Şimdi Ara

Ford C-MAX mı, Nissan QASHQAİ mi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
28.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nakreko
    Arkadaşım herşeye ayvallah ama
    S-max aracın fiyatına baktım 72.000 tl dudağım uçukladı valla.
    bu araba ne kadar da güzel olsa bu para verilmez yazık günah olur.
    Bir çok kişi 40.000 ytl 4x4 olmayan qashqai'ye verilirmi diye itiraz ediyorken 72 milyar hiç verilmez en kral suv alırım valla.
    bu fiyata smax olayı bitmiştir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: maxfocus

    quote:

    Orjinalden alıntı: nakreko
    Bence S-max le QQ karşılaştırsaydınız daha mantıklı olur. çünkü c-max çok sönük kalır QQ karşısında.
    ayrıca c-max baktımda 44 milyar çok da ucuz değil.
    benim tercihim Qashqai olurdu. Güvenli, karizmalı, yakıtı iyi
    zaten biraz para biriktireyim yaza doğru 1-2 yaşında ikinci bir el qashqai almak istiyorum.
    QQ satmak isteyenlere duyurulur :=)


    Selamlar,

    QQ tercihi yukarda bazı sebeplerden tercih edilebilir de
    S-Max ile QQ karşılaştırması gerçekten , abartılı.

    S-max a şu an dahi rakip bir araç bulunmuyor, bu araç kendi sınıfının avrupa değil dünyada en iyi araçdır.yılın arabası seçilmesi dışında ,bir çok dalda ödülleri vardır. Bir incelemenizi öneririm. Yol tutuş, fren performansı, motor özellikleri, kullanım ve donanım olarak çok iyi bir araç.
    QQ bunun yanına bile yaklaşamaz. Tek dez avantajı otosanın TR bu araç için yüksek fiyat politikasıdır.

    Yani C-max için eskidiğinden tamam derimde S-max laf söyletmem.En basitinden bu araçda karışık frenlemede BMW 535 bile önüne geçmiş bir araç. Nasıl böyle bir kıyaslama ?????



    Selamlar,

    Doğru fiyatı yüksek, bunu belirttim ama bu otosanın fiyat politikasıdır ve birde Türkiyede 2lt motorlu olup da kaç tane 60000 ytl sıfır araç var hiç kontrol ettiniz mi?
    1,4 TSI motorlu vw tiguan en ucuz 35000€ buluyor. Bırakın onu 2 lt tdci mondeo en düşük versiyon 60000 Ytl yeni laguna 2,0 diesel 70000 ytl

    Hondanın CRV 2,0 benzinli bile 77000 ytl , suv ve arazi aracı olduğuda tartışılır bence kesinlikle değil zaten CRV lerin içinde yazıyordu bu araç yükseltilmiş binek türü araçtır kullanımda dikkat ediniz, benzeri bir uyarı vardı.
    Opelde 65000 ytl yeni zafira 1,9 dieselin, 2,0 lt diesel Antara 92000 ytl , hyundai santa fe 80000 ytl tuscon 52000 ytl dir Bu arada tuscon sizi aldatmasın zira 4325mm boy ve 1830 mm genişlik ile 4372 mm boy ve aynalar hariç 1825 mm genişliğindeki c-max ile aynı ölçülerde(ilk c-max 4333mm) küçük bir suv dur. Kis sportage de şu an kampanyalı olarak 83000 den 63000 inmiş durumda.

    Kısaca 72000 ytl nerde gerçek suv alıyorsun oda ayrı bir konu yularda fiyatları yazdım, sang yung ları, sorento veya hyundai tuscon olabilir, ancak bunlar en kral suv değil bana göre en dandik olanları oluyorlar.

    İkinci el dersen 40000 ytl ye 2007-2008 model 40000-70000 km arası s-max zaten var. 100000 üstü 35000 ytl ye de var.

    Sonuçda 2 lt lik düzgün bir diesel aracı 60000 ytl altına sıfır almak mümkün gözükmüyor. Buna göre 72000 ytl dediğiniz fiyat suv akrşılaştırmasında abartı değil makuldur. Üstelik bu fiyatlar bir çok modelde bayide kampanyanında altına düşebiliyor.




  • Bana göre yinede o parayı hak etmeyen bir otomobil.
    o fiyatı gözden çıkaracak birisinin önünde çok daha mantıklı seçenekleri olduğunu düşünüyorum
  • Qashqai deki 1.5 dci motorun kaç valf olduğuna dair dh forumlarında birçok soru sormuştum ama hiçbir cevap alamamıştım. Bu nedenle Nissan TR ye sordum, cevapları aşağıdadır. Benim gibi merak edenleri aydınlatmak için yazıyorum..

    Nissan TR nin resmi cevabı :
    Qashqai 1.5 dci araçlarda K9K motoru kullanılıyor ve 8 valf bulunmaktadır.

    Yani bu motor Renault Yeni Laguna daki motorla aynı motor oluyor..
  • evet dizel motorlar 1.5 ve 2.0 dci ler renault ile aynı benzinliler farklı
  • tabiiki nissan
  • 1,6 tekna qashai kullanıyorum, 46000 TL ye çok fazla seçenek olduğu için ben de birkaç hafta düşündüm. aklım hep D sınıfı araçlara kaydı (mondeo, laguna, avensis)

    + - lerini pek değerlendirmeden, tasarımı sebebiyle qashqai da karar kıldım

    her araç gibi kötü yönleri var tabi ki, beni rahatsız eden tek durum servis kalitesi
  • c-max
  • FORD C-MAX bu verilere göre hemde bir ford hayranı olarak
  • Bu 2 araçla test sürüşü yaptıktan ve detaylı bilgi aldıktan sonra kafam netleşeceğine iyice karıştı..

    QQ nin 17 inç çelik jantlı tekna donanımlısını test ettim. Arabanın dışı ve içi çok güzel görünüyor. Normal arabalara göre oldukça yüksekte yolculuk yapıyorsunuz. Koltuğa otururken sanki masaya oturur gibi oturuyorsunuz. Buda görüş ve sürüşü oldukça kolaylaştırıyor. 6 vitesli 1.5 dci motorun performansı yeterli, ara hızlanmalarda ve düşük devirlerde de iyi. İçeriye pek ses gelmiyor, oldukça sessiz denilebilir. Cmax biraz daha sesli.

    Uzun lafın kısası aşağı tükürseniz sakal, yukarısı bıyık durumu oldu bende. C-max da 1 yıl sonra kasa değiştiriyor.

    Başta da dediğim gibi kafam netleşeceğine iyice karıştı.. Bende şimdilik bu ikilemi askıya almaya karar verdim..

    Edit; Kısaltma yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 14 Eylül 2009; 13:28:28 >




  • c-max kullanıcısıyım.benim için artı ve eksiler aşağıda.
    artılar
    servis problemi yok
    yol tutuşu iyi
    motoru sağlam
    yakıt tüketimi iyi
    süspansiyonu yumuşak
    eksiler
    arka görüşü ve yan görüşü sıkıntılı.
    ön konsoldoki ve yanlardaki bazı plastik aksamlar kalitesiz(yeni modellerde iyileştirilmiş)
    ikinci eli eskiden( ötv indirimi öncesi) iyiydi.
    ben olsam ikisini de almam.citroen c4 picasso alırım.daha fazla konfor sunuyor...
  • Konuyu azıcık hortlaşmış olacağım, kusura bakmayın. Önümüzdeki 1-2 ay içinde almak istiyorum artık ama inanmayacaksınız ben hala net karar veremedim bu konuda..

    Son durum itibarıyla Qashqai 1.5 dizel tekna, C-max dizel titanium dan 5-6 bin lira daha pahalı.
    4 kişilik bir aile için Qashqai ye 5 bin lira fazla vermek sizce ne kadar mantıklıdır, değer mi. Yoksa cmax alıp 5 bin lira yı da çatır çatır yiyeyim mi.. C-max konusundaki sıkıntı ise önümüzdeki yıl kasasının değişecek olması. Siz olsanız ne yapardınız, bana ne önerirsiniz..

    Edit; Kısaltma..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 14 Eylül 2009; 13:31:19 >
  • 2 side değil

    C4 Grand picasso

    Aydınlatma paketi , Metalik boya , Deri direksiyon simidi
    ve
    Cam tavan dahil en full ü 53500

    Özellikleri

    http://www.citroen.com.tr/specifications.php?id=28

    yok yok.


    Birde git bunu test et derim.
    Bence pişman olmazsın
  • Ege @
    Al Focus C-max Ghia (Titanium) 1.6 TDCI bak keyfine ...
  • yeni kangoo nun en full ü dediğini şimdi gördüm.

    motor aynı bildiğim kadarı ile

    yaklaşık 10 aydır kullanıyorum.

    İç genişlik ferahlık içerideki malzeme emsallerini geçer

    Hele hele iç genişlik ilk defa binen birini dumur eder bunda baya iddalıyım

    ilk kez binen arkadaşım taksim beşiktaşmı çalışıcan bunla demişti.

    Ama unutma bu araç yerden 2 karış.
    Sonra sarsması falan seni hayal kırıklığına uğratmasın.

    Mevzusu geçen qq , c-max , ve benmim önerim c4 picasso ile kıyaslama
    Zaten aralarında minumum 15 - 20 bin TL fark var.

    Ha olaki alıcan üstündeki 195 taban continentalleri kızılaya bağışla

    215 taban michelini koy benden 5 pekiyi al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperella
    2 side değil

    C4 Grand picasso
    ............................................


    Picasso da iyi araba ama ben bu arabayı baştan elemiştim nedeni de gösterge tablosunun ortada olması. Sırf bu nedenle kesinlikle kullanamayacağım bir araba..

    Yeni Kango dediğim gibi beğendiğim bir araba ancak onunda ticari araç sınıfında olmasından dolayı her yıl vize zorunluluğu var. Yani normal binek bir araç 5 yılda 2 defa ( 3 + 2 yıl ) vizeye girerken kangoyla tam 5 defa vizeye girmek gerekiyor. Şimdilik bu sıkıntıya katlanabileceğimi sanmıyorum..
    İlginize teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 4 Ağustos 2009; 16:06:52 >
  • orası öyle

    her sene muayene




  • Arkadaşlar sonunda nihayet kararımı verdim ve Ağustos sonunda 1.5 dCi Tekna 17" jantlı cam tavansız Nissan Qashqai aldım. Şimdilik oldukça memnunum, benim gibi arada kalanlara Qashqai yi önerebilirim. Acelesi olmayıp 1 yıl daha bekleyebilirim diyenlere de yeni c-max ı görüp öyle karar vermelerini öneririm. Benim beklemeye tahammülüm kalmamıştı artık..

    Bu geçen zamanda yorumlarıyla bana yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F1SECO

    tabiiki nissan

    tabiki nissan değil berbat iğrenç bir araba
    ford c-max en iyi araba sonsuz basar qq ve F1SECO sana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stedeoçlrvr -- 25 Eylül 2011; 13:09:38 >
  • araçları kullanmadan yorum yapanlara şaşıyorum tabikide qasqai ikisinide kullandım yakıt olarak dizelseçerim ve sesinede razı olurum dersen tercihlerede saygı duyarız tabi dolusu 60 küsür aynısının dizelini qasqaide de alırsın. hemde dolusunu ama yedek parça konusunda ford daha iyi olabilir tek caziptarafı odur bana ford çok ticari geliyor kimbirisde nissanın ses sistemini kötülemiş 2012 modelinde fordunkilere 10 basar ayrıca kabloyla usb bellekle ugraşmyrsn kablosuz senkronize edebilyrsn bu enboşunda bile var.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.