Şimdi Ara

Focus Motor Ömrü (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
52.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tamamen kullanımla ilgili olduğunu düşünüyorumServiste bir usta 50.000 km.ye gelmeden motoru bitiren tiplerde var,500.000 km.ye kadar canavar gibi kullananlarda demişti...Fordun motoru rahat 500.000 gider sanırım...
  • arkadaslar bir kac gun once 80.000 milde focus sport trend 2.0 aldim amerikada, burdakiler ile turkiyedeki arasinda daglar kadar fark olmasina ragmen zetec 16v motor canavar gibi calisiyor.
  • AYNEN KATILIYORUM SİZE. Ford Motorlar en az 500,000 km yapar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: SERKAN DENİZ

    Tamamen kullanımla ilgili olduğunu düşünüyorumServiste bir usta 50.000 km.ye gelmeden motoru bitiren tiplerde var,500.000 km.ye kadar canavar gibi kullananlarda demişti...Fordun motoru rahat 500.000 gider sanırım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: is.mail

    AYNEN KATILIYORUM SİZE. Ford Motorlar en az 500,000 km yapar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: SERKAN DENİZ

    Tamamen kullanımla ilgili olduğunu düşünüyorumServiste bir usta 50.000 km.ye gelmeden motoru bitiren tiplerde var,500.000 km.ye kadar canavar gibi kullananlarda demişti...Fordun motoru rahat 500.000 gider sanırım...




    Selamlar,

    intercity rentacar da 420000 kmde focus I 1,6 100 hp görmüştüm ve usta çok iyi durumda olduğunu yağ eksilmesi olmadığını söylemişti.
    Araba kiralama servisinde 420000 görmüşse 500000 üstünde yapar gibi geliyor.Düzgün bir bakım ve iyi bir tam sentetik yağla 600000 leri rahat bulur.
    Yeni diesel 1,6 109 hp için motor bu km lere gelirde turbo, yakıt pompası ve diğer ekipman arada kaç kez değiştirilir bilemem.

    Herkese iyi sürüşler dileğiyle.




  • en az 600.000 göreceğini düşünüyorum
  • 100 000 km işi bundan 15 yılki araçlar için geçerli idi (ben azını diyeyim siz çogunu anlayın) o günden bu güne çok şey degişti. motor teknolojisi aldı başını gitti. 1976 model renault 12 ler hala canavar gibi çalışıyosa gerisini siz düşünün. bir araç 1 000 000 km de gider 20 000 km de motor da yer. devirli kullanılan vede bakımları iyi yapılan araç kolay kolay ölmez. isterse 300 km yapmış araca 2 defa hararet yaptırın veya aracı 3 defa yıgdırın bakın ne oluyor. hararet bir aracın ömründen 100 000 km yer. gerisini siz hesabeddin...
  • Abicim Bizim salak arkadaş daha 1 yaşını doldurmamış 2005 model albeları nı daha 7 binde motorunu yedi.
    hiç unutmam bana söyle demişti. Selçuk araba ile giderken arada bir yağ lambası yanıyor bir şey olurmu. o zaman dövecektim resmen. Ona bahsettim Arabayı yerinden bile kıpırdatma. Git dayına falan söyle(Babası Yurt dışında) Gelsinler ne yağ kullanılıyorsa tammamlasınlar. Sen git o şekilde gezmeye devam et. Sonuç 7 binde motor yedi. Ve nasıl yapmışlarsa garantiden tamirini yaptırmışlar yoksa 2 milyardan fazla masraf çıkmış.

    Yani iş kullanmya bağlı arkadaşlarında dediği gibi.
    Mc larern ruhlu sokakları yarış pisti gibi gören ile otomobili sadece hafta sonu alışverişi için kullanan bir çiftin arbası bir olmaz. Anlatabiliyormuyum.


    sana ancak bir aralık verebilriz.kullanıma bağlı olarak. kötü kullanılmışsa 1 km iyi kullanılmışsa 500 bin km




  • yeni nesil aracların hepsinin motorları sağlam. 95 corolla sahibiyle konuşmuştum arabası çok iyi durumdaydı. km sine bak dedi. 487 bin de görünce şaşırıp kalmıştım. Benim bildiğim bi araba en çok 250 bin gider diyeydi ama bakılırsa araçlar uzun süre kullanılıyor.
  • 80 model Station ford umuz hep vardı hep var hala duruyor ve şu an 600.000KM nin üstünde rektifiye yok yağsız dahi kullandığımız oldu ama TR deki benzin kötü diye zaten segmanları biraz değiştirmiştik ilk getirdiğimizde. 98 mondeo gördüm TR de serviste egzostu bile değişmemişti ve 535.000km deydi. az çok doğru bakımları yaptırdığın sürece 1milyon yada 2milyon km rahat götürür. Burada kriter yyanlış motor ne kadar çalışırsa okadar dengesini koruru km olarak bunu değerlendirmek yanılş onu aktarma organları yapıyor motor değil ;) ama inanın bir motorun emekleme dönemidir 100.000km falan motoru devirsiz kullanmaktanda korkmayın bakımı tamsa yağıda şarap olmadıysa basbasabildiğin kadar. Günümüzde VW motorları bile artık 200.000km falan gidebiliyor FORD un motorundan korkma o adamlar texas ın çöllerinde 1milyon km yol yapıyorlar.
  • 1 milyon tamamda (hadi tamam olsun :) ) 2 milyon içi ciddimisin :)
    haaa bi de
    vw motoru bile derken ???

    o kadar abartma yaw
  • motorlar 1.6 tdci ise min 300.000 km sorunsuzca hizmet etmesi gerkir.
    Ama tr de mazot baş belası.
    76.000 km dumanın d si yokken tatilde aldığım 2 depo sonrası artık siyah duman atıyor.
    yani mazot ve bakım çok çok önemli.
    ama 500.000 km lerin sorunsuzca aşılması iddalı olacaktır 1.6 tdci için.
    Zira benim 50.000 km de turbom garantiden komple değişti.
    Kullanıcı hatası yok.
    yani neden 500.000 iddalı bir laf anlayın diye yazdım.
    Düşük devirli turbo olmayan dizeller için 500.000 km çocuk oyuncağıdır.
  • Selamlar, Tissot1853

    Sadece motor olarak düşününce gelir, geçerde ama turbo ve diğer ekipmanın ömrü daha önce dolacaktır.
    Motorun kendisi, silindir, piston,krank yatakları vs. 500000 km yi devirir.

    Mesela fiatın 1,3 lik dieseli için 250000 km de öncelikle Triger zinciri ve seti değişiyor ve
    diğer aksam kontrollerinden sonra çalışmaya devam ediyor. Motor yapılmıyor sadece triger set değişiyor.
    Bu iş içinde motor komple iniyor.
    Bu süre içinde turbo, enjektörler, pompa, vb diğer aksam ne olur kaç defa değişir söylemek zor.
    Ben motor ömrü denince, turbo vb. diğer yan ekipmanları ayrı düşünüyorum.
    Herkese iyi sürüşler dileğiyle.
  • Doğru.
    Ama turboyu motordan ayıramadığımıza göre de bir arada düşünmek hata olmasa gerek.
    Bir bütün olarak araç motorunun ve ilave sistemlerin çalışır halde olması önemli.
    Keşke aramızdaki kullanıcılar araçlarının marka model ve km bilgisine verseler.


    BEN VERİYORUM SİZLERDEN DE KATKI BEKLİYORUM:

    c max tdci 2004 ghia 76.0000 km 50.000 de garantiden turbo değişimi.
  • motoruna iyi bakılmış bir focus rahatlıkla 400.000 km yi devirecektir.adamlar mercedeslere 2.0000.000 km motor ömrü veriyorlar.ee fordun yaptığı bir aracında 400.000-500.000 km yi devirmesi gerekir
  • benim bi arkadaşımın 97 mondeosu war ve street racing yapıyo heryere arabayla gider arac modifiyeli olmasına ragmen tıkırtıkır calışıyo ve 500000i devirdi yeni iç kaplama falan yaptırıyo işte şu aralar daha gidecek cok km si war
  • benim arabam maşallahı var şu an 196000 de geçen gün belgeselde arabaların satışa sunulmadan önce kötü ve iyi hava koşullarında 1000.000 km test edildiği söylendi gazetede de markasının bilmediğim bir araca 1.600.000 km yaptığı içinyeni bir araç verilmiş olduğunu okumuştum ne kadar doğru bilemem kendim deniyorum 1.000.000 km hedef kodum kendime
  • Arkadaşlar Alman araçlarında Motor ömrü diye birşey yok..Ford Focus ,Opel Corsa Vectra ,vb. bu araçlar 600000 km de yapar daha fazlasınıda..Belirli periyotlarda turbo sunu yenilemeniz yeterli ..
  • LPG takılmamışsa 500.000'i rahat görür.

    LPG ise bazı Focus'larda olumsuz bir etki yapmıyor, bazılarında motoru yıpratıyor.

    Bende 201.000 km'de 100.000'de iken LPG takılmış Focus1 var. 5000 km'de yarım litre kadar yağ eksiltiyor.

    Yalnız şunu söyelebilirim, Focus1'ler çok dayanıklı ve diri arabalar. Benim arabaya binen 200.000 km'yi devirdiğine inanamıyor.
  • Ankara'lı taxiler focusun dizelinin 500 bini rahat geçtiğini ama 600 binlerde artık çekilmez olduğunu söylüyor :)

    benzinli/LPG li 700 binde 2003 focus gördüm, sorunsuzdu ve şoför çok memnundu.
  • 2007 focus 158.000 km sattık geçenlerde araçta tık yok
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.