Şimdi Ara

Ford FOCUS - LPG'nin motora verdiği ilk ciddi zarar. (sübap yatakları oturmuş) :-( (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
82
Cevap
5
Favori
80.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    teşekkür ederim ulaş kardeş. baya bir donanımı mevcut.
    mazda kullanıcıları için iyi bir alternatif. aslında bir kaç bosch servisini aradım bana yok dediler. şaşmazda biri code no lazım dedi. artık özellikle gitmek lazım tel den ilgilenmiyorlar herhalde.
    mazdaclubtr.com daki arkadaşlara duyuracağım bunu.



    Bari BOSCH CARE CENTER denen yerler kod numarası istemesin değil mi?

    Yahu biz nasıl internetten bakabiliyorsak bir zahmet onlar da bakıversinler. Demekki işyerlerinde internet bağlantıları dahi yok. Ya da internetten BOSCH yedek malzemelerinin bakılabildiğinden haberleri de yok. Baştan savma iş yapıyor da olabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    teşekkür ederim ulaş kardeş. baya bir donanımı mevcut.
    mazda kullanıcıları için iyi bir alternatif. aslında bir kaç bosch servisini aradım bana yok dediler. şaşmazda biri code no lazım dedi. artık özellikle gitmek lazım tel den ilgilenmiyorlar herhalde.
    mazdaclubtr.com daki arkadaşlara duyuracağım bunu.



    Bari BOSCH CARE CENTER denen yerler kod numarası istemesin değil mi?

    Yahu biz nasıl internetten bakabiliyorsak bir zahmet onlar da bakıversinler. Demekki işyerlerinde internet bağlantıları dahi yok. Ya da internetten BOSCH yedek malzemelerinin bakılabildiğinden haberleri de yok. Baştan savma iş yapıyor da olabilirler.

    aynen öyle.
    olabilir ne yazık ki. otomotiv sektöründe, özellikle mazdalar konusunda TC yetersiz.
    araçları ve parçaları sadece ticari kazanç için değilde bir zevk ve hobi olarak yapsalar, Allah'ın izni ile bak gör nasıl herkesin yüzü gülüyor.
    özellikle bosch a gidip adamları zorlamak lazım sanırım parça konusunda.




  • 2006 fiesta 1,4 confort aracıma zavolli taktırdım ve 5 yıl 60000 km sorunsuz bindim çok şükür.
    Şimdi;
    Sıfıtr focus 3 sedan 1,6 125 ps araç aldım.Birkaç ay sonra lpg taktırmayı düşünüyorum.Bu araç lpg ile uyumlu mudur?Hangi marka ve modeli önerirsiniz?Bu araçlarda bildiğim kadarı ile bagaj hacmini büyütmek için stepmeyi incelttiler.Bu araçlara simit tüp uygulanabiliyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhiym

    2006 fiesta 1,4 confort aracıma zavolli taktırdım ve 5 yıl 60000 km sorunsuz bindim çok şükür.
    Şimdi;
    Sıfıtr focus 3 sedan 1,6 125 ps araç aldım.Birkaç ay sonra lpg taktırmayı düşünüyorum.Bu araç lpg ile uyumlu mudur?Hangi marka ve modeli önerirsiniz?Bu araçlarda bildiğim kadarı ile bagaj hacmini büyütmek için stepmeyi incelttiler.Bu araçlara simit tüp uygulanabiliyor mu?

    lpg ne oldu taktırdın mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhiym

    2006 fiesta 1,4 confort aracıma zavolli taktırdım ve 5 yıl 60000 km sorunsuz bindim çok şükür.
    Şimdi;
    Sıfıtr focus 3 sedan 1,6 125 ps araç aldım.Birkaç ay sonra lpg taktırmayı düşünüyorum.Bu araç lpg ile uyumlu mudur?Hangi marka ve modeli önerirsiniz?Bu araçlarda bildiğim kadarı ile bagaj hacmini büyütmek için stepmeyi incelttiler.Bu araçlara simit tüp uygulanabiliyor mu?

    lpg ne oldu taktırdın mı?

    Evet taktırdım.Ancak pek memnun olduğumu söyleyemeyeceğim.Ben bu motoru lpg ile uyumlu olduğu için tercih etmiştim.1 aylık bir aylık bir araştırmadan sonra bu işte işçiliğin önemli olduğunu falan filan öğrendim ve sırf kafam rahat etsin sıkıntı yaşamayım diye yakınımdaki 4 bayii çiğneyerek bana 100 km uzaktaki bölge bayiine gittim.Niye;bölge bayiidir,gelişmeleri yerinde ve birinci elden takip ediyodur vs.Bide forumdaki BRC ustalarının tavsiyesi etkili oldu.
    Neyse;montaj 3 saat kadar bir sürede tamamlandı.Montajı tamamen kalfalar yaptı.Ayarıda kalfa yaptı.Usta ayar yapılırken şöyle bir baktı.(Ayar denilen şeyde herkesin farklı yaptığı bişey değil bu arada.Bir paket program var ve tüm Türkiye'deki yetkili bayiler bunu uyguluyor.Fişi tak ileri ileri tamam.Benim anladığın bu en azından.)Ustaya sürerek ayar yapmak gerekmiyor mu dedim.Gerek yok ben onu en iyi şekilde ayarladım dedi.Ben ısrar edince bir sürüş yaptık.
    Aracı aldım ve eve dönmek için yola çıktım.Yolda alt devirlerde aracın atlamalar yaptığını fark ettim.Yeni montaj olduğundan zamanla geçeceğini düşünerek fazla kulak asmadım.Yaklaşık bir haftalık kullanım boyunca bu problem giderek arttı.Özellikle 1,2 ve 3. viteslerde alt devirlerde hızlanırken aniden yakıt kesilip tekrar gelirmiş gibi bir irkilme,silkeleme oluyordu.Ustayı aradım ve cevap:Focuslarda bu olur.Böyle idare ettik ve 2 hafta önce 1000 km bakımına götürdüm.Problemi tekrar anlattım.Tekrar bilgisayara bağladılar ve program yüklediler.Test sürüşü yaptık ve o an için herhangi bir sorun yoktu.Eve dönüş yoluna çıktım ve 10-15 km sonra sorun tekrar başladı.O can sıkıntısıyla geri dönmedim.2 gün önce çiğneyip gittiğim bizim sanayideki BRC yetkili servisin ustaya götürdüm.Demesin mi enjektörler yanlış bağlanmış.Focusta silindir sırası soldan başlayarak 1,2,3 ve 4 iken bizim montajı yapanlar sağdan 1,2,3,4 gibi bağlamışlar.
    Usta düzeltmeleri yaptı ve programı silip tekrar yükledi.2 gündür aynı sorunu 3 veya 4 kere daha hafif şekilde yaşadım.Zamanla artar mı bilmem.Ama eskiye göre aracın çekişi çok daha iyi.Gaza bastığım zaman bir süreklilik var.Atlamamı desek kesilme mi desek hem sayı olarak çok çok(eskisine göre %5 e düşt) azaldı hemde daha az hissedilir oldu.
    Önce benzin ve gaz arasındaki performans farkı çok belirgin idi şimdi normal.
    Bu kadar uzun yazdım çünkü ikilemde kalan ve karar vermekte güçlük çeken kişilere yaşadıklarımı aktarmak istedim.Montaj yaptırılırken ismi büyük servislerden önce işini severek yapan birebir ilgilenen ve montajı kendisi yapan ustaları bulmakta fayda var diye düşünüyorum.Oda biraz kısmet meselesi.Önceki aracım fiestayı ne araştırdım ne sordum,direk arkadaşın montaj yaptırıp memnun olduğu ustaya götürdüm ve 5 yıl en ufak bir problem yaşamadım.Bu sefer arabanın sıfır olmasınında etkisiyle 1 ay form okuduk,lpg uzmanı olduk.Sonuç ortada.
    Bu saatten sonra,her ne kadar lpg ile iyi bir geçmişim olsa da bu olay beni lpg ve aracımdan soğuttu.Bir sonraki aracım kesinlikle dizel olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhiym

    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhiym

    2006 fiesta 1,4 confort aracıma zavolli taktırdım ve 5 yıl 60000 km sorunsuz bindim çok şükür.
    Şimdi;
    Sıfıtr focus 3 sedan 1,6 125 ps araç aldım.Birkaç ay sonra lpg taktırmayı düşünüyorum.Bu araç lpg ile uyumlu mudur?Hangi marka ve modeli önerirsiniz?Bu araçlarda bildiğim kadarı ile bagaj hacmini büyütmek için stepmeyi incelttiler.Bu araçlara simit tüp uygulanabiliyor mu?

    lpg ne oldu taktırdın mı?

    Evet taktırdım.Ancak pek memnun olduğumu söyleyemeyeceğim.Ben bu motoru lpg ile uyumlu olduğu için tercih etmiştim.1 aylık bir aylık bir araştırmadan sonra bu işte işçiliğin önemli olduğunu falan filan öğrendim ve sırf kafam rahat etsin sıkıntı yaşamayım diye yakınımdaki 4 bayii çiğneyerek bana 100 km uzaktaki bölge bayiine gittim.Niye;bölge bayiidir,gelişmeleri yerinde ve birinci elden takip ediyodur vs.Bide forumdaki BRC ustalarının tavsiyesi etkili oldu.
    Neyse;montaj 3 saat kadar bir sürede tamamlandı.Montajı tamamen kalfalar yaptı.Ayarıda kalfa yaptı.Usta ayar yapılırken şöyle bir baktı.(Ayar denilen şeyde herkesin farklı yaptığı bişey değil bu arada.Bir paket program var ve tüm Türkiye'deki yetkili bayiler bunu uyguluyor.Fişi tak ileri ileri tamam.Benim anladığın bu en azından.)Ustaya sürerek ayar yapmak gerekmiyor mu dedim.Gerek yok ben onu en iyi şekilde ayarladım dedi.Ben ısrar edince bir sürüş yaptık.
    Aracı aldım ve eve dönmek için yola çıktım.Yolda alt devirlerde aracın atlamalar yaptığını fark ettim.Yeni montaj olduğundan zamanla geçeceğini düşünerek fazla kulak asmadım.Yaklaşık bir haftalık kullanım boyunca bu problem giderek arttı.Özellikle 1,2 ve 3. viteslerde alt devirlerde hızlanırken aniden yakıt kesilip tekrar gelirmiş gibi bir irkilme,silkeleme oluyordu.Ustayı aradım ve cevap:Focuslarda bu olur.Böyle idare ettik ve 2 hafta önce 1000 km bakımına götürdüm.Problemi tekrar anlattım.Tekrar bilgisayara bağladılar ve program yüklediler.Test sürüşü yaptık ve o an için herhangi bir sorun yoktu.Eve dönüş yoluna çıktım ve 10-15 km sonra sorun tekrar başladı.O can sıkıntısıyla geri dönmedim.2 gün önce çiğneyip gittiğim bizim sanayideki BRC yetkili servisin ustaya götürdüm.Demesin mi enjektörler yanlış bağlanmış.Focusta silindir sırası soldan başlayarak 1,2,3 ve 4 iken bizim montajı yapanlar sağdan 1,2,3,4 gibi bağlamışlar.
    Usta düzeltmeleri yaptı ve programı silip tekrar yükledi.2 gündür aynı sorunu 3 veya 4 kere daha hafif şekilde yaşadım.Zamanla artar mı bilmem.Ama eskiye göre aracın çekişi çok daha iyi.Gaza bastığım zaman bir süreklilik var.Atlamamı desek kesilme mi desek hem sayı olarak çok çok(eskisine göre %5 e düşt) azaldı hemde daha az hissedilir oldu.
    Önce benzin ve gaz arasındaki performans farkı çok belirgin idi şimdi normal.
    Bu kadar uzun yazdım çünkü ikilemde kalan ve karar vermekte güçlük çeken kişilere yaşadıklarımı aktarmak istedim.Montaj yaptırılırken ismi büyük servislerden önce işini severek yapan birebir ilgilenen ve montajı kendisi yapan ustaları bulmakta fayda var diye düşünüyorum.Oda biraz kısmet meselesi.Önceki aracım fiestayı ne araştırdım ne sordum,direk arkadaşın montaj yaptırıp memnun olduğu ustaya götürdüm ve 5 yıl en ufak bir problem yaşamadım.Bu sefer arabanın sıfır olmasınında etkisiyle 1 ay form okuduk,lpg uzmanı olduk.Sonuç ortada.
    Bu saatten sonra,her ne kadar lpg ile iyi bir geçmişim olsa da bu olay beni lpg ve aracımdan soğuttu.Bir sonraki aracım kesinlikle dizel olacak.

    sonuçta eski focustaki motorun aynısı değişen bişey yok lpg uyumu konusunda sorun olmaması gerekir. sizinkisi acemi adam montajı olmuş. düzgün bi montaj olsaydı kafanız ağrımazdı. biraz şanssızlık olmuş.




  • geçmiş olsun. o kadar araştırmada işçiliğin önemli olduğunu görmüş olman gerekirdi.
    bende BRC taktırdım. Ankara Mocan bayi. Kocaelide FS otogaz düşünüyorsum ama git gel yapmamak için ikinci tercihim ikamet ettiğim şehirden olması tercih sebebimdi.
    aracın varsa böyle şeyler başına gelmesi mümkün oluyor. ya usta ya kalfa bir şekilde yanlış birşeyler yapabiliyor.
  • 2007 Haziran'ında Atiker daha yeni yeni piyasada duyulurken, 112.000 km.deki 97 hyundai accent 1.5 motora taktırdım.

    142.000km.de araç, tekleme, titreme derken sonunda bizi yolda bıraktı. 2010 yılında bu bahsedilen subaplar ve yan masraflardan dolayı 760 Tl masrafım gitmişti. Rezilliği de cabası.

    Yıl 2012 ve sıfır aldığım aurise hiç düşünmeden yine lpg taktırdım.

    Yıl 2013 2000 model olup 44.000km deki 1.5 accente yine alır almaz lpg uygulattım.

    Biz de isteriz benzinle 3.500 silindir motora binmeyi ama olmuyor, cücük kadar motora bile lpg taktırmak zorundayız, hökümet sağolsun...
  • Teşekkürler hocam.Zaten işçilik önemli diye 100 km uzaktaki bölge bayiini tercih ettim.Faruk beyin tavsiyeside bu kararı vermemde çok etkili oldu.Kısmet diyelim.Çekecek sıkıntımız varmış.Cana gelmesinde bunlar bi şekilde çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhiym

    Teşekkürler hocam.Zaten işçilik önemli diye 100 km uzaktaki bölge bayiini tercih ettim.Faruk beyin tavsiyeside bu kararı vermemde çok etkili oldu.Kısmet diyelim.Çekecek sıkıntımız varmış.Cana gelmesinde bunlar bi şekilde çözülür.

    Hmm.evet. işte aynen öyle. Çok güvenerek gidiyorsun olmadık işler geliyor başına.
    Sonra kendilerini hic sorumlu tutmuyorlar.
  • Ben de 20 gün önce lpg taktırdım, taktırmadan önce burada da konu açtım vs. özellikle magnezyum alaşımlı supap meselesi üzerinde durmuştum, focuslarda böyle bi supap erime sıkıntısı olmadığı kanısına varmıştım, taktırdığım brc mocan servisi de focuslarda sıkıntı olmadığını söyledi. Bakalım inşallah sıkıntı olmaz. Hatta bu aracı alırken özellikle 100hplik versiyonu almıştım çünkü her yerde bu motorların lpg dönüşümüne 115lik tivct lere (focus3te 125hp) göre çok daha uyumlu olduğu yazılıp çizilmekteydi. Aracım 23binküsürde. Tahminimce 80bine kadar kullanıp değiştiririm. Bu kmye kadar sorun olmazsa iyidir.

    Bir diğer kafama takılan soru, diyelim ki supap erimesi oldu ve çelik supap takıldı. Bu çelik supap örneğin focus motoruna oluyorsa neden orjinalinde çelik supap yok. Bu problemler için üretilmiş bi çelik veya döküm supap mı var? Sanki supap değişince aracın orjinalindeki verimli haline ulaşılamaz gibi geliyor bana. Tıpkı sonradan motor yapıldığında orjinal fabrikasyon ayarların ve performansın yerine gelmemesi gibi.

    Geçenlerde yeni civic incelemek için Honda'ya uğradım. Satış sorumlusu bayan 600tl supapların çelik supapla değiştirilme bedeli alınıyor fiyata yansıtılıyor dedi.




  • mhiym M kullanıcısına yanıt
    ben de 1,5 ay önce 125 ps focus 3 aldım. bir haftadır tüp taktırmayı düşünüyorum. ama burada okuduklarımdan sonra korkmadım değil.
    daha önce 97 polo 1.6 vardı bende onatüp taktırdım.ustadan kaynaklanan sorunlarla başladım ve kısa sürede satarak bitirdim o macerayı. gerçekten az yaktı ama o az yaktığını çıkarttı sağ olsun arızalarla.
    2007 era 1.4 vardı. ona da tüp taktırdım. o iyiydi. 2yıl yaklaşık 25 bin km. kullandım o şekilde. ve sorunsuz sattım.

    1. başka lpg taktıran varsa araçla ilgili olumlu veya olumsuz yorumu var mı tüp taktırdıktan sonrası için?
    2. prins diyenler var, başka markalar yazanlar var. markalar arası gerçekten fark var mı? ti-vct motor ve uyum sorunu çoğu markada var galiba... böyle birsorun ilk lpg kiti takıldığında kullanım sırasında sürüşte sıkıntılara sebep olmaz mı?

    yardımcı olursanız çok sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hubulu

    ben de 1,5 ay önce 125 ps focus 3 aldım. bir haftadır tüp taktırmayı düşünüyorum. ama burada okuduklarımdan sonra korkmadım değil.
    daha önce 97 polo 1.6 vardı bende onatüp taktırdım.ustadan kaynaklanan sorunlarla başladım ve kısa sürede satarak bitirdim o macerayı. gerçekten az yaktı ama o az yaktığını çıkarttı sağ olsun arızalarla.
    2007 era 1.4 vardı. ona da tüp taktırdım. o iyiydi. 2yıl yaklaşık 25 bin km. kullandım o şekilde. ve sorunsuz sattım.

    1. başka lpg taktıran varsa araçla ilgili olumlu veya olumsuz yorumu var mı tüp taktırdıktan sonrası için?
    2. prins diyenler var, başka markalar yazanlar var. markalar arası gerçekten fark var mı? ti-vct motor ve uyum sorunu çoğu markada var galiba... böyle birsorun ilk lpg kiti takıldığında kullanım sırasında sürüşte sıkıntılara sebep olmaz mı?

    yardımcı olursanız çok sevinirim...

    Çok şükür sonunda tüm sıkıntılardan kurtuldum gibi görünüyor.İçim ferahladı araca binmekten zevk alır oldum.
    5. servis ziyaretimde sorunlar çözüldü hamdolsun.Pipo sistemi iptal edidi.Manifolt delinerek yapıldı(İnş. sorun çıkarmaz).Şu an araç çok iyi.Silkeleme bitti ve çekişi daha iyi hale geldi.Benzinde binme ile tüp arasında hiç fark kalmadı.Ancak can sıkıcı bir süreç yaşadım o ayrı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hubulu

    ben de 1,5 ay önce 125 ps focus 3 aldım. bir haftadır tüp taktırmayı düşünüyorum. ama burada okuduklarımdan sonra korkmadım değil.
    daha önce 97 polo 1.6 vardı bende onatüp taktırdım.ustadan kaynaklanan sorunlarla başladım ve kısa sürede satarak bitirdim o macerayı. gerçekten az yaktı ama o az yaktığını çıkarttı sağ olsun arızalarla.
    2007 era 1.4 vardı. ona da tüp taktırdım. o iyiydi. 2yıl yaklaşık 25 bin km. kullandım o şekilde. ve sorunsuz sattım.

    1. başka lpg taktıran varsa araçla ilgili olumlu veya olumsuz yorumu var mı tüp taktırdıktan sonrası için?
    2. prins diyenler var, başka markalar yazanlar var. markalar arası gerçekten fark var mı? ti-vct motor ve uyum sorunu çoğu markada var galiba... böyle birsorun ilk lpg kiti takıldığında kullanım sırasında sürüşte sıkıntılara sebep olmaz mı?

    yardımcı olursanız çok sevinirim...

    Bende focus alalı 3 ay oldu.Benimkisi powershift aldığımdan beri benzin neredeyse 1 tl zam gördü.Ciddi ciddi lpg düşünmeye başladım.Araç daha 2700 km bir süre daha binmeyi düşünüyorum.Servisi aradım şanzuman da garanti dışı kalır dedi.Bu yüzden bir süre daha bekliyeyim diyorum.Bu şartlarda benzinli arabaya binilmiyor binsek bile sürüş zevki alamıyor insan lpg dem sonra sizin yorumlarınızda bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam linke tıklayın lpg ile ilgili herşeyi yazdım
    http://forum.donanimhaber.com/m_81106503/tm.htm
  • Kısaca Ford Focuslar LPG de düzen tutmuyor. 2000 Model Focus Ambient aracımız Son zamanlarda Rölanti dalglanması ve çekişten düşmüştü, 10 tane ustaya gittim, Boğaz Kelebeği Temizliği, Rölanti Sensör değişimi vs. Sonuç: çözülmedi.
    En son usta bana Sübaplardan olduğunu söyledi, vazgeçtim. Sattık aracı. Ayrıca etrafımda aynı sorunla boğuşan 10 larca insan gördüm.
  • İyi bir usta iyi bir LPG dönüşüm kiti ile sorunsuz uzun km araç sorunsuz kullanılabilir. Bakınız Ankara'daki ford taksilere 400.000 - 500.000 km yapanlar mevcut.
  • Değerli arkadaşlar LPG zarar vermez;

    LPG'si 2010 yılında takılan 2008 model 308 marka aracım 2013 haziran ayında takriben 40000 km yol yapılmıştı. LPG sebepli subaplar ve buna bağlı motorda oluşan arızalardan dolayı 6000 tl masraf yaptıktan sonra aracımı ne yazık değerinin altında satmak zorunda kaldım. Bu arada sanayide bu arızalardan dolayı 9000 tl isteyen oldu. Yetkili servis konusuna hiç girmiyorum.LPG zarar vermez motor ömrünü uzatır iddaasında bulanan arkadaşların bilgisine sunulur, takdir ve karar sizlerin ben yandım siz yanmayın
  • Benim bildigim bu subap olayi focusa has degil hemen hemen hepsinde mevcut tum marka modellerde..yakmamis olmak yakmayacaginiz anlami tasimamaktadirda..fordn forumunla konu ile alakali bilgilendirme yapilmisti.yuksek devirlerde bu olay gorulmekte idi.focus 2.5k sahibiyim yolu buldummu yapistiririm focuslar icin lpg de subab yakmasin diye 4bin devir sabit.gitmeyin diye bilgi verilmisti foruma..defalarca ve defaatle 4000 ve ustu devirlerde gittim gidecegimde.sabit 180 ilede gittim 160 ilede.aracim ztn 5.vites 4bin devirde 140 km hiza ulasiyor gerisini siz dusunun ha basima gelmedi ama gelmeyece demek degil bu..yilda iki uc kez uzun.sure yuksek.devirde kullanirim simdilik birsey olmadi onun disindaki yuksek devirler sehir.ici sollama yanlama vs icin anlik yada bes on dklik olur fakat otobanda s.arasi bu surec minimum 20 dk dr.onunuze biri atlayana kdrdr daha dogrusu..lpg subab konusunda daha basarili calismalar umarim yapar akternatif turk yakiti bi o kaldi ...lpg dizel kiyaslamasi yapanlar icin ise sunu diyeyim dizelin bakimi ve itinasi zordur araci isit git durmadan once sogut vs turbo patlar yan yatar yalan olmasin bakimda bile gecmeyen yetkili servislerin yapmadigi beyan ile belirtilerek yapilan bakimlari yaomadiginiz surece dizel ölur verimliligi kisa zamanda duser. Sanirim enjektor bakimi fln gibi...bunlari baz aldigimizda bu itinayi lpg li araca gostersen hem yuzun hem cebin katmerli olarak guler..ee bide mazota yag karistirma mevzusu vardi dimi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ford , opel, chevrolet, vw gibi birçok araç üreticisinin sübapları magnezyumdan ürettiğini öğrendim. Lpg de yüksek sıcaklıkta yandığı için magnezyum benzinde erimiyor fakat lpg de eriyormuş diye öğrendim. peki sorum şu ki çelik sübap nerde var ? ne kadar ? ve değiştirilebilir mi ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.