Şimdi Ara

Galaxy Note20 | 20 Ultra [ANA KONU] (163. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5.853
Cevap
113
Favori
443.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fox5578 kullanıcısına yanıt

    10500 fiyat nerde var

  • Bu kodu yazdığımda RF CAL: 20220209 çıkıyor 2022 şubat üretim tarihli mi cihaz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onursl1983 O kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam, faydam olduysa ne mutlu. Cihazın ön jelatinini söktü deyince aklıma daha önce yaşadığım benzer bir olay geldi. Ekrandaki çizikler farkedilmesin diye çakallık yapıp söküyorlar hemen. Böyle insanların yatacak yeri olmasın. Pislik yaparlarsa şikayet edebildiğiniz her yere cimer, samsung genel merkez vs vs. şikayet edin onlar düşünsün. Her şekilde çözersiniz ama iyilikle ama tüketici hakem heyetiyle.

  • ahmetcalik99 A kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam :)

  • ibonline İ kullanıcısına yanıt
    Personel indirimi var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Telefonu alalı 10 gün oldu daha öncede note 5 ve 8 serisi hepsini kullandım telefonda ısınma vs felan yok pil günü kurtarıyor yoğun kullaniyorum..snapdragon lu s20 fe verip aldım tek şikayetim yüz tanıma çok iyi değil bazen deli ediyor adamı yoksa hiç şikayetim yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Hocam sizde ortalama THH ne kadar sürdü? Evrak yüklediniz mi hızlanır yazıyor orada, benimki haftasonuna denk geldiği için gelişme olmadı tabii.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetcalik99 A kullanıcısına yanıt

    Hocam o kodu çevirdiğinizde HW Rev kısmında kaç yazıyor? HW Rev Hardware Revision yani donanım revizyonu anlamına geliyor. Eğer bu mesajı görüp de 2022 cihazı olan varsa kıyaslayabiliriz. Eğer benim 2020 7. Ay cihazıyla sizin 2022ler farklıysa ısınma sorununun revizyonla çözüldüğü artık kesinleşir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ae468468 -- 27 Şubat 2022; 19:38:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ae468468 A kullanıcısına yanıt

    Ben telefon almadım ama süreç aynı. Müşteri hizmetleri sizi oyalamak için sürekli kayıt açıp size dönüş yapacağız der ama geri dönüş yapmaz o yüzden onlarla vakit kaybetmeyin. Direk thh ye başvurun. Elinizde ne kadar belge varsa sisteme yükleyin. Müracaatlar bulunduğunuz şehirdeki nüfus yoğunluğuna göre işleme alınıyor yine başvuru sayısının miktarına göre süreç değişiyor. Ortalama 1 ay ile 4 ay arasında karar çıkar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ediyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Clash of Clans :) severim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sukutuleyl S kullanıcısına yanıt

    Oynadığım tek oyun, kafamı dağıtmak için arada takılıyorum.  Galaxy Note20 | 20 Ultra [ANA KONU]  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 27 Şubat 2022; 20:20:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün götürdüm yüzlerine saydım sorgu sonuçlarını, müşteri temsilcisi ile görüşme kaydını, kestikleri faturanın usulsüz olduğunu söyledim. Ürünü iade edeceğim derhal ücreti iade edin dedim. Patron yok yarın gelin dediler. Bakalım yarın da gideceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rsstugrul kullanıcısına yanıt

    Hocam ne yaptınız? Şarj süresinde değişme oldu mu? Daha da önemlisi google play hizmetlerinin şarj tüketimi ne oldu? Bende hala 8. Sırada şarj tüketen uygulama ve %0.7 şarj tüketmiş bugün.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 27 Şubat 2022; 21:36:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
     Galaxy Note20 | 20 Ultra [ANA KONU]   Galaxy Note20 | 20 Ultra [ANA KONU] 

    Hocam epeyi fark etti
    Bugün WiFi ve mobil veri ortak kullanımda bu şekilde oldu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Google Play yarın daha da düşecek diye düşünüyorum
    Bu arada Bluetooth full açık ve devamlı senkronize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rsstugrul -- 27 Şubat 2022; 21:43:8 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rsstugrul kullanıcısına yanıt

    Benimkinden tek farkı, bluetooth bende sürekli kapalı sadece buds plusı kullanacağım zaman açıyorum ama ekran süreniz hala düşük. Ekran tazeleme hızınız 60 hz mi 120 hz mi? Birde şarj ederken hızlı ve süper hızlı şarjı kapatmış mıydınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Ekran 120 hz de Hocam ve hızlı şarj ile şarj etmiştim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu akşam da normal şarj ile deneyeceğim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onursl1983 O kullanıcısına yanıt
    Patronu aramak bu kadar zormuymus, benim bile sinirim bozuldu. Böyle haksızlıklara tahammül edemiyorum. Yarın inşallah çözülür hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.