Şimdi Ara

GARANTİ KONUSUNDA SIKINTI YAŞANIR MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MERHABALAR. BİR ARKADAŞIMDAN MONSTER MARKA LAPTOP ALMAK İSTİYORUM. ANCAK ARKADAŞ FATURASINI KAYBETTİĞİNİ SÖYLÜYOR. AMA GARANTİ BELGESİ İMZALI VE TARİHLİ ŞEKİLDE MEVCUT. ÜRÜN ONDAN ALSAM GARANTİYLE İLGİLİ BİR SORUN YAŞADIĞIMDA PROBLEM ÇIKARMI? YANİ ÜRÜNÜ GARANTİYE VERİRKEN İLLA FATURA GEREKİR Mİ? BİLGİNİZ VARSA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.



  • silent.cry kullanıcısına yanıt
    garanti belgesi duruyorsa bir sıkıntı olmaması lazım hocam ama yine de arayın sorun isterseniz. İletişim için;http://www.monsternotebook.com.tr/yardim.aspx?yrd=217&lang=tr-TR
  • MAİL ATTIM MONSTER A BAKALIM NASIL BİR CEVAP GELİCEK
  • silent.cry kullanıcısına yanıt
    birçok kez verdim servise faturayı sormadılar bile 1-2kere garanti belgesine bakmışlardı okadar
  • Benim mailime 3 haftada cevap gelmişti ancak aradığınız an müşteri temsilcisi ile görüşebiliyorsunuz aramanızı tavsiye ediyorum çok daha hızlı sonuç alırsınız.
  • gönderin servise yağına suyuna baksın temiz kağıdı versinler alın söz uçar yazı kalır
  • MONSTERLA GÖRÜŞTÜM ONLARDA DÖNÜŞ YAPTILAR. SADECE ÜRÜNÜN KENDİSİ OLMASI YETERLİYMİŞ. ÇOK İLGİLİLERDİ VE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞTILAR. MONSTER EKİBİNE VE FORUMDA İLGİLİ ARKADAŞLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
  • yaa yaa bu yönlerini de göstermek lazım onların
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.