Şimdi Ara

FORD FOCUS 1.6 SCTİ 182HP ECOBOOST TİTANİUM MANUEL SMART TEKNO PAKET MK3 KASA NASIL BİLİRSİNİZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
2.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar bu yazdığım aracı nasıl bilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • updullah ben de merak ettim

    _____________________________
  • Motor sıkıntılı, geçen senelerde 95-115 TDCilerin neredeyse yarı fiyatına satılıyorlardı, şimdilerde 120+ olmuşlar.

    _____________________________
    Eski Kullanıcı adı: FilozofTR &amp; Lee Van Cleef
  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Motor sıkıntısı yokta dikkat edilmesi gereken bazı hususlar var soğutma suyu hortumu eğerki ince kaçıran hortumla daha sonra düzeltilen kalın korumalı hortumla değiştirilmeli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tabi bahsettiğim benim bu araç için dizelleri bilemem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayatakav

    Motor sıkıntısı yokta dikkat edilmesi gereken bazı hususlar var soğutma suyu hortumu eğerki ince kaçıran hortumla daha sonra düzeltilen kalın korumalı hortumla değiştirilmeli

    Hep bunu diyorlar ben de farkındayım ancak bu seri motorlar İngiltere'de de oldukça problemliydi, ayrıca siz soğutma sisteminde gerekli değişikliği yapsanız bile araçların kmsinden dolayı çoğu önceden hararet geçirmiş toplanmış oluyor.

    _____________________________
    Eski Kullanıcı adı: FilozofTR &amp; Lee Van Cleef
  • Bellup B kullanıcısına yanıt
    Aslında bu dediğim araç bende var sadece sizlerin yorumlarını merak ettiğim için açtım bu konuyu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Düzenli bakım yapıldığı taktirde korkma tabi kullanıcı da önemli 200 bin 300 bin km leri rahat gören ECOBOOST motorlar da var 100 binde biten ECOBOOST larda var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt

    0-100 değerlerinde ufacık fark demişsiniz fakat şöyle bi durum var:


    acceleration olayında torkun önemi çok fazla. dizel olan torktan bir tık kazanıyor.


    1.1 saniye 0-100 değerlerinde az bir rakam değil. dizel 100 e geldiğinde, benzin çoktan 110 ı geçmiş, 120 ye doğru geliyordur.


    0-200 testi yapıldığı zaman çok daha şaşırtıcı rakamlar çıkabilir.


    aynı zamanda 0-40 ve 80-120 testi yapıldığında dizel 0-40 da başarılı olurken 80-120 de sürünür. artık torkun bittiği beygirin konuşması gerektiği yer olduğu için 80-120 de benzin dizeli gömer. 40 da ise tam tersi.

    _____________________________
  • Fiyat donanım ve performans olarak çok iyi. 1.6 ti vct yerine kesinlikle alınır. En azından motoru yürüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Aslolan Hayattır Yaşamak Gibi
    Beşiktaş Hayatın Kendisi İdi
    Alayına İsyan Diyenlerin Sesi
    Kimsesiz Sevdaların Oldu Kimsesi
  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    Aynen ama bizim ülkemizde otomobil kültürü yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hararetten dolayı motoru servisten yeni değişmiş ve soğutma hortumu güncellenmiş bir tanesi bulunur, sıfır kilometre gibi binilir  

    _____________________________
    I LOVE GOGO I LOVE VERY GOGO (GENÇ TİŞÖRTÜ)
  • Leon FR ciler konuya bekleniyor :)

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-57554940B

    0-100 değerlerinde ufacık fark demişsiniz fakat şöyle bi durum var:


    acceleration olayında torkun önemi çok fazla. dizel olan torktan bir tık kazanıyor.


    1.1 saniye 0-100 değerlerinde az bir rakam değil. dizel 100 e geldiğinde, benzin çoktan 110 ı geçmiş, 120 ye doğru geliyordur.


    0-200 testi yapıldığı zaman çok daha şaşırtıcı rakamlar çıkabilir.


    aynı zamanda 0-40 ve 80-120 testi yapıldığında dizel 0-40 da başarılı olurken 80-120 de sürünür. artık torkun bittiği beygirin konuşması gerektiği yer olduğu için 80-120 de benzin dizeli gömer. 40 da ise tam tersi.

    aradaki 0-100 performans farkı torkla açıklanamaz anormal olan benzinli motorun verisi dizelde sıkıntı yok.. Vag da manuel olsa o motorla 0-100 en fazla 7 sn olurdu...Fordun scti de var bir sütçülük yani..

    _____________________________
    "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero




  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt

    https://zeperfs.com/error403.php 62 bg farkını nasıl konuşturuyor izleyin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kişi doğdu, öldü, sözü kaldı, bak! Özü gitti insanın, adı kaldı, bak!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Bu mesaj silindi.

    8 hocam 100 ü güzel bi güç dağılımı var hemen parlayıp sönenlerden değil




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cryin -- 9 Ekim 2020; 16:6:14 >
    _____________________________
  • yaramaz.


    ecoboost tutulmaz


    lpg takılmaz


    rektefiye olmaz motor değiştirirsin

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Bu mesaj silindi.

    0-100 değerinde vites çok önemlidir.


    136 hp 220 nm torka sahip n13 kodlu motoru 8.5 saniyede 100 km/h hıza ulaşabiliyor(fabrika verisi 9.1)


    ama 100-200 arasında resmen bocalıyor. Fordun bu 182 hp motoru farkını 100 den sonra gösteriyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PatlıcanMusakka -- 9 Ekim 2020; 17:27:22 >
    _____________________________
  • Konuyu hortlatmak istedim. Nedir son durum sizce alınır mı binilir mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.