Şimdi Ara

FORDun VWden öğrenecek çok şeyi var (donanım, konfor) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
2
Favori
3.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
45 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: +7Can

    quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted
    focusun motoru şanzımanı yürüyeni çok iyi sessizliği malzeme kalitesi çok iyi hatta golften bile iyi

    Bu kısmına katılıyorum.

    Bu kismini yazan ve katilanin golfe binmedigi aciktir.
    Golf==kutuphane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokuşta 1.2 golf çekmiyor diyenler kaç defa kullandı acaba, araçta 4 kişi, bagaj dolu ramayı zorlamadan 110-120 ile çıkıyorum tırmanış esnasında olası bir durumdan devrini düşürüp vites küçülüyor rampa çıkmıyor dersen ayıptır.
    Vw kullanıcısıyım ama bir çok arabada standart olan CC, bluetooth olmaması ekstra ödenmesi çok can sıkıcı, Birde aux girişinin konsolun tam ortasında olması
    CC için doğru söylemiş debriyaja basıldığında devre dışı kalmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    arkadaş corolla alsa intihar edecekmiş demek ki not: corolla kullanıcısıyım, focus almaktan son anda döndüm. focus daha aklıma yatan bir modeldi ama dün opel astra kullanınca anladım ki konfor da yol tutuş kadar önemli. astra nın da yol tutuşu iyi, yere sağlam basıyor ama konfor ile harmanlayamamış. corolla da daha huzur buluyorum. içerisi geniş ferah, aracın dinamikleri kadar kullanım rahatlığı da önemliymiş gerçekten.

    Hangi Astra'ya veya hangi Corolla'ya bindiginizi mesajinizdan anlayamadim ama Astra J ve son kasa Corolla kiyaslandiginda, Corolla bir hayli kutuk kaliyor. Bindiginiz Astra, J kasa ise biraz tursu olmustur.

    Arkada cift salincagi olan Auris de ayni sekilde kotu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaş 2500 liraya telefon alıyor, konuşurken ses yankı, cızırtı vs yapıyor. Garantiye yolladı yine aynı düzelmedi. Birde utanmadan millete tavsiye ediyor çok kaliteli çok memnunum diye.

    Focus–Golf muhabbetide buna benziyor. Araç seçimi yaparken asıl işlevini unutuyoruz bazen.

    Motor, şanzıman, sürüş pozisyonu ve sürüş keyfi. Keyif kimine göre kütüphane gibi bir araba, kimine göre motor sesi, kimine göre kaya gibi süspansiyonlardır o değişir ama motor şanzıman değişmez.

    Mesela ben yeni mondeo yu çok beğeniyorum. İçi, dışı, sürüşü tam bana göre. Bir kaç donanım eksiği var ama çok önemli değil. Yinede gidip asla mondeo almam. Çünkü motor şanzıman tırt. Gemi gibi arabayı fındık dizel manuel ile mi alayım yoksa 13 litre yakan benzinli ile mi ? Getirsinler 150–160 beygir dizel otomatik alayım. Ama yok onuda 150 bine satmaya kalkarlar. Tırışka bunların alayı. En sonunda gidip alacağım 6 silindirli e93 cabrio yu 120 bin liraya o olacak. Hemde daha 40 binde ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    arkadaş corolla alsa intihar edecekmiş demek ki not: corolla kullanıcısıyım, focus almaktan son anda döndüm. focus daha aklıma yatan bir modeldi ama dün opel astra kullanınca anladım ki konfor da yol tutuş kadar önemli. astra nın da yol tutuşu iyi, yere sağlam basıyor ama konfor ile harmanlayamamış. corolla da daha huzur buluyorum. içerisi geniş ferah, aracın dinamikleri kadar kullanım rahatlığı da önemliymiş gerçekten.

    Hangi Astra'ya veya hangi Corolla'ya bindiginizi mesajinizdan anlayamadim ama Astra J ve son kasa Corolla kiyaslandiginda, Corolla bir hayli kutuk kaliyor. Bindiginiz Astra, J kasa ise biraz tursu olmustur.

    Arkada cift salincagi olan Auris de ayni sekilde kotu.

    son kasa astra dizel, baz donanım kiralık araçtı ama yeniydi. corolla da aynı şekilde 1 aylık araç 2015 model. corolla bence daha narin, daha konforlu bir araç. tek sıkıntısı var ufak tümseklerde fazla sallanıyor. ancak benim test ettiğim uzun yolda(tek ya da iki şeritli bozuk yol) astra içeri daha çok titreşim alıyor. ufak titreşimler sürekli içerde hissediliyor ve yorucu bir hal alıyor. corolla nın uzun yolda akıcılığı ve konforunu daha iyi buldum. ayrıca dediğim gibi astra nın içi bayağı bir dar. dizim sürekli orta konsola ve direksiyon kutusuna çarptı. boyum 1.70 olmasına rağmen arka yolcu alanı da bayağı dar kalıyor. corolla' ya göre tek avantajı yol tutuşunun daha iyi olması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    arkadaş corolla alsa intihar edecekmiş demek ki not: corolla kullanıcısıyım, focus almaktan son anda döndüm. focus daha aklıma yatan bir modeldi ama dün opel astra kullanınca anladım ki konfor da yol tutuş kadar önemli. astra nın da yol tutuşu iyi, yere sağlam basıyor ama konfor ile harmanlayamamış. corolla da daha huzur buluyorum. içerisi geniş ferah, aracın dinamikleri kadar kullanım rahatlığı da önemliymiş gerçekten.

    Hangi Astra'ya veya hangi Corolla'ya bindiginizi mesajinizdan anlayamadim ama Astra J ve son kasa Corolla kiyaslandiginda, Corolla bir hayli kutuk kaliyor. Bindiginiz Astra, J kasa ise biraz tursu olmustur.

    Arkada cift salincagi olan Auris de ayni sekilde kotu.

    son kasa astra dizel, baz donanım kiralık araçtı ama yeniydi. corolla da aynı şekilde 1 aylık araç 2015 model. corolla bence daha narin, daha konforlu bir araç. tek sıkıntısı var ufak tümseklerde fazla sallanıyor. ancak benim test ettiğim uzun yolda(tek ya da iki şeritli bozuk yol) astra içeri daha çok titreşim alıyor. ufak titreşimler sürekli içerde hissediliyor ve yorucu bir hal alıyor. corolla nın uzun yolda akıcılığı ve konforunu daha iyi buldum. ayrıca dediğim gibi astra nın içi bayağı bir dar. dizim sürekli orta konsola ve direksiyon kutusuna çarptı. boyum 1.70 olmasına rağmen arka yolcu alanı da bayağı dar kalıyor. corolla' ya göre tek avantajı yol tutuşunun daha iyi olması.

    Corolla'nin frenleri de daha iyi derseniz tam olacak hocam.


    Yanlis anlamayin, yuzeysel bakmaya calisirsam deneyimlerimiz benzer. Astra'nin farki zorladikca aciga cikiyor. Biraz da zevk ve tarz meselesi. Corolla evet daha narin, benim adima sikinti da bu. Narinlik sinirlari icinde kalinca daha konforlu gibi gelebilir.

    Direksiyonu bence tam hikaye ama ben sevmesem de yumusak direksiyon seven bayilir. Suspansiyonlari hafif kuvvette darbeleri absorbe edebilir ama biraz ileri gidince Corolla "tak" derken, Astra "puf" diyor. Frenlere gelince pedala iki cm basarsaniz Corolla duruyor, Astra sadece yavasliyor. Frene daha fazla basinca ise; Astra bastikca duruyor, Corolla 3cm'den sonra yeter artik benden bu kadar diyor pedalin alti bos. Ne varsa yukarida vermis zaten.

    Ustu buyuk su kaplumbaga sirtlarinin pespese dizilmis kabuklarina donmus yolda, diger araclar seke seke giderken Astra'nin suspansiyonlari 80-100km/h hizda bu zemini kasaya yansitmaz bile.

    Emekli tarzi kullanima Corolla uygun, birazcik altyapisi dolu araba isteyen arabadan beklentisi yuksek olana da Astra. Beklentiler onemli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    1.2 TSI ile zorlandiginiz rampalarda 1.5 TDCI ile cayir cayir ciktiginiz zaman veya torsiyonlu Golf'le girdiginiz sert bi virajdan yata yata ciktiktan sonra ayni virajdan Focus'la hic zorlanmadan cikinca hic pismanliginiz kalmaz rahat olun

    Bence 175 nm torku 1400 d/d 4000 devir arasında sürekli üreten bir motor için yorum yapmadan önce kullanın. O focusu her şartta yer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Otomatik vitesli Focus'da düz vites Golf'den daha çok yoruluyorum"dan sonrasını okumadım.

    İyi ki başlarda yazılmış bu cümle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    1.2 TSI ile zorlandiginiz rampalarda 1.5 TDCI ile cayir cayir ciktiginiz zaman veya torsiyonlu Golf'le girdiginiz sert bi virajdan yata yata ciktiktan sonra ayni virajdan Focus'la hic zorlanmadan cikinca hic pismanliginiz kalmaz rahat olun

    Bence 175 nm torku 1400 d/d 4000 devir arasında sürekli üreten bir motor için yorum yapmadan önce kullanın. O focusu her şartta yer.

    Yavaş yesin de kılçığı boğazına kaçmasın

    175 Nm tork çok matah bişeymiş gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tamam ayni düsüncedeyiz. ben araci babamla beraber kullaniyorum, az kalsin focus aliyorduk bulamadigimiz için senelerdir kullandigimiz corolla dan devam etmeye karar verdik. bence de altyapi, yol tutus önemli. ancak çok önemli bir yeri bence kaçiriyorsunuz; su an is yerimde ford connect de kullaniyorum (ticari olmasina ragmen corolla'dan daha iyi yol tutuyor). agresif kullanimda istediklerinize uyuyor araç, corolla gibi hemen dagitmiyor. ama normal kullanimda bir o kadar yorucu. siz %80 agresif %20 sakin kullaniyorsaniz astra ve focus size göre olabilir. benim sahsen kafa dinlemek istiyorum araçta, gaza geldigimde de motor sesi bana yetiyor. zevk meselesi. bu arada bahsettigim corolla CVT vitesli özellikle belirteyim, çünkü övgünün büyük kismi cvt nin marifeti.

    c sınıfı premium hariç araçlardan benim anladığım şu; sportiflik ya konfor ikisinden birini seçip birinden feragat etmeniz gerekiyor. bu yüksek hız, düşük hız gibi durumlarda da değişken. her hızda hem konfor, hem sportiflik yaşatan araç daha görmedim. daha üst sınıflarda olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dmitnick


    quote:

    Orijinalden alıntı: +7Can

    quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted
    focusun motoru şanzımanı yürüyeni çok iyi sessizliği malzeme kalitesi çok iyi hatta golften bile iyi

    Bu kısmına katılıyorum.

    Bu kismini yazan ve katilanin golfe binmedigi aciktir.
    Golf==kutuphane

    İş icabı 2 aracıda kullanıyorum. Her ikisi ile de binlerce km yaptım. Düşüncem aynı. Ford, VW'den bu konularda iyi.
  • Arkadasin bahsettiği araci kullaniyorum sedan trendx 2015 prings tuplu 2000km de arac. Kmde 15 kuruş yaktim. 1000 km yol geldim (fethiye-antalya- manavgat- konya- ulukisla gantep) tık ses isitmedim.. Elimi enseme götürüp of demedim .konfor konusunda kesinlikle katılmıyorum.
    Gelelim performansina.
    Ozellikle manavgat- konya arasi yolu bilenler bilir. Viraj ve surekli iniş çıkış.
    Inislerde problem yok ama cikislarda kusura bakma ama senin 1.2 tsiler bayiliyordu :))
    Golf te jetta da.
    Sol seritten jet gibi gecen tek arac vardi audi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    1.2 TSI ile zorlandiginiz rampalarda 1.5 TDCI ile cayir cayir ciktiginiz zaman veya torsiyonlu Golf'le girdiginiz sert bi virajdan yata yata ciktiktan sonra ayni virajdan Focus'la hic zorlanmadan cikinca hic pismanliginiz kalmaz rahat olun

    Bence 175 nm torku 1400 d/d 4000 devir arasında sürekli üreten bir motor için yorum yapmadan önce kullanın. O focusu her şartta yer.

    Yavaş yesin de kılçığı boğazına kaçmasın

    175 Nm tork çok matah bişeymiş gibi.

    Ozaman teknik detaylara yönel bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Focuslrin yol tutuslari geride kaldi
    Bir ve ikinci kasalarda iyidiler
    Ford servisleri rezil otesi
    Ford bence sadece amerikada iyi
    Bir ford kuga vw golf kullanicisiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    1.2 TSI ile zorlandiginiz rampalarda 1.5 TDCI ile cayir cayir ciktiginiz zaman veya torsiyonlu Golf'le girdiginiz sert bi virajdan yata yata ciktiktan sonra ayni virajdan Focus'la hic zorlanmadan cikinca hic pismanliginiz kalmaz rahat olun

    Bence 175 nm torku 1400 d/d 4000 devir arasında sürekli üreten bir motor için yorum yapmadan önce kullanın. O focusu her şartta yer.

    Yavaş yesin de kılçığı boğazına kaçmasın

    175 Nm tork çok matah bişeymiş gibi.

    Ozaman teknik detaylara yönel bak.

    Tamam sen 1.2 benzinli ile 1.5 dizeli yersin, aslansın sen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hikaye doğru gibi görünüyor ama konunun açılış şekli ve malum kişilerin paslaşa paslaşa gelmesinden planlı bir danışıklı döğüş gibi konu açıldığı görülüyor..Hafızalar zorlanınca eski Ford fanatiği olan arkadaşın şimdi de VW fanatiği olduğu görülüyor..İleride kısmet olur da Mercedes ,BMW vs alırsa bu sefer de onların fanatiği olacaktır..Çünkü anladım ki bu fanatiklik bazı insanların ruhunda oluyor marka ile alakalı değil pek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Focuslrin yol tutuslari geride kaldi
    Bir ve ikinci kasalarda iyidiler
    Ford servisleri rezil otesi
    Ford bence sadece amerikada iyi
    Bir ford kuga vw golf kullanicisiyim


    17:00 dan sonrasını izle bence hayatında Focus kullanmadığın belli oluyor.




  • Gecin bu isleri
    Gecen sene sedan focus kiraladim 3 gun ne tutar yolu birde bi o kadar motor sesi vardi hem benzinli idi
    Artik butun dunyada konfor on plana cikiyor
    Bmw bile konfora agirlik veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ciddi ciddi bluetooth yok mu 2014 sirket araci dacia dokkerda deli gibi ses sistemi ve bluetooth var be

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Gecin bu isleri
    Gecen sene sedan focus kiraladim 3 gun ne tutar yolu birde bi o kadar motor sesi vardi hem benzinli idi
    Artik butun dunyada konfor on plana cikiyor
    Bmw bile konfora agirlik veriyor

    Bence sana benzinli focus diye tsi jetta vermişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodletting. -- 3 Eylül 2015; 23:57:25 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.