Şimdi Ara

garanti bozma sonrası parça gonderme yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ben ekran kartımla ilgili cok sıkıntı yasıyorum teknik sevise verdig imde uzun sure bekliyor sorunun yarısı cozulmus olıyor ben garantiyi bozssam herangi bir sorunda ne yapıcam parçayı kime gondericem acil destek



  • Tüketici hakları çerçevesindeki haklarınızdan vaz geçerseniz ne yazık ki sonrası firmanın vicdanına kalıyor.
  • yok mesela ekran kartını bozdum ben ekran akrının fabrikasın gondersem olurmı
  • Benim bildiğim markanın anlaştığı teknik servislere yolluyabilirsiniz eğer onlar sorunu çözemezse fabrikaya yolluyor size de yenisini veriyor
  • Hocam fabrika tek kisiyle ilgilenmez.sorumlunuz servis olacaktir ve garanti disi birakilan her parca size maliyet olarak geri doner.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti dışı kalırsa karta istediğinizi yapabilirsiniz.Tamir etsin diye bakkala da verebilirsiniz manava da.Asıl sorun tamir edecek adamın yine o firma olması.Belkide tamir edilemeyen bir arıza var ve size yeni bir kart göndermeleri gerekiyor.Bu yüzden de sizi oyalıyorlar.Aynı benim başıma geldiği gibi..
    Yani garantiyi bozmayın.Verin onlara baskı yapın biraz da.Eninde sonunda sorun çözülecektir.Tabi 1-2 ay alabilir.Birde araya bayram girerse vay halinize :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.