Şimdi Ara

Fiyat Konusunda yardımınıza ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,

    masaüstü bilgisayarımı satmayı düşünüyorum.bilgisayarcılara sorucam.fakat herhangi bir bilgim olmadığı için bilgisayarımın ne kadara gidebileceğini kestiremiyorum,kazık yemek istemediğimden size soruyorum.özellikler:

    amd athlon II x4 640 3ghz(stok soğutucu)

    gigabyte ga-780t-d3l anakart

    gskill ripjaws 4 gb 1600 mhz ram

    asus nvidia gt440 ekran kartı

    wd caviar blue 320 gb harddisk

    lg dvd writer

    450w psu lu normal bir kasa

    AOC 18.5'' 1366x768 monitör

    yanında da 1+1 logitech hoparlör,a4tech webcam,logitech klavye ve mouse vericem.bunların sıfırlarını vatandan toplayınca(aynısını yoksa yaklaşık olanı alınca)fiyatı 1450 tl gibi birşey oluyor.en az ne kadara satmam lazım?ederi nedir?yardımcı olursanız sevinirim



    _____________________________




  • up
    _____________________________
  • Atilla_EA kullanıcısına yanıt
    bende bilgisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum
    _____________________________
  • üşenmedim forumun 2 ci eline baktım

    işlemci 130
    anakart 90
    ram 90 -100 diyeyim(sıfırı 120 liradan var)
    dvd 15 yazayım ama sıfır 30 lira (para bile etmeyecek gibi de olabilir ürünlerin durumu önemli!)
    ekran kartı 110

    yani yukardaki arkadaş sana fazla bile fiyat çekmiş 2 ci el bölümüne göz gezdirebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 2 Temmuz 2015; 1:32:15 >
    _____________________________
    Alimle sohbet et , alırsın mertebe; cahille sohbet etme, dönersin merkebe !
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt
    ilgin için teşekkür ederim.yani komple sistemin 750 tl den gideri var gibi?

    not:ürünler tertemiz ve taş gibi çalışıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can_917 -- 2 Temmuz 2015; 1:35:36 >
    _____________________________
  • atar yok dostum yanlış anlama.sadece seni cevapsız bırakmak istemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can_917 -- 2 Temmuz 2015; 1:34:34 >
    _____________________________
  • Benim 2 ci elim zayıftır şöyle bir parçalara göz gezdirdim sadece fiyatı satan belirler
    sanırım parça parça satmak mantıklı olabilir 2 ci elde alınık işlemci ilanlarına rastladım

    daha detaylı bir araştırma için 2 ci el bölümünde arama yaparsan net bir fiyat gelir pazarlık payı koyar ilan açarsın
    _____________________________
    Alimle sohbet et , alırsın mertebe; cahille sohbet etme, dönersin merkebe !
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt
    Yanlış anladım k.b
    Nerd hocam bende zaten bilen arkadaşlar yardımcı olurlar dedim 2.el pek bilmiyorum iyi geceler ...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    G3258 / SAPPHİRE R9 280 / MSI H81M-P33 / ZALMAN Z3 PLUS 600W / Corsair Vengeance 8 gb ( 2x4) 1600 mhz ram / SAMSUNG 500GB HDD / Samsung ODD SH-224DB / XL-750BH X7 MOUSE / LOGİTECH G230
  • son bir up.lütfen yardımcı olmaya çalışın.yarın cevaplara bakarım
    _____________________________
  • 500-600 eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İŞLEMCİ: İNTEL CORE İ5-4460/ANAKART: MSI B85M-E45/EKRAN KARTI: ASUS STRİX GTX 960 2 GB GDDR5 128 BİT/HARDDİSK: WD BLUE 1 TB 7200 RPM/BELLEK: KİNGSTON HYPERX FURY 8 GB DDR3-1600 MHZ CL10 RAM/KASA: COOLER MASTER 600W K380/KASA FANI: AKASA 120MM SLEEVE BEARİNG SİYAH FAN/MONİTOR: 21.5 ASUS VS228D
  • TombalacıMemeT kullanıcısına yanıt
    500-600 e vermem.sattıgima degmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onun 2. el değerini sıfır fiyatını hesaplayarak bulamazsın. Çünkü öyle bir sistemin sıfırına kimse 1450 lira vermez. gt440 5 sene öncesinin giriş seviyesi kartıydı. O sistemin edeceği en fazla 600 lira. Bilgisayarcıya satarsan o kadar da vermez.
    _____________________________
    ASROCK B250M PRO4 - G4560 - CRUCİAL BALLİSTİX 4X4 16GB DDR4 - SAMSUNG 960 EVO - AORUS RX 570 - CORSAIR 350D - SHARKOON COOL ZERO 650W
  • Turuncu Sakal kullanıcısına yanıt
    böyle bir sistemin sıfırına 1450 tl vermezseniz böyle bir sistem alamazsınız.ayrıca eksik okuyorsunuz galiba?kasa+monitör+hoparlör+webcam+klavye+mouse ile beraber vericem.komple sistem veriyorum.en fazla 600 liraya hayatta satmam
    _____________________________
  • Evet öyle bir sistem almaz çünkü ondan daha iyisini alır. r7 240 bile o ekran kartından daha iyidir. Klavye mouse model belirtmediğin için 20 liralık ürünlerdir diye düşündüm ve ona göre hesapladım. Daha fazla ediyorsa zaten o sistemle birlikte alan olmaz. Bir klavyeye 50 lira vereceğine daha iyi ekran kartı alır. Ben sana ederini söylüyorum satıp satmayacağın senin bileceğin iş.
    _____________________________
    ASROCK B250M PRO4 - G4560 - CRUCİAL BALLİSTİX 4X4 16GB DDR4 - SAMSUNG 960 EVO - AORUS RX 570 - CORSAIR 350D - SHARKOON COOL ZERO 650W
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.