Şimdi Ara

Focus 1.6 tdci chip aldım - yardım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
5.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,

    2006 model Focus tdci aracıma buyuk umutlarla Almanya'dan fabrikasına kadar giderek chip-box aldım. Önce enjektor modelini sordular (bosch or siemens?) bilmedigimi soyleyince 2si icin de ayrı ayrı kabloyu da alarak turkiyeye geri dondum.

    Chiple beraber servisin yolunu tuttum. Ford servisindeki ustalar konuya biraz yabancı cıktı:) Hepsi karsı olmasına ragmen ısrarlarla montaja giristik. (Bu arada turkiyedeki focusların enjektorleri Siemens mis)

    Emin olamadıgımız konu??

    - Kutu hangi sensore takılıyor? ( CMP,CKP..??)

    Biz CMP olması gerektigini dusunerek taktık fakat motor marsı almadı acaba muhtemel sorunlar neler olabilir??

    Konuya hakim arkadasların yardımı icin simdiden tesekkurler..



  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilvtyt

    Merhaba arkadaslar,

    2006 model Focus tdci aracıma buyuk umutlarla Almanya'dan fabrikasına kadar giderek chip-box aldım. Önce enjektor modelini sordular (bosch or siemens?) bilmedigimi soyleyince 2si icin de ayrı ayrı kabloyu da alarak turkiyeye geri dondum.

    Chiple beraber servisin yolunu tuttum. Ford servisindeki ustalar konuya biraz yabancı cıktı:) Hepsi karsı olmasına ragmen ısrarlarla montaja giristik. (Bu arada turkiyedeki focusların enjektorleri Siemens mis)

    Emin olamadıgımız konu??

    - Kutu hangi sensore takılıyor? ( CMP,CKP..??)

    Biz CMP olması gerektigini dusunerek taktık fakat motor marsı almadı acaba muhtemel sorunlar neler olabilir??

    Konuya hakim arkadasların yardımı icin simdiden tesekkurler..



    bi kaç resim paylaşsaydın çok rahat yardımcı olabilirdim..

    Bahsettiğin Chip değil POWERBOX dır..
    Arabanın Enjektörleri BOSCH dur..SIEMENS değil..SIEMENS yakıt pasınç sensörünün markası sadece..

    Takmakta zorlandığınıza göre aldığın modül yakıt basınç sensörüne bağlanıyor..Ve bu sensörün yeri çok ama çok ters bir yerde..Sen ustaların yanından beni ara ben izah ederim..




  • Ben olsam direk Mehmet ustanın yanına giderdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaBeRgE -- 13 Ocak 2009; 2:51:24 >
  • Ben olsam direk Mehmet ustanın yanında giderdim
  • Yavaş gelin arkadaşlar..((:
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilvtyt

    Merhaba arkadaslar,

    2006 model Focus tdci aracıma buyuk umutlarla Almanya'dan fabrikasına kadar giderek chip-box aldım. Önce enjektor modelini sordular (bosch or siemens?) bilmedigimi soyleyince 2si icin de ayrı ayrı kabloyu da alarak turkiyeye geri dondum.

    Chiple beraber servisin yolunu tuttum. Ford servisindeki ustalar konuya biraz yabancı cıktı:) Hepsi karsı olmasına ragmen ısrarlarla montaja giristik. (Bu arada turkiyedeki focusların enjektorleri Siemens mis)

    Emin olamadıgımız konu??

    - Kutu hangi sensore takılıyor? ( CMP,CKP..??)

    Biz CMP olması gerektigini dusunerek taktık fakat motor marsı almadı acaba muhtemel sorunlar neler olabilir??

    Konuya hakim arkadasların yardımı icin simdiden tesekkurler..




    şehir neresi ??




  • Sehir Edirne.

    Bu hafta tekrar servise ugramayı dusunuyorum. Netten fotograflar buldum montajla ilgili ustalara gostericem. Dogru sokete taktıgımız halde calısmıyorsa, artık Mehmet Usta ya da bu konuda uzman birine yolumuz dusecek care kalmadı.

    Mehmet Usta, taktıgımız soket dedigin gibi cok zor bir yerdeydi ama umarım yanlıs yere takmısızdır, cunku dogru taktıysak sorun boxta herhalde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Yavaş gelin arkadaşlar..((:


    Ben hem yavaş gelicem hem sağlam gelicem (TSI projesi)
  • Oncelikle mehmet ustaya ilgilndigi icin tesekkur ediyorum.

    Internetten indirdigim baglantı semalarıyla servise gittim. Yanlıs sensore baglamısız. Dogrusunu bulup montajı hallettik. Ancak Focus Tdci motorda bu soket gercekten ters bir yerde, yakıt filtresini dahi sokmek zorunda kaldık. Gözlemlerim:

    Arkadaslarımla yaptıgımız olcumlerde 0-100 degerlerinde ortalama 1.2 saniye civarı iyilesme söz konusu. Ama en buyuk fark 100den sonraki ivmelenmede.
    1. ve 2. vitesler zaten yuklenildiginde patinajla gecitiginden burda cok fark hissedilmese de, 3. ve 4. vitesler muhtesem serilik kazandı.
    3. viteste yuklendigimde homurtuyla arabanın burun kaldırması inanılmaz keyifli

    Burda Dyno olmadıgı icin Ankara'ya gittigimde ölcümleri alıp buraya koyarım. Fabrikanin iddia ettigi degerler 140bg 320nm tork. Elbette dynodan bu degerleri almak hayal ama onemli olan stock ve box'lı arasındaki fark. Sonucları ben de cok merak ediyorum.




  • başarılı bir uygulama olmuş..yakıt sarfiyatınız hayret edeceğiniz düzeyde düşecektir..tabi doğru kullanırsanız..

    Adınıza sevindim..Güle Güle kullanın..
  • Hayırlı olsun,videoları görmek isteriz.Mesela bildiğim kadarıyla 0-100 11.2sn idi,10'un altına düşmüş dediğine göre.Asıl önemli olan ara hızlanmalar ve 0-130...
  • Hayirli olsun, ne kadara maloldu acaba?

    Ayrica fotolari gormek isteriz, piyasa da powerbox adi altinda kutular var focus icin (+20 bg) ama hangisi orjinal/kaliteli anlayamadim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: boragencer

    Hayirli olsun, ne kadara maloldu acaba?

    Ayrica fotolari gormek isteriz, piyasa da powerbox adi altinda kutular var focus icin (+20 bg) ama hangisi orjinal/kaliteli anlayamadim.

    SAYIN BORAGENCER BU KONUYU VERİCEGİM LİNKTE AÇIKLAMAYA ÇALIŞTIM.SELAMhttp://forum.donanimhaber.com/m_29821856/tm.htm
  • Hort Acaba motorda bi değişiklik oldu mu? biraz bilgi verin hala duruyorsa araç
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.