Bildirim
futbol maçı izlemeye en ideal led tv ?


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
2900 e sony 55nx satılıyor araştır bence süper gider her zaman büyük al tv ye ;) -
Hareketli görüntü demek daha doğru olur sanıyorum, Led seçiminde o marka bu marka al diyenler var bu tam bir saçmalıktır, neye göre diyorlar onuda anlamış değilim, neyse konuya dönersem !
İşin gerçeğine dönersek, doğru panel önemlidir ama en önemli detay sizin kullandığınız sinyal taşıyan teknolojinin durumudur !
Kaliteli hd recier, kaliteli hdmi kablo, kaliteli uydu bağlantısı ve kablo seçimi, kaliteli topraklaması tam elektrik prizi kaliteli voltaj sabitleyici !
Diyeceksinizki ben ne yazdım sen ne yazıyorsun, malesefki işin gerçeği bunlardır !
Yukarda yazdıklarım yoksa yada eksikler varsa, bugün tartışmasız en iyi panellerden biri olan Samsung ES8000 alsanız dahi bu panel size en fazla %40 performansını verecektir, aksini iddia eden varsada, ben panel tavsiye ederim demesin yalan söylüyor demektir !
Diğer gerçekse Türkiye şartlarında televizyon amaçlı izlenecekse Led serilerine fazladan para vermek manasız, Digital yayın var denilsede sadece lafta olan bir detaydır, Türkiye kanallarının %90ı halen 16:9 yayını kullanmıyor, bu sebeble digital yayın sadece lafta kalır !
Elbettki parası olupta Avrupa paralı yayınlarını izleyenleri haric tutuyorum, SKY izleyen biri elbetteki Led seçiminde inanılmaz detaycı ve seçiçi olmak zorunda, çunki yayın kalitesi inanılmaz yüksek seviyelerde olan bir kuruluş !
Türkiye için normal olansa Plasma serilerini almanız doğru olur, diğer sebebide 2015 senesinde nerdeyse tüm televizyon gerçeği değişecek, bugünki teknoloji sadece ekonomik seriler olarak kalacaktır, buda acı ama diğer gerçek !
2 sene için ben para verip alırım diyorsanız saygı duyarım elbetteki, kaliteli sinyal taşıyıcılarınız var ise panelin gerçek konforunu yaşarsınız !
Plasma tvde ise, seriler bellidir GT serisi ve üstü hatta S serileri sizi çok ama çok memnun edecektir, görüntü derinliğini led ve lcd panellerde aynı oranda almanız çok zordur, hd kanallardan bahsediyorum ve 16:9 digital yayın yapan SD kanallarda görüntü sizi şaşırtacak kadar üst seviyede olacaktır !
Ayırdığınız bütce ile rahatlıkla üst seviye bir plasmayı Türkiyede alabilrsiniz sanıyorum fiyatları bilmediğim için kesin birşey diyemiyorum !
Evinize gelen Dostlarınız asla abartı değildir en pahalı led paneli dahi kullansa yukarda detaylardan yoksunlarsa, sizin paneliniz görüntü kalitesine şaşıracaklardır !
Enerji sarfiyatı vs detaylar varsa kafanızda tamamen hurafe yorumlardır ciddiye almayın, Palsmalar bugün bir çok lcd ve led panellerden daha az enerji tüketiciyorlar !
-
maç izleyeceksen plazma almalısın.....
enerji sarfiyatı
42-46
led 70 80 w
plazma 180 . 200w
led a sınıfı
plazma c sınıfı
satıcıya sordum 3 lira fark yapar diyo ama .....
kullanana soralım : -
arkadaşlar bende 47lm670 var. özellikle hd kanalların maç yayınları mükemmel oluyor. renkler falan tam doğal,tertemiz.futbol için izlemek için gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. yanlız ps3 te pes 2011 oynarken performansı beğenmedim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dermeister01 -- 27 Eylül 2012; 23:40:56 > -
bencede maç izleyeceksen hareketli görüntüden verim almak istiyorsan plazma almalısın ki oda panasonic olur kanımca -
quote:
Orijinalden alıntı: 666azazel
maç izleyeceksen plazma almalısın.....
enerji sarfiyatı
42-46
led 70 80 w
plazma 180 . 200w
led a sınıfı
plazma c sınıfı
satıcıya sordum 3 lira fark yapar diyo ama .....
kullanana soralım :
Burda bazı detayları kaçırmışsınız önemli olduğu için değinmek isterim !
Panellerin enerji tüketimleri kağt üzerindeki verilerle aynı değildir !
Örnek vereyim, 55 inc plasma var, düz panel olsun yani stnadart kullanılacak !
Diğeride 42 inc Lcd yada Led olsun diyelim !
Aynı paneller aynı ortamda yanlış değerlerde kullanılırsa, plasma 160w tüketirken, 42 incler 300w tüketimle sizi şaşırtır, sebebi paneller özellikle yeni teknoloji değişti, 3D gibi bilinsiz kullanımda enerji tüketimi abartsız tavan limitlere ulaşır !
Buna nazaran plasma istesede tavan limitlere ulaşamaz, sebebi pixsel yapıları gereğidir !
Lcd-Led kesintisiz Full pixsellerle devamlı yanar en ufak performans kaybetmeden !
Plasmalar ise siyah resim tutuşlarında otomatik olarak kendilerini kaparlar, yani bir çok sahnede pixsellerin her biri farklı tepki verir ya kendilerini kısarlar yada kapatırlar !
Lcd ve Ledler ise full performs sunarlar !
Yanlışta anlaışmasın, sadece bilincsiz high and seri kullanımından bahsediyorum, led ve lcdlerin tamı olarak algılanmasın !
Uzman olmayada gerek yok aslında, herkes bu farkı test edebilir, en basit şekilyle, 42 lcd kullanan bir ev düşünün 2 saat çaık bir panel olsun, yaklaış 30 cm mesafeden ısıyı hissedersiniz, 50 inc aynı seviyede çalışan yeni seri plasmadaki bu ısıyı ancak yüzünü panel yapıştırırsanız fark edersiniz !
Neden yazdım, halen birileri plasmaların ısı yaydığını söyler yazar çizer hatta bazıları kış ayları için plasma idealdir der :)
O kadar yanlış bilgi paylaşımı varki, bu sebeblede değinmek istedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 28 Eylül 2012; 1:39:11 >
-
evet.....led düşük görünsede ek özelliklerde uçuyo...tüketimi
plazma aslında çok iyide türkiyede çakallar led i satmaya çalışıyo :)
yabancı ülkelerin satış grafikleri olsa ordan bakarak alsak.....
gibi
gözlük verseler alıcaktım 50st50e ama bi tek en üst modelde var galiba:)
favori tvlerimde
sony panasonic philips 2.500 a alıcam bişey :) sorunsuz başka masraf çıkarmıyacak bişey bakıyom aslında ...(gözlük) gibi.... -
quote:
Orijinalden alıntı: 666azazel
evet.....led düşük görünsede ek özelliklerde uçuyo...tüketimi
plazma aslında çok iyide türkiyede çakallar led i satmaya çalışıyo :)
yabancı ülkelerin satış grafikleri olsa ordan bakarak alsak.....
gibi
gözlük verseler alıcaktım 50st50e ama bi tek en üst modelde var galiba:)
favori tvlerimde
sony panasonic philips 2.500 a alıcam bişey :) sorunsuz başka masraf çıkarmıyacak bişey bakıyom aslında ...(gözlük) gibi....
favori tvlerin benm de favorilerim.üçün biri bakalım hangisi?
-
LG almayı düşünüyoruz bizde çok kaliteli her yönden. -
Kesinlikle Koreli firmalardan ürün satın almayın. Buradan TV tavsiyesi vermek çok güzel. Şu panelde bu özellik var bu da var diyebilmek daha güzel.
Ama ben size daha farklı bir şeyden bahsedeceğim.
Servis.
Koreli firmaların Türkiye servisleri bir felakettir. İnanmayan sikayetvar.com da ki şikayetlere bakar.
Bu nedenle evet marka tavsiyesi yapmak doğrudur.
3 japondan şaşmayın diyeceğim.
Kim onlar?
Sony/Panasonic/Toshiba.
Bu markaların TV'lerini aldığınızda en azından şunu bileceksiniz. Aldım, bozuk çıktı ama 3-4 ay değişim/iade için beklemeyeceğim.
En kolay ne biliyor musunuz? x bir ürünü önermek.
Benim önerim de şu.
Önce bu 3 firmaya odaklanın. Olmadı Philips' e de göz atın.
Sonra cebinizdeki para hangisi için uygunsa o modelleri tekrar buraya getirin tartışalım.
Kaliteli marka veya TV' nin kalitesi TV' nin size sundukları ile ölçülmez. Kalite bir bütündür ve satış sonrası servis hizmetlerini de, firmanın ürününe ne kadar sahip çıktığını da kapsar, bunu sakın unutmayın.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Apache40
Kesinlikle Koreli firmalardan ürün satın almayın. Buradan TV tavsiyesi vermek çok güzel. Şu panelde bu özellik var bu da var diyebilmek daha güzel.
Ama ben size daha farklı bir şeyden bahsedeceğim.
Servis.
Koreli firmaların Türkiye servisleri bir felakettir. İnanmayan sikayetvar.com da ki şikayetlere bakar.
Bu nedenle evet marka tavsiyesi yapmak doğrudur.
3 japondan şaşmayın diyeceğim.
Kim onlar?
Sony/Panasonic/Toshiba.
Bu markaların TV'lerini aldığınızda en azından şunu bileceksiniz. Aldım, bozuk çıktı ama 3-4 ay değişim/iade için beklemeyeceğim.
Bu konuda size katılmıyorum, Servis olayları Ülkelerin kanunları ile kıyaslamak gerekir !
Türkiye'de Korelileri karalamak bence doğru değil, Panasonic çokmu farklı sanıyorsunuz? değil panasonicte aynı servis sorunlarını yaşatır !
Hatta bazı konularda Korelilerdende berbat !
Devletin yapması gerek, kesin ve net cümlelerle Tüketici yasalarına netlik getirmektir !
Kanuna bakıyorsunuz, örnek vereyim !
Ayıplı ürün görsel manada izlemeyi engelleyen yada adını siz koyun hata kusur vs, ürünler ayıplı sınıfına girer ve firma tarafında değiştirilir !
Peki ürün aldınız panelde 1 tane pixsel mini led gibi görünüyor, kısaca tam bir ayıplı ürün örneği veriyorum, 1 tane ölü led p panelde sizi RUH HASTASI yapar, firma ne diyor olmaz, 3 yada 7 pixsel gibi saçmalıkları önünüze koyuyor !
İşin aslı ise aldığınız ürün tartışmasız ayıplı üründür, kanunlarda tarifi daha net açın okuyun !
Vatandaş ne yaapacak, koreli ne yapacak, satan alan ne yapacak, kısaca karma karışık boşluklarla dolu Tüketici yasaları oldukça, bu iş böyle devam eder !
-
quote:
Orijinalden alıntı: andy1
quote:
Orijinalden alıntı: Apache40
Kesinlikle Koreli firmalardan ürün satın almayın. Buradan TV tavsiyesi vermek çok güzel. Şu panelde bu özellik var bu da var diyebilmek daha güzel.
Ama ben size daha farklı bir şeyden bahsedeceğim.
Servis.
Koreli firmaların Türkiye servisleri bir felakettir. İnanmayan sikayetvar.com da ki şikayetlere bakar.
Bu nedenle evet marka tavsiyesi yapmak doğrudur.
3 japondan şaşmayın diyeceğim.
Kim onlar?
Sony/Panasonic/Toshiba.
Bu markaların TV'lerini aldığınızda en azından şunu bileceksiniz. Aldım, bozuk çıktı ama 3-4 ay değişim/iade için beklemeyeceğim.
Bu konuda size katılmıyorum, Servis olayları Ülkelerin kanunları ile kıyaslamak gerekir !
Türkiye'de Korelileri karalamak bence doğru değil, Panasonic çokmu farklı sanıyorsunuz? değil panasonicte aynı servis sorunlarını yaşatır !
Hatta bazı konularda Korelilerdende berbat !
Devletin yapması gerek, kesin ve net cümlelerle Tüketici yasalarına netlik getirmektir !
Kanuna bakıyorsunuz, örnek vereyim !
Ayıplı ürün görsel manada izlemeyi engelleyen yada adını siz koyun hata kusur vs, ürünler ayıplı sınıfına girer ve firma tarafında değiştirilir !
Peki ürün aldınız panelde 1 tane pixsel mini led gibi görünüyor, kısaca tam bir ayıplı ürün örneği veriyorum, 1 tane ölü led p panelde sizi RUH HASTASI yapar, firma ne diyor olmaz, 3 yada 7 pixsel gibi saçmalıkları önünüze koyuyor !
İşin aslı ise aldığınız ürün tartışmasız ayıplı üründür, kanunlarda tarifi daha net açın okuyun !
Vatandaş ne yaapacak, koreli ne yapacak, satan alan ne yapacak, kısaca karma karışık boşluklarla dolu Tüketici yasaları oldukça, bu iş böyle devam eder !
Ülke yasalarının değişmesi gerektiği konusunda size %100 katılıyorum.
Ancak firma var firma var.
2 tane yaşadığım örnekten yola çıkayım.
Bundan 3 sene önceydi sanırsam. Büyük teknolojik marketlerden birinden 24" LCD monitör almıştım. 3 sene kullandım. 3. senenin sonunda ürün arızalandı. Ürünün garantisi de 3 seneydi.
Neyse hemen aldığım teknolojik markete ürünü kutusu ve tüm aksesuarlarıyla teslim ettim. Faturam, garanti belgem dahil hatta kullanma kılavuzları da dahil herşeyi götürdüm oraya. Ürünü alan teknolojik market, önce gözle muayene yaptı ve ürünle ilgili şikayeti not aldı ve servis formu açtı.
Sonunda artık bekleme zamanı gelmişti. Teknoloji marketi bana servis formunda yazılı numaradan ürünün son durumunu takip edebileceğimi söyledi.
Ben de takip etmeye başladım. O dönem son tamir günü 30 iş günüydü ve Cumartesi iş günümüdür değil midir meselesi tartışılıyordu. Ben de bunun üzerine o dönem yetkili olan Sanayi ve Ticaret Bakanlığına bir bilgi edinme başvurusunda bulunup durumu sordum. Neyse Cumartesi gününün de iş günü olduğunu bana gönderen yazıdan sonra süreci beklemeye başladım.
Sanırım 20-25. iş gününde LCD monitör firması bana dönüş yaptı ve değişim yapılacağını söyledi. Kabul ettim ve beklemeye geçtim.
Sonra öğrendim ki benim monitörümü tedarik edememişler ve bana fatura bedelinin 3 te 1' inde bir monitör değişim olarak öneriliyor. Bedeli geçtim, önerdikleri monitör şaka gibiydi. Onlara detaylı olarak bu monitörün benim kullandığım monitörle yakından uzaktan alakası olmadığını panel teknolojisinin farklılığını anlattım ve eğer eşdeğer ürün ya da monitörümün yenisi ile değişim olmaz ise ücret iadesi istediğimi söyledim. 30. iş günü geçtiğinde de faks çektim. Ama umurlarında olmadı.
Bunun üzerine teknoloji markete dedim ki "Ben ürünü sizden aldım, sizi tanırım. 30 işgünü geçti bana paramı iade edin." Reddettiler.
Gerekçe olarak firmadan onay almaları gerektiğini söylediler. Bunun üzerine noterden ihtarname çektim teknoloji markete. Sonucunda LCD monitör firması bana döndü ve bu sefer aldığım ürünün yarı bedelinde ve yine dandik panelli bir monitör daha önerdi. Onu da reddettim ve ücret iadesi talebimi yineledim.
Ne derler beğenirsiniz? Biz ücret iadesi yapmıyoruz, mahkeme kararı gerekiyor. Dedim ki siz kanunları bile bile nasıl olur da uygulamazsınız? Bana ya değişimi kabul edin ya da iade miade olmaz dediler.
Peki dedim.
Gittim ürünü aldığım yere son bir kez faks çektim. Ama yine olumsuz yanıt aldım.
Bunun üzerine direkt tüketici mahkemesine verdim firmayı. Yetmedi. Sanayi Bakanlığına da dilekçe ile başvurup süreci anlattım. Hemen arkasından firma beni aradı, bizi mahkemeye vermişsiniz dedi. Evet dedim ve sizden mahkeme, avukat ve yasal faiziyle paramı istiyorum dedim.
Güldüler.
Mahkeme günü geldi. Beyefendiler mahkemeye gelemedi bile. Yazılı savunma vermişler.
Tek celsede iş bitti. Bütün mahkeme, avukatlık masrafları, mahkeme masrafları, yasal faiz dahil hepsini ödemeye mahkum kaldılar.
Gerekçeli kararı beklemeye başladım.
Çıkar çıkmaz da firmayla hiç muhattap olmayıp direkt avukata yetki verip icraya verdim. Üstüne bu masraflar ve avukat ücretleri de eklendi.
Sonunda ne mi oldu?
Firma, tüketici mahkemesi ve icra dairesine sağlam bir ödeme yaptı faiziyle.
Ama bitmedi. Bakanlık ta bunlara monitörün belki 100 katı seviyesinde idari ceza kesti.
---------------------------------------------------------------
Buraya kadar niye anlattım?
Çünkü bir firmanın ürününün arkasında durup duramadığını anlatmak için. Gelelim 2. hikayeye.
Yine bir teknoloji marketten(ama ismi bu sefer değişik) bir TV almıştım. 2 sene geçti aradan TV arızalandı. Hemen servise haber verdim. Geldiler aldılar. Aradan zaman geçti. Sürekli parça bekleniyor yalanını söylediler. Aslında parçanın tedarik edilemeyeceği belli. Neyse sonunda bana değişim olacak dendi. Ben de kendilerine ücret iadesi istiyorum dedim. Sonra beklemeye geçtim. Bir baktım durum çok kötü. Çünkü firma yalan söylüyor.
Nasıl mı? Bana rapor hazırlandı ve merkeze gönderildi onay bekliyor deniyor ama çağrı merkezleri farklı telden çalıyordu. Deneme yanılma yoluyla firmanın açıkça yalan söylediğini tespit ettim.
Bunun üzerine yine bakanlıkla temas ettim ve şikayet ettim.
Ayrıca ürünü aldığım teknoloji marketine noterden ihtar çektim.
Ancaaak, işte burada bu sefer ki teknoloji marketi müşteri memnuniyeti önemlidir diyerek bana ücret iademi yaptı. Yani firmadan onay/monay beklemedi. Demek ki müşteri memnuniyeti esas olduğunda firmalar kanunlara rağmen onları alyehimize kullanmak yerine lehimize işler de yapabiliyormuş.
O zaman neyi anladım?
Firmaların niyetini.
------------------------------
Kanunlarımız eksik mi? Evet.
Değiştirilmesi gerekir mi? Ona da evet.
Ama firmada da iyi niyet olacak.
Daha önemlisi firma sattığı ürünün arkasında duracak.
Bakın ben birşeyi tavsiye ederken 40 kere düşünür ama 1 kere yazarım.
Neden korelileri kötüledim? Çok basit. sikayetvar.com sitesine girin. Sonra arama yerine koreli firmaları yazın.
Bakın kaç tane şikayet almışlar ve ne şekilde çözmüşler veya Çözememişler.
Aynı şeyi Panasonic için yapın, Sony için yapın ve Toshiba için yapın.
Bakalım sonuçlar ne çıkacak?
Bırakalım sonuçları.
Orada yazan insanların hikayelerini dinleyin.
Nelerle uğraşmışlar bir gözatın. Nisan' dan, Haziran' dan bu yana değişim/iade bekleyen insanlar var. Hala da o insanlara ne zaman dönüleceğine ilişkin tek kelime bilgi verilmemiş.
---------------------------------------
O zaman sormak lazım.
Bir TV' nin kalitesi yalnızca panelimidir?
Peki işlemcisimidir?
Toplam komponent kalitesi midir?
Plastiği midir?
Kumandası mıdır?
Yoksa satış sonrası hizmetlerini de bütün bunlarla beraber kapsayan toplam kalite midir?
Bir televizyona, servisi bu kadar berbat iken kaliteli TV' dir diyebilir misiniz?
Peki o insan o TV' yi aldığında arızalı çıkarsa, servisin çıkaracağı problemlerin farkında mıyız? Ürün teknolojik kalitesine kefil olurken, servisine satış sonrası hizmetlerine de kefil olabiliyor muyuz? Olabiliyor musunuz?
İşte sorun burada.
Panasonic veya Sony veya Toshiba aynı sorunları yaşatıyorsa onlara da karşı çıkarım ama karşı çıkmadan önce somut verilere bakmak açısında sikayetvar.com harika bir site.
Orada sorun belirtilmemiş ise, ya da sorun belirtilmiş ancak çözülmüşse, o zaman o firmayı/firmaları suçlayamam.
Eğer türk vatandaşları ürünlerinin tamir edilmesi için veya ücret iadesi alabilmek için Kore Büyükelçiliğine başvuracak duruma gelmişse, artık bu sözün bittiği andır.
------------------------------------------------
Son olarak tüketici yasası nasıl değişmelidir.
Çok basit.
Tüketici yasasında "20 iş günü geçildiği takdirde 4 seçimlik haktan bir tanesi tüketicinin isteği doğrultusunda ürünü faturalandıran firmadan 7 gün içinde tahsil edilir. Firmanın buna direnmesi durumunda tüketici, mahkemelerde ürünün 5 misli bedeli firmadan isteme hakkına sahiptir" şeklinde bir düzenleme olursa, bütün firmalar yola gelir.
Ama buna benzer düzenleme olana dek, biz tüketiciler servisi berbat olan firmalardan ürün alışverişini kesmeli ve bu firmaları önermemeliyiz. İyi niyetli olan firmalara ise prim vermeliyiz.
Çok uzun oldu ama umarım derdimi anlatabilmişimdir.
-
samsung 358
vestel 224
lg 189
philips 156
arçelik 108
sony 41
beko 32
toshiba 26
panasonic 19
şikayet varın şikayetleri....şuanki durum bu:)
aslında bakarsan hangisi çok satılıyosa şikayeti artıyo....
samsung lider şikayette :)
lg 3. gidiyo :)
toshiba kullanıcısı az ...
sony normal...sayı
philips de çok varmış...
panasonic iyi sonuç .................gerçek liderimiz :) -
quote:
Orijinalden alıntı: 666azazel
samsung 358
vestel 224
lg 189
philips 156
arçelik 108
sony 41
beko 32
toshiba 26
panasonic 19
şikayet varın şikayetleri....şuanki durum bu:)
aslında bakarsan hangisi çok satılıyosa şikayeti artıyo....
samsung lider şikayette :)
lg 3. gidiyo :)
toshiba kullanıcısı az ...
sony normal...sayı
philips de çok varmış...
panasonic iyi sonuç .................gerçek liderimiz :)
Hangisi çok satılıyorsa, onda şikayet çok demek doğru olduğu gibi ürünlerinin arkasında durmadığının da göstergesi olabilir.
İşte burada o firmadan emin olabilmek için şikayetlerin içeriğine bakmak önemli.
Mesela az şikayet alan firmalar acaba sorun çözmüşler mi? Diğer yandan çok şikayet alan firma sorunları çözebilmiş mi? Ya da cevap vermiş mi müşterisine?
-
Koreli makarların ürününe sahip çıkmadığı maalesef doğru, pazarda en iyi olmalarının getirdiği rehavet ve şımarıklık olsa gerek. Halbuki Panasonic, Sony, Philips bu konuda çok daha dikkatli , çok daha özenli ve müşteri memnuniyetine önem veriyorlar. Philips'e facebooktan bile yazdığınızda hemen ertesi gün geri dönülüyor ve şikayetiniz çözülüyor. Kimse bunu düşünmüyor televizyon alırken ama esas markanın kalitesi satış sonrası destekte başlıyor.
Bakın arkadaşlar ;
Samsung TV hakkında 560 şikayet var, bunların son 50 ye yakını cevaplanmamış bile. Cevaplananların büyük çoğunluğu müşteriyi tatmin etmemiş.
LG hakkında 284 şikayet var ve bir tanesi bile kaale alıp cevaplanmamış!
Philips TV hakkında sadece 259 şikayet var, tamamı cevaplanmış.
Durum bu, gerisini siz düşünün.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkangl -- 2 Ekim 2012; 10:14:17 > -
pana 50st50 hd film ps3 maç yaynları için işimi fazlasıyla görür diye düşünüyorum.2500 civarı fiyatıyla da bütçeme uygun. 50gt50 serisi 3000 civarını bulursa güzel olur.ancak tr satışı var mı şu anda bilmiyorum.st50 tatminkar mıdır?buzzing sıkıntı olur mu?
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X