Şimdi Ara

--- Ford Focus MK III 2011 --- (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.381
Cevap
1
Favori
139.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Astra'dan sonra yavan-yetersiz geldi..

    Yine de ilk defa Sedan Focus >Hb Focus (tasarım güzelliği olarak)
  • sedan fena değil daha iyi olmuş ama hb fiestanın kopyası gibi olmuş, iç tasarımı mükemmel ama en üst donanımda böyle olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: |RS|

    İlk amerikada tanıtımı olduğu için far stop ve tamponlar değişebilir, çünkü amerikanın tampon far vs. konusunda bir kaç önceliği yada normları var, kendi güvenlik kriterleriyle ilgili. Ama profil, iç tasarım avrupada satılacak modellerle yine aynı olacaktır. yakın zamanda avrupa versiyonu da gün ışığına çıkar.

    Katalog fotoğraflarından kurtulup bireysel çekilmiş fotoğraflar yayınlandığında tasarım konusunda daha net yorumlar yapabiliriz.

    Sitedeki birkaç videoyu vcf youtube'a eklemiş. Süspansiyon ve direksiyon sistemi için yine epey emek harcanmışa benziyor





    Autoexpress'in yazısı:

    quote:


    You're in - News: Auto Express News
    New Ford Focus is here!
    It’s the most important new car launch of 2010 – and we have all the details as Ford’s Detroit showstopper takes the fight to rivals.
    Ford Focus
    Auto Express Car Reviews
    08th January 2010

    It’s official! Britain’s best-selling car is getting a radical new face for 2010 – and Auto Express has the first pictures. Starring at this week’s Detroit Motor Show, this is the new Ford Focus – which will arrive in dealers in just over a year.

    With a dramatic look, it promises to be the most ambitious evolution yet of the nation’s favourite car. And even though prices have still to be confirmed, Ford is insisting that this edition of the Focus will offer the best value for money yet. Despite the raft of improvements and upgrades, it’s believed that entry-level editions could cost from £15,000. And there’s a new range of turbocharged petrol and diesel engines, advanced automatic transmissions and a more driver-focused chassis.

    But what will really help define the Focus is the technology under its bodywork. While the current model remains one of the finest-handling cars in the class, Ford has developed an advanced new chassis in a bid to take the latest generation leagues ahead of the VW Golf MkVI and recently launched Vauxhall Astra. For the first time, the Focus will use torque vectoring, which sees stability and steering response improved through a combination of braking and engine power.

    As a result, the car will not only be more comfortable and refined than ever, but it will also set the bar higher for driving involvement. In addition, a new electric power-steering system has been carefully tuned, and for the first time offers dynamic cornering control – a set-up that helps the driver make the most of the car’s handling.


    Ford will offer engines from its new family of turbocharged EcoBoost petrol units. These will include a British-built 1.6-litre four-cylinder delivering between 148bhp and 178bhp, as well as a high-performance 2.0-litre giving up to 203bhp. A new 2.0-litre TDCi diesel motor is also in the pipeline. This is likely to be offered in two states of tune, delivering 134bhp or around 160bhp. A choice of six-speed manual and automatic gearboxes will be available on all variants.







    Zaten o süspansiyon ve direksiyon hissi yok mu Focus'a olan ilgim sadece bu ikili için diyebilirim.




  • Bence oluru buydu ve bu oldu.yeteri kadar güzel çizgileri var.

    bu arada güncel focusun cabriosu olduğunuda nette tesadüfen yeni gördüm

     --- Ford Focus MK III 2011 ---

     --- Ford Focus MK III 2011 ---

     --- Ford Focus MK III 2011 ---

     --- Ford Focus MK III 2011 ---

     --- Ford Focus MK III 2011 ---

     --- Ford Focus MK III 2011 ---

     --- Ford Focus MK III 2011 ---

     --- Ford Focus MK III 2011 ---

     --- Ford Focus MK III 2011 ---




  • Sedan Ford Focus'un arka tasarımına laf yok.Gerçekten çok güzel olmuş.Ama ön tasarımı bariz kötü olmuş.Özellikle dikey çubuklar tasarımı bozuyor.Focus III ile ilgili bildiğim tek şey piyasaya çıktığında boşlarının çok kötü görünümlü şirket araçları olacağıdır.
  • Sedanın tasarımı özellikle yan ve arka profilden Mondeo ile aynı gibi. Kriz döneminde üretilecek araçlardan özgün tasarım beklemenin yersiz olduğu fikrindeyim. Neticede üretim maliyetlerini düşürmek zorundalar. Biraz Fiesta dan biraz Mondeo dan alacaklar ki maliyetler azalsın. Fordun Dsg ye rakip şanzumanı geç bile kaldı. Powershift umarım beklentileri karşılar.
  • RS emin ol burdakilerin bi çoğu o teknik özelliklere bakmayacaktır...Emeğin için sağol.
  • Bence güzel olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fastdriver. -- 11 Ocak 2010; 18:10:15 >
  • Arabayı çok beğendim bir gün almak isterim çok spor görünüyor şimdiki focus gibi performansı da harika olacaktır diye bekliyorum.Araç güzel.
  • Mevcut kasayı düşününce beni heyecanlandırmadı.
  • Yandan güzel, arkadan fena değil ama önden kötü. İç tasarımı bana çok kalabalık geldi. Tabi bu zevk meselesi.
    Ama iç-dış tasarım tutarlılığı ve tasarımın dönemine göre orjinalliği bakımından bırakın Focus III'ü, günümüzün birçok C segmenti araçları Focus I'in eline su dökemez.
    Umarım bu amerika versiyonudur ve Avrupa versiyonunda değişiklikler olur.
    En azından öndeki o hava girişlerini değiştirsinler....

  • Sedanı şirket arabası havasından kurtulmuş..

    Gayet başarılı her yönüyle..Canlısı çok daha güzeldir bence..
  • Videolardan gördüğümüz kadarıyla zaten iyi olan sürüş özellikleri ve direksiyon tepkileri konusunda yine baya çalışılmış

    Umarım daha da keyiflenmiştir sürüşü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_Y_C_A

    RS emin ol burdakilerin bi çoğu o teknik özelliklere bakmayacaktır...Emeğin için sağol.


    Rica ederim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Videolardan gördüğümüz kadarıyla zaten iyi olan sürüş özellikleri ve direksiyon tepkileri konusunda yine baya çalışılmış

    Umarım daha da keyiflenmiştir sürüşü


    O konuda en ufak şüphemiz yok artık




  • avrupa modelinde dokunmatik ekranı görmek pek mümkün olmayacak sanırım.ayrıca cd calar ve dokumatik ekranın olduğu bölüm fiestaya benzer olacak.belki tamponlarda büyük ihtimal farklı olacak.bence araç çok güzel dönüp dolaşıp bakıyıorum.baktıkça gözüme daha güzel görünüyor
  • 2011 model olarak amerikada 2012 model olarak avrupada çıkacakmış diye duydum avrupa modeli illaki bazı değişiklikler olur ön tanpon gibi
  • Dış dizaynı iç dizayn tamamlar diye düşündüler herhalde.Tavanda çok basık gibi.
  • ford teknoloji olarak uçmuş iphone gibi olmuş.
    http://www.youtube.com/watch?v=vrLdMi_r7-Q&NR=1
  • Paylaşım için teşekkürler.Teknolojik olarak Ford bayağı kafa yormaya başladı zaten Amerika versiyonları için bilhassa yeni üstüne yeni katıyor.

    Herkesin zevki başka ama bu araç Türkiye'ye gelince çok satar gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    ford teknoloji olarak uçmuş iphone gibi olmuş.
    http://www.youtube.com/watch?v=vrLdMi_r7-Q&NR=1

    Ford gerçekten uçmuş. Yeni Focus uda gayet beğendim. Türkiye ye gelince çok satar gibi...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.