Şimdi Ara

fx 6350 ye rx 570 takılır mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhabalar
    Daha öncede yazmıştım x4 925 işlemcimi fx 6350 ile değiştirdim hesaplı denk geldi bende aldım maksatım çok büyütmek değildi zaten bütçe kısıtlıydı

    ama şimdi ekran kartına takıldım kaldım
    fx 6350
    10 gb ram
    msı 970a
    2 adet 750 evo ssd
    ekran kartım nvdia 9500 gt


    9500 gt den kurtulmak stiyorum pubg filan rahat oynamak istiyorum
    rx 570 alsam işlemci ram geri kalırmı almalımıyım yoksa rahat kulanırmıyım

    yada başka ne almalıyım fiyat olarak en yükske rx 570 ama daha üstü yok oda hepsiburada kamanyada 750 tl ondan yoksa hep aşağı modellere veya 2. el kartlara baktım

    sizde varsa güçlü 2.el oda olur

    bi yardım lütfen ne almalıyım

    ha bide not psu zalman zm500L




    _____________________________
    '' HİÇ KİMSE SINANMADIĞI GÜNAHIN MASUMU DEĞİLDİR. ''




  • Ekran karti degisikligi kesinlikle arti getirir ama bu sefer de anlik FPS dususleri, anlik takilmalar ile karsilasabilirsiniz cunku CPU yetersiz kalir ekran kartini %100 besleme konusunda. Kisa vadeli olarak size zaman kazandirir tabii, 750 liraya Rx 570 cok net alinir.
    _____________________________
  • fx 6300 ve rx 570 kullanıyorum 4.4 ghz OC ile oyunlarda gpu %100 darboğaz oluşturmuyor
    _____________________________
    "Fear. Fear attracts the fearful, the strong, the weak, the innocent, the corrupt. Fear. Fear is my ally."

    Darth Maul
  • teşekkür ediyorum ilginiz için

    ben bu kartı alınca param boşa gitmez yani demi uzun yıllar kullanabilirim
    _____________________________
    '' HİÇ KİMSE SINANMADIĞI GÜNAHIN MASUMU DEĞİLDİR. ''
  • 9500gt ile 2019 da oyun oynamak. İyi sabretmişsiniz, rx560, 1050ti alırsanız darboğaz olmayacaktır.
    _____________________________
  • napolyon94 kullanıcısına yanıt
    oynayamıyorum ki zaten :D pubg de ateş edemiyorum tam öldürecekken titriyor takılıyor yada adamlar seke seke geziyor :D bende bilgisayarı kırmamak için değiştirmek istedim ekran kartını :D
    _____________________________
    '' HİÇ KİMSE SINANMADIĞI GÜNAHIN MASUMU DEĞİLDİR. ''
  • arkadaşlar internetten hesaplı r9 380 strıx cuII mi ne yazıyor ondan aldım şu an problemsiz çalışıyor
    pubg yi de iyi oynamaya başladım ama bi format atsam herhalde daha ii olur demi bu değişikliklerden sonra
    _____________________________
    '' HİÇ KİMSE SINANMADIĞI GÜNAHIN MASUMU DEĞİLDİR. ''
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Rx570 daha iyi seçim olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Dh nin yeni ahlaki erdemleri;
    hırsızlık, fuhuş, ahlaksızlık.
    bunlarla ilgili eleştiri yaparsanız ceza alırsınız.
    fahişeye fahişe, hırsıza hırsız, ahlaksıza ahlaksız diyemezsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.