Şimdi Ara

FORDun VWden öğrenecek çok şeyi var (donanım, konfor) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
2
Favori
3.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
45 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle altına imza atarım bu eleştirinin...bende 2013 fiesta 1.6 powershift vardı. Kiralıktı bu araç.yol tutuşundan spor sürüş tarzından çok memnundum. Ama ne zaman polo ya bindim. O sürüş tadı alamasamda konfor,teknoloji ve ergonomi olarak harika bi tat bıraktı araç üzerimde. VW ; ford,opel,reanult vs araçların 1 tık değil ama yarım tık üzerindedir..isteyen fan boy desin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya eskiler odun gibi işçilik sıfır kalas kütük arabalardı.yeniler in içi clio kadar bakın şaka dil gerçekten clio kadar diz mesafesi denen bisey yok on göğüs adamın içine giriyor ,tavan aşırı basık 5 para etmez Ford arabaları fiestasi da focusu da bilmem nesi de...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sana tavsiye focusu sat golf al. Ford bu dediklerinizi düzeltince yeniden focusa dönersin. Boşuna yavan arabaya binme.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Gecin bu isleri
    Gecen sene sedan focus kiraladim 3 gun ne tutar yolu birde bi o kadar motor sesi vardi hem benzinli idi
    Artik butun dunyada konfor on plana cikiyor
    Bmw bile konfora agirlik veriyor

    Onlar tutuşçu, ralli ye katılıyorlar.

    Ters bi viraja gereğinden hızlı girdiğinde ya da şehiriçi ani manevra esnasında görürüm ralliyi kartingi

    B7 Passat'ın yol tutuşundan dünya şikayetçi, hepsi rallici mi bu adamların.

    b7 yi alanlar düşünsün o vakit. Bindiğin arabayı bileceksin. Bilmiyorsan acı tecrübeyle öğrenirsin.
    20 senedir ne dandik arabalar kullandık çok şükür devrilmedik kaymadık. Devrillen veya kayan adam da ya acemidir ya Arabasına çok güveniyordur ya da heyacanı seviyordur.

    O kadar para verdiğin arabanın virajda yana yatmasını, arkayı bırakmasını, yanal rüzgarda şerit değiştirmesini istemezsin.

    Yani bu insanlar ralli için değil sürüş güvenliği ve sürüş keyfi için yol tutuşa önem veriyor.

    Yol tutuş diyenleri rallici diye etiketliyorsunuz ya o yüzden dedim. Bu konuda da Focus ve Astra'nın üzerine yok o segmentte.

    yan yatmasını istemiyorsa bir zahmet yavaş girsin.
    Hem acale, hem ecele yok öyle.
    Arabaya güvenmesin önce kendi şoförlüğüne güvensin.
    Çünkü Karşıdan gelenin de ne yapacağı hiç belli değil.

    Efendim benim güzergahım çok virajlı yılda 15 bin yapıyorum 5 bini virajlı yollarda geçiyor acelem var konforum bozuluyor diyenler yol tutuşu iyi olduğunu düşündüğü arbayı alsın.

    Yok adam gibi haddini bile bile süren temkinli giden kişi de istediğini....

    Kaldı ki focus düz ve uzun yolda konforsuz araba kim ne derse desin. Defalarca bindim. Kimse beni ikna edemez lafın kısası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fanatik diyen tipe bak hele! VW grubunun sürüş zevki daha iyi diyoruz, iç alanı daha rahat diyoruz; orası kaliteli, burası uçuyor, şurası kaçıyor mu diyoruz! şaşkına bak şaşkına...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black exodus -- 4 Eylül 2015; 14:52:04 >
  • Tartışma gereksiz yere çok uzamış 2 farklı kitleye hitab eden araçlar arasında kıyaslama yapılıyor. Sonuçta Ford konfor odaklı araç üretmiyor geçmiştede üretmedi bunu önceki modellerden biliyoruz. Ford genel itibariyle konfor dan aldığını süspansiyon dinamiği olarak geri veriyor fakat orada da çok süper işler çıkaramıyor aslında tabi bunda sınıfının etkiside var örneğin Ford ile arka arkaya gelen bozuk satıhlarda süspansiyon sönümleme ye devam edemeyip BAM BAM vuruyor gövdeye buna karşın Jetta veya Golf gibi nispeten daha yumuşak araçlar bu durumu kurtarıp içerideki adamı tedirgin etmiyor buna karşın Ford ile sert bir S ye girdiğizde bile arabanın nereye kaydığını hissedip kontra verebilirken Jetta da ön sürekli arkaya gelmek için arabanın burnunu sağa sola atmaya çalışıyor tabi bütün bunlar üreticilerin tercihi ile alakalı şimdi herkes sert yapabilir yada yumuşak yapabilir herkes aynısını yapsa bunca markaya da gerek yoktu zaten. Demek ki herkes beğendini kendine uyanı alır biner, çeşitlilik iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Kesinlikle altına imza atarım bu eleştirinin...bende 2013 fiesta 1.6 powershift vardı. Kiralıktı bu araç.yol tutuşundan spor sürüş tarzından çok memnundum. Ama ne zaman polo ya bindim. O sürüş tadı alamasamda konfor,teknoloji ve ergonomi olarak harika bi tat bıraktı araç üzerimde. VW ; ford,opel,reanult vs araçların 1 tık değil ama yarım tık üzerindedir..isteyen fan boy desin.

    fiesta'yla focusun arasında dağlar kadar fark var. Fiesta kendi segmentinde bence kötü bir araba ama focus iyidir. Fiesta'ya binip focus golf karşılaştırması yapmak pek sağlıklı olmamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodletting.

    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Focuslrin yol tutuslari geride kaldi
    Bir ve ikinci kasalarda iyidiler
    Ford servisleri rezil otesi
    Ford bence sadece amerikada iyi
    Bir ford kuga vw golf kullanicisiyim


    17:00 dan sonrasını izle bence hayatında Focus kullanmadığın belli oluyor.

    Kullanmayan bilmez, hala eski 2.5 kasa hb focusumun direksiyon tepkilerini arıyorum :( ama kuga aracımın direksiyonu da muadillerinden çok üstün :)




  • civic sedanım var, sıfır mekanik sorun, yakıt ekonomim var(lpg), performans ortalama, konforlu, içi geniş, tipi güzel, yol tutuş güzel. eksikleri yalıtım ve dış boya inceliği. güvenlik testlerinde c sınıfının ilk 3'ünde yer alıyor.

    yemişim golfünü focusunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Regionella -- 4 Eylül 2015; 17:48:29 >
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Bence bu konularda araba orta seviyede karsilastirilmaz. Bu sadece satis rakamlarini etkiler. İki arabayi da en ust donanimda inceleseydiniz hak verirdim.
    (Focus Titanium kullaniyorum)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf ile focus kıyas bile olmaz bence golfün içine oturunca mükemmel bi ambiyansı var ficusta ise üzerine gelen konsol daracık iç mekan işçilik ve malzeme kalitesi golfün çok gerisinde
    Yeni mondeoya da bakın d segment araç iç mekan bagaj ölçüleri jetta yada octavia kadar bile değil konsol tuhaf ucuz plastik havası altında neye yaradığı belli olmayan bir boşluk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda VW in hangi araçla karşılaştırıldığı önemli değil. Diğer araç her zaman daha iyidir. Aksini söyleyen fanboy ilan edilir.
    Ciddi alıcılar zaten test eder, sonra daha pahalı olmasına rağmen gider VW alır. Satış rakamları ortada.
    Ford bir iki kalemde daha iyidir ama VW totalde çok daha iyidir. Gerçekler acıdır.
  • Ford kotu modelleri burda
    Edge ve explorer modelleri vw nal toplatir
    Mesela toureg hic guzel deil yenisi
    İlk toureg cok iyidi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    Forumda VW in hangi araçla karşılaştırıldığı önemli değil. Diğer araç her zaman daha iyidir. Aksini söyleyen fanboy ilan edilir.
    Ciddi alıcılar zaten test eder, sonra daha pahalı olmasına rağmen gider VW alır. Satış rakamları ortada.
    Ford bir iki kalemde daha iyidir ama VW totalde çok daha iyidir. Gerçekler acıdır.


    Katılıyorum bence wv her zaman diğer araçlardan bir adım önde oldu donanım, konfor vs. 2004 yılındaki boraya bak 2004 yılındaki diğer muadillerine bak farkı anlarsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 vw golf comf sahibiyim..arkadasın 2015 ford focus hb 1,5 otomatik aracıyla gecenlerde 1000km lık bir roll out yapalım dedık..istanbul ve kısa bir karadeniz turu yaptık...size şunu söyleyebilirim yukarıdakı arkadasın dedıklerının çoğu doğru..bu fordun eski kasası benım sırket arabamdı ve 2 yıl kullandım..yenı ford eski forda gore daha kotu geldi..yol tutusu dinamıklerı iç kalite gercektende kötü..37 yasındayım 26 yasından berı çeşitli marka model iş arabam oldu..kendi arabamda opel corsa ve vw golf...bu araçlar içinde eski 2011 ford kadar guvende hisstegim arac bir nebzede olsa vw oldu..belki torsiyon çubugu bir dezavataj ancak bunun eksi yönüyle karsılaşmadım...yeni ford gercekten benım için hayal kırıklıgı oldu..şu garip mavi ekran tuş ışıklandırmaları berbat oglu berbat iç plastik aksamlar ve çok ovulen yol tutusu şu canım motor ve sanzımana yakışmamış olmamış bunu arkadasımda kabul etti..özellikle iç aksama baya kafayı taktım..niye boyle sacma sapan fransız arabası gibi kalitesiz urun kullanmıslar anlamadım..degerlendırmemde guvenlık motor karsılastırması vs yok..
    edit: özellike eklemek istiyorum arabnaın orta konsolu niye çıkıntılı yapılmıs direksiyn tarafındaki diz mesefesi niye bu kadar kötü 1.88 lık adamın dizleri zor hareket ediyor..bana biri bunları anlatsın lutfen..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reko -- 5 Eylül 2015; 15:19:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reko

    2015 vw golf comf sahibiyim..arkadasın 2015 ford focus hb 1,5 otomatik aracıyla gecenlerde 1000km lık bir roll out yapalım dedık..istanbul ve kısa bir karadeniz turu yaptık...size şunu söyleyebilirim yukarıdakı arkadasın dedıklerının çoğu doğru..bu fordun eski kasası benım sırket arabamdı ve 2 yıl kullandım..yenı ford eski forda gore daha kotu geldi..yol tutusu dinamıklerı iç kalite gercektende kötü..37 yasındayım 26 yasından berı çeşitli marka model iş arabam oldu..kendi arabamda opel corsa ve vw golf...bu araçlar içinde eski 2011 ford kadar guvende hisstegim arac bir nebzede olsa vw oldu..belki torsiyon çubugu bir dezavataj ancak bunun eksi yönüyle karsılaşmadım...yeni ford gercekten benım için hayal kırıklıgı oldu..şu garip mavi ekran tuş ışıklandırmaları berbat oglu berbat iç plastik aksamlar ve çok ovulen yol tutusu şu canım motor ve sanzımana yakışmamış olmamış bunu arkadasımda kabul etti..özellikle iç aksama baya kafayı taktım..niye boyle sacma sapan fransız arabası gibi kalitesiz urun kullanmıslar anlamadım..degerlendırmemde guvenlık motor karsılastırması vs yok..
    edit: özellike eklemek istiyorum arabnaın orta konsolu niye çıkıntılı yapılmıs direksiyn tarafındaki diz mesefesi niye bu kadar kötü 1.88 lık adamın dizleri zor hareket ediyor..bana biri bunları anlatsın lutfen..

    Ford'da kullanılan bağımsız süspansiyonlar ve ön göğsün uzun olmasından dolayı diz mesafesi limitlerde.Çünkü bağımsız süspansiyonlar fazla yer kaplar.Vw de ise torsiyon çubuklu süspansiyon kullandığı ve aracın göğsünün Ford kadar geride olmamasından dolayı özellikle Jetta'da diz baş mesafesi iyi.Çünkü torsiyon çubuklu süspansiyonlar az yer kaplar.Elbette bağımsız süspansiyonların yol tutuşa ve konfora katkısı torsiyon çubukluya göre çok daha fazla.Ancak Golf'ünde diz baş mesafesi çok iyi değil.Focus'un sürüş dinamiklerini beğenmeyen birisi heralde Mustang'den inmiyordur.Hele Golf'den inen birisinin Focus'un sürüş dinamiklerini beğenmemesi bence 'komik'.Ford ailesi araçları sürüş dinamikleri açısından segmentinin en iyilerindendir.




  • Bence bu fiyat seviyesindeki bir araç da böyle bir süspansiyon kabul edilemez.Araba da yol tutuş adına hiçbir şey yok.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodletting. -- 5 Eylül 2015; 17:57:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    Forumda VW in hangi araçla karşılaştırıldığı önemli değil. Diğer araç her zaman daha iyidir. Aksini söyleyen fanboy ilan edilir.
    Ciddi alıcılar zaten test eder, sonra daha pahalı olmasına rağmen gider VW alır. Satış rakamları ortada.
    Ford bir iki kalemde daha iyidir ama VW totalde çok daha iyidir. Gerçekler acıdır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bloodletting. kullanıcısına yanıt
    evet bencede hiç yol tutmuyor. yolda görüyorum kullanıcıları devamlı kayarak gidiyorlar. kışları da garajdan çıkarmıyorlarmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodletting.

    quote:

    Orijinalden alıntı: reko

    2015 vw golf comf sahibiyim..arkadasın 2015 ford focus hb 1,5 otomatik aracıyla gecenlerde 1000km lık bir roll out yapalım dedık..istanbul ve kısa bir karadeniz turu yaptık...size şunu söyleyebilirim yukarıdakı arkadasın dedıklerının çoğu doğru..bu fordun eski kasası benım sırket arabamdı ve 2 yıl kullandım..yenı ford eski forda gore daha kotu geldi..yol tutusu dinamıklerı iç kalite gercektende kötü..37 yasındayım 26 yasından berı çeşitli marka model iş arabam oldu..kendi arabamda opel corsa ve vw golf...bu araçlar içinde eski 2011 ford kadar guvende hisstegim arac bir nebzede olsa vw oldu..belki torsiyon çubugu bir dezavataj ancak bunun eksi yönüyle karsılaşmadım...yeni ford gercekten benım için hayal kırıklıgı oldu..şu garip mavi ekran tuş ışıklandırmaları berbat oglu berbat iç plastik aksamlar ve çok ovulen yol tutusu şu canım motor ve sanzımana yakışmamış olmamış bunu arkadasımda kabul etti..özellikle iç aksama baya kafayı taktım..niye boyle sacma sapan fransız arabası gibi kalitesiz urun kullanmıslar anlamadım..degerlendırmemde guvenlık motor karsılastırması vs yok..
    edit: özellike eklemek istiyorum arabnaın orta konsolu niye çıkıntılı yapılmıs direksiyn tarafındaki diz mesefesi niye bu kadar kötü 1.88 lık adamın dizleri zor hareket ediyor..bana biri bunları anlatsın lutfen..

    Ford'da kullanılan bağımsız süspansiyonlar ve ön göğsün uzun olmasından dolayı diz mesafesi limitlerde.Çünkü bağımsız süspansiyonlar fazla yer kaplar.Vw de ise torsiyon çubuklu süspansiyon kullandığı ve aracın göğsünün Ford kadar geride olmamasından dolayı özellikle Jetta'da diz baş mesafesi iyi.Çünkü torsiyon çubuklu süspansiyonlar az yer kaplar.Elbette bağımsız süspansiyonların yol tutuşa ve konfora katkısı torsiyon çubukluya göre çok daha fazla.Ancak Golf'ünde diz baş mesafesi çok iyi değil.Focus'un sürüş dinamiklerini beğenmeyen birisi heralde Mustang'den inmiyordur.Hele Golf'den inen birisinin Focus'un sürüş dinamiklerini beğenmemesi bence 'komik'.Ford ailesi araçları sürüş dinamikleri açısından segmentinin en iyilerindendir.

    Jetta ve passatin suspansiyonlar bagimsiz.golfte 1.2 105 tsi ve 1.6 105 tdi torsiyondur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.