Şimdi Ara

Ford Focus 1,6 tdci ghia mı, Fiat bravo 1,6 multijet mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
5.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kupa_xl zıçtın sıvıyorsun.Saçmasapan yorum yazmayı bırakın artık;hani bilmesek,binmesek inanacağız.

    Ayrıca videoda olağanüstü başarılı bir yol tutuş görüyorum ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 8 Temmuz 2011; 16:43:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kupa_xl

    Focus kullanmasam şu olumlu yorumlara inanırdım!
    Geçen hafta kaza yaptım, Focus verdi sigorta 1 haftalığına, hemde 2006 değil 2011 model yemin ederim hayatımda bu kadar takoz bir araba görmedim.
    Arabaya bindim 2006 falan mı dedim, ruhsata bir baktım 2011 miş! Yuh dedim nasıl 2011 model araba bu!
    Sürüş zevki mi dedi biri? Hangi sürüş zevki abi sen daha önce traktör mü sürdün de bu araba zevkli geldi?
    Şöyle, bir farı 150 tl ye alırsın, satarken zorlanmazsın bir de seni A noktasından B noktasına götürür bu kadar Focus dediğin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    Focus ghia kullanıcısıyım.Yol ve motor sesi alıyor.Bunun dışında bir eksiği yok.
    Ama esp li olanını tavsiye ederim.


    Buna Esp diyorsan haklısın.
    Şu kadar söylim, başka araçlar "Esp Off" konumdayken şu video daki performansı sergiliyor.


    Kardeşş sen focusa falan binme sana allerjik etki göstermiş, traktör falan da olmaz Simdi, sen en iyisi At arabası kullan




  • Konuyla ilgili yorum yapacak olursak marka prestiji olarak ford biraz daha onde bence, bravo gercekten guzel araba, ama iste gel gor ki fiati bu konuda anlamış değilim, tasarım kullanım olarak farklı guzel araçlar ama çabuk uretim bitiriyor Fiat. Sonu stilo gibi olacak sanki bravonun. Ama ikiside guzel ve çevik araçlar. Focus kullanmasam suan bravo değilde başka araçları düşünürdüm.
  • her türlü bravo derdim ama yarın kasa değiştiğinde başka bir isimle gelince mağdur olursunuz.
  • 1.6 multijet kesinlikle tdci'den performanslı ve iyi. bravo 120 beygir. sessiz, şık ve güzel bir araç. ancak ford kadar yol tuttugunu sanmıyorum. esp ile ne yapar bilemem tabi. siz en iyisi 2 sinide test edin. multijet daha az yakar ve daha az sorun çıkartır. bravo italyan olduğu için parçalarda vs sıkıntı olabilir ama fordu bilmiyorum. gerçi oda alman onunda parçası pahalıdır.
  • focus daha iyidir
  • Focusu bilmem de Bravonun parça problemi kesinlikle yok. Her çeşit parçası TOFAŞ'ın stoklarında sürekli var. 3 senedir kullanıyorum dizel Bravo, parça sorunu kesinlikle yok. Benimki 105 lik emotion. ESP falan var yani. Dümdüz >Focus'tan çok başarılı bir araç. Focus'un yol tutuşu iyi denmiş ama Bravo da yolda durmayan bir araba değil kesinlikle. Ayrıca ESP hiçbir sürücünün başaramayacağı şeyleri yapabilen bir sistem.
  • bravo derim dostum. bravo en az focus kadar iyi yol tutuyor.
  • gncl
  • Ben olaya arkadaşlardan farklı bir yönde yaklaşacağım.. Focus'larda 5 ileri manuel vites ve 109hp'lik motor mevcut, torku 240nm. Yol tutuşu sınıfında referanstır zaten, ancak Bravo da yeterince güvenlidir.

    Kaldı ki Bravo'larda 105hp 290nm ve 120hp 300nm'lik iki adet dizel motor var(ikisi de 6-ileri manuel vites). ve bulacağın Bravo'nun modeli aynı fiyattaki focus a göre yüksek ihtimalle daha yüksek olacaktır, 6. vitesin tüketim ve yalıtım katkısı da ayrı tabi..

    Dolayısıyla, 120hp'lik bir Bravo almanı temenni ediyorum Focusa göre daha zayıf olan yol tutuşu açığını mükemmele yakın performansıyla kapatır, 105hp lik olan bile etkilemişti beni
  • Araçlar arasında dağlar kadar fark yok. 2. el alcaksanız şu an tek kriteriniz var;

    Hangisini en temiz bulursanız onu alın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CThirty -- 10 Temmuz 2011; 2:50:05 >
  • 2 araç da kullanıcısını üzmez. Burada sizin araçtan beklentileriniz önemli. Aracı sert kullanan biriyseniz hiç düşünmeden Focus alın. C sınıfını geçtim çoğu D ve E sınıfı araçtan daha iyi yola yapışıyor. Hayvan gibi yağmurlu havada gece vakti 109'luk C-max ile Ankara'dan Antalya'ya 4 saatte girdik ve virajlara 150-160 ile giriyorduk. Bravo'yu da biliyorum. O araba Focus'un girdiği viraja öyle giremez. Ama Bravo da izolasyon, konfor ve donanım gibi konularda Focus'tan üstündür. Ben olsam Focus alırdım.
  • gncl
  • valla esp siz bir focusla viraja girmektense esp li bravoyu tercih ederim zaten esp donanımlı focusla eş değer bravo arasında fiyat farkı olacaktır 29 a da espli temiz focus bulabileceğinizi hiç sanmıyorum sahibinden com da ki ilanlara çok güvenmeyin esp var işaretleyen ilanların yüzde 90 nında malesef yok o paraya bravo bakın derim
  • 105 lik bravo ile 25.000 km yol yaptım.2008 model.şu ana kadar mutad bakım dışında masraf çıkarmadı.focus yol tutuşta gerçekten referans bir arabadır.bu açıdan bravodan üstündür.bravo focus kadar olmasa da o da iyi yol tutar.esp sistemi de cabası.şimdiye kadar esp sistemi 2 kez mucırlı yolda devreye girdi.bravo lastik gürültüsünü daha az içeri alır ve süspansiyonrları konfor ve yol tutuş özelliklerini birleştirmiştir.donanımı boldur.genelde uzun yolda kullanıyorum.120 km hızda 5 litre yakıt ortalaması ile gider.bakımları 20.000 km de birdir.fiyat /performans oranı üst seviyede bir araba.yeni bir araba olacak olsam hiç düşünmeden yeniden alırdım.
  • 120hp Multijet Otomatik vites Bravo ve Focus1 1.6 Ghia sahibiyim. Focus II'lere de bir kaç defa binmişliğim var.

    Focus'un yol tutuş konusunda segmentinin en iyisi olduğu doğru ama Bravo'nun da yol tutuşu oldukça iyi. İki aracın yol tutuş farkının ortaya çıkması için limitlerin epey zorlanması gerekli. Bravo'nun yol tutuşunu beğenmeyeceğinizi sanmıyorum. Direksiyon konusunda Focus daha başarılı.

    Bravo'da parça-servis sorunu yok ama tamamen İtalyan üretimi bir araç olduğu için parçaları yerli üretim Fiat'lar gibi ucuz değil. Yani "Fiat işte, parçaları ucuzdur" sözü Bravo için geçerli değil.

    Bravo'nun ses yalıtımı daha iyi. Aslında Bravo'daki 1.6 MJet oldukça gürültülü çalışan bir motor ama iyi yalıtım sayesinde içeriye çok ses gelmiyor. Lastik sesi yalıtımı da iyi. Focus II'lerde bu konuda çok şikayet eden var ama ben çok rahatsız edici lastik sesi duymadım Focus II'de.

    Bravo 120hp'lik ve 300Nm'lik motorunun performansı, esnekliği Focus'tan daha iyi. Focus III TDCI test sürüşü yaptım, 115hp, 270Nm tork, 120hp'lik Bravo kadar performanslı değildi. Ama Focus'un motoru da performans konusunda gayet tatminkar bir motor.

    Bravo'daki iç mekan işçilik-malzeme kalitesi Focus'tan daha iyi. Özellikle kapı döşemelerinde falan kalite farkı kendini iyice belli ediyor. İç mekandaki işçilik-malzeme kalitesi benim Focus II'lerde en çok eleştirdiğim unsurdur, aracın bir çok iyi özelliğine gölge düşürüyor maalesef.

    Not : İlerde Focus1 aracımı satıp sedan dizel araç alma fikrim var ve tercih listemin başında Focus 2 TDCI Titanium var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 11 Temmuz 2011; 12:14:56 >




  • Focus daha iyi de bulunabilen örnekler en genç 2006 model ve daha yüksek km'li. Bravo ise en yaşlı 2008 model var nispeten daha düşük km'deler. Ben Bravo derim şahsen.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.