Şimdi Ara

FORD FOCUS MK1 (100BG ZETEC-SE16V) Mİ DAHA PERFORMANSLI YOKSA GOLF 4 HİTLER MOTOR 1.6 8V 102BG Mİ ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
3.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İYİ GÜNLER. SORU AÇIK DAHA ÖNCEDEN DE MOTORLU TAŞITLAR KONU DIŞI BÖLÜMÜNE AÇTIM FAKAT ORDA DOĞRU DÜZGÜN YANIT ALAMADIM. FORD FOCUS 1.6 16 V 100 BG ZETEC-SE Mİ DAHA ATİKTİR ?
    VOLKSWAGEN GOLF 1.6 8V 102BG Mİ DAHA ATİKTİR?
    KARŞILAŞTIRMALAR:ROLL,DRAG,KALKIŞ,0-100,SON HIZ,ALLAH NE VERDİYSE BASMAK,VİTES KARŞILAŞTIRMASI VS VS.
    SİZCE HANGİSİ BİR ADIM DAHA ÖNDEDİR ?
    HER İKİ ARACIDA KULLANANLAR AYRINTILI ŞEKİLDE YAZARSA SEVİNİRİM.



    _____________________________
    I ♥ My Focus , 00' Ford Focus 1.6 Ambiante GP
    02'Polo 9N 1.4 75hp

    Yukarıdaki Araçlarla ilgili sorunuz olursa yanıtlarım.
  • _____________________________
    Bilgisayarcı
  • Telefondan giriyorum. Videonun sonunda kim kazanıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    I ♥ My Focus , 00' Ford Focus 1.6 Ambiante GP
    02'Polo 9N 1.4 75hp

    Yukarıdaki Araçlarla ilgili sorunuz olursa yanıtlarım.
  • kesinlikle 1.6 hitler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Zetec ezer geçer
    _____________________________
  • videoda hitler alıyor ama uzunda 16v farkıyla zetec alır gibime geliyor
    _____________________________
    Bilgisayarcı
  • Düşük devirlerde hitler motor avantajlıdır 8v olduğu için, ama aynı canlılığı üst devirlerde göremezsiniz. Üst devirlere doğru çıkıldıkça Zetec-se motor daha başarılı bir performans gösterecektir. Ancak Focus'un uzun şanzıman oranlarıyla bu canlılık biraz törpülenmektedir. Normal kullanıcı için ikisi arasındaki fark çok ama çok azdır. Yakıt tüketimi daha düşük olduğu için Zetec motoru tercih ederim
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Focusun 5. vitesi asiri uzun ve son hiza ulasmada ciddi sikintilar yaratiyor.

    Hemen hemen ayni performanslari var araclarin o anki durumuna gore degisir.2 aracida uzun yillar kullanmis biri olarak golfun cok az daha onde oldugunu soyleyebilirim

    Son hizda da golfun vites orani avantaji var ciddi anlamda sikintili 5. vites focusta.Motor gucune gore uzun kaliyor. Tabi bu yakit tuketim avantaji olarak geri donuyor

    Araclarin arasinda ufak farklar oldugu icin araclarin motor kondisyonu sonuclara etki edebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 22 Mayıs 2012; 18:27:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Şu an ford focus kullanmaktayım son hızını denerken kesınlıkle 5.vitese atmıyorum cunku arac bayılıyo 5.viteste 4.viteste 200 -205 km/h a kadar ulasıyor.
    5.vitese de atınca eğimle beraber artış söz konusu oluyor. Yani Focusla son hız denerken 4.viteste denemelisiniz. Bazı araclar gıbı focus ta 5.vitesi ekonomi vitesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    I ♥ My Focus , 00' Ford Focus 1.6 Ambiante GP
    02'Polo 9N 1.4 75hp

    Yukarıdaki Araçlarla ilgili sorunuz olursa yanıtlarım.
  • Focus'un vites aralıkları fazla, 5. vitesin oranı falan baya fazla. 5. vites 3000 devirde Golf 100, Focus 120 yapar. Bu, Focus'un 0-100 performansını bir miktar törpülüyor. Ama bu uzun yolda yakıt tüketim avantajı ve 120-130 gibi hızlarda motor sesinin artmaması olarak avantaj sağlıyor.

    Golf'te 130 km/s hızza devir 4000'e çıkıyor ve ciddi şekilde motor sesi gelmeye başlıyor. Focus'ta aynı hızda devir çok artmadığı için motor sesi çok gelmiyor
  • Ford Zetec motor her açıdan Hitler motordan üstündür.
    _____________________________
  • kalkışta focus golfu geçer ama hızlandıkça golf geçiyor focusun vites oranları çok uzun
    2000 model biber kırmızı focus hb ghiam vardı 3 viteste 6800 de devir kesiyordu alet son süratide 4 de görüyordu çünkü aracı 5 e attıgınız zaman aracın hızı düşüyordu resmen ve 5100 dd 190ı geçemiyordu ama ne hikmetse 4.viteste 200 ü görüyordu öyle bir garip araçtı
    _____________________________
    Opel Vectra 1.9 CDDesign sütçü Edition
    150 ps 320 nm 6 ileri Active Select
  • ben volkswagenın o motorunu kullanmadım ama su an hala 2001 focusu kullanıyorum herkesın yazdıgı gıbı vıtes dişlileri uzun ama ben ekonomık kullandıgım ıcın bir 6.vites olsa hayır demem 80 km de 2000 devir çeviriyo ben hiiç 4.vitesde son hız yapmadım genellıkle hep 5.vitesde ole pek zorlamadan 195 i geçtigini görmedım düzlükte lpg ile ama aynı motorun mk5 fiesta sportu vardı abımde orjınal kısa vıtes oranları vardı arasında daglar kadar fark oluyo tabi o focus kadar agırda degıl fakat 2.köprü yolunda rcz baya yemiştim onunda heralde şöförü tırtdı
    _____________________________
  • Valla şanzıman uzun fakat ben SEDAN aracımla denediğimde düz yolda 10.5 sanıye gibi bir sürede 0-100 hıza ulaştı.
    14inç lastik ebatı. Daha mı çabuk hızlanır 15inç'e göre ?
    _____________________________
    I ♥ My Focus , 00' Ford Focus 1.6 Ambiante GP
    02'Polo 9N 1.4 75hp

    Yukarıdaki Araçlarla ilgili sorunuz olursa yanıtlarım.
  • Güncel
    _____________________________
    I ♥ My Focus , 00' Ford Focus 1.6 Ambiante GP
    02'Polo 9N 1.4 75hp

    Yukarıdaki Araçlarla ilgili sorunuz olursa yanıtlarım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.