DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
flash disk biçimlendirme sorunu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
118
Cevap
0
Favori
315.155
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      235 Mesaj
      27 Haziran 2006 12:09:58 Konu Sahibi
      arkadaşlar bilgisayara format atarken flash diski takılı unutmuşum yanlışlıkla onada format attım şimdi takıyorum bilgisayara flash diski 0 kapasite gösteriyor ve biçimlendirme yapamıyorum bunu biçimlendirmenin bir yolu varmı windows kur da flash diski daha görmüyor PartitionMagic de görmüyor lütfen yardım edin



      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      29 Haziran 2006 23:31:08
      arkadaşlar aynı sorun 1 saat önce benim başımamada geldi format atarken unutmuşum belleği şimdide biçimlendirme yapmıyo görmüyo belleği bir cevap lütfen
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      29 Haziran 2006 23:51:04
      kardeş sorunu çözdüm şimdi Disk yönetimine gir pc nin görmediği bellek Disk 1 diye aşağıada işte o gösteremeğimiz bellek oraya çift tıkla ilerle ve fash belleğini yeniden biçimlendirirsin ben yaptım oldu sende dene kolay gelsin
      http://img340.imageshack.us/my.php?image=adsz7vs.jpg
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      235 Mesaj
      30 Haziran 2006 12:03:01 Konu Sahibi
      ya kardeşim benim flash diski disk yönetici görmüyo ya başka bişe mi yapıyoruz. normalde windows görüyo ama işlem yaptırmıyo hiç disk yöneticisi hiç görmüyo ufff
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      409 Mesaj
      30 Haziran 2006 18:54:28
      Aşağıya eklediğim adreste hp nin bir programı var Flash disklere format atma programı onu indir onla dene.

      http://www.byte.com.tr/download/default.asp/Gorev/DownloadAyrinti/Download/48
      |
      |
    • Binbaşı
      1406 Mesaj
      01 Temmuz 2006 01:34:57
      quote:

      Orjinalden alıntı: Seyyahım

      Aşağıya eklediğim adreste hp nin bir programı var Flash disklere format atma programı onu indir onla dene.

      http://www.byte.com.tr/download/default.asp/Gorev/DownloadAyrinti/Download/48


      Eyvallah bu program benimde işime yaradı sağol
      |
      |
      _____________________________

      CastleVania: Symphony of the Night
    • Teğmen
      198 Mesaj
      05 Temmuz 2006 13:58:16
      disk yazmaya karşı korumalı diye uyarı veriyor....kingston bellek var ne yapabilirim ?
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      308 Mesaj
      22 Temmuz 2006 18:13:03
      partition magick ile de denemeni öneririm
      dosya yapisi olarak VFAT , seçeneklerde bu yoksa FAT32 i secmeni öneririm.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2091 Mesaj
      26 Temmuz 2006 19:48:41
      Bilgisayarım'da usb belleğin üzerinde sağ tıkla "Biçimlendir" işlemini yap.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      112 Mesaj
      31 Temmuz 2006 17:54:02
      quote:

      Orjinalden alıntı: Seyyahım

      Aşağıya eklediğim adreste hp nin bir programı var Flash disklere format atma programı onu indir onla dene.

      http://www.byte.com.tr/download/default.asp/Gorev/DownloadAyrinti/Download/48



      selam, benimde flexy usb bellek biçimlendirme sorunum var. verdiğin site üyelik istiyo, üye oldum ama bi türlü aktivasyon linki gelmedi mailime. bu programı bulabileceğim başka bi yer var mı?
      |
      |
      _____________________________



      Güzelin nazına, Ford'un ara gazına hastayım
    • Yüzbaşı
      250 Mesaj
      31 Temmuz 2006 22:04:14
      quote:

      Orjinalden alıntı: buminimben

      disk yazmaya karşı korumalı diye uyarı veriyor....kingston bellek var ne yapabilirim ?



      bnmkısınde de aynı hatayı verıo ne yaptıysam olmadı verdıgınız hp nın format atma programını denedım ama yıne olmadı ...

      ne yapmam lazım


      @hatta
      partition magick ile de denemeni öneririm
      dosya yapisi olarak VFAT , seçeneklerde bu yoksa FAT32 i secmeni öneririm

      bu dedigini nerede bulabılırım aradım bulamadım da...


      yardımcı olun ltfn ısın kotu yanı bellek benm deıl emanet arkdasın..
      |
      |
      _____________________________

      Aptallığın en büyük kanıtı, aynı şeyi defalarca yapıp farklı bir sonuç almayı ummaktır.Albert Einstein
    • Yüzbaşı
      250 Mesaj
      31 Temmuz 2006 22:30:41
      quote:

      Orjinalden alıntı: don.vito



      Alıntıları Göster




      selam, benimde flexy usb bellek biçimlendirme sorunum var. verdiğin site üyelik istiyo, üye oldum ama bi türlü aktivasyon linki gelmedi mailime. bu programı bulabileceğim başka bi yer var mı?



      ben ındırdım bak o maıl junk maıllerın oraya gelıyo (onemsız posta)

      ama bn yararını goremedım format atıo ama yazım korumasını kaldıramadı yıne de arkadaslara tessekrler.
      |
      |
      _____________________________

      Aptallığın en büyük kanıtı, aynı şeyi defalarca yapıp farklı bir sonuç almayı ummaktır.Albert Einstein
    • Yarbay
      2136 Mesaj
      31 Temmuz 2006 22:49:56
      flash disk özelikler biçimlendir fat 32 değil sadce fat de biçimlendir olsun bitsin bunun için de program mı gerekli
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      112 Mesaj
      31 Temmuz 2006 23:21:11
      yazma korumalı olunca özellikler biçimlendir işe yaramıyo malesef, en azından benimkinde olmuyo...

      emre

      Partition Magic

      http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=partition-magic-turkce&lid=1717



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi don.vito -- 1 Ağustos 2006; 0:18:37 >
      |
      |
      _____________________________



      Güzelin nazına, Ford'un ara gazına hastayım
    • Teğmen
      112 Mesaj
      01 Ağustos 2006 01:51:05
      olmuyo olmuyo olmuyo hp'nin programınıda denedim ama olmuyo, yazma korumasını bi türlü halledemedim. usb belleği bi türlü biçimlendiremedim...

      partition magic'i buldum denedim ama oda usb belleği görmedi,

      yenisini mi alacaz simdi????
      |
      |
      _____________________________



      Güzelin nazına, Ford'un ara gazına hastayım
    • Yüzbaşı
      250 Mesaj
      01 Ağustos 2006 02:37:21
      quote:

      Orjinalden alıntı: don.vito

      partition magic'i buldum denedim ama oda usb belleği görmedi,




      bende yukledım bnm usb bellegıde gormedı harbıden ya napcaz..........
      |
      |
      _____________________________

      Aptallığın en büyük kanıtı, aynı şeyi defalarca yapıp farklı bir sonuç almayı ummaktır.Albert Einstein
    • Er
      2 Mesaj
      01 Ağustos 2006 11:21:11
      Bilgisayara mp3 takınca reset atıyor
      neden böle birşey yapar bilen var mı?
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      198 Mesaj
      01 Ağustos 2006 11:38:21
      arkadaşlar anladım ki bunu bir çözümü yok faturanız varsa garantiye götürün yenisini veriyor ben faturayı da kaybetmiştim onun için şimdi yenisini aldım...hepsiburada dan bigboy 1gb aldım benim işimi görür..boşuna uğraşmayın..
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      235 Mesaj
      12 Ağustos 2006 00:02:35 Konu Sahibi
      arkadaşlar ben sorunumu hallettim.windows kurdan tekrar formatladım önceden olmuyordu nedeni ise flash diskin dos ortamında görünememesiydi.tak çıkar tak çıkar yaparken birde baktım dos açılış ekranında flashdiskin ismi yazıyor hemen kura geçtim ve biçimlendirdim düzeldi herkese teşekkürler
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      02 Şubat 2007 23:34:07
      aynı sorun bende de var ve içinden çıkamadım bu başlıkta ne yazıyosa denedim olmadı. yaptım demişsin, açıklarmısın nasıl oldu detaylı bi şekilde...
      quote:

      Orjinalden alıntı: yanaro

      arkadaşlar ben sorunumu hallettim.windows kurdan tekrar formatladım önceden olmuyordu nedeni ise flash diskin dos ortamında görünememesiydi.tak çıkar tak çıkar yaparken birde baktım dos açılış ekranında flashdiskin ismi yazıyor hemen kura geçtim ve biçimlendirdim düzeldi herkese teşekkürler
      |
      |
      _____________________________

      BMW 3.16i E90
      DELL PRECISION M4400
      HTC Touch Pro




Reklamlar
SEO
SEO
modasor
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,891
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.