Şimdi Ara

Gameekstra'dan alışveriş yaparken dikkatli olun!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
16.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben gameekstra'dan oyuncu ekipmanları aldım. Daha önce vatandan aldığım kulaklığın performansını beğenmedim ve ardından koşulsuz iade edip gameekstra'dan kulaklık aldım. Kulaklığın açıkta modeli olmadığı için malum test edemedim bu şekilde kulaklığı aldım. Eve gelip denedikten sonra ciddi şekilde performansını hiç beğenmedim. Ardından yetkililer ile görüştüğümde benden tüketici heyetinden ürün ile ilgili dilekçe verip belge getirmemi istediler. Fakat tüketici heyeti sadece ürün bozuksa yardımcı oluyor. Yani ürün iadesi satıcının insiyatifine kalıyor. Gameekstra'da ürünü geri almadı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • Bu firma banada aynı şeyi yaptı. Adamlardan Steelseries Siberia V2 kulaklık satın aldım . Geldiğinde kutusu falan sağlamdı ama içinden çıkan kulaklığın sağ kulağa denk gelen kısmı bir insan evladının kıramıyacağı şekilde lineer kırıktı. Bu firmayı aradım ;

    1. Kulaklığı direk poşete koyup göndermek yerine neden başka bir koliye koymadıklarını sordum. Biz öyle yapıyoruz dediler.
    2. Peki kutusu sağlam, kargo poşeti sağlam ama kulaklık kırık bunuda kargo elemanlarıyla beraber tespit ettik ne yapalım dedim. Tüketici Hakem Heyetine başvurun dediler.

    Buraya dikkat tutanak tutun gönderin inceleyelim gibi insani bir cevap yok. Direk tüketici hakem heyetine gidin dediler. Bir daha kurumsal büyük firma hariç bir alışveriş yapmamak 3 e 5 e tamah edip rezil olmamak konusunda bana verdikleri 195 TL lik ucuz hayat dersi için teşekkür ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaltenDragonbane

    Bu firma banada aynı şeyi yaptı. Adamlardan Steelseries Siberia V2 kulaklık satın aldım . Geldiğinde kutusu falan sağlamdı ama içinden çıkan kulaklığın sağ kulağa denk gelen kısmı bir insan evladının kıramıyacağı şekilde lineer kırıktı. Bu firmayı aradım ;

    1. Kulaklığı direk poşete koyup göndermek yerine neden başka bir koliye koymadıklarını sordum. Biz öyle yapıyoruz dediler.
    2. Peki kutusu sağlam, kargo poşeti sağlam ama kulaklık kırık bunuda kargo elemanlarıyla beraber tespit ettik ne yapalım dedim. Tüketici Hakem Heyetine başvurun dediler.

    Buraya dikkat tutanak tutun gönderin inceleyelim gibi insani bir cevap yok. Direk tüketici hakem heyetine gidin dediler. Bir daha kurumsal büyük firma hariç bir alışveriş yapmamak 3 e 5 e tamah edip rezil olmamak konusunda bana verdikleri 195 TL lik ucuz hayat dersi için teşekkür ediyorum.

    Geçen yıl Sennheiser PC 350 almış hala kullanıyorum. Bugün de indirimi görünce Steelseries Siberia V2 aldım iki alışverişimde de sıkıntı yaşamadım. Üniversite okurken Bimekste çalışmıştım kimi müşteriye göre Bimeks vazgeçilmezdi kimi müşteriye göre de evrenin en rezil mağazasıydı. Elektronikte her zaman sorun olabilir tabi ki kimse başına gelsin istemez.

    Tüketici Hakem heyetine başvuru istemeleri de bana göre normal tek şubesi olan küçük bir firma koşulsuz iade alması ürünün elinde patlamasına neden olabilir. Bimeks bile ürün iadelerinde kırk dereden su getirtirdi müşterilere, dürüst ticaret dünya da yapılması en en zor şeydir.

    Küçük bir örnek mahallemdeki bakkal iki ortak işletiyorlar sürekli giderim. Yaş farkımızda az kaka gibiyiz. Ayaküstü her türlü geyik çeviririz bakkalda :) ama onlarda dürüst esnaf değil şimdi sigaralara zam geliyor diye hemen rafları tezgah altına indirmişler, marlboro yok mu diyorum olmaz mı dur vereyim deyip tezgahın altından veriyor ama bana veriyor sözde kankayız ya başka müşteri gelince kalmadı abi...




  • DeathAdder v2 bozulması üzerüne acil bir mouse gerekiyordu Ben bu firmadan Kinzu v2 pro sipariş ettim salı öğlen, aynı gün kargolanması gerekiyordu siteye göre. Çarşamba günü bir değişiklik olmayınca aradım ''ürün elimize bugun geldi, bugun kargoya veririz yarın elinde olur'' dediler tamam dedim, perşembe oldu yine bir değişiklik yok tekrar aradım durumu anlattım başka bir eleman çıktı ''benim dün konuştuğunuz kişiden haberim yok ben bugun veririm yarın elinde olur dediler'' yine, neyse cuma günü oldu yine değişiklik yok yine aradım neden hiçbir değişiklik yok diyerek bu seferki eleman ''sizin ürün kargoya verilmemiş'' dedi pişkin pişkin benimde kafam attı iptal ettirdim. Aynı ürünü başka bir firmadan sipariş verdim ve 1 gün içinde geldi. Ürün elimizde yok temin ediyoruz deseler anlayacağım fakat insanları yalan söylerek kandırıyorlar, ticaret anlayışları bu şekilde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laroz



    Tüketici Hakem heyetine başvuru istemeleri de bana göre normal tek şubesi olan küçük bir firma koşulsuz iade alması ürünün elinde patlamasına neden olabilir. Bimeks bile ürün iadelerinde kırk dereden su getirtirdi müşterilere, dürüst ticaret dünya da yapılması en en zor şeydir.




    Hocam bu bir özür değil madem bazı şeyler boyunu aşıyor çapın küçük o zaman yapmayacaksın. Nasrettin hoca misali ya tutarsa diyerek hesapsız kitapsız işe girip rezil olmayacaksın.Lanet olsun ki Tüketici Hakem Heyetine gitmek zorunda bırakıldım keşke mahkemeye gidebilseydim . Avukat ve Mahkeme masraflarınıda ödettirir biraz olsun hırsımı alırdım.

    Şimdi benim imkanım var gittim yenisini aldım ama olmasaydı sonuç için 3 ay beklemek zorundaydım. Böyle mağdur edici hesabı tek taraflı tutan bir firmadır. Elden gidin bakın deneyin alın ama güvenip denemeden yada netten sakın almayın.

    Aynı malı D&R dan da aynı fiyata alabilirdim. Ama kulaklığı tavsiye eden arkadaşım illa bu siteden al dedi şimdi oda mağdur.D&R dan alsam en azından koliye koyar öyle gönderirlerdi 3 kuruş için raftan alıp poşete koyup göndermezlerdi.




  • Amma dertli varmış o zaman bende anlatayım. Yaklaşık bir sene önce Sennheiser PC 333D'nin sürekli mikrofonundan bozulmasından usanıp, Metan'a değişim için bıraktıktan sonra, Gameekstradan SteelSeries 7H aldım. Eve geldim, kulaklığı taktım fakat o da ne, kulaklığın sesi sonuna kadar açıkken mikrofondan yansıma yapıyor alet. Aynı şekilde topladım ürünü, sonraki gün gittim, durumu anlattım. Tutup bana windows recorder'dan mikrofonun sesini kaydedip dinleterek test yaptılar. Sinir küpü halinde çıktım hiçbirşey söylemeden. Yine Sennheiser kullanmaya devam ettim. Bu olaydan 2-3 ay sonra kardeşimin kulaklığı bozulması üzerine verdim bu 7H'ı. Bir süre sonra kardeşim sol taraftan ses gelmediğni söyleyince içimden "Aha lacivert boyayı çıkartın, ben geliyorum." diyerek gittim yanlarına. Daha doğrusu gidicektim, sınavlarımdan dolayı babam kulaklığı bıraktı Gameekstra'ya. Aradan bir süre geçti, bizi aradılar kulaklığı almaya gittim. Arabaya bindim, kulaklığı incelemeye başladım fiziksel olarak fakat böyle değişik birşey var kulaklıkta tarif edemediğim. Uzun süredir bakmayınca heralde bana öyle geliyordur derken fark ettim sorunu, 7h yerine 5hv2 vermişler. Neyse hemen arabayı döndürdük girdim içeri durumu anlattım, olmaz öyle şey dediler. Fatura gösterin dediler, faturanın değişim sırasında kendilerinde kaldığını söyleyip kayıtlardan bakmalarını rica ettim. Baktılar, cidden faturada 7h aldığım yazıyordu. Buna rağmen 5h getirdiniz diye üstelemeye başladılar. Ben strese girince terleyen bir adamım başladım terlemeye şakır şakır. Adamlar hatta abartıp kamera kayıtlarından 5h getirdiğimizi kanıtlamaya filan çalıştılar. Neyse kamera kayıtlarından birşey bulamadılar, bu sefer kulaklığı değişim için gönderdikleri yeri aramaya karar verdiler. Öğle yemeğinde olduklarından bir dönüş yapamadı merkez. Bize merkezle konuşacaklarını söyleyip beklememize gerek olmadığını söylediler. Neyse, aradan iki gün geçti, yanlışlık yaptıklarını kabul ettiler. Fakat ellerinde 7H olmadığını onun yerine Siberia vermek istediklerini söylediler. Düşüneceğimi söyleyip 1 gün sonra yanlarına gittim. Siberia almayacağımı 7h istediğimi belirttim. Ellerinde 7H Fnatic Edition olduğunu onunda "15 lira" pahalı olduğunu söylediler. Kısacası benden yaptıkları bir sürü hataların yanında birde para istediler. Hiçbirşey demeden 15 lirayı verdim, yanlarından çıkıp gittim. Bu olayla ilgili duygu ve düşüncelerimi yazmıycam, sadece siz ne hissedersiniz benim yerimde olsanız özelden veya buradan yazarsanız sevinirim.




  • Ne rezil firmalar var cidden, bir Inventus gibi firmalara bakın bir bunlara bakın. Çok yazık. Bence bu tür konuları yukarda tutmak lazım ki kimse daha fazla mağdur olmasın.
  • Ne kadar problem yaşayan Türk varmış ya :D
    Ben yazları Almanya'ya gittiğimde SteelSeries oyuncu ekipmanı alıyorum orada 1 gün içerisinde kargoya veriyorlar sabah 10 gibi evine geliyor ürün, ve bunu tek defa yapmadım 3 defa yaptım.Dediğiniz gibi farklı firmalar olunca iş değişiyor demek ki ama size denk gelmiş her halde..
  • Orada fiyatlar da iyidir. Türkiye dışı ülkelerde herşey yolunda yürüyor. Türkiye'de işini düzgün yapan firma sayılı. Bir yaptıkları diğerini tutmuyor. Malesef ki Türkiye'de düzen böyle.
  • Madem herkes yazıyor, benim de mesajım bulunsun.

    Zamanında buradan Razer Naga indirime girince, yedek bulunsun diye bir tane aldım. Mouse elime geldi ama o da nesi, sol click diye bir şey yok. Neyse gönderdik garantiye yasal süreyi geçtik gidiyoruz. O sırada da emektar G15v2'min A tuşunun altında ki rubber yırtık olduğu ve arızalı olarak herhangi bir sitede bulamadığım için dedim hazır bu ürün garantiden gelmeyecek, atlayayım gideyim mekana bir sorayım hem de klavye bakayım. 2 gece önce de orta siklet maç yapmışım kafam gözüm şişmiş, tek göz kapalı. Neyse gittim, az asabi bir şekilde anlattım durumu "sizin mouse gelmiş zaten" şeklinde gayet lakayıt bir cevap ile mouse'ı aldım. Dedim hazır gelmişken bir de G510 alayım ki işte "eşek aynı çukura iki kez düşmez" diye boşa dememişler, ben düştüm.

    Ürünü alırken dedikleri "fatura kesecek arkadaş yok, faturanızı yarın göndeririz" peki dedik, yürüdük(3. çukur). Ürünü açtım ve içinden garanti belgesinin çıkmadığını gördüm(çukur nambır 4). info'lu olan mail adreslerinden kendileriyle iletişim kurdum ve garanti belgesi çıkmadığı için ürünü geri iade etmek istediğimi anlattım. Firmanın sahibi olduğunu höykürerek anlatan Arda Tepeci, garanti belgesiinin kendi sorumluluğunda değil, markanın sorumluluğunda olduğunu belirterek, ihaleyi Penta'ya bırakmak istedi. Ayrıca bir daha kendileriyle görüşmemem gerektiğini, firmasının bir daha bana ilgi - alaka göstermeyeceklerini de net bir şekilde belirtti(bu noktada karşımdaki firma sahibi ergen olabilir, veya kuzeni de yazmış olabilir).

    Hah fatura diyordum. 02.09.2013 tarihinde düzenlenen fatura, 31.10.2013 tarihinde mail olarak elime ulaştı. Göndermişler ama kargo beni bulamamış. Bu yalana da bayılıyorum, herkesin ardına sığındığı olay bu. Ürün arızalı diye fazla da üstelemek istemediğim için "kargo bilgilerini verin bir kontrol edeyim, beni bulamayan arkadaş kimmiş ?" de demedim. Neyse G510'u gönderdik(space tuşunda çift tıklama, lcd changer tuşunda da sorun vardı), aradan geçti 2,5 ay gibi bir süre geçti cihaz ancak geldi elime ve bugün deneme şansım oldu. O da nesi DEL tuşuna basınca içeri giriyor.

    Sanırım yine garantiye göndermem ve en az 2 ay beklemem gerekecek. Ha kargo parası, ya 3-5 liranın hesabını yapmayalım değil mi artık o kadar. Paramızla rezil olalım ama kargo dersek de küçük hesap peşinde olalım.
    Gameekstra'dan alışveriş yaparken dikkatli olun!




  • Siteden 02.04.2014 tarihinde Stellseries marka kulaklık satın aldım. 365 liralık alışverişimin üstüne, Bahçelievler'den Beşiktaş'a gelecek ürün için 7 liralık kargo ücreti vererek ilk golümü yemiş oldum. Ürünün Beşiktaş yerine Ankara'ya gönderilmesiyle 2. golü yedim. Kendilerini arayıp "sattığınız ürünün takibini yapmıyor musunuz? " diye sorduğumda "Bizi ilgilendirmiyor, kargo şirketinin hatası diyerek kestirip attılar. 5 tane şube gezen kargo hala elime ulaşmadı. Üstüne siteye baktığımda ürünün Çankaya'ya teslim edildiğini görüyorum. Sözde Müşteri temsilcisine " Ürünü kim teslim almış" diye soruyorum, bana otomatik mail ile cevap veriyor. Arkadaş aklına uyduk iyice incelemeden alışveriş yaptık. İnşallah ürün elimize sağlam ulaşır ki sanmıyorum onca yer gezdikten sonra tek parça geleceğini. Siz siz olun müşterisinin memnuniyetini ilk sırada tutan yerlerden alışveriş yapın.




  • bence o kadar da sağlam bir site değil sorunlu, en temizi gidip peşin almak ya da bildiğin sitelerden almak. sipariş veriyorsun bugün yarın kargoya verilecek, yok depodan çıkmadı cart curt diye oyalıyorlar. 3-5 gün sonra falan veriyorlar kargoya, kargo takip no'su vermeleri de sıkıntı. ben bir kere alışveriş yaptım daha da yüzde elli indirim yapsalar yapmam. ha kendi yerine gidip elden alabilirim fakat internetten bir daha asla. şikayetvar yada sözlüklerden falan araştırabilirsiniz problem yaşayan çok.

    yani işin özü 20-30 lira indirimli diye 1 hafta ürün beklemeye gerek yok. adamlar verdiği sözü tutmuyor ve savsaklıyor işlerini.
  • Hep olumsuz yorumlar yapılmış ben de başımdan geçen "kısmen" sorunsuz alışverişi anlatayım öyleyse. Sanırım bu yaz başlarıydı mouse+mousepad filan aldım yaklaşık 250-300 lira civarı tuttu. Almadan önceki görüşmelerimizde oldukça ilgiliydiler. Sonrasında ayın 6'sında saat 12 gibi siparişi verdim ve saat 5-6 civarı kargoya verildi. Daha sonra takip numarasından baktım ve adresin yanlış olduğu fark ettim. Hemen kargo şirketini aradım ama ulaşabilmek ne mümkün? Gameekstra ile iletişime geçtim ve E-Ticaret Sorumlusu Mehmet bey ile görüştüm. Ürünün kendilerinden verdiğim adres ile çıktığını ve bunun kargo şirketiyle ilgili bir sorun olduğunu ama kendisinin görüşüp doğru adrese ulaşmasını sağlayacağını söyledi. Bizim mahalleye semtteki diğer şube baktığı için kargo tekrar ana şubeye gitti oradan doğru şubeye geldi ama kargo şirketinin dediğine göre bulunduğum yere sadece belli günler teslimat yapıyorlarmış. O yüzden bir gün de öyle bekledim. 6'sında verdiğim sipariş kargodaki sıkıntı nedeniyle 9'unda geldi ama bu süreçte Gameekstra oldukça ilgiliydi. Söyleyebileceğim tek kusur ürünlerin kargo poşediyle yollanmasıydı. Açıkçası bir kutuda gelmesini bekliyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErayG-TR -- 21 Eylül 2014; 15:15:03 >




  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gameextra.com'dan 2.5 milyarlık monitör alacakdım tam firmayı araştırdım iyi ki araştırmışım vazgeçtim :)
  • bende razer mamba 16000 alacaktım. en uygun gameextra da 550tl idi. ancak tahmin ettim genelde kurumsal olmayan yerler ucuz oluyor kurumsallar ile rekabete giriyor ancak hizmette aynı oranda düşüyor. hani dedim belki bunlar vitrindeki ürünü kutuya koyup gönderecekler veya belkide kendi kullanıyor 1-2 ay sonra silip kutuya koyup gönderiyor. belkide arızadan tamir edilip firmaya gelmiş bir ürün vs bir sürü şey düşündüm. ki yukarıda yazılanlar bana bu düşündüklerimin doğru olduğunu yansıtıyor. direkten dönmüşüm. açıkçası aradabir girip gameextra internetten bakıyordum mağazadan alma durumum yok ancak bu yorumlardan sonra daha mağazayada gitsem indirimde olsa bişey almam.

    bu kadar oyun malzemesi pro malzeme satıyorlar içlerinden biri bu konuyu görmemişmi buda çok şaşırtıcı. herkes hata yapar en azından deki geçmişte hatalıydık şimdi mantığımız değişti falan de.

    benim bir arkadaş vardı mağaza müdürü. satılık eşyaları kullanır temizler tekrar vitrine koyar satardı. diyordum olm tamam yemiyorsunda ürünü bu helal mi la derdim dinlemezdi. yani muhattap olduğumuz kişinin kendi, kurumsal firmada da olsa bireysel de olsa çok önemli.




  • İki gün önce gameekstradan neredeyse yarı fiyatına steelseries elite prism aldım. Tüm ayarları yapmama rağmen mikrofonu çalışmıyordu. Birçok kez aradım her seferinde açtılar, yardımcı oldular ve teamviewer desteği sağlayıp sorunun bende olmadığını söylediler. Dükkana gittim 1dakika içinde değişimi yapıldı ürün kontrol edilip verildi. Bilgisayarımdaki tüm usb slotları 3.0 olduğu için mikrofonu çalıştıramıyorum yeni güncelleme beklemem gerek buna rağmen bilgisayarımı alıp gelirsem yardımcı olacaklarını söylediler. Yarın birdaha gideceğim.

    Böyle bir konu gördüm haklarını yiyemem arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NemesisRelationship -- 12 Temmuz 2016; 3:42:49 >
  • ÖNCELİKLE ŞUNU DİYEYİM ; GENELDE BU TÜR DURUMLARDA FİRMA YETKİLİSİ BAZI KİŞİLER MÜŞTERİ KILIĞINDA OLUMLU YORUMLAR YAPARLAR. ŞU ANA KADAR OLMADIYSA DA YAKINDA OLMAYA BAŞLAR. AMAN KANMAYIN ALDANMAYIN AMAN DİYİM DİKKATLİ OLUN.

    GELEYİM OLAYA.. ŞU AN SAAT SABAH 05:28 VE BEN GECE 02:30 DEN BU YANA GAMİNG MONİTÖR ARAŞTIRIYORUM. İNTERNETTE FİYAT ARAŞTIRMASI YAPARKEN BU DÜZENBAZ FİRMANIN SİTESİNDEKİ MONİTÖR FİYATLARINI GÖRÜNCE RESMEN DİBİM DÜŞTÜ. CİDDİ MANADA UCUZA SATIYORLAR ÇÜNKÜ. AMAZONDAN ALIP UCUZA MI SATIYORLAR DİYE BİLE DÜŞÜNMEDİM DEĞİL. HA ŞÜPHELENMEDİM DEĞİL ŞÜPHELENDİM. AMA AKLIMA GELEN EN MANTIKLI ŞEY ŞU OLDU: DEFOLU ÜRÜNLERİ UCUZDAN YURTİÇİ VE DIŞI TOPLU OLARAK TOPLAYIP BİRKAÇ TEKNİK SERVİS MÜDAHALESİ SONRA PİYASA FİYATININ ALTINA (AMA ASLINDA YÜKSEK BİR KÂRLA) UYGUN FİYATLARDAN SATIYORLARDI.. RAKİP FİRMALARA KIYASLA FİYAT FARKLARI 50~200 TL ARASI DAHA UCUZ GÖRÜNÜYOR. ÜRÜN FİYATININ YÜKSEKLİĞİNE GÖRE ARTIYORDU İNDİRİM ORANLARI..

    YILLAR ÖNCE MECİDİYEKÖY'DE X BİR FİRMADA ÇALIŞTIĞIM İÇİN İŞİN KATEKULLELERİNİ VE BU SEKTÖRÜN TUNGARALARINI AZ BUÇUK BİLİYORUM. ÇAPRAZ DEĞİŞİM DENİLEN İADELİ ÜRÜNLERİN FARKLI MÜŞTERİLERE TEKRAR TEKRAR SATILMASI BAŞTA OLMAK ÜZERE SINDIRMA-YILDIRMA POLİTİKASI ÜZERİNDEN SATIŞ YAPIYOR BU GAMEEXTRA.COM . VE %80 ORANLA EN SONUNDA; "LANET OLSUN HARAM ZIKKIM ZEHİR OLSUN ALMIYORUM KALSIN ÜRÜN ONLARDA.." DEYİP İŞİN PEŞİNE DÜŞMEKTEN VAZGEÇİYOR MÜŞTERİ. NEYSE DÖNEYİM KONUYA,, AZ ÖNCE SEPETİ ÖDEME AŞAMASINA KADAR GETİRDİĞİM ASUS VP247H OYUNCU MONİTÖRÜNÜ ALMAKTAN KIL PAYI KURTULDUM. HAMD OLSUN ALLAHA Kİ KART BİLGİLERİMİ DOLDURMUŞKEN BİR AN ÖDEME BUTONUNA TIKLAMADAN ÖNCE DURUP Bİ BAKAYIM ŞU FİRMANIN ADINA DİYE AKLIMA GELİVERDİ.. YAZDIM GAMEEXTRA.COM GÜVENİLİR Mİ DİYE GOOGLE'A.

    AMAN ALLAHIM! ŞİKAYETVAR.COM'A BİR GİRİP BAKIN MADURLARIN SAYISINA. SONRA DA BURASI ÇIKTI GELDİM BURADA BU DURUMU PAYLAŞAYIM DEDİM. AKAKCE.COM'DAN ARATIP GÜVENDİĞİM VE BİLDİĞİM DİĞER FİRMALARIN BİRİNDEN SATIN ALACAĞIM. SİZ SİZ OLUN SAKIN TUZAĞINA DÜŞMEYİN GAMEEXTRA.COM 'UN. VE MUTLAKA sikayetvar.com'DAN BAKIN MADURLARIN YAZILARINA. BİN KÜSÜR LİRALIK OYUNCU KOLTUĞU ALANLARDAN TUTUNDA DESKTOP GAMER PC ALANLARA KADAR NİCE MAĞDURLAR OLMUŞ. EĞER SİZ DE BENİM GİBİ SON ANDA KURTULMUŞSANIZ VERİLMİŞ SADAKANIZ VARMIŞ DEMEKTİR. ŞANSLISINIZ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yentibaba -- 12 Temmuz 2016; 5:41:53 >




  • şimdi vatan ile ilgili şikayet konusu açsan burası dolar, teknosa ile şikayet konusu açsan dolar. neticede birisi iş yapıyorsa illaki hataları olacaktır. ancak bu firmadan hiç alışveriş yapmadım ve bu okuduklarımdan anladığım bu firma pek şikayetleri takmıyor.

    hani ürünlerde kalite kalite ayrılır bu sadece domateste olmaz, koyundan tut çimentosuna, kağıttan tut, kömürüne kadar kaliteler sınıflandırılmıştır hatta rakamlar konuşur yani bu kömür atıyorum 1 kilogramında 440kilojoule ısı enerjisi açığa çıkarır gibi rakamlar vardır. şimdi kimse sakın zannetmesin elektronikte fabrikalarda banttan her çıkan ürün aynı. mutlaka %100 hatasız, biraz hatalı ama satılabilir, ve hatalı satılamaz gibi sınıflara ayrılıyordur. bu benim tahminim. bu tip satılamayan ürünlere piyasada hatta ıskarta denir. ve bu ıskarta malları piyasadan toplayıp satanlar vardır. zannedersem elektroniktede bu durum söz konusu.

    bir diğeri ise bakıyorum akakçe.com gibi sitelerde sürekli yeni firmalar türüyor ve çok ucuza satılan ürünler oluyor. ayrıca vitrinlerde bir sürü ürünler duruyor ve bu ürünler çöpe gitmiyor satılıyor. garantiye giden birebir değişim alan ürünler eskisi tamir olup tekrar satılıyor olabilir. şimdi bu tip ürünler risklidir ve bunu teknosa alsa teknosadaki şikayet oranı artar vs. tahminen böyle küçük firmalar kuruluyor bu ucuz ürünü onlar alıp satıyor böylece vatan teknosa gibi yerlerin adına leke sürülmemiş oluyor. bu küçük ve ucuz firmada 1-2 yıla kadar batsa bile kimsenin umrunda olmuyor zaten hemen yenisi kuruluyor.

    bir diğer taktikte yok yılbaşı indirimi sevgililer günü indirimi adı altında indirim yaparak bu vitrindeki test ürünleri vs hatalı yamalı ne varsa millete itelenmesi. bu tip indirim zamanında çok dikkat ediyorum hatta özellikle indirim haftasının 1-2 hafta geçmesini bekliyorum çerçöp satılsında ondan sonra bakim diyorum.

    buradaki zor durum gerçekten dürüst küçük ve ucuz firmalarda onların para kazanması zaten zor birde bu lekeden onlarda nasibini alıyor güvenilmez damgasını üzerilerinden zor atıyorlar iyice işleri zorlaşıyor.

    ha eskiden yurtdışında da defolu tamir görmüş ürünleri yeni diye kakalıyorlardı. şimdi artık new but opened, refurbished gibi tamir olup geldiğini hatta orjinal firmadamı tamir oldu dışarıda bir yerdemi bunu belirtiyorlar ancak tabi ona görede fiyatı uygun oluyor. ebay de falan adamlar kutudaki çizikten bile bahsediyorlar isimlerine leke gelmesin diye bizde bundan biri bahsetse böyle adamlarda varmış vay be diyoruz yada kesin bunun ürününde problem vardır diyip işkilleniyoruz ters teper kimisine. işte ticaret dürüstlükle olur zenginlik öyle gelir diğer ülkelerde o yüzden dünya markaları var mümkün olduğunca dürüstler ve bu dürüstlük çizgisini her zaman daha yukarıya taşıyorlar bilim teknolji vs hikaye. güya biz müslüman ülkeyiz müslüman dürüst olacak dürüst.




  • Yazdığım post için güncelleme;

    Bugün gameekstraya gittim bilgisayarımla. Hallettiler ve sorunsuz kullanıyorum.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.