Şimdi Ara

Fiziksel Durum(VAE): Kapalı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
184
Cevap
0
Favori
18.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil sürecinde sorun yaşamanız durumunda benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, nakil sürecinde sorun yaşamanız durumunda benimle iletişime geçebilirsiniz.
    Bugün zil çaldı ttkom ekibi geldi binaya Aşağıdaki fibere baktılar gittiler Daireye bakmadılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, nakil işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
    Yolladım Bu arada web sayfanızda sorun mu var son zamanlarda Sık sık bakıyorum Zaman zaman açılmıyor sayfa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    Arkadaşlar merhaba Bende değerler bu şekilde son 6/7 gündür sıkıntı yaşıyorum vae açılması için kayıt bile oluşturdum değişen bir durum yok ne yapabilirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    6/7 gündür bende durum bu modem arızalı denildi modem aldım ankastre sonrası sorunlu denildi hattı yeniledim yine durum aynı önerebileceğiniz başka birşey var mı ?
    Şuan net var kullanabiliyorum ama hız çok düşük ve 2 cihaz bağlandığı taktirde cihazlar internet sayfası bile açamıyor...yardımcı olursanız memnun olurum....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MiLeS47 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aynı binada sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını ve aldığını hız değerini belirterek www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hız da buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Mevcut kayıdı kapatamadım kapatılmıyor lakin oraya dediğiniz gibi yazdım halen 4mbit dowland mevcut ve beklemedeyim belki işlem yapılır diye...ayrıca binada 7 daire var tüm binalara max 13mbit hız gozukuyor daha öncede zaten o aralıklarda hız alıyordum.sadece 7.daire 16mbit hızı var o kişide hizmet numarasını paylaşmak istemiyor ne yapacam ne edecem bilemedim internet halen sorunlu bir şekilde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MiLeS47 -- 1 Ekim 2020; 22:41:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca binada 7 daire var dairelerin tamamı daha 13mbit hız destekliyor.sadece 7.daire 16mbit internet kullanıyor ondan hizmet numarası istedim rica ettim ama verme taraftarı degil sanki internetinde sorun cıkacakmış gibi bir tavır sergiliyor
    .
    Anşamadığım olay şu daha önce internetim 13mbit idi şuan 4 mbit üstüne çıkmıyor hız yardımcı olabilirseniz eğer çok sevinirim gerekli tüm bilgilendirmleri detaylı olarak pm den yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MiLeS47 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, mevcut destek kaydına detay olarak iletmeniz durumunda arkadaşlarım saha ekiplerine ileterek sorunu çözümleyecektir.
  • Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    3 gündür bende internete giremiyorum

  • darkdaniels D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun kaynağını tespit etmek ve alt yapıdan kaynaklanıyor ise gidermek için saha ekiplerine bilgi verdik. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri paylaşacağız.
  • darkdaniels D kullanıcısına yanıt

    Yapadan Vae geçişi istemeniz şart maalesef ki.Şu adresten altyapınızı sorgulayınız.https://netspeed.com.tr/altyapi-sorgula//

  • Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    teknik bilgilerim kaybolmaya başladı

  • darkdaniels D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezimizde güncelleme kaynaklı anlık sorun yaşanmış olabilir. Gün içerisinde tekrar kontrol edebilir misiniz? Sorun devam ederse benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • 6 gündür internete bağlanamıyorum yalvarırım yardım edin deliricem.


    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı
  • yusufarman41 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Aynı durumdayım bende @TurkNetDestek Durum Offline, Vae Kapalı. Bu yolun sonu SOL geçişi gibi duruyor

    Çağrı no : 37463706

    15.10.2020'den beri internetim uzun süreli kesiliyor. Bölgesel sorun anonsunu gördüğüm için, 16'sına kadar çağrı açmadım. 16'sından beri sorunum giderilmesine yönelik hiçbir şey yapılmadığı gibi bu öğleden beri internetim tamamen gitti Bugün, lütfederek 23'ne saha ekibi randevusu alındı demişler. 36saatte müdahale sözünü geçtim, 5.günde tamamen kesildi internet bağlantım. Turknet durum sorgulama sayfasında bağlantı durumum KAPALI olarak değişti. Paketim 100mb olmasına rağmen max.bağlantı hızı 85mb olarak değiştirilmiş. Bu sorunlardan önce 100mb aktif olarak alıyordum. Sorunu gidermedikleri gibi birde DSLAM sınırı koymuşlar. 36 saatte müdahale sözü veren ama 5 gün sonra sorunu düzeltemeyip, bağlantımı tamamen kapatan firmayı anlayamıyorum.

    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DWARKELF -- 22 Ekim 2020; 9:40:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı durum bende de 19 ekim öğle saatlerinden beri devam ediyor. DSL ışığı yanmıyor. Türktelekom sorun kullanıcı kaynaklı diyor fakat hiçbir problemim yok. Modemimi ve telefon kutusuna kadar olan bağlantılarımı kontrol ettim. Hiçbir sıkıntım yok. Kesinlikle Türk Telekom portları kurcaladı. Aylardır sorunsuz kullandığım hattı bozdular. 19 ekime kadar internetim dahi kesilmedi TurkNet ten memnundum. Ama 3-4 gündür problemi çözemediler. Türk Telekom’un umrunda değil zaten kendi müşterisi olmayanlara bakış açılarını herkes biliyor. Ne zaman çözülür Allah’a kalmış gibi bir durum söz konusu... TurkNet in saha ekipleri eve bile uğramadı 3-4 gündür. Problem nedir ne değildir o dahi belli değil. Herkes ilgisiz. Müşteri destekten gelişme olursa bilgi vereceğiz deyip geçiştiriyorlar. Ne Türk Telekom geliyor kontrole ne de TurkNet. Sıfır icraat...


    Destek No: 37542485


    @TurkNetDestek



    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tufan002 -- 22 Ekim 2020; 12:44:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,


    Bu durumu bende şu an yaşamaktayım, 05.10.2020 tarihinde hız düşüklüğünden dolayı talep açtım ve yaklaşık 20 gün boyunca geçiştirildikten sonra 26.10.2020 den beri internetim kesik.


    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    İlginç olan bağlantı olmadığı halde Türknetin Online İşlem Merkezine bağlanıp Destek kaydına yorum yapıp, Resim vs ekleyebiliyorum. Yani bundan anladığım Yenişehir-99 Santralinde bulunan Türknet Serverina bağlanabiliyorum ama ordan çıkış yapamıyorum.


    BTK'ya şikayet ettim, onunda çözüm süresi 10 gün.


    @TurkNetDestek konu hakkında burdan da artık desteğinizi rica ederim.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.