Fındığın kilosu 1000 lira oldu
-
-
-
Yolla 3 kilo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Facebook 'da denk geliyor kimse fındığı satmasın diye örgütleniyorlardı. Ferrola 'da Türkiye'den fındık almayacağını açıklamıştı . Sonra bakanlık 30 bin ton alım yapması gerektiğini açıklamıştı
Fındık yüzünden Ordu MHP milletvekili bile kaç parti değiştirdi . Fındık ve çay 'da akp yüksek fiyat belirlese bile yine o kesimleri memnun edemiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız -
yöneticimizin de bahsettiği gibi 330 lira civarına 1 ton sattım. şu aylarda %1'lik bir kesim satmamış bekliyordur yerliler vs.
ben kendim toplamıyorum, toplatıyorum ama istanbul'a dönerken 300 liraya sattığım şeyi benzin istasyonlarında 1000 tl görünce tabi ülkede çiftçiye ve üretime verilen değeri görüyoruz :)
_____________________________ -
hocam 330 liraya kabuklumu sattınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
evet kabuklu sattım yaş 300'e alıyordu tanıdık benim. en azından bu konuda biraz destek alıyoruz devletten olmasa da
_____________________________ -
hocam ne kadar fire veriyor bilmiyorum ama bizim burada markette kuru fındık 750 lira
kabuklu 330 sizden alıp sonra verdiği fire tüccar aracı market kârı derken 750 ye satılması bana fazla gelmedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Fındıktan bize ne? Karadenizlilerin sorunudur. Egenin pamuk ve tütünü yok edilirken kimse karşı çıkmadı. Fındıkta o bölgenin insanının sorunudur.
Yemesekte önemli değil.
_____________________________ -
Nurullah Erzurum'lu has AKP'li ev araba lüks derdi bence Nurullah fındıkta yemesin oda lüks
Bu arada ketçap mayonez gibi şeylerin kilosu da 700 TL
Nuruulah yiyeceği şey hormonlu tavuk ve pırasa patates yemeği makarna günlük diğerleri lüks yemesin herkes
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F6CA7517F -- 16 Kasım 2025; 21:34:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Fındık bu ülkede çok abartılıyor. Bir insan ömrü boyunca tüketmese hiçbir sorun olmaz. Fiyat konusu vs zaten hiç girmiyorum burası Türkiye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Faniyim, fani olanı istemem.
Acizim, aciz olanı istemem.
Ruhumu Rahman’a teslim eyledim, başka istemem.
İsterim, fakat bir ölümsüz dost isterim. -
Fındık yemek Türke haram oldu. Tşkler malum parti..

_____________________________ -
50 randıman (%50 iç %50 kabuk) giresun yağlısının kilosu 280-300₺ arasında, yani hiç maliyet olmasa 1 kg iç fındık 600₺ daha bunun nakliye, kırma, kavurma, paketleme masrafı da var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Karadeniz'in findukçuları, Güneydoğunun antep fistukçuları doymaz.
_____________________________ [link]/https://sites.google.com/view/fontahminlerim/ana-sayfa/[/link] -
kokarca muhabbeti etkiledi diyorlar, ne kadar etkiledi bilen yazsin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Chi of love -
fındık işi ülkede en fazla 5 sene daha gider, italya, balkan ülkeleri ve abd fındık üzerine çok yatırım yaptı, yakında türk fındığını ancak karadeniz köylüsü yer, batıda ithal fındıkları bize kakalarlar.
_____________________________ lg 55sj800v, mutand hd51, x96 max+ 4/64, vu+ solo, yamaha rx-v361, sony xb6 hoparlörleri, jbl e25, klipsch rsx-4, pioneer sw 110s, dark cinemania, sony mhc rx110av. -
Bu ülkeye giren her ithal mal her yerli maldan daha kaliteli ve daha iyidir
28 yıllık tr tecrübem bana bunu öğretti
Ucuz olsun güzel olsun yerli milli olmasi gram umrumda olmaz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -----------------------------THE FORUMLORIAN-------------------------- -
nolur eynesildeyim de nolur.
_____________________________ -
Bireysel tavır sistemi etkilemez ama milyonlarca veya on milyonlarca kişi benzer fikre girdiğinde sonuçta yüksek cari açık nedeniyle TL 'nin değer kaybı ,gümrük vergisinin artırılması, KDV ve gelir vergisinin artırılması ve memurlara -emeklilere ( gelir kaybı nedeniyle ) yüksek maaş artışları nedeniyle yüksek enflasyon oluşur ... Fındık ,Antep fıstığı Türkiye'de üretildiği halde ekonomi böyleyse birde ithal edildiğinde düşün artık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
En Beğenilen Yanıtlar
|
yoo giresunda kilosunu 300 liraya satıyor çiftçi |
Benzer içerikler
- atık su bedeli nedir
- makam odalarında cumhurbaşkanı resmi zorunlu mu
- kul hakkı ile ilgili ayetler
- parayla diploma veren üniversiteler
- elif can yetim
- jaecoo 8 türkiye ye ne zaman gelecek
- ets 2 türkiye haritası
- yurtdışından telefon getirmek
- hgs uygulamasına giriş yapamıyorum
- canan dağdeviren in icatları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






