Şimdi Ara

FLUENCE 1.5 DCİ TOUCH PLUS EDC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba ilk defa konu açıyorum yanlışlıklar icin kusura bakmayın. Elimde bulunan 2016 c elysee aracımı satip 160bin bandında otomatik dizel arac bakıyorum. Fluence ler hem yakıt hemde fiyat olarak tam bana gore fakat otomatik şanzıman ilk kez kullanacağım için sizlere danışmak istedim. 2016 model touch plus otomatik 83bin km de arac buldum full orijinal 163bin tl. Bu arac hatasız servis bakimli imiş. Sizin yorumlarınız nedir alınır mı EDC sanziman sıkıntı çıkarır mi yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.




  • O paralara icon donanımlısı bulunur icon bakmanızı öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 dan eski olmasin istiyorum icon hatasiz 2016 düşük km liler 170bin den başlıyor

  • Genelde sorunsuzdur, 150-200 bin km den sonra beyin yada balata değişimi isteyebilir, buda gayet normaldir. Alınır fiyat iyi.

  • Cevaplarınız için teşekkürler. Alınır ozaman.

  • Ben 2016 da aldım sıfır km 1.5 dci edc icon. 5 yılı aşkındır kullanıyorum. Yorumlarımı paylaşayım.

    Yakıt konusunda başka bir dizel araca bindiğimde bana benzinli gibi geliyor açık ve net. Gerçekten az yakıyor, bir şehir efsanesi değil. Süspansiyon konusunda birşey diyemem yoldaki her bozukluğu hissediyorum malesef. 5 yaşına geldiği için mi bilmiyorum ama tüm çukurlar kasisler kabinde hissediliyor. 1.5 110 dci motor performans konusunda gerçekten beni şaşırtıyor. 11.5 sn ölçülmüş 0-100 verisi, araç daha gerideymiş gibi hissettiriyor. 5008 var ailede 1.5 dizel, grandland x var 1.2 turbo. 5008 den daha atik canlı bu net, glx ile kapışır :) Drag yaptım bir kere glx ile başa baş götürüyor bir yere kadar. Performansı gerçekten şaşırtıcı. Bastığınız zaman uzuyor araç, 150 ye kadar nefessiz çıkıyormuş gibi hissediyorsunuz taki yanınızda başka basmayan araç yoksa :)

    Genişliği benim için ideal. 1.83 boyum var bagaj genişliği gayet yerinde. Konsol geniş, tam anlamıyla günlük işlerinizi görür. Uzun yolda bir 120 maks. hızla gittim bir de 160 maks. hızla gittim, yakıt tüketimi 10 ₺ fark etti. 200 km leri de görebilmeniz mümkün. Çıkıyor. Şanzıman bazı yerlerde kafa karışıklığı yaşıyor, kalkış yaptınız, düz yolda 2 ye atıyor, o sırada siz yokuş çıkmaya başlarsanız (baya dik bir yokuş) gaza abanırsanız 2.viteste kaldıramayacağını bildiği halde stop ettirme noktasına kadar gelip boşluğa düşüyor, bir anda vites düşürüp yapıştırıyor, durma noktasına geliyor hatta duruyorsunuz, arkadaki araçlardan da korna yiyorsunuz, bunu çok yapıyor bu aralar, gazı iyi ayarlamanız lazım, ani davranınca araçta anlamıyor yokuş çıktığını.

    Onun dışında 5 senedir sadece bakımdan bakıma gittim, ne enjektör, ne dpf, ne şanzıman, ne motorla ilgili çok şükür araç sorun çıkarmadı. 5 senedir bakımdan bakıma. Herhangi bir elektronik ya da mekanik aksamında bana zorluk çıkarmadı, bu araç 1 yıl kadar da dikkatsiz kullanıldı ayrıca. Hala da ilk gün ki gibi. Trim sesi ben aracımda abartı şekilde duymuyorum, normalde sese takıntılı biriyimdir, ama kendi aracımda rahatsız edici bir trim sesi duymuyorum şu anda. Çalışmayan aksamı da yok, kliması hemen ısıtır, motor piyasada ki dizellere göre hızlı ısınıyor. Evet biraz gürültülü ve titreşimli bir motora sahip. Ama benim açımdan rahatsız edici bir ses ve gürültü değil.

    5 yılı özetlersek, 66.000 ₺ ye 2016 da sıfır aldığım aracım şu an 51.500 km de ve sadece yıllık 10 bin kmde bir bakıma giriyor, 170 bin en kötü piyasası, çamurluk ve tampon değişimi var sadece (kendim yaşadığım için değişen ve boyalı parça takıntım yok,4 senedir sıfır gibi biniyorum değişim ve boya olduğu için) bana bir sorun açmadı. Hangi arabaya binersem bineyim gözüm arıyor, farklı bir bağ var fluence ile aramda. Baktığınız zaman eskidi artık ama, kendi arabam diye mi, yoksa ilk uzun süreli arabam diye mi bilmem ama gezmek keyif verici :)

    Yakıtla ilgili bir güncelleme vereyim son kez. Örnekliyim. İstanbul-Orhangazi arası, körfez dolanarak, dikkatsiz bir kullanımla, 200 km yol geldim. Hesapladığımda 200 km lik sürüş sonunda 76 ₺ yakıt yakmış araç. Basmalar, yokuşlar, ekonomik kullanışlar ve İzmit'te zincirleme kaza olduğu için 2 saate yakın dur kalklı ortalamasıdır bu. Bilgi vermesi açısından söyledim. Pişman olmazsınız, ama aman diyim, dikkat edin, pert araç olur, farklı sıkıntılı bir araç olur, dikkatli almanızı öneririm. Yan sanayisi fazla ve değişen de varsa orjinal tercih edin. Tek şikayetim farları çok zayıf, led taktım ama yine tatmin etmedi. Farklı bir şikayetim yok, en az 1 sene daha binmeyi planlıyorum. Araç hem 50 bin km de, hem de C sınıfı sedan, yerine koyamam şu anda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o bütçelerde belki opel astra J kasa 1.6 dizel-otomatik daha mantıklı tercih olabilir. reno'daki önceki kuru kavrama EDC şanzımanlar belli bir kullanımdan sonra ariza çıkarmaya meyilli oluyorlar ve bazen çok kararsız çalışma durumu oluyor.

    şimdi şimdi yeni araçlarda megane 4 - clio 5 - Kadjar vs. yeni nesil ıslak kavrama EDC'ye geçildi. yeni şanzıman çok daha başarılı ve sorunsuz.

    ben sedan kasa astra dizel-otomatik tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 7 Haziran 2021; 19:27:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio Touch 1.3 Edc 2020
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yorumlariniz için teşekkürler astra 1 tık fazla yakiyor diye babam sıcak bakmiyor. Renaulta kafasi yatti sanzimanda trabzonda zaten trafik olmuyor dur kalk ışıklarda olacagi için sıkıntı çıkaracağını zannetmiyorum. Büyük ihtimal alacak başlıktaki aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.