Şimdi Ara

Fındığın kilosu 1000 lira oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
6 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İç fındığın kilosu 1000 lira oldu bu adam daha ne yapa



    Fındığın kilosu 1000 lira oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • yoo giresunda kilosunu 300 liraya satıyor çiftçi

    _____________________________
  • Thomas Anderson kullanıcısına yanıt

    Yolla 3 kilo


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Facebook 'da denk geliyor kimse fındığı satmasın diye örgütleniyorlardı. Ferrola 'da Türkiye'den fındık almayacağını açıklamıştı . Sonra bakanlık 30 bin ton alım yapması gerektiğini açıklamıştı

    Fındık yüzünden Ordu MHP milletvekili bile kaç parti değiştirdi . Fındık ve çay 'da akp yüksek fiyat belirlese bile yine o kesimleri memnun edemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
  • BenYoruldumHayat B kullanıcısına yanıt

    yöneticimizin de bahsettiği gibi 330 lira civarına 1 ton sattım. şu aylarda %1'lik bir kesim satmamış bekliyordur yerliler vs.

    ben kendim toplamıyorum, toplatıyorum ama istanbul'a dönerken 300 liraya sattığım şeyi benzin istasyonlarında 1000 tl görünce tabi ülkede çiftçiye ve üretime verilen değeri görüyoruz :)

    _____________________________
  • ry4n kullanıcısına yanıt

    hocam 330 liraya kabuklumu sattınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • cnyttt C kullanıcısına yanıt

    evet kabuklu sattım yaş 300'e alıyordu tanıdık benim. en azından bu konuda biraz destek alıyoruz devletten olmasa da Fındığın kilosu 1000 lira oldu 

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ry4n kullanıcısına yanıt

    hocam ne kadar fire veriyor bilmiyorum ama bizim burada markette kuru fındık 750 lira

    kabuklu 330 sizden alıp sonra verdiği fire tüccar aracı market kârı derken 750 ye satılması bana fazla gelmedi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fındıktan bize ne? Karadenizlilerin sorunudur. Egenin pamuk ve tütünü yok edilirken kimse karşı çıkmadı. Fındıkta o bölgenin insanının sorunudur.

    Yemesekte önemli değil.

    _____________________________
  • Nurullah Erzurum'lu has AKP'li ev araba lüks derdi bence Nurullah fındıkta yemesin oda lüks


    Bu arada ketçap mayonez gibi şeylerin kilosu da 700 TL


    Nuruulah yiyeceği şey hormonlu tavuk ve pırasa patates yemeği makarna günlük diğerleri lüks yemesin herkes




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F6CA7517F -- 16 Kasım 2025; 21:34:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fındık bu ülkede çok abartılıyor. Bir insan ömrü boyunca tüketmese hiçbir sorun olmaz. Fiyat konusu vs zaten hiç girmiyorum burası Türkiye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Faniyim, fani olanı istemem.
    Acizim, aciz olanı istemem.
    Ruhumu Rahman’a teslim eyledim, başka istemem.
    İsterim, fakat bir ölümsüz dost isterim.
  • Fındık yemek Türke haram oldu. Tşkler malum parti..Fındığın kilosu 1000 lira oldu 



    Fındığın kilosu 1000 lira oldu
    _____________________________
  • 50 randıman (%50 iç %50 kabuk) giresun yağlısının kilosu 280-300₺ arasında, yani hiç maliyet olmasa 1 kg iç fındık 600₺ daha bunun nakliye, kırma, kavurma, paketleme masrafı da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Karadeniz'in findukçuları, Güneydoğunun antep fistukçuları doymaz.

    _____________________________
    [link]/https://sites.google.com/view/fontahminlerim/ana-sayfa/[/link]
  • kokarca muhabbeti etkiledi diyorlar, ne kadar etkiledi bilen yazsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Chi of love
  • fındık işi ülkede en fazla 5 sene daha gider, italya, balkan ülkeleri ve abd fındık üzerine çok yatırım yaptı, yakında türk fındığını ancak karadeniz köylüsü yer, batıda ithal fındıkları bize kakalarlar.

    _____________________________
    lg 55sj800v, mutand hd51, x96 max+ 4/64, vu+ solo, yamaha rx-v361, sony xb6 hoparlörleri, jbl e25, klipsch rsx-4, pioneer sw 110s, dark cinemania, sony mhc rx110av.
  • supreius S kullanıcısına yanıt
    Bu ülkeye giren her ithal mal her yerli maldan daha kaliteli ve daha iyidir

    28 yıllık tr tecrübem bana bunu öğretti

    Ucuz olsun güzel olsun yerli milli olmasi gram umrumda olmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Thomas Anderson kullanıcısına yanıt

    nolur eynesildeyim de nolur.

    _____________________________
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Bireysel tavır sistemi etkilemez ama milyonlarca veya on milyonlarca kişi benzer fikre girdiğinde sonuçta yüksek cari açık nedeniyle TL 'nin değer kaybı ,gümrük vergisinin artırılması, KDV ve gelir vergisinin artırılması ve memurlara -emeklilere ( gelir kaybı nedeniyle ) yüksek maaş artışları nedeniyle yüksek enflasyon oluşur ... Fındık ,Antep fıstığı Türkiye'de üretildiği halde ekonomi böyleyse birde ithal edildiğinde düşün artık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.