Şimdi Ara

Ford, Almanya'daki fabrikasını Çinli BYD'ye satabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ford, Almanya'daki fabrikasını Çinli BYD'ye satabilir
    Romanya'daki fabrikasını geçen yıl Ford Otosan'a devreden Ford'un şimdi de Almanya'nın Saarlouis kentindeki fabrikasını satmak için Çinli BYD ile görüşme halinde olduğu belirtiliyor.



    Wall Street Journal'ın haberine göre Ford yöneticileri önümüzdeki hafta Çin'e giderek BYD yöneticileriyle Saarlouis fabrikasının potansiyel satışını değerlendirecek. Görüşmeler şimdilik çok erken aşamada ve sonuca bağlanması uzun bir zaman alabilir ancak tarafların satışa olumlu yaklaştığı ifade ediliyor. Söz konusu fabrikada 4600 kişi çalışıyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni BMW M3 CS tanıtıldı: Daha güçlü ve hafif süper sedan



    Saarlouis fabrikasının geleceği bir süredir belirsiz. Söz konusu tesiste şu anda Ford Focus üretiliyor ancak bu modelin üretimi 2025 yılında sona erecek. Üstelik şirket, yeni nesil elektrikli araçlarının üretimi için bu fabrika yerine Valensiya'daki fabrikayı tercih etti. Ayrıca Köln'deki üretim tesisi de Ford'un Avrupa'da sadece elektrikli araç satma hedefinde önemli bir rol oynayacak.



    Çinli BYD, geçtiğimiz yıl dünyanın en büyük elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satıcısı oldu. Bazı Avrupa ülkelerinde üç elektrikli modeliyle varlık gösteren şirket, pazardaki büyümesini güçlendirmek için Avrupa'da elektrikli otomobil üretmeyi hedefliyor. BYD'nin halihazırda Macaristan'da elektrikli otobüs fabrikası bulunuyor.




    Kaynak:https://europe.autonews.com/automakers/ford-talks-chinas-byd-sell-german-plant-report-says?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter







  • 3-5 ayda bütün avrupa'da satışları çakıldı Ford'un.. ve bilinçli olarak yaptılar, rekabet etmeyi bırakıyorlar. tamamı ile emisyon standartları ile olan uyuşmazlıkları ve maliyetler sebebiyle başka nedeni yok..


    Avrupa işi kademe kademe Amerika üzerinden yönetilecek ve elektrikli araçların altyapılarını Volkswagen'den alacaklar.. hatta Id4 platformlu Suv aracı hazırlamaya başladılar bile..


    Kısacası o efsane kölnlü Ford havlu attı.. minimum maliyetlerle avrupada araç satmaya çalışacaklar.. ileride tüm modelleri Vw ile ortak olması düşünülüyor.


    Amerikada iyiler, kendi kıtalarında kendi bildikleri gibi devam ederler..

  • bunlar eskı nesıl fabrıka mı neden satıyorlar

  • Bir zamanları Gm den sonra dünyanın en büyük 2. Motorlu araç firmasıydı nerden nereye geldi Ford

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çinliler baktı yeşil kağıtların bir değeri kalmadı onlar da nerde satılık mal bulsa alıyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Satsın.. Ne olacak..

  • Ford Otosan alsa güzel olabilir bence. Tabi parasal durumlara bakar.

  • Bu tip yüz yılı devirmiş yada arifesinde onlarca US,Alman, Japon otomobil markaları var ve hepsi de vizyonsuzdur! Mercedes de dahildir,Yenilik işlerine gelmez devrim yapalım da bir katkımız olsun Dünya halkına vs.diye...



    Yillarca içten yanmalı, körüklü motorları , şanzımanı, yarı otomatik,otomatik, makyajı aynalı, dijitale klimali evirip çevirip sattılar.



    Allah tan,Hızır yetiştide, Elon Tesla yi aldida Petrolun kemikleşmiş lobisini kırıp Emotor lu, bilgisayar aksanı olan hızlı,kaliteli Oemisyon araçlar ile bunlara iyi bir ders verdi.



    Şimdi bu Ford,Mazda,BMW gibi markalar depolardaki cvt şanzımanlari, yakıt depolarını stoklarını nasıl ertitiz hesabindalar!.. çok marka kucukuecekveya kepenk indirecek 1o yılda...

  • 3-5 ayda bütün avrupa'da satışları çakıldı Ford'un.. ve bilinçli olarak yaptılar, rekabet etmeyi bırakıyorlar. tamamı ile emisyon standartları ile olan uyuşmazlıkları ve maliyetler sebebiyle başka nedeni yok..


    Avrupa işi kademe kademe Amerika üzerinden yönetilecek ve elektrikli araçların altyapılarını Volkswagen'den alacaklar.. hatta Id4 platformlu Suv aracı hazırlamaya başladılar bile..


    Kısacası o efsane kölnlü Ford havlu attı.. minimum maliyetlerle avrupada araç satmaya çalışacaklar.. ileride tüm modelleri Vw ile ortak olması düşünülüyor.


    Amerikada iyiler, kendi kıtalarında kendi bildikleri gibi devam ederler..

  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    Almanya'da üretim rekabetçi değil. İşçilik maliyetleri yüksek.

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    avrupada rekabet edemeyeceklerini gördüler,ondan kaçıyorlar. PSA vag üstüne toyota,bir de bu Çinliler

    ben de olsam kaçarım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxxx1 kullanıcısına yanıt

    Aynen Elon reis çok iyi ders verdi.


    Bak altta, arka bagaj kapağı üstündeki tasarım faciasını Elon reisin mühendisleri bir türlü öngörememiş. Çölün ortasına fabrika açtırdılar, yağmur yağarsa bagaj kapağı açıldığında su nereye gider diye akıllarına gelmemiş...


    Ford, Almanya'daki fabrikasını Çinli BYD'ye satabilir


    Pedestrianların gözü yaşlı...


    Ford, Almanya'daki fabrikasını Çinli BYD'ye satabilirThe Independentyoutube
    A Tesla test is proving that perhaps the futuristic cars aren't quite ready to tackle autopilot mode full-time yet. The video shows a Tesla goes against a car from Luminar Tech - and while the Luminar stops in front of a child dummy, the Tesla ploughs right through it, sending its limbs flying across the car park. Tesla reportedly refuses to use the LiDAR tech in the Luminar which helps it to stop. Watch more here at Independent TV https://www.independent.co.uk/tv/editors-picks Like us on Facebook: https://www.facebook.com/TheIndependentOnline Follow us on Twitter: https://twitter.com/Independent Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/the.independent Subscribe to Independent Premium for exclusive content and live events: https://bit.ly/2MiOONB
    https://www.youtube.com/watch?v=3mnG_Gbxf_w






    2 kişiyi öldüren ve durdurulamayan reisin oyuncağı:






    Ford, Almanya'daki fabrikasını Çinli BYD'ye satabilirSouth China Morning Postyoutube
    Subscribe to our YouTube channel for free here: https://sc.mp/subscribe-youtube Two people were killed in an accident involving a Tesla electric car in the southern Chinese province of Guangdong on November 5, 2022. Surveillance footage showed the Model Y vehicle pulling over to apparently park when it suddenly accelerated and took off. Other cameras captured footage of the car speeding along roads for about 2km (1.2 miles) before crashing. The car manufacturer has denied claims that the brakes failed, but agreed to cooperate with the police investigation. Related story: ‘Tesla brake malfunctioned!’: woman dragged away during protest at auto show https://sc.mp/2hcc Support us: https://subscribe.scmp.com Follow us on: Website: https://www.scmp.com Facebook: https://facebook.com/scmp Twitter: https://twitter.com/scmpnews Instagram: https://instagram.com/scmpnews Linkedin: https://www.linkedin.com/company/south-china-morning-post/ #scmp #China #Tesla
    https://www.youtube.com/watch?v=6Kf3I_OyDlI






    Tesla çıkmadan önce de elektrikli arabalar vardı. Komplo teorisi gibi gelebilir ama 1898'de Almanya'da Porsche elektrikli araba üretmişti. Petrolün gücü, içten yanmalı motorun kullanım esnekliği ve günün şartlarına ve ekonomisine en uygun neyse o üretildi.


    Şu an elektrik üretimine hız verildiği dönemde Elon Musk Tesla'yı süsleyip püsledi diye elektrikli araçlar yaygınlaşmadı. Emisyon skandalı, petrole olan bağımlılığın azaltılmak istenmesi, emisyon standartlarının git gide sertleşmesi ve daha aklıma gelmeyen / bilemediğim bir çok nedenin birleşmesi olayı elektriklilerin lehine çevirdi.


    Mercedes vizyonsuz öyle mi? Tamam senin dediğin olsun. Ford, Almanya'daki fabrikasını Çinli BYD'ye satabilir 





  • Nokianın benzeri bir akıbeti olacak gibi Fordun.

  • ford'un avrupa'dan çekileceğini söyleyenler fazlasıyla yanılıyor. Ford zaten ticari araçlarıyla avrupa'da oldukça iyi bir konumda. Bunun yanı sıra dünya genelinde suv'a yöneliş olduğundan fiesta, focus, mondeo modellerinin fişini çekmeleri normal. kuga, puma ve hatta 2012'de çıkarttıkları ecosport'un bile satışları gayet iyi. elektriklide ise yüksek fiyatı olmasına rağmen mach e modeli de satışlarda başarılı bir performans sergiliyor. yakın gelecekte avrupa için vw ile ortak şaseye sahip 8 tane yeni elektrikli araç piyasaya sunulacak. vw ile ortak otomobil geliştirmeleri çok iyi çünkü bu ortaklık otomobillerin üretim maliyetini önemli ölçüde düşürecektir ve ford'un avrupa'daki konumunu güçlendirecektir. kısacası elektrik teknolojisiyle birlikte otomobil sektörü yeni bir çağa giriyor. gm'nin elektrikli otomobillerle avrupa'ya geri dönmeyi planladığı şu dönemde ford'un avrupa'dan çekilmesini beklemek abes olur.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.