Şimdi Ara

Fotolarla yeni ASX (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
1
Favori
10.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bakalım zaman kimi haklı çıkaracak:)
  • Bu arada ASX yakıt tüketimi ile de şaşırtıcı olmaya devam ediyor.100 KM de ortalama 6.2 gibi bir değer yakaladım son sıfırlamadan itibaren ki çoğu kısa mesafe şehir içi toplam 450 km civarı bir kullanım sonunda. Var mı bu sınıf bir araçta böyle bir değer tutturan acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kupa_xl

     Fotolarla yeni ASX


    Jantlar 18''


    Kupa_xl merhaba,

    Resimler çok hoşuma gitti. Jantlar yakışmış. Kaç lt bu jantlar? sanırm "0" araça takıp satıyorlar. araç hangi bayide acaba?
  • Aldatmaz'da diye biliyorum.
  • ASX start&stop düşük yakıt tüketimi mitsubishi kalitesi standart:)
  • asx güzel ama malesef bu donanım paketi ile işi çok zor diye düşünüyorum.

    unforthepage kesinlikle haklısın mitsu kalitesi vazgeçilmez ama bunun yanında kia nın donanım paketi insanı çılgına çeviriyor.

    Karar vermek gerçekten çok zor ama açık ara kia bu işi götürür kanısındayım.

    Lancer gibi büyük bir atak asx den beklemiyorum.
  • Üreticiler planlamalarını uzun erimli ve birbirlerinden haberdar olarak yaparlar. ASX'in Intense donanım seviyesi Kia Sportage'la denk düzeyde. Haliyle Avrupa'da fiyatlandırması da denk. Ancak Türkiye'de Mitsubishi TEMSA tarafından temsil edildiğinden ve kötü yönetildiğinden dolayı ucube sonuçlar doğuyor. Yakın zamanda hem ASX fiyatları düşer, hem de Intense donanım seviyesi Kia Sportage'dan daha ucuz veya en kötü ihtimalle aynı fiyat seviyesinden Türkiye'ye girer. Sonuç ne mi olur? Hem şu an ASX alanlar TEMSA küskünlerine katılır, hem de atı alan Kia, Üsküdar'ı geçmiş olur. Kia Türkiye temsilcisi Çelik Motor'u kutlamak gerek. Aslında Sabancı'nın TEMSA'yı bırakacağını öğrenince içten içe sevindim, gölge etmesinler; aç gözlülükleriyle Mitsubishi gibi bir marka satış sıralamasında daha dün kurulan Çin firmalarıyla aynı basamaklarda.


    Bu arada durumun vahametini göstermek için Almanya fiyatlarını tekrar verelim:
    Kia Sportage 1.6 GDI Spirit(Türkiye'de satılan donanım seviyesi ile): 24950 Euro
    Mitsubishi ASX 1.6 Intense: 22990 Euro
    Mitsubishi ASX 1.6 Invite: 20990 Euro

    Sonuç aynı donanım seviyesinde ASX Almanya'da yaklaşık 2000 Euro daha ucuz.
    Türkiye'de ASX Invite ile Sportage arasında yaklaşık 2500 TL fark var, bu fark Almanya'da yaklaşık 4000 Euro yani yaklaşık 8000 TL. Söylenecek söz var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *ekim* -- 28 Eylül 2010; 22:23:44 >




  • Ben ASX in donanımından oldukça memnunum öncelikle bunu belirteyim. Sportage tüm model ve sınıf araçlara göre donanım olarak zengin ve çok satacak. Dizayn göreceli ona birşey demiyorum. Ancak Sportage görüş ve ferahlık olarak kesinlikle ASX ile başedemez ve kalite konusunda zamanla görülecek çok şey var. Aracın zaman içerisinde göstereceği performans ve araçtan duyulacak memnuniyet en önemli unsur. Bence kendin kullanmak için araba alıyorsan asx kiadan daha iyi bir seçenek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforthepage

    Ben ASX in donanımından oldukça memnunum öncelikle bunu belirteyim. Sportage tüm model ve sınıf araçlara göre donanım olarak zengin ve çok satacak. Dizayn göreceli ona birşey demiyorum. Ancak Sportage görüş ve ferahlık olarak kesinlikle ASX ile başedemez ve kalite konusunda zamanla görülecek çok şey var. Aracın zaman içerisinde göstereceği performans ve araçtan duyulacak memnuniyet en önemli unsur. Bence kendin kullanmak için araba alıyorsan asx kiadan daha iyi bir seçenek.


    arkadaşlar asx de güzel araba ama bu gün yaşadığım bir olayı anlatayım.diyarbakırda otomobil fuarı vardı.güya asx ile sportageyi inceleyecektim.kianın güzel bir standı vardı.mitsubishi ise katılmamıştı.sportageyi iyice inceledikten sonra bir de mitsubishi bayiisine gidiyim dedim.neyse sora sora bulduk içeri girdik.bir de ne göreyim koskoca alanda sadece bir otomobil(lancer) bir de pickup vardı.
    büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.satıcı ellerinde asx olmadığını zaten türkiyeye ilk partide 50-60 tane geldiğini bunlardan iki tanesini getirtebildiklerini ve onları da sattıklarını ifade etti.ikinci parti araçlar da 20 gün sonra geliyormuş yine 50-60 tane gelecekmiş.yani yine bayide incelenecek araç olmayacak geldikleri gibi satılacaklar.soruyorum size böyle bir satış politikası olabilir mi?rakipleriyle böyle mi mücadele etmeyi düşünüyor mitsubishi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Üreticiler planlamalarını uzun erimli ve birbirlerinden haberdar olarak yaparlar. ASX'in Intense donanım seviyesi Kia Sportage'la denk düzeyde. Haliyle Avrupa'da fiyatlandırması da denk. Ancak Türkiye'de Mitsubishi TEMSA tarafından temsil edildiğinden ve kötü yönetildiğinden dolayı ucube sonuçlar doğuyor. Yakın zamanda hem ASX fiyatları düşer, hem de Intense donanım seviyesi Kia Sportage'dan daha ucuz veya en kötü ihtimalle aynı fiyat seviyesinden Türkiye'ye girer. Sonuç ne mi olur? Hem şu an ASX alanlar TEMSA küskünlerine katılır, hem de atı alan Kia, Üsküdar'ı geçmiş olur. Kia Türkiye temsilcisi Çelik Motor'u kutlamak gerek. Aslında Sabancı'nın TEMSA'yı bırakacağını öğrenince içten içe sevindim, gölge etmesinler; aç gözlülükleriyle Mitsubishi gibi bir marka satış sıralamasında daha dün kurulan Çin firmalarıyla aynı basamaklarda.


    Bu arada durumun vahametini göstermek için Almanya fiyatlarını tekrar verelim:
    Kia Sportage 1.6 GDI Spirit(Türkiye'de satılan donanım seviyesi ile): 24950 Euro
    Mitsubishi ASX 1.6 Intense: 22990 Euro
    Mitsubishi ASX 1.6 Invite: 20990 Euro

    Sonuç aynı donanım seviyesinde ASX Almanya'da yaklaşık 2000 Euro daha ucuz.
    Türkiye'de ASX Invite ile Sportage arasında yaklaşık 2500 TL fark var, bu fark Almanya'da yaklaşık 4000 Euro yani yaklaşık 8000 TL. Söylenecek söz var mı?






    Durum vahim falan değil ya sonuçta bi araba bu alırsın binersin seversin keyif alırsın hepsi bu.

    intense gelirse aynı fiyata sorun yok satar intense hatta gelirse instyle alırız :)

    Ha bak bide almanyada lancer ve asx arasında 3000 euro fark var bizde de 1.6 invite lancer 41400 asx 47500 sorun yok:)




  • kia çok satar gibi..temsa gene inanılmaz hatalar yapıyor.
  • kia çok satar gibi..temsa gene inanılmaz hatalar yapıyor.
  • Temsa'nın kötü yönetildiği bir gerçek zaten bu genel satış rakamlarından da belli. Mitsubishi kendi sınıflarında başa oynayacak araçlar üretiyor ancak bu durum Temsa'yı yönetenleri pek ilgilendirmiyor. Colt, Lancer, Outlander , son olarakta ASX kesinlikle kendi segmentlerinde zirveye oynayacak araçlar. Umarım distribütör değişir ve binek bölümü yöneticileri ile Gürsoy, Tekbaş gibi bayilerin bayilikleri iptal edilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Üreticiler planlamalarını uzun erimli ve birbirlerinden haberdar olarak yaparlar. ASX'in Intense donanım seviyesi Kia Sportage'la denk düzeyde. Haliyle Avrupa'da fiyatlandırması da denk. Ancak Türkiye'de Mitsubishi TEMSA tarafından temsil edildiğinden ve kötü yönetildiğinden dolayı ucube sonuçlar doğuyor. Yakın zamanda hem ASX fiyatları düşer, hem de Intense donanım seviyesi Kia Sportage'dan daha ucuz veya en kötü ihtimalle aynı fiyat seviyesinden Türkiye'ye girer. Sonuç ne mi olur? Hem şu an ASX alanlar TEMSA küskünlerine katılır, hem de atı alan Kia, Üsküdar'ı geçmiş olur. Kia Türkiye temsilcisi Çelik Motor'u kutlamak gerek. Aslında Sabancı'nın TEMSA'yı bırakacağını öğrenince içten içe sevindim, gölge etmesinler; aç gözlülükleriyle Mitsubishi gibi bir marka satış sıralamasında daha dün kurulan Çin firmalarıyla aynı basamaklarda.


    Bu arada durumun vahametini göstermek için Almanya fiyatlarını tekrar verelim:
    Kia Sportage 1.6 GDI Spirit(Türkiye'de satılan donanım seviyesi ile): 24950 Euro
    Mitsubishi ASX 1.6 Intense: 22990 Euro
    Mitsubishi ASX 1.6 Invite: 20990 Euro

    Sonuç aynı donanım seviyesinde ASX Almanya'da yaklaşık 2000 Euro daha ucuz.
    Türkiye'de ASX Invite ile Sportage arasında yaklaşık 2500 TL fark var, bu fark Almanya'da yaklaşık 4000 Euro yani yaklaşık 8000 TL. Söylenecek söz var mı?





    Aslında burada fark CO2 salınımından gelmesi muhtemel. Yani ASX daha düşük salınım yaptığı için fiyatı düşük olabilir ama hangi vergi aralığa girdiğine bakmak lazım.




  • Fotoğraf eklemeyi bilen arkadaşlar eklerse faydalı olur çok güzel fotoğraflar var.

    http://www.outlandersport.com/#/gallery
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforthepage

    Fotoğraf eklemeyi bilen arkadaşlar eklerse faydalı olur çok güzel fotoğraflar var.

    http://www.outlandersport.com/#/gallery

    kardeş verdiğin linkteki araç amerikada satılanı. siteyi incelersen 2.0 benzinli versiyonunun 2 ve 4 çeker verisiyonlarından başkaca da bir modeli yok. bu modeller avrupa ve japonyada da satılmamakta. donanımda benzerlikler olabilir ama amerika pazarında işler hep farklı oluyor.
  • Outlander sport zaten abd versiyonunun adı ben hep abd sitelerinden bakarım her tür donanım ve aksesuar orada oluyor:)
  • Aracına aksesuar taktıran oldu mu hiç? Servislerde hangi aksesuarlar var?
  • Vergilendirme sistemleri hakkında bazı bilgiler vermek istiyorum. Türkiye'ye giren her araç sadece motor büyüklüğüyle vergilendiriliyor. Fakat bu vergi sisteminin aracın karbondioksit salınımına göre değişmesi gerekiyor ve bu yeni vergilendirme sistemi Türkiyeye gelince, fiyatları Avrupaya uyarlamak mantıklı olacak. Bunun yanında Korede üretilen bir aracın maliyetiyle Japonyada üretilen bir aracın maliyetini kıyaslamak çok doğru değil, hangisinin kar marjının yüksek olduğu açıktır. Ve tabi son 1 yılda 2 katına çıkan Japon Yeni değeri unutulmamalı. Yani ben ASX'lerde fiyat düşüşü değil yükselişi bekliyorum. Bunun yanında Türkiye'nin ülke kotasının da düşük olduğunu biliyorum, yani emin olun kimse yok sattığı bir ürünü bilerek az sayıda getirmez. Markalar arasındaki kalite farkını, üretim sayısını, üretim kalitesini ve süresini göz ardı etmemek gerekli. Bu fiyata ASX alanlar şanslıdır. Fırsat bulursam KIA'yı da incelemeye gideceğim, merak ettiğim konu KIA'nın Türkiyeye kaç sportage 1.6 getirdiğidir... Bayiye gittiğimde Sportage yoksa kalmamışsa Çelik Motor'a da kızacak mıyız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etz -- 5 Ekim 2010; 11:58:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforthepage

    Aracına aksesuar taktıran oldu mu hiç? Servislerde hangi aksesuarlar var?


    İSt merkeze sordum bayide katalog var dediler. Gittik bayiye bizde katalok yok, aksesuar var ama tr gelmedi dediler. Genellike tavan çıtası isteyen çokmuş. Şimdilik akseuar yok.

    Bende alamayı düşünüyorum ama TR araç bulunduğum bölgede yok. Kasım ayında gelecek miş. Acaba bu araçlar dolar mı yoksa euro üstünde mi tr geliyor. Dolar iyi çünkü şuan düşük kur ama euro ise kötü

    aracı alamdım ama araca navi kit geri dönüş kamerası, dokunmatik dvd player falan cinden sordum henüz yan sanayisini yapmamışlar. fiyatlarda 200-300 dolar. tr almak istesen 2000-1750 tl buluyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.