Şimdi Ara

Ford focus 3 & Renault megane 3 & giluietta

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel bir araç alma planım var Aklımda üç araç var tamamen şu alsan diyemiyorum.
    Sislerinde fikirlerini almak istiyorum, teşekkürler.
    1 Ford focus 3 1.6 tdci 115 bg 2013 model titanium veya titanium x model 60 bin tl civarı
    2 Renault megane 3 gt- linke 1.6 dci 130 bg 2013 model 58-59 bin tl
    3 Alfa Romeo giluietta 1.6 tdi 105 bg 2011-2013 model. 58-62 bin tl arası

    Bu araçlardan şu an Donanım olarak motor olarak Aklımı kurcalayan gt line. 58-59 bin tl civarı. 320 tork düşük Yakıt oluşu. Internette pekde Kullanıcı yorumu bulamadım. Şu anda station wagon olarak bu motoru kullanıyor, yenileri yok. Keyifli bir araç olacağını düşünüyorum oldukça dolu Donanım olarakta.
    ÖZellikle megane gt line 1.6 dci motorla ilgili fikirlerinizi paylaşırsanız memnun olurum ya da başka alternatifler . Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • renaultun motoru tatminkar gayet seversin kardes
    focusun motoruda iyi yol tutusuda
    alfa bir tik uzerinde yalniz bu arabalarin sportiflik tasarim ve imaj anlaminda motoru biraz zayif onada modul taktirirsin 130 140hp olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tt44

    Dizel bir araç alma planım var Aklımda üç araç var tamamen şu alsan diyemiyorum.
    Sislerinde fikirlerini almak istiyorum, teşekkürler.
    1 Ford focus 3 1.6 tdci 115 bg 2013 model titanium veya titanium x model 60 bin tl civarı
    2 Renault megane 3 gt- linke 1.6 dci 130 bg 2013 model 58-59 bin tl
    3 Alfa Romeo giluietta 1.6 tdi 105 bg 2011-2013 model. 58-62 bin tl arası

    Bu araçlardan şu an Donanım olarak motor olarak Aklımı kurcalayan gt line. 58-59 bin tl civarı. 320 tork düşük Yakıt oluşu. Internette pekde Kullanıcı yorumu bulamadım. Şu anda station wagon olarak bu motoru kullanıyor, yenileri yok. Keyifli bir araç olacağını düşünüyorum oldukça dolu Donanım olarakta.
    ÖZellikle megane gt line 1.6 dci motorla ilgili fikirlerinizi paylaşırsanız memnun olurum ya da başka alternatifler . Teşekkürler.


    arkadaşım 2004'de alfa 147 aldı, ben de 2005'de stilo. aradan geçen seneler arkadaşımın 147'sini benim stilo'dan çok daha fazla hırpaladı. kaldı ki arkadaşım benim yarım kadar yol yaptı. yani alfa'ların döküldüğü bir efsane değil, gerçek. ayrıca iki arabaya aynı servis, aynı ustalar hizmet verirken nedense alfa daha fazla ödüyor. hatta bazı parçaları ortak, kesin alfacılar aynı parçalara da daha fazla ödüyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 21 Temmuz 2015; 0:36:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    renaultun motoru tatminkar gayet seversin kardes
    focusun motoruda iyi yol tutusuda
    alfa bir tik uzerinde yalniz bu arabalarin sportiflik tasarim ve imaj anlaminda motoru biraz zayif onada modul taktirirsin 130 140hp olur

    Focus 2. Elde daha az mı değer kaybettirir sanki?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tt44 T kullanıcısına yanıt
    Alfa biraz çabuk yıpranıyor kabul ediyorum bu düşüncenizi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben hiç birini sağlamlık yol tutuş ve kalite olarak focusla kıyaslıyamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tt44


    Focus 2. Elde daha az mı değer kaybettirir sanki?

    sen konuyu boşuna açmışsın kardeş ya alacağin arabalar belli corolla civic focus astra jetta golf başka araba alamazsin sen
  • Motor ile ilgili bilgiyi otopark ın qq incelemesinden alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    Motor ile ilgili bilgiyi otopark ın qq incelemesinden alabilirsiniz.

    qq dediğiniz qhasgai Mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutck

    Ben hiç birini sağlamlık yol tutuş ve kalite olarak focusla kıyaslıyamam.





  • Focus titanyum 2 araçtan da daha üstün
    giulietta dış tasarımın yarısı kadar albenisi yok içten

    focus ve giuliettanın ikisinin de içine oturun anlarsınız
    yalnız giuliettanın 2014 ünü de bulursunuz o paraya...

    ama bence 2013 focus mu yoksa üstüne 1-2 bin daha koyup 2014 1.6 dizel Astra sport mu almalıyım diye düşünün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi he_man -- 21 Temmuz 2015; 13:38:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tt44


    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    Motor ile ilgili bilgiyi otopark ın qq incelemesinden alabilirsiniz.

    qq dediğiniz qhasgai Mi?


    Evet aynı motora sahip olandı ağırlıklarını karşılaştırıp bi fikir elde edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    quote:

    Orijinalden alıntı: tt44


    Focus 2. Elde daha az mı değer kaybettirir sanki?

    sen konuyu boşuna açmışsın kardeş ya alacağin arabalar belli corolla civic focus astra jetta golf başka araba alamazsin sen

    Yazdığın araçlar içinde focus Hariç beğenmiyorum , golf sattım zaten. Megane in gt serisi ve 1.6 dci 130 bg güç 320 tork olması dolayısıyla çok keyifli olacağını düşünüyorum Aklımı çeliyor ama satarken zorlanırım diye düşünüyorum, Sahibinden de 5,6 tane var satılık ve pek rağbet Görmüyor izlediğim kadarıyla. Düşündüren bu. Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas


    quote:

    Orijinalden alıntı: tt44


    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    Motor ile ilgili bilgiyi otopark ın qq incelemesinden alabilirsiniz.

    qq dediğiniz qhasgai Mi?


    Evet aynı motora sahip olandı ağırlıklarını karşılaştırıp bi fikir elde edebilirsiniz.

    Izledim motor için çok keyifli deniyor. Performans ağırlıklı kullanımda 6 lt gibi bir ortalamada güzel bir değer

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: he_man

    Focus titanyum 2 araçtan da daha üstün
    giulietta dış tasarımın yarısı kadar albenisi yok içten

    focus ve giuliettanın ikisinin de içine oturun anlarsınız
    yalnız giuliettanın 2014 ünü de bulursunuz o paraya...

    ama bence 2013 focus mu yoksa üstüne 1-2 bin daha koyup 2014 1.6 dizel Astra sport mu almalıyım diye düşünün

    Astra için 1420 kg civarı ağırlık diyorlar, pek sevemedim bu kasanın içini. 4,5 ay içinde de yeni kasası gelecek ,onu bütçem yetse düşünmeden alırdım, teşekkürler 😉

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tt44


    quote:

    Orijinalden alıntı: he_man

    Focus titanyum 2 araçtan da daha üstün
    giulietta dış tasarımın yarısı kadar albenisi yok içten

    focus ve giuliettanın ikisinin de içine oturun anlarsınız
    yalnız giuliettanın 2014 ünü de bulursunuz o paraya...

    ama bence 2013 focus mu yoksa üstüne 1-2 bin daha koyup 2014 1.6 dizel Astra sport mu almalıyım diye düşünün

    Astra için 1420 kg civarı ağırlık diyorlar, pek sevemedim bu kasanın içini. 4,5 ay içinde de yeni kasası gelecek ,onu bütçem yetse düşünmeden alırdım, teşekkürler 😉

    Hocam astranın yeni kasası piyasada oturana kdr en az 2 yıl.. J kasa güncelliğini korur.
    Zaten düşündüğünüz araçların içine oturup biraz incelemeniz hatta mümkünse bi tur atmanız soru işaretlerini kaldırır....
    Şöyle söyleyim, 1 ay önce kararımı vermiştim kesin giu alıcaktım,param hazırdı ama hiç içine oturmamıştım tamamiyle fotolar ve yorumlara göre karar vermiştim.Ankarada 2014 model 7 bin kmde bitane satıyodu otokoç. Arabanın içinde inanın 20 dk fln oturdum, ön koltuk arka koltuk torpido tavan hepsini inceledim. İçime sinse test sürüşü yapıp alacaktım ama arabanın iç dizaynı malzeme kalitesi beni hayal kırıklığna uğrattı, epey bi sövdüm fiata içimden böyle bi arabaya böyle bi malzeme kullandığı için ve sonuçta vazgeçtim...
    Tavsiyem astra dahil hepsini inceleyip karar verin,yorumlarımız biraz havada kalıyo, beklentinize göre zevkinize göre değişiyo tercihler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende aracimi satarsam yeni arac alacagim.Su anda aklimda megane guilietta ve 508 var.Ben sahsen focusu begenmiyorum.
    Artik alis zamanimda fiyat performans olarak hangisi daha avantajli gelirse onu alicam.Sizde ilanlari karistirin fp oranlarina bakip alin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gt line Megane Renault spor alt yapısını barındıran bir araç , focus sahipleri bile bu aracın en az focus kadar iyi yol tuttuğunu hatta virajlarda yığılma ve yatma olarak daha iyi olduğundan bahsediyor. Ne dersin gerçekten böyle olabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutck

    Ben hiç birini sağlamlık yol tutuş ve kalite olarak focusla kıyaslıyamam.

    Focusun yol tutusu cogu aractan iyi olabilir ama surus pozisyonunun harika tasarlanmasi sadece algiyi fazla arttiriyor.Artik guvenlik onlemleriyle birlikte butun C araclar neredeyse ayni yol tutusu sergiliyor.
    Yukarıda focusun yol tutusununda alfadan iyi oldugunu yazmissiniz ama surus dinamigi güvenlik sisteminin tam olarak neler icerdigini oturup okumanizi tavsiye ederim.
    Ayrica guiliettanin en buyuk ozelligi gelmis gecmis en yuksek puani alan luks kompakt segment arac olmasidir.Bu degerlemede yol tutustan aktif ve pasif guvenlik sistemlerine kadar hersey kontrol edilmistir.
    Focus her ne kadar iyi bir arac olsada konfordan tutundan yol tutusuna kadar butun konularda guiliettayla karsilastirilacak kadarda iyi degildir.
    Ayrica B segment seat toledonun ulkemizde satisi olmayan C segment nissan pulsarin ve yeni aurisinde Focustan yol tutus konusunda onde oldugunu gerek yerli gerek yabanci editorlerden ve videolardan biliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alfa preminyum arac şeklin olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.