Şimdi Ara

Fiziksel Durum(VAE): Kapalı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
184
Cevap
0
Favori
18.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: necobaskan_

    Aynı sorunu yaşıyorum var mı yardımcı olabilecek :(
    Yardımcı olabilecek sadece TurkNet burada. Onların da ne kadar yardımcı olduğunu görmüşsünüzdür tahminen bunu yazmak zorunda kaldığınız için.
  • necobaskan_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınız sık sık kopma olarak açılmıştı. Ben modem buluşması gereken hızda buluşmuyor olarak güncelleyerek arızayı teknik uzmanlarımıza öncelikli olarak ilettim. Arkadaşlarım en kısa süre içerisinde tekrar kontrol ederek bilgi verecektir.
  • 01.09.2020 tarihinden beri aynı sorunu yaşayan biri olarak Türk Net pişmanlıktır diyorum. Ne bir muhatap ne bir ilgi alaka sıfır hizmet aldıkları paraya bakıyorlar başkada yaptıkları hiç bir şey yok. İlk olarak TTNet ten Vodafone nete geçtim ( ücret düşük olduğu için) güya Vodafone net te yaklaşık bir buçuk gün netsiz kalınca kızıp hemen Türk Nete geçtim geçmez olaydım yağmurdan kaçarken doluya tutulmak deyimi neyse buradanda netspeed internete geçmek istedim ancak abonelik bulunmuyor fakat ben hala Türk Net abonesiyim birde bu ay sıfır hizmet için faturada çıktı dediğim gibi arkadaşlar Türk Net pişmanlıktır açık ve net....
    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • berceste052 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, saha ekiplerinden aldığımız bilgiye göre arızanız çözüm aşamasındadır. Çalışmaları hızlı bir şekilde tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • Çok hızlı çok çocuklar yaklaşık 2 haftadır komşuda derse giriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bize 1980 yılı ve öncesini yaşattınız o dönemlerde de böyle idi özellikle PTT ( Türk Telekom) sürekli dilekçe yazar ancak muhatap bulamazdık. Nostaljik bir firmasınız kendinizi geliştirmek için çaba sarfedin milleti bu kadar mağdur etmeye kimsenin hakkı yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berceste052 B kullanıcısına yanıt
    Bazı arızalarda maalesef çözüm süreci uzayabiliyor. Yeni bir iş emri ilettik ve takibini yapıyoruz. Gelişmeleri paylaşacağız.
  • Ayni sorunu bugun sabah itibariyla ben de yasiyorum. Modem Keenetic. Once Telekoma pasladilar, sagolsunlar hemen gelip baktılar ama bir sorun yok dediler. Akabinde turk.net sorun sizde 100 TL ateşlerseniz gelip bakalim dediler. Yani bu kadar iş bilmezlik biraz fazla, dakijalarla yarışıyoruz, is yapıyoruz, günlerce internet alamayan arkadaşlar olmus, yazik cok yazık.

    Yazım hataları için kusura bakmayın hem sinir hem de dandik tel ekrani sonuc bu.


    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsunamic -- 16 Eylül 2020; 21:36:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet arkadaşlar, Millenicom'dan aldığım Zyxel VMG1312-T20B modemle bağlantı sağlayabiliyorum, aynı değerlerle Keenetic Extra DSL bağlantı sağlamıyor. Modemde güncelleme falan yapmadım, kablolara vs. fiziksel müdahale kesinlikle olmadı. Anladığım kadarıyla sunucu santral tarafında bir ayar değiştirildi ve modem ile sunucu anlaşamaz hale geldi. Turk.net'ten sorunun çözülmesi anlamında bir beklentim yok ama Keneetic tarafının konuya eğilmesi lazım. Şimdilik Keenetic'i access pointe çevirip routerı Zyxel'e verdim.
  • tsunamic T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız için saha ekiplerine bugün iş emrini ilettik. Ekipler kontrollerini tamamladığında gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Saat 12 den beri internetimin ışığı yanmıyor kronik sorun kaçıncı devirdeyiz abi ya millet 1000mb leri beğenmiyor biz daha internet hizmetini veremiyoruz evimden iş yapıyorum bu internetimin kesik olduğu her saat bana yüksek meblağlı paralara maal oluyor , kayıt açtım cevap yok arıyorum açan yok twitter a yazıyorum dönen yok eeee arkadaş her faturanızı kesim tarihinizde yatırıyorum modemimi sizden alıyorum bu nasıl hizmettir ya


    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alperenatay A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 18.09.2020 tarihinde arızanızı alarak saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri 3 iş günü içerisinde sorunu çözümleyerek bilgi verecektir. Önceliğini ilettim.
  • Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    21.09.2020 tarihinden beridir bu durum böyle. Kurulum için gelen teknim elemaniniz ankastredeki kablolari yanlış bağladığı icin 15 gün boyunca internete baglanamadik yetmiyormus gibi bir de piskin piskin kablonuz hatali elektrikciye gidin duzeltsin diye akıl vermeye çalışıyor. Kablolari duzelttigimizde ise 2 3 gün sonra dsl ışığı gitti. Destek taleplerine surekli çözüldü degistirildi gibi seyler yazıyorsunuz ama 3 gundur bişeyin değiştiği yok. Şimdi muhtemelen 3 4 günlük kullandigim internetim icin bir de fatura yansitacaksiniz 1 aylık. Bu durum 1 2 gün daha böyle devam edecekse başka servis sağlayıcılara gecmek benim icin daha iyi olacak gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selowhey -- 24 Eylül 2020; 22:37:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • selowhey S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızı tekrar kontrol etmeleri için saha ekiplerine bilgi verdik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Fiziksel Durum(VAE): Kapalı
    12.09.2020 tarihinde Yapadan Vaeye geçmek istediğim için talep oluşturduğum gün internetim kesildi. Turknetten arayan eleman işlemleriniz tamamlandıktan sonra bağlantınız sağlanacak dedi.Vaeye geçiş yapılalı 1 hafta oldu ama internet hala yok.Destek kaydındaki kopyala yapıştır mesajlarla sürekli ankaste kutunuza teknik ekip göndericez diyorlardı teknik ekip geldi dalga geçer gibi diyor ki senin zaten modemin kurulu(yapma ya bu ne tespittir böyle zaten bu durumun bende farkındaydım kopyala yapıştır destek mesajlarına yanıt olarak birçok kez belirttim) Turk Telekom etiketlememe yapmamış, internetini kesmiş diyor.Gerçektende forumda da dedikleri gibi arayınca ulaşabildiğin ne bir müsteri hizmetleri nede sorunlarını çözebilecek bir teknik ekip var. İstanbulun göbeğinde 15 gündür internetsiz halde bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theultra -- 26 Eylül 2020; 10:5:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • theultra kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde VAE dönüşümünüz tamamlanmış ancak hatta etiketleme olmadığı için ilgili arkadaşım 25.09.2020' de arıza kaydınızı oluşturmuş. Hızlı bir şekilde kontrolleri tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • Nakil başvurusu yaptım Bende de (VAE) AÇIK Durum OFFLINE diyor Nakil tamamlanana kadar internet yok mu
  • theultra kullanıcısına yanıt
    Sizin portu başkasında kullanıyorlar çünkü, açtığınız destek kaydı için dediğiniz gibi hazır cevaplar var günde bir kez atılan.
  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil sürecinde internet hizmetinde kesinti yaşanmaktadır. Arkadaşlarım nakil işlemlerinizi 7 iş günü içerisinde tamamlayacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, nakil sürecinde internet hizmetinde kesinti yaşanmaktadır. Arkadaşlarım nakil işlemlerinizi 7 iş günü içerisinde tamamlayacaktır.
    İnşallah tamamlanır Bu arada bugün binada ttkom fiber olduğunu öğrendim Kutusu var bodrum katta Umarım süreci uzatmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.