Şimdi Ara

GARANTİ PARA İADESİ VE DEĞİŞİM HAKKINDA GEREKLİ BİLGİLER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
8.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En çok şikayet cep telefonundan
    ADANA (İHA) - Tüketicilerin en fazla satın aldıkları cep telefonlarından şikayetçi olduğu bildirildi.


    Tüketiciler Birliği Adana Şubesi Başkan Yardımcısı Yakup Kölay, yaptığı açıklamada, kendilerine başvuranların yüzde 70'ini cep telefonlarından şikayetçi olanların oluşturduğunu belirterek, "Cep telefonu şikayeti genelde teknik servisten doğan arızaları içeriyor. Bu yüzden tüketiciler 6 ay mağdur edilebiliyor" dedi.


    Tüketicinin 30 işgünü doldurduğu zaman telefonunun yerine yeni bir telefon ya da telefonunun parasını geri alma hakkına sahip olduğunu vurgulayan Kölay, ilgili firmanın teknik servisi arızayı giderdikten sonra aynı arıza 3 kez tekrarlarsa tüketicinin yine aynı haklara sahip olduğunu söyledi. Kölay, tüketicinin bu haklarını bilmediği için telefonunu teknik servisten alıp çöpe attığını kaydetti.


    Tüketicilerin kapıdan satışlarda da mağdur edildiğini belirten Kölay, tüketicilerin kapıdan satışlarda gıda ve dayanıklı tüketim mallarını 7 gün kullanma hakkı olduğunu ve hiçbir gerekçe göstermeden geri iade edebileceğini vurguladı.


    Alınan herhangi bir üründe sorun çıkması durumunda 30 işgünü içerisinde yetkili firmaya başvurulması gerektiğine işaret eden Kölay, tüketicinin satın aldığı ürünün ayıplı mal olduğunu tespit ettirmesi durumunda iade edebileceğini veya yeni bir ürün alabileceğini söyledi.


    Ayıplı ürünün yetkili firma tarafından arızasının giderilmemesi ya da geri alınmaması durumunda kendilerine başvuranlara sadece yol gösterdiklerini belirten Kölay, tüketicilerin ayrıca mağduriyetlerini kaymakamlıklarda bulunan Hakem Heyeti'ne bildirmelerini istedi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espinho -- 29 Kasım 2006; 21:04:55 >







  • Valla bence bu topik gelişsin ve ne gibi yasal haklarımız varsa telefondan yana buraya toplansın. Paylaşım için sağol.
  • müşteri her zaman haklıdır

    buarada başıma 3-5 olay geldi arkadaşlar tüketici heytine başvurucam dediğim ve sert konuştuğum zamanlarda genelde işler halloldu.. " çabucak "..

    hakınızı bilin ve arayın.. inanın çok şey değiştirirsiniz..
  • sağol hocam paylaşım için
  • Çok yararlı bir topik olmuş...Bence artık "o telefondu bu telefondu" tartışmalarımızın yanında butürdeki tüketiciye yönelik yasal hakları konuşup bilgilenmeliyiz-bilgilendirmeliyiz.Bence bu topik büyümeli...Herkez mağduriyetini paylaşmalı...
    Hazırlayan arkadaşı alkışlıyorum
  • mağdurum 24 gündür telefonum serviste. ben telefonumu istiyoruuummm.
  • Rİca Ederim




    quote:

    Orjinalden alıntı: ricardinho_

    sağol hocam paylaşım için
  • Tüketici Hakları
    Haklarınızı buradan öğrenebilirsiniz.
  • valla ben hukukta okuyorum.. pek fazla bu konularda bilgim yok ama hukuk okuyan biri olarak bu konularda hassasım ben aramasam ki,m arcak o zamanç... valla pire için yorgan yakabilirim..

    hakkımızı ararsak zamanla esnafı da adam ederizz biz
  • Arkadaslar walla ugrasıcaz falan demeyın ben tuketıcı koruma heyetıne basvurduktan 15 gun sonra 7710 model telefonumun parasını aldım 1299 ytl olarak sımdı bazı sorunlar n91 model markalı telefonumda devam edıyor onun ıcın nokia nın finlandi ya yetkılısıne basvurdum servıs ıle gerklı ıslemlerı baslattıklarını soyledıler ve servıs ın genel muduru cep telefonumdan aradı 18 dakıka konustuk ıstersem bayramdan sonra telefonumun parasını veya yenısı ıle degıstırebıleceklerı soyledı


    Bu camiada 2 kanun vardır

    1-tuketıcı her haklıdır

    2- tuketıcının haksız oldugu durumlarda 1.nci kural aynen uygulanır






    Bilgi Paylaştıkça Güzeldir




  • eyvallah haklarimizi ogrendik simdi
  • artık kesinlikle haklarımızı arayacağız...
  • arkadaslar bu sekidle parasini alanlardan biride benim. 1sene sonunda ayni payari direk hesabima yatrdilar karar dogrultusunda
  • n70 teki ekran açıkken çıkan cızırtı sesi ve videodaki cızırtı sesi değiştirmek için yeterli mi...
  • Bence yeterlide artar bile.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ferhat zorlu

    n70 teki ekran açıkken çıkan cızırtı sesi ve videodaki cızırtı sesi değiştirmek için yeterli mi...



    aynı sorun n72 de de var telefon ışığı açıkken bataryadan güç alıyormuş o yüzden öyle bir ses çıkıyor bütün n70 ve n72lerde bu sorun var yani normal bir durum
  • vallahi konu güzel olmuş ama garanti olayı boş ben bu zamana kadar garantili telefon aldım hep hiç bozulmadı telefon zaten kolay kolay teknik bir arıza vermez ya yere düşer bozulur yada suya düşer bozulur kendi kendine telefon bozulmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Network KILLER

    mağdurum 24 gündür telefonum serviste. ben telefonumu istiyoruuummm.


    Bende telefonumu özledimm..Çıksın artık serwistenn
  • ya arkadaş ne güzel sıralamış haklarımızı. hakkınızı arasanıza ağlayacağınıza
    quote:

    Orjinalden alıntı: metintekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: Network KILLER

    mağdurum 24 gündür telefonum serviste. ben telefonumu istiyoruuummm.


    Bende telefonumu özledimm..Çıksın artık serwistenn




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Darkchild

    valla ben hukukta okuyorum..
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.