden itibaren mi başlatacağım? Yönetmeliği en az 3 kere okudum ve yanılmıyorsam teknik servis 20 iş günü Arıza kaydı telefon veya başka bir şekilde bildirildekten sonra başlıyor yazıyor,

    hem 3 gün bilgisayarsız da madur kaldım bir sürü işlerim ve 2. el alışverişlerim var oralara ulaşamadım. ki 3 eylülde aradım, 1-2 günde gelseler tamam ama adamlar ilgilenmemişler bile güya eve kargo gelicekti gelmedi bir türlü. Ben 3 eylül arıza kaydı açtığım günden itibaren mi sayacağım 20 iş gününü? yoksa 7 Eylülden itibaren mi?

    Teşekkürler, mesaja alıntı ile cevap verirseniz benim için daha iyi olur cevabınızı okmam. İyi günler

    Edit: Bir de para iadesi alma hakkımı da merak ediyorum, Para iades alma şansım var mı? Çünkü ürün garantiye giriyor.

    Kendiniz gidip verseydiniz ertesi günden itibaren başlardı, siz de haklısınız fakat bunu karşı tarafa kabul ettirmek zor olacaktır.. Atıyorum mesela ben ayın 25.nde versem 26 da başlardı, sizinki de 8nden itibaren başlamış olabilir.. 8 den itibaren hesap edin, dolmadan ararlarsa servis fişini (raporunu) isteyin.. Orada yazar ne zamandan başladığı.. 20 günü geçerse tabii ki para iadesi isteme hakkınız var..

    Peki hocam, şimdi bunları konuşmak biraz erken evet ama benim orada pcdepo.com da 1890 liralık bir faturam görünüyor, ben 12 taksitle almıştım kredi kartına, Şimdi iade istesem çok sıkıntı çıkartıyorlar mı? Ne kadar bir sürede iade olayını halledebilirim? Prosedürler uğraştırır mı beni? Çünkü 1-2 tanıdığıma sordum para iadesi çok zordur gibisinden şeyler söylediler, ama benim böyle bir hakkım var. Acaba mahkeme falan gibi şeyler ortaya çıkar mı yoksa kolay yoldan hallolunur mu?

    teşekkürler,

    Eğer 20 günü aşarsa rahatça alabilirsiniz, ödediğiniz miktarı size verip taksitleri iptal ederler bunda sorun olacağını zannetmiyorum.. Fakat bahsettiğiniz kargo mevzu sizi uğraştırabilir belki, dediğim gibi 8 eylülden başlayarak saydığıma göre bu gün 12. gün, ekim'in 2'si mesai saati bitimine kadar aramazlar sizi umarım :) Şu an firmayı sakın aramayın ürünüm ne oldu diye hatırlatmayın..

    20 gün dolarsa hakem heyetine gidip başvurun en geç 3 aya kadar muhtemelen 2-4 hafta gibi karar verilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cold.Fusion

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cold.Fusion

    Arkadaşlar birşey merak ediyorum, Ben Lenovoya 3 Eylülde arıza kaydı açtırdım, 1-2 gün içerisinde kargo bilgisayırınızı alıcak teknik servise dedi, ama öyle ki kimse ilgilenmemiş bile 3 gün kargo bekledim 3 iş günü dedikleri için, ben de 3. iş günü 6 Eylülde kargoya verdim notebook umu, 7 eylülde de ellerine ulaştı,

    şimdi ben 20 iş gününü 7 Eylülden itibaren mi? yoksa 3 eylülden itibaren mi başlatacağım? Yönetmeliği en az 3 kere okudum ve yanılmıyorsam teknik servis 20 iş günü Arıza kaydı telefon veya başka bir şekilde bildirildekten sonra başlıyor yazıyor,

    hem 3 gün bilgisayarsız da madur kaldım bir sürü işlerim ve 2. el alışverişlerim var oralara ulaşamadım. ki 3 eylülde aradım, 1-2 günde gelseler tamam ama adamlar ilgilenmemişler bile güya eve kargo gelicekti gelmedi bir türlü. Ben 3 eylül arıza kaydı açtığım günden itibaren mi sayacağım 20 iş gününü? yoksa 7 Eylülden itibaren mi?

    Teşekkürler, mesaja alıntı ile cevap verirseniz benim için daha iyi olur cevabınızı okmam. İyi günler

    Edit: Bir de para iadesi alma hakkımı da merak ediyorum, Para iades alma şansım var mı? Çünkü ürün garantiye giriyor.

    Kendiniz gidip verseydiniz ertesi günden itibaren başlardı, siz de haklısınız fakat bunu karşı tarafa kabul ettirmek zor olacaktır.. Atıyorum mesela ben ayın 25.nde versem 26 da başlardı, sizinki de 8nden itibaren başlamış olabilir.. 8 den itibaren hesap edin, dolmadan ararlarsa servis fişini (raporunu) isteyin.. Orada yazar ne zamandan başladığı.. 20 günü geçerse tabii ki para iadesi isteme hakkınız var..

    Peki hocam, şimdi bunları konuşmak biraz erken evet ama benim orada pcdepo.com da 1890 liralık bir faturam görünüyor, ben 12 taksitle almıştım kredi kartına, Şimdi iade istesem çok sıkıntı çıkartıyorlar mı? Ne kadar bir sürede iade olayını halledebilirim? Prosedürler uğraştırır mı beni? Çünkü 1-2 tanıdığıma sordum para iadesi çok zordur gibisinden şeyler söylediler, ama benim böyle bir hakkım var. Acaba mahkeme falan gibi şeyler ortaya çıkar mı yoksa kolay yoldan hallolunur mu?

    teşekkürler,

    Eğer 20 günü aşarsa rahatça alabilirsiniz, ödediğiniz miktarı size verip taksitleri iptal ederler bunda sorun olacağını zannetmiyorum.. Fakat bahsettiğiniz kargo mevzu sizi uğraştırabilir belki, dediğim gibi 8 eylülden başlayarak saydığıma göre bu gün 12. gün, ekim'in 2'si mesai saati bitimine kadar aramazlar sizi umarım :) Şu an firmayı sakın aramayın ürünüm ne oldu diye hatırlatmayın..

    20 gün dolarsa hakem heyetine gidip başvurun en geç 3 aya kadar muhtemelen 2-4 hafta gibi karar verilir..

    Teşekkürler dostum, dediğin gibi 7 Eylülden, yani ürünün ellerine ulaştığı günden itibaren saymaya başlayayım ben o zaman. 1 Ekim gibi yapıyor sanırım. Fakat haftaya çarşamba yani 26 eylülde de aramayacağım, ama eğer 1 ekim değil de 30 eylülde falan gelirse Yönetmelikdeki haklarımı kullanmaya çalışacağım. Bugün bir tane PC depo çalışanı ile görüştüm, o Arıza kaydı hangi gün açıldı ise ogünden itibaren 20 gün başlar dedi, ama ben işi riske almayıp 26 da değil de senin dediğin gibi 1 ekimde, yani 2 ekimde bitince hakkımı isteyeceğim. Para iadesi alırsam çok iyi olur benim için,

    Tekrardan teşekkürler, :) dediğin mantıklı arayıp hatırlatmayacağım adamlara




  • Dostlar selam.
    Başlıktaki tüm mesajları okudum ve bir kaç soru soracağım. Benimde ipod touchımla ilgili bir sorunum oldu(ankara vatanbilgisayardan alındı). Home tuşu bozulmuştu 1 kez servise verdim(BİLKOM) 20 gün gibi bi sürede teslim aldım. Aynı arızayı tekrar yaptı cihaz. 30 Ağustosta servise verdim an itibariyle tarih 25 Eylül. Yani iş günü bazında aradan 23 gün geçti. Yollanan mesajlara baktığımda 20 iş gününü geçtiğinde ücret iadesi isteme ,muadil sıfır cihaz ya da bir üst modeli isteme hakkımızın olduğunu gördüm.
    Yarın servisi arayıp bu durumdan bahsedeceğim. Sorularım şunlar:
    1- Cihazı Ankara Neo Apple teknik servise verdim ancak bu servis bilkom ile çalışıyor. Durumu bu servise mi söylemeliyim yoksa direk bilkomu mu arayım?
    2- Faturası kayboldu sanırım. Buna rağmen bana yeni cihaz verebilirler mi?
    3- Malumunuz Apple 5inci nesil ipod ve iphone u tanıttı. Üst model isteme hakkım olduğuna göre ben şu an onlardan 5. nesil ipod isteyebilecek miyim?
    Ve bunlara ek olarak bana daha farklı bir yol çizecek arkadaş var mı?
    Teşekkür ediyorum şimdiden..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murtilaf

    Dostlar selam.
    Başlıktaki tüm mesajları okudum ve bir kaç soru soracağım. Benimde ipod touchımla ilgili bir sorunum oldu(ankara vatanbilgisayardan alındı). Home tuşu bozulmuştu 1 kez servise verdim(BİLKOM) 20 gün gibi bi sürede teslim aldım. Aynı arızayı tekrar yaptı cihaz. 30 Ağustosta servise verdim an itibariyle tarih 25 Eylül. Yani iş günü bazında aradan 23 gün geçti. Yollanan mesajlara baktığımda 20 iş gününü geçtiğinde ücret iadesi isteme ,muadil sıfır cihaz ya da bir üst modeli isteme hakkımızın olduğunu gördüm.
    Yarın servisi arayıp bu durumdan bahsedeceğim. Sorularım şunlar:
    1- Cihazı Ankara Neo Apple teknik servise verdim ancak bu servis bilkom ile çalışıyor. Durumu bu servise mi söylemeliyim yoksa direk bilkomu mu arayım?
    2- Faturası kayboldu sanırım. Buna rağmen bana yeni cihaz verebilirler mi?
    3- Malumunuz Apple 5inci nesil ipod ve iphone u tanıttı. Üst model isteme hakkım olduğuna göre ben şu an onlardan 5. nesil ipod isteyebilecek miyim?
    Ve bunlara ek olarak bana daha farklı bir yol çizecek arkadaş var mı?
    Teşekkür ediyorum şimdiden..

    Faturasızken garantiye vermeniz ilginç :) Yeni telefon istemede bir sorun olmaz vermek zorundalar.. Eğer yanaşmazlarsa eninde sonunda tüketici haklarından hakkınızı alacağınızı kimsenin kimseyi yormaması gerektiğini söyleyin.. Ayrıca yeni telefon derken aynı telefon aynı modelin 0'ından bahsediyorum, bir üst model vermezler :) Keşke verseler tabii orası ayrı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!
    Faturasızken garantiye vermeniz ilginç :) Yeni telefon istemede bir sorun olmaz vermek zorundalar.. Eğer yanaşmazlarsa eninde sonunda tüketici haklarından hakkınızı alacağınızı kimsenin kimseyi yormaması gerektiğini söyleyin.. Ayrıca yeni telefon derken aynı telefon aynı modelin 0'ından bahsediyorum, bir üst model vermezler :) Keşke verseler tabii orası ayrı :)


    Evet faturasını bulamadım ama garanti belgesini cihazın kutusunda saklıyordum ondan dolayı bir sorun olmadı. Hatta garanti belgesine bile ihtiyaç duymadılar cihazın seri nosuna bakarak sistemden garanti durumunu görebiliyorlar. Bu arada cihaz telefon değil mp3 player.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murtilaf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!
    Faturasızken garantiye vermeniz ilginç :) Yeni telefon istemede bir sorun olmaz vermek zorundalar.. Eğer yanaşmazlarsa eninde sonunda tüketici haklarından hakkınızı alacağınızı kimsenin kimseyi yormaması gerektiğini söyleyin.. Ayrıca yeni telefon derken aynı telefon aynı modelin 0'ından bahsediyorum, bir üst model vermezler :) Keşke verseler tabii orası ayrı :)


    Evet faturasını bulamadım ama garanti belgesini cihazın kutusunda saklıyordum ondan dolayı bir sorun olmadı. Hatta garanti belgesine bile ihtiyaç duymadılar cihazın seri nosuna bakarak sistemden garanti durumunu görebiliyorlar. Bu arada cihaz telefon değil mp3 player.

    İpod la İphone'u karıştırıyorum kusura bakmayın. Dediğim gibi sorun çıkacağını zannetmiyorum, kendinizi güvence altına almak için mail atıp fatura yerine geçen bir kopya isteyebilirsiniz..




  • tüketici hakem heyeti fatura kabul etmiyor haberiniz olsun. Kaşeli garanti belgesi istiyor.

    Saçma gelebilir ama böyle. 2011 nisan'da resmi gazetede yayınlanmış. Fatura garanti belgesi yerine geçmiyor
  • tamir süresi arızalı ürün kargoya verilince mi başlıyor yoksa servisin eline ulaşınca mı?
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.