Şimdi Ara

Gameekstra'dan alışveriş yaparken dikkatli olun! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
16.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Beyler ben mad catz maus sparişi verdim 3 gün önce bu gün aradım dispirtör henüz getiremedini hava şartlarından dolayı isterseniz paranızı iade edelim yada bekleyin 20 gün içinde ürün gelicektir dedi sizce ne yapmalıyım??
  • Gameekstrada 4 tane urun siparisim oldu 2si mousepad 1i mouse 1i klavye olmak uzere hepsinde de urunler kusursuz geldi. Teknolojik eşyalar birazda sans isi olabiliyor ozellikle kargoda da esyalara nasil davrandiklari malum.
  • Bir daha vatan dışında bir yerden alırsam gelin beni siiiiiiiii
  • Monitör aldım ne kadar zorlasam da değişim yapmadılar dedim daha pahalı bir şey alıcam şirket para kazanıcak yok dedim bu monitörü asusa verip paketletmiyor musunuz onun parasınıda vericem gene yok arkadaş elimde kaldı monitör asusvg248 hiç de beğenmedim bildiğin elimde patladı 1.300tl :/
    onun dışında fiyatları iyi istanbuldaysanız gidin şubeden alın gelin kargoyla uğraşmayın fakat üründen eminseniz alın benim gibi ortada kalmayın sonra.
  • Bir süredir takip ettiğim bir monitörün siparişini dün kendilerinden geçtim. Şu âna kadar herşey yolunda gitti. E-mail'lerime dönüş yapmadılar. Fakat telefon ile aramalarımda kendilerine ulaşıp merak ettiğim hususların hepsini rahatlıkla sordum, ilgili bir şekilde cevapladılar. Hatta, son görüşmemde ( kıdemli olduğunu zannettiğim ) bir hanımefendi bana, kargo takip numarasını sisteme zamanında girmeyen elemanlarına ufak bir fırça çekeceğini de söyledi.

    Bakalım, umarım paketlemeyi sağlam yapmışlardır ve monitörden ölü piksel çıkmaz. Gelişmeleri buradan yazacağım.
  • Gameekstra firması ile yaşadığım tecrübenin devamı:

    Monitör, siparişi vermemden 1 gün sonra kargo şubesine geldi, teslim almaya gittim. Lâkin ürünün kutusu belli ki daha evvelden çokca sefer açılmıştı. Samsung'un orjinal koruma bandı yırtılmış, üzerinden bildiğimiz bir koli bandı geçilmişti. Bunun yanında, ürünün kutusu üzerinde benimle ilgisi olmayan birden fazla kargo etiketi farkettim, çoğunun üzerinde Koyuncu ( Samsung monitörlerin Türkiye distribütörü sanırsam ) ismi vardı. Tahminim, bu ürünün bir sebebden ötürü distribütöre birkaç kez gidip geldiği şeklinde oldu.

    Vaziyet böyle olunca mönitörü hiç teslim almadan doğrudan kargocuya ' iade ' için orada bıraktım. O sırada kendilerini bilgilendirmek için Gameekstra'yı da aradım, fakat sanırım paydos ettiklerinden dolayı ( saat 17.15 civarıydı ) telefona bakan olmadı. Daha sonra ürün kutusunun fotoğraflarını çekip kendilerine e-mail attım, lâkin yine hiç dönen olmadı.

    Hülâsa, şükür ki ben ' Kapıda Ödeme ' şeklinde satın almıştım. Yoksa onca parayı geri alabilmek için uğraşıp duracaktım sanırım. Evet, kendilri belli ki küçük bir firma, yâni ayıplı çıkan ürünleri telâfi edecek gücü kendilerinde bulamıyor olabilirler. Fakat e-mail'lere dönüş yapmama, hoş bir davranış değil. Ayrıca ayıplı ürünün kabahati de benim olmamalı, ki o yönden bakarsak müşteri olarak ben, o firmadan da küçüğüm. Benim haklarımı küm savunacak peki ? Şahsen kendilerinden çekindim, başım ağrısın istemem, bilmiyorum, kendilerinden artık alışveriş yapar mıyım?..


    Gameekstra'dan alışveriş yaparken dikkatli olun! Gameekstra'dan alışveriş yaparken dikkatli olun!




  • Kesinlikle uzak durulması gereken firma!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burdan monitor almıştım fakat ölü piksel çıktı değişim için yolladım ama kabul etmediler. Bende thh ye başvurup 6 ay sonra paramı aldım. Müşteri hizmetleri sıfır adamlarla konuşulmuyor lakayıt ve bağırarak konuşuyorlar. Adamlar zannediyorki nasıl olsa bir müşteri kaybederiz ama durum öyle değil beni ve çevremdeki kişileri kaybettiler. kimseye önermem burdan alışverişi
  • kubilayyy1 K kullanıcısına yanıt
    kıskıskıs K kullanıcısına yanıt
    Bu iki arkadaşı dikkate almayın firmanın kendi adamları her yerde övüp duruyorlar..

    Uzak durun bu firmadan...
  • Bu karaktersizlerden alış veriş yapmayın kesinlikle alış veriş yapmayın 3 bin liralık alışveriş yaptım. Driverlar yüklenmemiş Sözde oyun bilgisayarı oyuna bir girdim pişman oldum girdigime böyle bir ürün olamaz ya parcalarmı uyumssuz çözemedim yarın başka teknık servise baktıracagım birde arıyorum bilgi almaya çalışıyorum nasıl olcak nasıl gidecek ukalalık yapıyor lanet olası sadece parayı alana kadar bunlar bu foruma üyeliğim bile yoktu bunlar icin açtım onun ıcın dikkatli olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzak durmak lazım
  • Bu bakkaldan bozma firma formatıyla işi yürütüyorlar.Alışveriş yapmadan önce dikkatlice düşünülmesi gerek.Adam yerine koymuyorlar ve paranla rezil oluyorsun.
  • Bende az önce bir konu açtım gameekstra ile ilgili ardından bu konuyu gördüm neredeyse herkes aynı şeyi düşünmüş demek ki bu firmadan uzak durulması gerekiyor. Keşke alışverişten önce okumuş olsaydım bu yorumları..
    https://forum.donanimhaber.com/gameekstra-dan-uzak-durun--131279838
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Solid State Disk

    Gameekstra firması ile yaşadığım tecrübenin devamı:

    Monitör, siparişi vermemden 1 gün sonra kargo şubesine geldi, teslim almaya gittim. Lâkin ürünün kutusu belli ki daha evvelden çokca sefer açılmıştı. Samsung'un orjinal koruma bandı yırtılmış, üzerinden bildiğimiz bir koli bandı geçilmişti. Bunun yanında, ürünün kutusu üzerinde benimle ilgisi olmayan birden fazla kargo etiketi farkettim, çoğunun üzerinde Koyuncu ( Samsung monitörlerin Türkiye distribütörü sanırsam ) ismi vardı. Tahminim, bu ürünün bir sebebden ötürü distribütöre birkaç kez gidip geldiği şeklinde oldu.

    Vaziyet böyle olunca mönitörü hiç teslim almadan doğrudan kargocuya ' iade ' için orada bıraktım. O sırada kendilerini bilgilendirmek için Gameekstra'yı da aradım, fakat sanırım paydos ettiklerinden dolayı ( saat 17.15 civarıydı ) telefona bakan olmadı. Daha sonra ürün kutusunun fotoğraflarını çekip kendilerine e-mail attım, lâkin yine hiç dönen olmadı.

    Hülâsa, şükür ki ben ' Kapıda Ödeme ' şeklinde satın almıştım. Yoksa onca parayı geri alabilmek için uğraşıp duracaktım sanırım. Evet, kendilri belli ki küçük bir firma, yâni ayıplı çıkan ürünleri telâfi edecek gücü kendilerinde bulamıyor olabilirler. Fakat e-mail'lere dönüş yapmama, hoş bir davranış değil. Ayrıca ayıplı ürünün kabahati de benim olmamalı, ki o yönden bakarsak müşteri olarak ben, o firmadan da küçüğüm. Benim haklarımı küm savunacak peki ? Şahsen kendilerinden çekindim, başım ağrısın istemem, bilmiyorum, kendilerinden artık alışveriş yapar mıyım?..


    Gameekstra'dan alışveriş yaparken dikkatli olun! Gameekstra'dan alışveriş yaparken dikkatli olun!



    Asla ve asla kargo takip numarası vermiyorlar hocam okadar ilgisizler yani :) 4 kez mail attım kargo takip numarası için. gelen cevap aras kargoya verilmiştir ürününüz. Aras kargonun canlı desteğine yazdım ismimden kendim takip numaramı öğrendim ne yazıkki :)




  • Bu konunun hep yukarda kalması lazım.
  • O zaman ben de başımdan bugün geçen olayı anlataym. 14.09.2016 da gameekstradan aldığım razer blackwidow chroma cihazımın bazı tuşları'nın algılanması ilk günden bozuktu ama f1-10 arası tuşlarda olduğundan pek umrumda değildi ama ne zaman autocad kullanmaya başladım f tuşlarına da ihtiyacım arttı işte bu yüzden servise yollayacaktım ama uzun zaman içerisinde faturayı kaybetmişim arayıp Aral'a kendim göndermek istediğimi söylediğimde de faturayı gönderemeyiz siz bize gönderin biz kendimiz yönlendiririz dediler ve bunda aşırı derecede ısrarcı oldular ama yorumları okuduğumda bu herifler serviste de hile yaparlar dedim ve arala kendim göndereceğimi söyleyip kapattım telefonu. Satış sonrası destek 0 asla ama asla önermem.


    Edit: Merak eden olursa diye aralı arayıp faturayı bana iletmediklerini söyledim. Aral müşteri hizmetleri sağolsun sistemlerinden seri numarasından kontrol ederek kabul ettiler cihazı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toedwarrior -- 16 Temmuz 2018; 20:3:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.