Şimdi Ara

FORDun VWden öğrenecek çok şeyi var (donanım, konfor) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
2
Favori
3.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
45 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    civic sedanım var, sıfır mekanik sorun, yakıt ekonomim var(lpg), performans ortalama, konforlu, içi geniş, tipi güzel, yol tutuş güzel. eksikleri yalıtım ve dış boya inceliği. güvenlik testlerinde c sınıfının ilk 3'ünde yer alıyor.

    yemişim golfünü focusunu.

    Vw Ford tartışmasına japoncularda eklendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bloodletting. kullanıcısına yanıt
    Dostum seninle tartısmıyorum mustangede binmedim 2 yıl focus kullandım 2011 2013 dediğimin arkadındayım yeni fordun yol tutusu eskisine göre kötü sana göre iyi olabilir ama bana göre kötü plastik kaliteside kötü ok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Gecin bu isleri
    Gecen sene sedan focus kiraladim 3 gun ne tutar yolu birde bi o kadar motor sesi vardi hem benzinli idi
    Artik butun dunyada konfor on plana cikiyor
    Bmw bile konfora agirlik veriyor

    Onlar tutuşçu, ralli ye katılıyorlar.

    Ters bi viraja gereğinden hızlı girdiğinde ya da şehiriçi ani manevra esnasında görürüm ralliyi kartingi

    B7 Passat'ın yol tutuşundan dünya şikayetçi, hepsi rallici mi bu adamların.

    dolcevita. = her vw konusuna girip vw i eleştirmek .




  • Focus Golf karşılaştırması yapıldığında, Foucs, daha fazla teknoloji veriyor. Daha iyi yakıt ekonomisi var. Daha fazla güvenlik paketi sunuyor. Hem de daha ucuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi +7Can -- 5 Eylül 2015; 20:03:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Gecin bu isleri
    Gecen sene sedan focus kiraladim 3 gun ne tutar yolu birde bi o kadar motor sesi vardi hem benzinli idi
    Artik butun dunyada konfor on plana cikiyor
    Bmw bile konfora agirlik veriyor

    Onlar tutuşçu, ralli ye katılıyorlar.

    Ters bi viraja gereğinden hızlı girdiğinde ya da şehiriçi ani manevra esnasında görürüm ralliyi kartingi

    B7 Passat'ın yol tutuşundan dünya şikayetçi, hepsi rallici mi bu adamların.

    dolcevita. = her vw konusuna girip vw i eleştirmek .

    Yanlış mı demişim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Gecin bu isleri
    Gecen sene sedan focus kiraladim 3 gun ne tutar yolu birde bi o kadar motor sesi vardi hem benzinli idi
    Artik butun dunyada konfor on plana cikiyor
    Bmw bile konfora agirlik veriyor

    Onlar tutuşçu, ralli ye katılıyorlar.

    Ters bi viraja gereğinden hızlı girdiğinde ya da şehiriçi ani manevra esnasında görürüm ralliyi kartingi

    B7 Passat'ın yol tutuşundan dünya şikayetçi, hepsi rallici mi bu adamların.

    b7 yi alanlar düşünsün o vakit. Bindiğin arabayı bileceksin. Bilmiyorsan acı tecrübeyle öğrenirsin.
    20 senedir ne dandik arabalar kullandık çok şükür devrilmedik kaymadık. Devrillen veya kayan adam da ya acemidir ya Arabasına çok güveniyordur ya da heyacanı seviyordur.

    O kadar para verdiğin arabanın virajda yana yatmasını, arkayı bırakmasını, yanal rüzgarda şerit değiştirmesini istemezsin.

    Yani bu insanlar ralli için değil sürüş güvenliği ve sürüş keyfi için yol tutuşa önem veriyor.

    Yol tutuş diyenleri rallici diye etiketliyorsunuz ya o yüzden dedim. Bu konuda da Focus ve Astra'nın üzerine yok o segmentte.

    yan yatmasını istemiyorsa bir zahmet yavaş girsin.
    Hem acale, hem ecele yok öyle.
    Arabaya güvenmesin önce kendi şoförlüğüne güvensin.
    Çünkü Karşıdan gelenin de ne yapacağı hiç belli değil.

    Efendim benim güzergahım çok virajlı yılda 15 bin yapıyorum 5 bini virajlı yollarda geçiyor acelem var konforum bozuluyor diyenler yol tutuşu iyi olduğunu düşündüğü arbayı alsın.

    Yok adam gibi haddini bile bile süren temkinli giden kişi de istediğini....

    Kaldı ki focus düz ve uzun yolda konforsuz araba kim ne derse desin. Defalarca bindim. Kimse beni ikna edemez lafın kısası.


    Focus konforsuz araba

    Az once 750 km yoldan geldim focus 3 ile zerre yormuyor insanı. Virajlarda içinde gram savrulma yok. Frenleri çok başarılı, hissettirmiyor. Kısaca Yol tutuşu ve frenleri mükemmel.

    Araç içi saklama gözleri orta donanımda sıkıntılı. Yine de torpido ile kapı cepleri gayet yeterli. Bardaklıklar ile usb soketinin olduğu yerde iş görüyor. Arka sırada ise koltuk arkası cepleri ve koltukların altındaki gözler kullanışlı iken kapı cepleri bir o kadar kullanışsız.

    Diz mesafesi ise gerçekten berbat. Ön konsolun içinde ne var merak ediyorum. Doblodan sonra çok kısa geliyor. Arka taraf yine daha iyi. Ön tarafta konsol yolcu tarafında oldukça rahatsız edici. Şöför kısmı daha iyi olsada yinede mesafe yetersiz. (Dobloda araya bir tabure konacak kadar yer var.)

    Genelde bahsedilmeyen ve focusun en sıkıntılı noktası cam tasarımı. Camlar açıkken gitmek mümkün degil. Çıkan ses rahatsız etmenin de ötesinde.

    Fiyatına göre yol tutuşu vs iyi bir araç. Ancak hız yapmadıktan sonra (max. 120) Doblo uzun yolda daha rahat. Eşya gözü sıkıntısı çekmeniz mümkün değil. Hele de airbagsiz (Hala satıyorlarmı bilmiyorum) versiyonlarda airbag gözünden devasa bir göz oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    civic sedanım var, sıfır mekanik sorun, yakıt ekonomim var(lpg), performans ortalama, konforlu, içi geniş, tipi güzel, yol tutuş güzel. eksikleri yalıtım ve dış boya inceliği. güvenlik testlerinde c sınıfının ilk 3'ünde yer alıyor.

    yemişim golfünü focusunu.

    Vw Ford tartışmasına japoncularda eklendi

    tartışmaya gerek yok ki kardeş

    ben her markanın iyi aracını severim sayarım

    ingiltere'de 2013 ve 2015 yıllarında en sağlam marka seçilmiş honda, bunu da göz ardı etmem. zira 30.000 km kullandım aracımı, 1 tane dahi sorun yaşamadım maşallah.

    http://www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-2377617/Most-reliable-cars-2013-Honda-tops-league-Bentley-comes-last.html
    http://www.whatcar.com/car-news/honda-named-uks-reliable-used-car-manufacturer-2015/1342848

    opel aracım vardı bundan önce, sanayiden çıktığımı hatırlamam, ne zaman sananiye gitsem de 1 jetta 1 passat tamirde olurdu. ustalar da iyi para götürdüklerini söylüyordu wv ve opel sahiplerinden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    civic sedanım var, sıfır mekanik sorun, yakıt ekonomim var(lpg), performans ortalama, konforlu, içi geniş, tipi güzel, yol tutuş güzel. eksikleri yalıtım ve dış boya inceliği. güvenlik testlerinde c sınıfının ilk 3'ünde yer alıyor.

    yemişim golfünü focusunu.

    Vw Ford tartışmasına japoncularda eklendi

    tartışmaya gerek yok ki kardeş

    ben her markanın iyi aracını severim sayarım

    ingiltere'de 2013 ve 2015 yıllarında en sağlam marka seçilmiş honda, bunu da göz ardı etmem. zira 30.000 km kullandım aracımı, 1 tane dahi sorun yaşamadım maşallah.

    http://www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-2377617/Most-reliable-cars-2013-Honda-tops-league-Bentley-comes-last.html
    http://www.whatcar.com/car-news/honda-named-uks-reliable-used-car-manufacturer-2015/1342848

    opel aracım vardı bundan önce, sanayiden çıktığımı hatırlamam, ne zaman sananiye gitsem de 1 jetta 1 passat tamirde olurdu. ustalar da iyi para götürdüklerini söylüyordu wv ve opel sahiplerinden.

    Honda ya laf ettiğim yok zaten ben konunun gidişatına gülüyorum




  • Konfor istiyorsan Golf sürüş dinamikleri ve yol tutuş diyorsan Focus'u tercih edeceksin. Bu kadar basit.

    Edit: C sınıfında bu paraya alabileceğin en donanımlı araçta Focus'dur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greqorian -- 7 Eylül 2015; 16:01:57 >
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    2015 1.6 benzinli otomatik Style aracım var dediklerinizin çoğuna katılıyorum

    Yokuş Kalkış var arabada fakat sizin bahsettiğiniz sanırım Frene Bastığınızda hep Fren Yapıyor ta ki gaza basıncaya kadar böyleyse focus'ta yok haklısınız

    Araçta Bluetooth ve Aux yok Usbden şarz yok

    Dolu boş araba garip tabir oldu ama böyle

    Sürüşü zevkli. virajlarda eğleniyorum araba ne istersem onu yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    civic sedanım var, sıfır mekanik sorun, yakıt ekonomim var(lpg), performans ortalama, konforlu, içi geniş, tipi güzel, yol tutuş güzel. eksikleri yalıtım ve dış boya inceliği. güvenlik testlerinde c sınıfının ilk 3'ünde yer alıyor.

    yemişim golfünü focusunu.

    Vw Ford tartışmasına japoncularda eklendi

    tartışmaya gerek yok ki kardeş

    ben her markanın iyi aracını severim sayarım

    ingiltere'de 2013 ve 2015 yıllarında en sağlam marka seçilmiş honda, bunu da göz ardı etmem. zira 30.000 km kullandım aracımı, 1 tane dahi sorun yaşamadım maşallah.

    http://www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-2377617/Most-reliable-cars-2013-Honda-tops-league-Bentley-comes-last.html
    http://www.whatcar.com/car-news/honda-named-uks-reliable-used-car-manufacturer-2015/1342848

    opel aracım vardı bundan önce, sanayiden çıktığımı hatırlamam, ne zaman sananiye gitsem de 1 jetta 1 passat tamirde olurdu. ustalar da iyi para götürdüklerini söylüyordu wv ve opel sahiplerinden.

    Honda ya laf ettiğim yok zaten ben konunun gidişatına gülüyorum

    her başlıkta olduğu gibi burda da böyle




  • 1.2 tsi zorlandiginiz rampa mi ? Hemde 1.5 dizel motorla cayir cayir cikabildigin bir rampa ? Bu kadar komik bir yorumun bu kadar artilanmasi forumun aeviyesini gosteriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar bilinen şeyler, fordcuların sığındığı tek liman yol tutuş, onda da arada dağlar kadar fark var sanki herkes rallici. Ben linea ile dahi gayet güzel giriyorum viraja

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    10ar 10ar artan cruise bence hiç kullanışlı değil. Özellikle de dizel araçta. Ben 5km bile artirsam sirtim yapisiyor.10ar 10ar tehlikeli geldi bana..

    1 er 1 er de artırabiliyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    10ar 10ar artan cruise bence hiç kullanışlı değil. Özellikle de dizel araçta. Ben 5km bile artirsam sirtim yapisiyor.10ar 10ar tehlikeli geldi bana..

    O nasıl oluyor kardeş, 500 tork mu var araçta, 5 artırsan sırtın yapıştığına göre.

    10'ar artırma ile 5'er artırma arasında fark olmaz, sadece hızın artar, aynı kademede artar hız sabitleyiciler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    10ar 10ar artan cruise bence hiç kullanışlı değil. Özellikle de dizel araçta. Ben 5km bile artirsam sirtim yapisiyor.10ar 10ar tehlikeli geldi bana..

    O nasıl oluyor kardeş, 500 tork mu var araçta, 5 artırsan sırtın yapıştığına göre.

    10'ar artırma ile 5'er artırma arasında fark olmaz, sadece hızın artar, aynı kademede artar hız sabitleyiciler.

    Yoo tam tersine araç da baya ağır. Ama mesela 60 la giderken 70km sabit hıza alırsam araba gazı koklemis gibi ileri atılıyor. Ben bir bir artırırken bile arabada herkesin ne oluyor diyip döndüğü bir ivmelenme oluyor. Tedirgin edici olabiliyor. Kaldı ki 10ar 10ar artan hız otoyol dışında hız sabitlemeyi kullanmayı zorlaştırır kendi adıma. Ama 1er 1er artı eksi yapılması tunellerde ve sakin Çevreyolu trafiğinde işimi çok kolaylaştırıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    bizim spoda bagajda soket var diye biliyorum (2011 model)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted



    5) Cruise control: VWde cruise control debriyaja basınca devreden çıkmıyor. Bilmiyorum herhangi başka bir markada bu var mı ? focus otomatik olduğu için bu yok ama düz vitesi böyle değil...80le 6. viteste geliyorsun. CC açık. Önüne rampa geliyor. Golfte hoop bas debriyaja at 4 e. CC devreden çıkmıyor. 6da çıkamazdı ama 4te 80le o rampayı çıkar. VWde CC daki hız artırma tuşlarında 10ar artırma/azaltma var. Ne büyük kolaylık .. İlk seferde en yakın 10lu sayıya yuvarlıyor. Sonra 10 ar 10ar artırıyor. O kadar kolaylık ki şehiriçinde bile kullan. CC açık 85le gidiyorsun. Otyoyola katıldın. 120ye ayarlayacaksın. VWde +ya bas 90 + ya bas 100 +ya bas 110 ve + ya bas 120. 4 tuşla hallettin. Fordda ya 35 kere artıya basman lazım. ya da pedaldan hızlanıp 120ye gelince yeniden set etmen lazım. Zihniyet farkına bak..



    hocam vw yazılım işinde hakkaten çok başarılı,adamların yazılımla yapamayacağı numara yok




  • Üçkağıtçılık mı öğrenmesi lazım?
  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    Böyle detaylara bende önem veriyorum hocam, gerçekten de bazen hiç ummadığımız araçlarda çok güzel dokunuşlar göze çarpıyor
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.